Қаңқа құпиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қаңқа құпиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар білу керек: қаңқаның құрылымын анықтайды. Көптеген оқушылар білу керек: Дұрыс сымбатты сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. Кейбір оқушылар білу керек: Қаңқа бөліктерінің қызметі туралы айтады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
« Еңбек » ж.о.м бастауыш сынып мұғалімі:Юсупова Айдана Серікқызы Сабақ тақырыбы: Қаңқа құпиясы. Оқу мақсаты 2.2.2.1. Ауа р

#1 слайд
« Еңбек » ж.о.м бастауыш сынып мұғалімі:Юсупова Айдана Серікқызы Сабақ тақырыбы: Қаңқа құпиясы. Оқу мақсаты 2.2.2.1. Ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс әрекетін оң және кері әсерін талдау. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар білу керек: қаңқаның құрылымын анықтайды. Көптеген оқушылар білу керек: Дұрыс сымбатты сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. Кейбір оқушылар білу керек:Қаңқа бөліктерінің қызметі туралы айтады. Бағалау критерийле рі Оқушы оқу мақсатына жетеді,қаңқаның құрылымын анықтайды.

1 слайд

« Еңбек » ж.о.м бастауыш сынып мұғалімі:Юсупова Айдана Серікқызы Сабақ тақырыбы: Қаңқа құпиясы. Оқу мақсаты 2.2.2.1. Ауа райының адам өмірі мен шаруашылық іс әрекетін оң және кері әсерін талдау. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар білу керек: қаңқаның құрылымын анықтайды. Көптеген оқушылар білу керек: Дұрыс сымбатты сақтаудың маңыздылығын түсіндіру. Кейбір оқушылар білу керек:Қаңқа бөліктерінің қызметі туралы айтады. Бағалау критерийле рі Оқушы оқу мақсатына жетеді,қаңқаның құрылымын анықтайды.

Белсенд і оқыту әдістері Суреттегі балаларды салыстыр және сұраққа жауап бер. - Қайсысы денесін дұрыс ұстап келеді? - Қай б

#2 слайд
Белсенд і оқыту әдістері Суреттегі балаларды салыстыр және сұраққа жауап бер. - Қайсысы денесін дұрыс ұстап келеді? - Қай балаға денесін дұрыс ұстау туралы кеңес берер едің? - Партада қалай отыру керек? - Оның дене сымбатына қандай әсері бар?? - Неліктен? «Салыстыр» әдісі. (ЖЖ) Суреттегі қаңқа бөліктеріне қара. Олар не үшін қажет деп ойлайсыңдар?(Т) «Ішінде не бар» әдісі.. Ұ.ж «Сұрақ- жауап» әдісі Жаңа сабақты ашу мақсатында проблема тастаймын. - Ғимаратқа қаңқа не үшін керек? - Сенің денеңе не тіреу бола алады? Іс әрекет негізінде көңілді оқиды.

2 слайд

Белсенд і оқыту әдістері Суреттегі балаларды салыстыр және сұраққа жауап бер. - Қайсысы денесін дұрыс ұстап келеді? - Қай балаға денесін дұрыс ұстау туралы кеңес берер едің? - Партада қалай отыру керек? - Оның дене сымбатына қандай әсері бар?? - Неліктен? «Салыстыр» әдісі. (ЖЖ) Суреттегі қаңқа бөліктеріне қара. Олар не үшін қажет деп ойлайсыңдар?(Т) «Ішінде не бар» әдісі.. Ұ.ж «Сұрақ- жауап» әдісі Жаңа сабақты ашу мақсатында проблема тастаймын. - Ғимаратқа қаңқа не үшін керек? - Сенің денеңе не тіреу бола алады? Іс әрекет негізінде көңілді оқиды.

Саралау әдістері ( ДЖ) «Мен не білемін?» әдісі. А. Қаңқа суретін пайдаланып, бөліктерінің атауын жазып шық. В. Дене сым

#3 слайд
Саралау әдістері ( ДЖ) «Мен не білемін?» әдісі. А. Қаңқа суретін пайдаланып, бөліктерінің атауын жазып шық. В. Дене сымбатының дұрыс қалыптасуы үшін сенің іс- әрекетің? С. Неліктен дене сымбаты қисаяды?Саралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі.

3 слайд

Саралау әдістері ( ДЖ) «Мен не білемін?» әдісі. А. Қаңқа суретін пайдаланып, бөліктерінің атауын жазып шық. В. Дене сымбатының дұрыс қалыптасуы үшін сенің іс- әрекетің? С. Неліктен дене сымбаты қисаяды?Саралау тапсырмасы іске асады. Тапсырмалар оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандырады. Деңгейлік тапсырмалар беріледі.

Бағалау критерийлері (Т) Ширату тапсырмасы: «Сурет салайық» әдісі арқылы алдыңғы білім бағаланады. Ұ.ж «Сұрақ-жауап» әдісі

#4 слайд
Бағалау критерийлері (Т) Ширату тапсырмасы: «Сурет салайық» әдісі арқылы алдыңғы білім бағаланады. Ұ.ж «Сұрақ-жауап» әдісі жаңа сабақты түсінгенін анықтау мақсатында берілді. «Салыстыр» әдісі. (ЖЖ) Жаңа сабақты қаншалықты меңгергені бағалау мақсатында берілді.

4 слайд

Бағалау критерийлері (Т) Ширату тапсырмасы: «Сурет салайық» әдісі арқылы алдыңғы білім бағаланады. Ұ.ж «Сұрақ-жауап» әдісі жаңа сабақты түсінгенін анықтау мақсатында берілді. «Салыстыр» әдісі. (ЖЖ) Жаңа сабақты қаншалықты меңгергені бағалау мақсатында берілді.

Ықшам сабаққа қорытынды Тәжірибе алмасу ықшам сабақты ұйымдастыру барысында “Ішінде не бар”, “Сұрақ-жауап”, “” “Мен не біле

#5 слайд
Ықшам сабаққа қорытынды Тәжірибе алмасу ықшам сабақты ұйымдастыру барысында “Ішінде не бар”, “Сұрақ-жауап”, “” “Мен не білемін”, «Салыстыр» әдістерін өз қоржыныма салдым. Ықшам сабақ барысында бағалау критерийін түсіндім, қысқа мерзімді жоспарды жасауды, түрлі әдіс тәсілдерді менгердім. Тренердің кері байланысын өзіме түртіп алдым. Кері байланыс арқылы тапсырмаларда нақты дескриптор құру керек екендігін түсіндім. Әріптестерімнің кері байланысы арқылы мұғалім оқушыға бағыт бағдар беріп, оқушыны ізденіс үстінде болуға көбірек көңіл бөлуді ұсынды. Белсенді оқыту әдістері мен саралап оқыту әдістерінің айырмашылығын білдім Мен алдағы уақытта оқыту әдіс - тәсілдерін өз сабақтарымда тиімді пайдаланып, оқушыларға сапалы білім мен саналы тәрбие беремін деп сенемін. Үйренген, білгендерімді өз тәжірибемде пайдаланып, ХХІ ғасырдың жас ұрпағын тәрбиелеймін.

5 слайд

Ықшам сабаққа қорытынды Тәжірибе алмасу ықшам сабақты ұйымдастыру барысында “Ішінде не бар”, “Сұрақ-жауап”, “” “Мен не білемін”, «Салыстыр» әдістерін өз қоржыныма салдым. Ықшам сабақ барысында бағалау критерийін түсіндім, қысқа мерзімді жоспарды жасауды, түрлі әдіс тәсілдерді менгердім. Тренердің кері байланысын өзіме түртіп алдым. Кері байланыс арқылы тапсырмаларда нақты дескриптор құру керек екендігін түсіндім. Әріптестерімнің кері байланысы арқылы мұғалім оқушыға бағыт бағдар беріп, оқушыны ізденіс үстінде болуға көбірек көңіл бөлуді ұсынды. Белсенді оқыту әдістері мен саралап оқыту әдістерінің айырмашылығын білдім Мен алдағы уақытта оқыту әдіс - тәсілдерін өз сабақтарымда тиімді пайдаланып, оқушыларға сапалы білім мен саналы тәрбие беремін деп сенемін. Үйренген, білгендерімді өз тәжірибемде пайдаланып, ХХІ ғасырдың жас ұрпағын тәрбиелеймін.

Файл форматы:
pptx
25.04.2019
400
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі