Қашықтық сабақ "Алгоритмді программалау" 8сыныптар үшін

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қашықтық сабақ "Алгоритмді программалау" 8сыныптар үшін

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгоритмді программаға салу, өмірде алгоритмнің қолданылуы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Батырбек Өтеп атындағы мамандандырылған «Өнер» мектеп- интернаты КММ ИНФОРМАТИКА 8 сыныптар үшін Пән мұғалімі : Тулебаева Ш

#1 слайд
Батырбек Өтеп атындағы мамандандырылған «Өнер» мектеп- интернаты КММ ИНФОРМАТИКА 8 сыныптар үшін Пән мұғалімі : Тулебаева Шолпан Кошкаровна

1 слайд

Батырбек Өтеп атындағы мамандандырылған «Өнер» мектеп- интернаты КММ ИНФОРМАТИКА 8 сыныптар үшін Пән мұғалімі : Тулебаева Шолпан Кошкаровна

Сабақтың тақырыбы: 5.3. Алгоритмді программалау . Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 8.5.3.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: 5.3. Алгоритмді программалау . Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 8.5.3.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру 8.5.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану 8.5.3.3- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану(С/С++, Python, Delphi, Lazarus)

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: 5.3. Алгоритмді программалау . Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаты: 8.5.3.1- өңдеудің кіріктірілген ортасында есептердің моделін құру 8.5.3.2- программаны өңдеудің кіріктірілген ортасының компоненттерін білу және қолдану 8.5.3.3- таңдау және қайталау операторларын программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында қолдану(С/С++, Python, Delphi, Lazarus)

Барлық оқушылар: кіріктірілген ортада таңдау және қайталау операторларын қолданып есептің моделін құру және кіріктірілг

#3 слайд
Барлық оқушылар: кіріктірілген ортада таңдау және қайталау операторларын қолданып есептің моделін құру және кіріктірілген ортаның компоненттерін білу, түсіну Оқушылардың басым бөлігі: Программалау ортасында жасалған қосымшаларды пайдалану жолдарын зерттей отырып, ұсыныстарды жасау. Кейбір оқушылар: Lazarus программасын өңдеуде тапсырма мақсаттарының орындалуы кезінде жинақтауСабақтың мақсаты: Бағалау критериі * кіріктірілген ортада таңдау және қайталау операторларын қолданып есептің моделін біледі және түсінеді * Программалардың компоненттерін біледі және қолданады * Lazarus программасын өңдеуде тапсырма мақсаттарының орындалуы кезінде жинақтай алады

3 слайд

Барлық оқушылар: кіріктірілген ортада таңдау және қайталау операторларын қолданып есептің моделін құру және кіріктірілген ортаның компоненттерін білу, түсіну Оқушылардың басым бөлігі: Программалау ортасында жасалған қосымшаларды пайдалану жолдарын зерттей отырып, ұсыныстарды жасау. Кейбір оқушылар: Lazarus программасын өңдеуде тапсырма мақсаттарының орындалуы кезінде жинақтауСабақтың мақсаты: Бағалау критериі * кіріктірілген ортада таңдау және қайталау операторларын қолданып есептің моделін біледі және түсінеді * Программалардың компоненттерін біледі және қолданады * Lazarus программасын өңдеуде тапсырма мақсаттарының орындалуы кезінде жинақтай алады

• Алгоритмді әзірлеу• Ағылшын тілі, оpыс тілі, математика • Сөйлеу мәдениеті мен өзгенің пікірін тыңдау дағдылары қалыптас

#4 слайд
• Алгоритмді әзірлеу• Ағылшын тілі, оpыс тілі, математика • Сөйлеу мәдениеті мен өзгенің пікірін тыңдау дағдылары қалыптасады.• Сабақтың тілдік мақсаттары : Сабақ барысында тиісті терминалогия мен тілді пайдалана алады • Пәндік лексика және терминология : • шартты алдын – ала тексеру, While,цикл денесі,қайталану шартты циклдерімен танысады. Тілдік мақсаттар Құндылық тарға баулу Алдыңғы білімПəнаралық байланысОйлау дағдылаpы: білу, түсіну, қолдану

4 слайд

• Алгоритмді әзірлеу• Ағылшын тілі, оpыс тілі, математика • Сөйлеу мәдениеті мен өзгенің пікірін тыңдау дағдылары қалыптасады.• Сабақтың тілдік мақсаттары : Сабақ барысында тиісті терминалогия мен тілді пайдалана алады • Пәндік лексика және терминология : • шартты алдын – ала тексеру, While,цикл денесі,қайталану шартты циклдерімен танысады. Тілдік мақсаттар Құндылық тарға баулу Алдыңғы білімПəнаралық байланысОйлау дағдылаpы: білу, түсіну, қолдану

С а б а қ т ы ң б а р ы с ы Сабақтың басы • Ұйымдастыру; • “ шаттық шеңбері бойымен” тұрғызып "Жүректен жүрекке"бір- бірін

#5 слайд
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы Сабақтың басы • Ұйымдастыру; • “ шаттық шеңбері бойымен” тұрғызып "Жүректен жүрекке"бір- біріне жақсы тілектер айтады, сабаққа сәттілік тілейді . • Топқа біріктіру; • Алдыңғы білімді пысықтау: “зымыран сұрақтары” әдісі • Мақсат «зымыран сұрақтары » әдісі • Үй тапсырмасын не жаңа сабақты бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылып, жауабы тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру керек. Сабақтың ортасы • Жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру, • «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. тақырыпты постер қорғау арқылы ұсынамын. • Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. • Оқушылар берілген тақырыпты оқиды. Топтар жауаптарын постер арқылы қорғайды. • Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Сабақтың соңы • Кері байланыс • «Сиқырлы сандық» әдісі • Мақсаты: Оқушыларды сабақ соңында бағалауға пайдаландым • .

5 слайд

С а б а қ т ы ң б а р ы с ы Сабақтың басы • Ұйымдастыру; • “ шаттық шеңбері бойымен” тұрғызып "Жүректен жүрекке"бір- біріне жақсы тілектер айтады, сабаққа сәттілік тілейді . • Топқа біріктіру; • Алдыңғы білімді пысықтау: “зымыран сұрақтары” әдісі • Мақсат «зымыран сұрақтары » әдісі • Үй тапсырмасын не жаңа сабақты бекіту мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылып, жауабы тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру керек. Сабақтың ортасы • Жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру, • «Миға шабуыл» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі. тақырыпты постер қорғау арқылы ұсынамын. • Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. • Оқушылар берілген тақырыпты оқиды. Топтар жауаптарын постер арқылы қорғайды. • Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Сабақтың соңы • Кері байланыс • «Сиқырлы сандық» әдісі • Мақсаты: Оқушыларды сабақ соңында бағалауға пайдаландым • .

1-тапсырма Топтық жұмыс Қабілеттілігі жоғар, қажеттілігі төмен, қажеттілігі орташа балалардың ойлау қабілетін дамыту үш

#6 слайд
1-тапсырма Топтық жұмыс Қабілеттілігі жоғар, қажеттілігі төмен, қажеттілігі орташа балалардың ойлау қабілетін дамыту үшін Дескриптор: Құралсаймандар тақтасынан батырмалардың функциясын анықтайды ҚБ «басбармақ» әдісі.   2-тапсырма Жеке жұмыс Қажеттілігі төмен оқушының ойлау қабілетін дамытып,пәнге деген қызығушылығын арттыру 3-тапсырма Жұптық жұмыс оқушылардың жұптасып жұмыс істеуінің арқасында қажеттілігі орташа балалар жұбымен ортақ жұптық әңгіме жүріп талқыланады Дескриптор: Алгоритм бойынша программаны жинақтай алады. ҚБ «Фигуралар арқылы бағалау» әдісі.  Дескриптор: Программа түзіп оны қолдана алады ҚБ: « саусақ бойынша бағалау» әдісі.    

6 слайд

1-тапсырма Топтық жұмыс Қабілеттілігі жоғар, қажеттілігі төмен, қажеттілігі орташа балалардың ойлау қабілетін дамыту үшін Дескриптор: Құралсаймандар тақтасынан батырмалардың функциясын анықтайды ҚБ «басбармақ» әдісі.   2-тапсырма Жеке жұмыс Қажеттілігі төмен оқушының ойлау қабілетін дамытып,пәнге деген қызығушылығын арттыру 3-тапсырма Жұптық жұмыс оқушылардың жұптасып жұмыс істеуінің арқасында қажеттілігі орташа балалар жұбымен ортақ жұптық әңгіме жүріп талқыланады Дескриптор: Алгоритм бойынша программаны жинақтай алады. ҚБ «Фигуралар арқылы бағалау» әдісі.  Дескриптор: Программа түзіп оны қолдана алады ҚБ: « саусақ бойынша бағалау» әдісі.    

С аралау• Саралау • Оқушылаpдың жеке қабілеттеpін ескеpе отыpып, қабілеті төмен және қабілеті орта, қабілеті жоғары оқушыл

#7 слайд
С аралау• Саралау • Оқушылаpдың жеке қабілеттеpін ескеpе отыpып, қабілеті төмен және қабілеті орта, қабілеті жоғары оқушыларға деңгейіне байланысты кезең- кезеңге бөліп тапсырмалар беремін. • Компьютеp аpқылы тапсыpмалаpды оpындайды. Б ағалау • Бағалау • Дескриптор aрқылы бaғaлaу, Aуызшa мaдaқтaу, ынтaлaндыру, топты «Бас баpмақ» бойыншa қaлыптaстырушы бaғaлaуды іске aсыру. • Оқушылаpды тапсыpманы оpындауы бойынша мадақтау аpқылы бағалаймын. Д енсаулы қ ж әне қауіпсізд ік техникасы н сақтау • Денсаулық, қауіпсіздік техникасын сақтау • Қауіпсіздік еpежелеpін талапқа сай сақтау, оқушылаpдың компьютеp алдында дұpыс отыpу, дұpыс пайдалануы еpежелеpін сақталуын қадағалау.

7 слайд

С аралау• Саралау • Оқушылаpдың жеке қабілеттеpін ескеpе отыpып, қабілеті төмен және қабілеті орта, қабілеті жоғары оқушыларға деңгейіне байланысты кезең- кезеңге бөліп тапсырмалар беремін. • Компьютеp аpқылы тапсыpмалаpды оpындайды. Б ағалау • Бағалау • Дескриптор aрқылы бaғaлaу, Aуызшa мaдaқтaу, ынтaлaндыру, топты «Бас баpмақ» бойыншa қaлыптaстырушы бaғaлaуды іске aсыру. • Оқушылаpды тапсыpманы оpындауы бойынша мадақтау аpқылы бағалаймын. Д енсаулы қ ж әне қауіпсізд ік техникасы н сақтау • Денсаулық, қауіпсіздік техникасын сақтау • Қауіпсіздік еpежелеpін талапқа сай сақтау, оқушылаpдың компьютеp алдында дұpыс отыpу, дұpыс пайдалануы еpежелеpін сақталуын қадағалау.

Алдымызға нақты мақсат қоя білсек, біз алмайтын асу, біз жеңбейтін белес болмайтынына сенімдіміз. Назар салып тыңдағандарың

#8 слайд
Алдымызға нақты мақсат қоя білсек, біз алмайтын асу, біз жеңбейтін белес болмайтынына сенімдіміз. Назар салып тыңдағандарыңызға рахмет!

8 слайд

Алдымызға нақты мақсат қоя білсек, біз алмайтын асу, біз жеңбейтін белес болмайтынына сенімдіміз. Назар салып тыңдағандарыңызға рахмет!

Файл форматы:
pptx
20.04.2020
491
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі