Материалдар / Қанның құрамы мен қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қанның құрамы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
8 класс оқушылары арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2020
466
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Заттардың тасымалдануы 8.1.3.1- қанның құрамы мен қызметі Барлық оқушылар үшін: қанның құрамы мен қызметін анықтау Кейбір о

1 слайд
Заттардың тасымалдануы 8.1.3.1- қанның құрамы мен қызметі Барлық оқушылар үшін: қанның құрамы мен қызметін анықтау Кейбір оқушылар үшін: қанның қызметінің (танспорттық,гомеостаздық, қорғаныштық) типтерін сипаттауКөпшілік оқушылар үшін: қанның құрамындағы қан түйіршіктері(эритроцит,лей коцит,тромбоцит) қызметін талдауСабақтың мақсаты Қанның құрамы мен қызметін анықтайды Қанның қызметінтиптері н сипаттайдыҚан құрамындағы қан түйіршіктерін талдайдыБағалау критерийлері

1 слайд

Заттардың тасымалдануы 8.1.3.1- қанның құрамы мен қызметі Барлық оқушылар үшін: қанның құрамы мен қызметін анықтау Кейбір оқушылар үшін: қанның қызметінің (танспорттық,гомеостаздық, қорғаныштық) типтерін сипаттауКөпшілік оқушылар үшін: қанның құрамындағы қан түйіршіктері(эритроцит,лей коцит,тромбоцит) қызметін талдауСабақтың мақсаты Қанның құрамы мен қызметін анықтайды Қанның қызметінтиптері н сипаттайдыҚан құрамындағы қан түйіршіктерін талдайдыБағалау критерийлері

ТІЛДІК МАҚСАТТАР ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС Оқушыларды білім мен ғылымды ұштастырып,салауатты өмір салтын ұстан

2 слайд
ТІЛДІК МАҚСАТТАР ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС Оқушыларды білім мен ғылымды ұштастырып,салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу Химия-қанның құрамында болатын оттек пен көмірқышқыл газы туралы түсінік беріледі. Медицина-қан топтарының факторларын біледі. Гигиена-жеке бастың тазалығы туралы ақпарат алу. АЛДЫҢҒЫ БӨЛІМ 8.1.3.5-лимфа жүйесін және қан,ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара байланысты сипаттау Терминалогиялық сөздіктер: эритроцит,лейкоцит,трмбоцит,плазма,қан ,транспорттық,гомеостаздық.Биологиялық жазбалық жұмыс: эритроцит қанның ... түйіршігі, ...қанның ақ түйіршігі

2 слайд

ТІЛДІК МАҚСАТТАР ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ ПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫС Оқушыларды білім мен ғылымды ұштастырып,салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу Химия-қанның құрамында болатын оттек пен көмірқышқыл газы туралы түсінік беріледі. Медицина-қан топтарының факторларын біледі. Гигиена-жеке бастың тазалығы туралы ақпарат алу. АЛДЫҢҒЫ БӨЛІМ 8.1.3.5-лимфа жүйесін және қан,ұлпа сұйықтығы мен лимфа арасындағы өзара байланысты сипаттау Терминалогиялық сөздіктер: эритроцит,лейкоцит,трмбоцит,плазма,қан ,транспорттық,гомеостаздық.Биологиялық жазбалық жұмыс: эритроцит қанның ... түйіршігі, ...қанның ақ түйіршігі

Сабақтың барысы «Белсенді оқу және саралау әдістемесі» С

3 слайд
Сабақтың барысы «Белсенді оқу және саралау әдістемесі» Сабақт ың басы «Қалам үстелдің ортасында» әдісі арқылы оқушылардан алдыңғы білімге сұрақ беріледі. Қолдау көрсету-тәсілі арқылы оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қойылады. Сабақт ың ортасы Қан құрамы мен қызметін анықтау «Бір минуттық әңгіме» тәсілі арқылы қанның құрамы мен қызметін анықтау.Бұл әдісте оқушылардың тапсырманы қаншалықты меңгергені сараланады немесе қосымша сұрақтар қою арқылы қолдау көрсету. Қан құрамындағы қан түйіршіктері қызметін талдау «Ойлан,Бірік,Бөліс» әдісі арқылы сандық сипаттағы ақпараттарды қан жасушасымен сәйкестендіру.Қабілетті оқушылармен тапсырманы орындау барысында,бірлесіп шешімін табу,меңгерту басты назарда болады. Қанның қызметінің типтерін сипаттау «Еркін әңгіме» әдісі арқылы қанның құрамы мен қызметі туралы бейне таспа көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар тапсырманы салыстыру,талдау ,қорытынды жасау арқылы саралайды. Сабақт ың соңы Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі оқушылар жекелей жапсыру арқылы қорытынды жасайды.Оқушылар үнемі бағаланып отырады.

3 слайд

Сабақтың барысы «Белсенді оқу және саралау әдістемесі» Сабақт ың басы «Қалам үстелдің ортасында» әдісі арқылы оқушылардан алдыңғы білімге сұрақ беріледі. Қолдау көрсету-тәсілі арқылы оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтар қойылады. Сабақт ың ортасы Қан құрамы мен қызметін анықтау «Бір минуттық әңгіме» тәсілі арқылы қанның құрамы мен қызметін анықтау.Бұл әдісте оқушылардың тапсырманы қаншалықты меңгергені сараланады немесе қосымша сұрақтар қою арқылы қолдау көрсету. Қан құрамындағы қан түйіршіктері қызметін талдау «Ойлан,Бірік,Бөліс» әдісі арқылы сандық сипаттағы ақпараттарды қан жасушасымен сәйкестендіру.Қабілетті оқушылармен тапсырманы орындау барысында,бірлесіп шешімін табу,меңгерту басты назарда болады. Қанның қызметінің типтерін сипаттау «Еркін әңгіме» әдісі арқылы қанның құрамы мен қызметі туралы бейне таспа көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар тапсырманы салыстыру,талдау ,қорытынды жасау арқылы саралайды. Сабақт ың соңы Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі оқушылар жекелей жапсыру арқылы қорытынды жасайды.Оқушылар үнемі бағаланып отырады.

Сабақтың барысы «Қалыптастырушы бағалау» Сабақты ң басы «Өте жаксы», «Жарайсың», «Бас бармақ» арқылы бағаланады Сабақты ң

4 слайд
Сабақтың барысы «Қалыптастырушы бағалау» Сабақты ң басы «Өте жаксы», «Жарайсың», «Бас бармақ» арқылы бағаланады Сабақты ң ортасы Қан құрамы мен қызметін анықтау үшбұрыш төртбұрыш жұлдызша Қан құрамындағы қан түйіршіктері қызметін талдау Бағалау критерийі Дескриптор Қанның құрамы мен қасиеттері -қан құрамына кіретін компонеттерді анықтайды; -қызметін сипаттайды ; -қан жасушаларының құрылысы мен тіршілік етуұзақтығының маңызын анықтайды; Қанның қызметінің типтерін сипаттау Сабақты ң соңы Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі

4 слайд

Сабақтың барысы «Қалыптастырушы бағалау» Сабақты ң басы «Өте жаксы», «Жарайсың», «Бас бармақ» арқылы бағаланады Сабақты ң ортасы Қан құрамы мен қызметін анықтау үшбұрыш төртбұрыш жұлдызша Қан құрамындағы қан түйіршіктері қызметін талдау Бағалау критерийі Дескриптор Қанның құрамы мен қасиеттері -қан құрамына кіретін компонеттерді анықтайды; -қызметін сипаттайды ; -қан жасушаларының құрылысы мен тіршілік етуұзақтығының маңызын анықтайды; Қанның қызметінің типтерін сипаттау Сабақты ң соңы Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі