Материалдар / Қашықтықтан оқыту барысында химия пәнін ағылшын тілімен кіріктіре оқытудың тиімділігі мен әдістері

Қашықтықтан оқыту барысында химия пәнін ағылшын тілімен кіріктіре оқытудың тиімділігі мен әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қашықтықтан оқытып жатқан химия пәнін ағылшын тілімен кіріктіріп оқытатын мұғалімдерге арналған вебинар презентациясы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2020
661
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
N5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп - гимназиясы Қашықтықтан оқыту барысында химия пәнін ағылшын тілімен кіріктіре оқытуды

1 слайд
N5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп - гимназиясы Қашықтықтан оқыту барысында химия пәнін ағылшын тілімен кіріктіре оқытудың тиімділігі мен әдістері Ж.Алайдарова химия пәнінің мұғалімі

1 слайд

N5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп - гимназиясы Қашықтықтан оқыту барысында химия пәнін ағылшын тілімен кіріктіре оқытудың тиімділігі мен әдістері Ж.Алайдарова химия пәнінің мұғалімі

Мектептің жаны - мұғалім.Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы.Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбі

2 слайд
Мектептің жаны - мұғалім.Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы.Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі - білімді,педагогика,методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім. (Ахмет Байтұрсынов)

2 слайд

Мектептің жаны - мұғалім.Мұғалім қандай болса, мектеп сондай болмақшы.Яғни, мұғалім білімді болса, ол мектептен балалар көбірек білім алып шықпақшы. Солай болған соң, ең әуелі мектепке керегі - білімді,педагогика,методикадан хабардар, жақсы оқыта білетін мұғалім. (Ахмет Байтұрсынов)

ҮШТІЛДІЛІК-ЖАҺАНДАНУ ЗАМАНЫНЫҢ ТАЛАБЫ. ПОЛИЯЗЫЧИЕ-ТРЕБОВАНИЕ ВРЕМЕНИ. THE TRILINGUALIZM IS A REGUIREMENT OF THE TIME.  Қаз

3 слайд
ҮШТІЛДІЛІК-ЖАҺАНДАНУ ЗАМАНЫНЫҢ ТАЛАБЫ. ПОЛИЯЗЫЧИЕ-ТРЕБОВАНИЕ ВРЕМЕНИ. THE TRILINGUALIZM IS A REGUIREMENT OF THE TIME.  Қазақ тілі-мемлекеттік тіл.  Орыс тілі-ұлтаралық қарым-қатынас тілі.  Ағылшын тілі-жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.  Мемлекеттік тілді-дамытамыз.  Орыс тілін-қолдаймыз.  Ағылшын тілін-үйренеміз

3 слайд

ҮШТІЛДІЛІК-ЖАҺАНДАНУ ЗАМАНЫНЫҢ ТАЛАБЫ. ПОЛИЯЗЫЧИЕ-ТРЕБОВАНИЕ ВРЕМЕНИ. THE TRILINGUALIZM IS A REGUIREMENT OF THE TIME.  Қазақ тілі-мемлекеттік тіл.  Орыс тілі-ұлтаралық қарым-қатынас тілі.  Ағылшын тілі-жаһандық экономикаға ойдағыдай кірігу тілі.  Мемлекеттік тілді-дамытамыз.  Орыс тілін-қолдаймыз.  Ағылшын тілін-үйренеміз

Қашықтан оқыту – бұл Ғаламторды пайдалана отырып қашықтан оқыту тәсілі,мұндайда мұғалім мен білім алушылар физикалық тұрғыдан

4 слайд
Қашықтан оқыту – бұл Ғаламторды пайдалана отырып қашықтан оқыту тәсілі,мұндайда мұғалім мен білім алушылар физикалық тұрғыдан әр түрлі орындардан табылады.  Қашықтан оқыту барысында химия пәні сабағында (ағылшын тілінде ) қолданылатын интерактивті ресурстар  1.Ақпараттық сауаттылық -Open Culture Online Courses балаларға арналған сайт  British Council Learning - қызықты тапсырмалар  2.Қашықтан оқыту технологиялары  3.Интернет ресурстары  4 . Ustaz.uplc.kz сайты  5. Платформалар

4 слайд

Қашықтан оқыту – бұл Ғаламторды пайдалана отырып қашықтан оқыту тәсілі,мұндайда мұғалім мен білім алушылар физикалық тұрғыдан әр түрлі орындардан табылады.  Қашықтан оқыту барысында химия пәні сабағында (ағылшын тілінде ) қолданылатын интерактивті ресурстар  1.Ақпараттық сауаттылық -Open Culture Online Courses балаларға арналған сайт  British Council Learning - қызықты тапсырмалар  2.Қашықтан оқыту технологиялары  3.Интернет ресурстары  4 . Ustaz.uplc.kz сайты  5. Платформалар

Қашықтан оқыту технологиясын қолдана отырып білім берудің мақсаты:сапалы білім беру қызметін алуда азаматтардың мүмкіндіктері

5 слайд
Қашықтан оқыту технологиясын қолдана отырып білім берудің мақсаты:сапалы білім беру қызметін алуда азаматтардың мүмкіндіктерін кеңейту;олардың білім қажеттіліктерін тұрғылықты жеріне, әлеуметтік жағдайына, жасына, денсаулығына және өмірдің тағы басқа себептеріне қарамастан қамтамасыз ету.

5 слайд

Қашықтан оқыту технологиясын қолдана отырып білім берудің мақсаты:сапалы білім беру қызметін алуда азаматтардың мүмкіндіктерін кеңейту;олардың білім қажеттіліктерін тұрғылықты жеріне, әлеуметтік жағдайына, жасына, денсаулығына және өмірдің тағы басқа себептеріне қарамастан қамтамасыз ету.

Қашықтан оқыту технологиялары  Компьютер, радио,видео құралдары және теледидар  Интернет,электронды хаттар  Хат арқылы оқыту

6 слайд
Қашықтан оқыту технологиялары  Компьютер, радио,видео құралдары және теледидар  Интернет,электронды хаттар  Хат арқылы оқыту, кітап және қағаздар арқылы оқыту  ҚО ұйымдастырудың 3 түрлі формасы бар: онлайн (синхрондық) және оффлайн (асинхрондық), және кең таралған үшінші түрі вебинар екені нәтижесіне байланысты ғаламтор жүйелері, мессенджер арқылы ұстаздар оқушыларды оқыта бастады.

6 слайд

Қашықтан оқыту технологиялары  Компьютер, радио,видео құралдары және теледидар  Интернет,электронды хаттар  Хат арқылы оқыту, кітап және қағаздар арқылы оқыту  ҚО ұйымдастырудың 3 түрлі формасы бар: онлайн (синхрондық) және оффлайн (асинхрондық), және кең таралған үшінші түрі вебинар екені нәтижесіне байланысты ғаламтор жүйелері, мессенджер арқылы ұстаздар оқушыларды оқыта бастады.

Қашықтан оқыту кезінде CLIL әдісін қолдану мұғалімнен - пәндік және тілдік білімін жетілдіруді - ресурстарды кеңінен қолдан

7 слайд
Қашықтан оқыту кезінде CLIL әдісін қолдану мұғалімнен - пәндік және тілдік білімін жетілдіруді - ресурстарды кеңінен қолдануды - тиянақты жоспарлауды - кәсіби біліктілігін үнемі арттырып отыруды талап етеді CLIL – екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі: 1. Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту 2. Пән арқылы тілді оқыту.

7 слайд

Қашықтан оқыту кезінде CLIL әдісін қолдану мұғалімнен - пәндік және тілдік білімін жетілдіруді - ресурстарды кеңінен қолдануды - тиянақты жоспарлауды - кәсіби біліктілігін үнемі арттырып отыруды талап етеді CLIL – екі мақсатты көздейтін оқыту әдістемесі: 1. Екінші немесе үшінші тіл арқылы пәнді оқыту 2. Пән арқылы тілді оқыту.

 Learning apps Интерактивті тапсырмалар және бақылау жұмыстарын жасау үшін өте ыңғайлы,әрі қызықты сайт  Pontoon Оқушыларыңыз

8 слайд
 Learning apps Интерактивті тапсырмалар және бақылау жұмыстарын жасау үшін өте ыңғайлы,әрі қызықты сайт  Pontoon Оқушыларыңызға өзіңіз анимация жасап көрсете аласыз.Тегін платформа  Liveworksheets.com Интерактивті тапсырма жасауға болатын тегін платформа Сәйкестендіру Дұрысын табу Аудио,видео қою Орын - орнына қою Жазу және сөйлеу

8 слайд

 Learning apps Интерактивті тапсырмалар және бақылау жұмыстарын жасау үшін өте ыңғайлы,әрі қызықты сайт  Pontoon Оқушыларыңызға өзіңіз анимация жасап көрсете аласыз.Тегін платформа  Liveworksheets.com Интерактивті тапсырма жасауға болатын тегін платформа Сәйкестендіру Дұрысын табу Аудио,видео қою Орын - орнына қою Жазу және сөйлеу

Қашықтықтан оқыту жүйесінің құрылымы  Оқытудың мақсаты  Мазмұны  Обьектісі  Субьектісі  Әдістері  Құралдары  Ғылыми- біл

9 слайд
Қашықтықтан оқыту жүйесінің құрылымы  Оқытудың мақсаты  Мазмұны  Обьектісі  Субьектісі  Әдістері  Құралдары  Ғылыми- білім материалдық базасы  Идентификациялық бақылау жүргізу жүйесі

9 слайд

Қашықтықтан оқыту жүйесінің құрылымы  Оқытудың мақсаты  Мазмұны  Обьектісі  Субьектісі  Әдістері  Құралдары  Ғылыми- білім материалдық базасы  Идентификациялық бақылау жүргізу жүйесі

2Al(s) + 3CuCl2(aq) —> 2AlCl3(aq) + 3Cu(s) Iron can also displace copper metal from its salt solution: Fe(s) + CuCl2(aq) —> FeCl

10 слайд
2Al(s) + 3CuCl2(aq) —> 2AlCl3(aq) + 3Cu(s) Iron can also displace copper metal from its salt solution: Fe(s) + CuCl2(aq) —> FeCl2(aq) + Cu(s) So iron is also more active than copper. But aluminium metal can also remove iron from its salt solution:   2Al(s) + 3FeSO4(aq)> Al2(SO4)3(aq) + 3Fe(s) Aluminium is more active than iron, and the activity series of these elements would be Al > Fe > Cu. The following activity series built up similarly. The most active metals are at the left of series; the least active are at the right. Each metal is able to displace metals after it in a series from solutions of their compounds.

10 слайд

2Al(s) + 3CuCl2(aq) —> 2AlCl3(aq) + 3Cu(s) Iron can also displace copper metal from its salt solution: Fe(s) + CuCl2(aq) —> FeCl2(aq) + Cu(s) So iron is also more active than copper. But aluminium metal can also remove iron from its salt solution:   2Al(s) + 3FeSO4(aq)> Al2(SO4)3(aq) + 3Fe(s) Aluminium is more active than iron, and the activity series of these elements would be Al > Fe > Cu. The following activity series built up similarly. The most active metals are at the left of series; the least active are at the right. Each metal is able to displace metals after it in a series from solutions of their compounds.

Activity series of metals Li K Ba Ca Na Mg Al Mn Zn Cr Fe Co Ni Sn Pb (H) Cu Ag Hg Pt Au  Active Medium active Passive  The l

11 слайд
Activity series of metals Li K Ba Ca Na Mg Al Mn Zn Cr Fe Co Ni Sn Pb (H) Cu Ag Hg Pt Au  Active Medium active Passive  The largest meteorite in the world contains iron, nickel, cadmium and other metals. Grootfontein, Namibia.

11 слайд

Activity series of metals Li K Ba Ca Na Mg Al Mn Zn Cr Fe Co Ni Sn Pb (H) Cu Ag Hg Pt Au  Active Medium active Passive  The largest meteorite in the world contains iron, nickel, cadmium and other metals. Grootfontein, Namibia.

 Facts  Lead is cheap and relatively not active metal.That is why Ancient Romans used lead kitchenware and built lead water

12 слайд
 Facts  Lead is cheap and relatively not active metal.That is why Ancient Romans used lead kitchenware and built lead water pipes.After a while, many people in Rome got different illnesses such as weakness, apathy,dementia.Today it is known that all lead compounds are poisonous.Some people for falling off the Rome Empire is the lead metal.  The Taykazan was smelt in 1399 in Turkestan. Diameter is 2,45 m, weight - 2 tons. Kazan consists of seven metals: iron, zinc, tin, lead, copper, silver and gold.

12 слайд

 Facts  Lead is cheap and relatively not active metal.That is why Ancient Romans used lead kitchenware and built lead water pipes.After a while, many people in Rome got different illnesses such as weakness, apathy,dementia.Today it is known that all lead compounds are poisonous.Some people for falling off the Rome Empire is the lead metal.  The Taykazan was smelt in 1399 in Turkestan. Diameter is 2,45 m, weight - 2 tons. Kazan consists of seven metals: iron, zinc, tin, lead, copper, silver and gold.

 It is known that inert metals such as gold, platinum are insoluble in all types of acids. But they are soluble in a solution

13 слайд
 It is known that inert metals such as gold, platinum are insoluble in all types of acids. But they are soluble in a solution of concentrated hydrochloric acids.Because of that chemists call that solution as King- water. However, there are four metals that are still insoluble even in a King- water.They are osmium, iridium, rhodium and ruthenium.

13 слайд

 It is known that inert metals such as gold, platinum are insoluble in all types of acids. But they are soluble in a solution of concentrated hydrochloric acids.Because of that chemists call that solution as King- water. However, there are four metals that are still insoluble even in a King- water.They are osmium, iridium, rhodium and ruthenium.

 № 1. Comparison of the activity of metals  Introduction:  There are numbered solutions of copper sulfate, zinc sulfate and m

14 слайд
 № 1. Comparison of the activity of metals  Introduction:  There are numbered solutions of copper sulfate, zinc sulfate and magnesium sulfate. Determine what solution is in each of the tubes by using copper, zinc and magnesium metals.  Materials: solutions of copper sulfate, zinc sulfate and magnesium sulfate, zinc, copper, magnesium metals, test tubes, tweezers.  

14 слайд

 № 1. Comparison of the activity of metals  Introduction:  There are numbered solutions of copper sulfate, zinc sulfate and magnesium sulfate. Determine what solution is in each of the tubes by using copper, zinc and magnesium metals.  Materials: solutions of copper sulfate, zinc sulfate and magnesium sulfate, zinc, copper, magnesium metals, test tubes, tweezers.  

 Procedure and questions :  1. Take solutions of salts and pour them into 3 test tubes.  2. By using tweezers put zinc, coppe

15 слайд
 Procedure and questions :  1. Take solutions of salts and pour them into 3 test tubes.  2. By using tweezers put zinc, copper, magnesium metals into the test tubes with salt solutions  3. Wait for 2 minutes. Then take out metals and observe them.  4. Write all possible reactions between salts and metals, balance them.  5. Arrange metals in order of decreasing activity  6. Identify copper sulfate solution without providing any reaction.

15 слайд

 Procedure and questions :  1. Take solutions of salts and pour them into 3 test tubes.  2. By using tweezers put zinc, copper, magnesium metals into the test tubes with salt solutions  3. Wait for 2 minutes. Then take out metals and observe them.  4. Write all possible reactions between salts and metals, balance them.  5. Arrange metals in order of decreasing activity  6. Identify copper sulfate solution without providing any reaction.

Reflection  Reflection for the 1st quarter  The most difficult topic for me was  The easiest topic for me was  Rate your

16 слайд
Reflection   Reflection for the 1st quarter   The most difficult topic for me was  The easiest topic for me was  Rate yourself on 10-points scale   1. I can help others …………  2. I need more practice ……………  3. I need extra lessons ……………

16 слайд

Reflection   Reflection for the 1st quarter   The most difficult topic for me was  The easiest topic for me was  Rate yourself on 10-points scale   1. I can help others …………  2. I need more practice ……………  3. I need extra lessons ……………

Literacy Write down the possible reactions and balance them:  a) Fe(s) + CuCl2(aq) →  b) Zn(s) + AgNO3(aq) →  c) Fe(s) +

17 слайд
Literacy   Write down the possible reactions and balance them:   a) Fe(s) + CuCl2(aq) →  b) Zn(s) + AgNO3(aq) →   c) Fe(s) + Pb(NO3)2(aq) →  d) Pb(s) + CuSO4(aq) →  e) Mg(s) + SnCl2(aq) →  f) Al(s) + Cr(NO3)3(aq) →  g) Mg(s) + ZnCl2(aq) →   h) Au(s) + AgNO3(aq) →  i) Mn(s) + NiBr2(aq) →

17 слайд

Literacy   Write down the possible reactions and balance them:   a) Fe(s) + CuCl2(aq) →  b) Zn(s) + AgNO3(aq) →   c) Fe(s) + Pb(NO3)2(aq) →  d) Pb(s) + CuSO4(aq) →  e) Mg(s) + SnCl2(aq) →  f) Al(s) + Cr(NO3)3(aq) →  g) Mg(s) + ZnCl2(aq) →   h) Au(s) + AgNO3(aq) →  i) Mn(s) + NiBr2(aq) →

Problems: Activity of metals  1. What are the effects of corrosion?  2. Which metals have the highest corrosion resistance? 

18 слайд
Problems: Activity of metals  1. What are the effects of corrosion?  2. Which metals have the highest corrosion resistance?  3. Study the main properties of metals.   4. Name useful metals that we use in our daily life.

18 слайд

Problems: Activity of metals  1. What are the effects of corrosion?  2. Which metals have the highest corrosion resistance?  3. Study the main properties of metals.   4. Name useful metals that we use in our daily life.

5. Match the following:  I. Iron Fe  II. Copper C  III. Aluminium Al IV. Mercury Hg V. Gold Au 6 . Silver Ag A. Air

19 слайд
5. Match the following:  I. Iron Fe  II. Copper C   III. Aluminium Al IV. Mercury Hg V. Gold Au 6 . Silver Ag   A. Airplane body, cans, foils B. Thermometer C. Bridges, wagon, car bodies D. Jewelry, monetary unit, electronic microchips E. Electrical wires, coins. F. Jewelry, coins, antibacterial

19 слайд

5. Match the following:  I. Iron Fe  II. Copper C   III. Aluminium Al IV. Mercury Hg V. Gold Au 6 . Silver Ag   A. Airplane body, cans, foils B. Thermometer C. Bridges, wagon, car bodies D. Jewelry, monetary unit, electronic microchips E. Electrical wires, coins. F. Jewelry, coins, antibacterial

6 . Explain why active metals (sodium, potassium, calcium) only can be found in compounds in nature? Why is calcium metal never

20 слайд
6 . Explain why active metals (sodium, potassium, calcium) only can be found in compounds in nature? Why is calcium metal never found in minerals on the Earth in its elemental form, but copper is found in its free form?   7. Which one is more expensive, platinum or gold? Explain.   8. Which one of the following metals react more vigorously with cold water?   A) Sodium   B) Iron   C) Magnesium   D) Copper   E) Zinc

20 слайд

6 . Explain why active metals (sodium, potassium, calcium) only can be found in compounds in nature? Why is calcium metal never found in minerals on the Earth in its elemental form, but copper is found in its free form?   7. Which one is more expensive, platinum or gold? Explain.   8. Which one of the following metals react more vigorously with cold water?   A) Sodium   B) Iron   C) Magnesium   D) Copper   E) Zinc

9. Which one of the following metals will produce iron metal, if heated with iron oxide? A) Copper B) Lead C) Aluminium D) Go

21 слайд
9. Which one of the following metals will produce iron metal, if heated with iron oxide? A) Copper B) Lead C) Aluminium  D) Gold E) Silver   10. Which one of the following equations is correct?   A) Cu(s) + FeSO4(aq)→ CuSO4(aq) + Fe(s)  B) Zn(s) + CuCl2(aq) → Cu(s) + ZnCl2(aq)  C) Pb(s) + ZnSO4(aq) → PbSO4(aq) + Zn(s)  D) Au(s) + AlCl3(aq) → AuCl3(aq) + Al(s) E) Cu(s) + KBr(aq) → K(s) + CuBr2(aq) 13. The bottom of the ship is generally made of iron. It is known that people attach a piece of more active metal to the bottom. Sailors call that piece as “protector”. How do you think why it is important to attach a piece of metal to the bottom of the ship?  

21 слайд

9. Which one of the following metals will produce iron metal, if heated with iron oxide? A) Copper B) Lead C) Aluminium  D) Gold E) Silver   10. Which one of the following equations is correct?   A) Cu(s) + FeSO4(aq)→ CuSO4(aq) + Fe(s)  B) Zn(s) + CuCl2(aq) → Cu(s) + ZnCl2(aq)  C) Pb(s) + ZnSO4(aq) → PbSO4(aq) + Zn(s)  D) Au(s) + AlCl3(aq) → AuCl3(aq) + Al(s) E) Cu(s) + KBr(aq) → K(s) + CuBr2(aq) 13. The bottom of the ship is generally made of iron. It is known that people attach a piece of more active metal to the bottom. Sailors call that piece as “protector”. How do you think why it is important to attach a piece of metal to the bottom of the ship?  

An element is a metal or a_____(non-metal) Iron, copper, sodium are _____ (metals) Oxygen, silicon, carbon are ___ (non-meta

22 слайд
An element is a metal or a_____(non-metal)  Iron, copper, sodium are _____ (metals)  Oxygen, silicon, carbon are ___ (non-metals)  Most of elements in Periodic Table are_____(metals) Реагенттер Reagents Өнімдер products 1.magnesium A ferric chloride, hydrogen 2.zinc Magnesium chloride , hydrogen 3.iron The reaction does not take place 4.copper Zinc chloride ,hydrogenКестеде берілген реагенттер мен өнімдерді сәйкестендіріңдер Identify the reagents and products listed in the table

22 слайд

An element is a metal or a_____(non-metal)  Iron, copper, sodium are _____ (metals)  Oxygen, silicon, carbon are ___ (non-metals)  Most of elements in Periodic Table are_____(metals) Реагенттер Reagents Өнімдер products 1.magnesium A ferric chloride, hydrogen 2.zinc Magnesium chloride , hydrogen 3.iron The reaction does not take place 4.copper Zinc chloride ,hydrogenКестеде берілген реагенттер мен өнімдерді сәйкестендіріңдер Identify the reagents and products listed in the table

Суретке қарап металдардың тұз қышқылымен әрекеттесуінің реакция теңдеуін жазыңдар Write the reaction equation for the interactio

23 слайд
Суретке қарап металдардың тұз қышқылымен әрекеттесуінің реакция теңдеуін жазыңдар Write the reaction equation for the interaction of metals with hydrochloric acid, depending on the figure   Filling the gap Химиялық диктант 2. Write and pronounce the following calculations as in the example below: Example : 30*20 = 600 thirty times twenty is equal to six hundred • 63-13 = ………………………………………………………………………….. • 123 – 28 = ………………………………………………………………………….. • 12*25 = …………………………………………………………………………… • 25*0.4= …………………………………………………………………………... • 150/25= …………………………………………………………………………… • 300/2 = …………………………………………………………………………… • 14,38 • 125,25 …………………………………………………………………………… • 102 …………………………………………………………………………… • 53  

23 слайд

Суретке қарап металдардың тұз қышқылымен әрекеттесуінің реакция теңдеуін жазыңдар Write the reaction equation for the interaction of metals with hydrochloric acid, depending on the figure   Filling the gap Химиялық диктант 2. Write and pronounce the following calculations as in the example below: Example : 30*20 = 600 thirty times twenty is equal to six hundred • 63-13 = ………………………………………………………………………….. • 123 – 28 = ………………………………………………………………………….. • 12*25 = …………………………………………………………………………… • 25*0.4= …………………………………………………………………………... • 150/25= …………………………………………………………………………… • 300/2 = …………………………………………………………………………… • 14,38 • 125,25 …………………………………………………………………………… • 102 …………………………………………………………………………… • 53  

M(CaCO3) = 40 + 12 + 16*3 = 100 Molecular weight of calcium carbonate is equal to forty plus twelve plus sixteen times three

24 слайд
M(CaCO3) = 40 + 12 + 16*3 = 100 Molecular weight of calcium carbonate is equal to forty plus twelve plus sixteen times three is equal to one hundred. Example 3. W(Ca) = 40/ 100 = 0.4 *100 = 40% Percentage by mass of calcium in calcium carbonate is equal to forty over one hundred is equal to forty percent. Exercises: Read the calculations (using plus,minus,over etc…)   • M(Al(OH)3 = 27 + 3* 16 + 3* 1 = 78 • W(Al ) = 27/78 =0.35 *100=35% • M(H2SO4) = 2*1+32+ 4*16 =98 • W(S) = 32/ 98 = 0.33*100=33% • M( Al2(SO4)3 ) = 2*27+3*32+12*16 = 342 • W (O ) = 12 * 16 / 342 =0.56*100=56% • M(NaHCO3) = 23 + 1 + 12 + 3*16 = 84 • W(Na) = 23/84 = 0,27*100 = 27%  

24 слайд

M(CaCO3) = 40 + 12 + 16*3 = 100 Molecular weight of calcium carbonate is equal to forty plus twelve plus sixteen times three is equal to one hundred. Example 3. W(Ca) = 40/ 100 = 0.4 *100 = 40% Percentage by mass of calcium in calcium carbonate is equal to forty over one hundred is equal to forty percent. Exercises: Read the calculations (using plus,minus,over etc…)   • M(Al(OH)3 = 27 + 3* 16 + 3* 1 = 78 • W(Al ) = 27/78 =0.35 *100=35% • M(H2SO4) = 2*1+32+ 4*16 =98 • W(S) = 32/ 98 = 0.33*100=33% • M( Al2(SO4)3 ) = 2*27+3*32+12*16 = 342 • W (O ) = 12 * 16 / 342 =0.56*100=56% • M(NaHCO3) = 23 + 1 + 12 + 3*16 = 84 • W(Na) = 23/84 = 0,27*100 = 27%  

Fe Mg Al Pt Cu Au Zh Sr Na Ca Li Hg K Mn Mn Ba( Сhemical mail) 1. Choose the formula of an acidic

25 слайд
Fe Mg Al Pt Cu Au Zh Sr Na Ca Li Hg K Mn Mn Ba( Сhemical mail) 1. Choose the formula of an acidic oxide. A. Na2O C. Mn2O7 B. MnO D. CuO 2. Sodium hydroxide reacts with each of the two substances: A. HCl, CuO C. Cu (OH) 2, B. H2O, Na2O D. H2 SO4, CO2 Write the equations. 3. Copper reacts with an acid giving H2. A. is true, B. is false. 4. Define substances: Fe + CuSO4 X + Y X and Y respectively: A. FeO, CuS C. FeSO4, Cu B. FeS, CuO D. FeO, CuSO3

25 слайд

Fe Mg Al Pt Cu Au Zh Sr Na Ca Li Hg K Mn Mn Ba( Сhemical mail) 1. Choose the formula of an acidic oxide. A. Na2O C. Mn2O7 B. MnO D. CuO 2. Sodium hydroxide reacts with each of the two substances: A. HCl, CuO C. Cu (OH) 2, B. H2O, Na2O D. H2 SO4, CO2 Write the equations. 3. Copper reacts with an acid giving H2. A. is true, B. is false. 4. Define substances: Fe + CuSO4 X + Y X and Y respectively: A. FeO, CuS C. FeSO4, Cu B. FeS, CuO D. FeO, CuSO3

Metals Activity of the metal in contact with water Formed products Saline solutions Copper Tin Magnesium

26 слайд
Metals Activity of the metal in contact with water Formed products                   Saline solutions Copper Tin Magnesium Zinc sulfate       Ferric chloride       Lead nitrate      table

26 слайд

Metals Activity of the metal in contact with water Formed products                   Saline solutions Copper Tin Magnesium Zinc sulfate       Ferric chloride       Lead nitrate      table

ACTIVITY SERIES OF METALS Which sword will be harder and more stable over time? A sword made of copper or gold? Why? You wil

27 слайд
ACTIVITY SERIES OF METALS Which sword will be harder and more stable over time? A sword made of copper or gold? Why? You will: -understand how active metals displace passive metals from their salts; -understand and write metal displacement reactions; -develop activity series of metals; -predict the possibility of reactions by using activity series of metals Metals have different reactivity. Active metals do not exist in the metallic form in nature, while inert metals can exist in metallic form. An activity series is a list of metals arranged in order of relative reactivity. For example, aluminium metal can displace copper metal from its salt solution, so it is more reactive than copper

27 слайд

ACTIVITY SERIES OF METALS Which sword will be harder and more stable over time? A sword made of copper or gold? Why? You will: -understand how active metals displace passive metals from their salts; -understand and write metal displacement reactions; -develop activity series of metals; -predict the possibility of reactions by using activity series of metals Metals have different reactivity. Active metals do not exist in the metallic form in nature, while inert metals can exist in metallic form. An activity series is a list of metals arranged in order of relative reactivity. For example, aluminium metal can displace copper metal from its salt solution, so it is more reactive than copper

Рефлексия - ақпарат Сіз үшін қаншалықты жаңа болды: - нақты жұмыс үшін алған білім мен дағдылардың пайдалылығы: - вебинар қ

28 слайд
Рефлексия - ақпарат Сіз үшін қаншалықты жаңа болды: - нақты жұмыс үшін алған білім мен дағдылардың пайдалылығы: - вебинар қаншалықты пайдалы болды: - практикаға енгізу үшін сіздің дайындық деңгейіңіз:

28 слайд

Рефлексия - ақпарат Сіз үшін қаншалықты жаңа болды: - нақты жұмыс үшін алған білім мен дағдылардың пайдалылығы: - вебинар қаншалықты пайдалы болды: - практикаға енгізу үшін сіздің дайындық деңгейіңіз:

 Кері байланыс Feedback Қашықтан оқыту жағдайында оқушыларға тиімді кері байланысты қамтамасыз ету - бұл мұғалімнің сыни

29 слайд
 Кері байланыс Feedback Қашықтан оқыту жағдайында оқушыларға тиімді кері байланысты қамтамасыз ету - бұл мұғалімнің сыни шеберлігі.Мұғалімдерге онлайн кері байланыс дағдыларын жетілдіру үшін өмір бойы білім алу ұстанымын ұстану - қазіргі уақыттың ең өзекті мәселесі.

29 слайд

 Кері байланыс Feedback Қашықтан оқыту жағдайында оқушыларға тиімді кері байланысты қамтамасыз ету - бұл мұғалімнің сыни шеберлігі.Мұғалімдерге онлайн кері байланыс дағдыларын жетілдіру үшін өмір бойы білім алу ұстанымын ұстану - қазіргі уақыттың ең өзекті мәселесі.

Кері байланыс Қатысушының аты - жөні Маған не ұнады? Менің қосарым..... Іс - тәжірибемде қолданамын Менің тілегім

30 слайд
Кері байланыс Қатысушының аты - жөні Маған не ұнады? Менің қосарым..... Іс - тәжірибемде қолданамын Менің тілегім

30 слайд

Кері байланыс Қатысушының аты - жөні Маған не ұнады? Менің қосарым..... Іс - тәжірибемде қолданамын Менің тілегім

Жай мұғалім хабарлайды Жақсы мұғалім түсіндіреді. Керемет мұғалім көрсетеді Ұлы мұғалім шабыттандырады (Уильям Уорд, ағылшын

31 слайд
Жай мұғалім хабарлайды Жақсы мұғалім түсіндіреді. Керемет мұғалім көрсетеді Ұлы мұғалім шабыттандырады (Уильям Уорд, ағылшын ағартушысы)

31 слайд

Жай мұғалім хабарлайды Жақсы мұғалім түсіндіреді. Керемет мұғалім көрсетеді Ұлы мұғалім шабыттандырады (Уильям Уорд, ағылшын ағартушысы)

Ustaz uplk.kz Lesson Plans Presentations Video Tutorials Quizlet https://youtu.be/AczlrfoA7PE

32 слайд
Ustaz uplk.kz Lesson Plans Presentations Video Tutorials Quizlet https://youtu.be/AczlrfoA7PE

32 слайд

Ustaz uplk.kz Lesson Plans Presentations Video Tutorials Quizlet https://youtu.be/AczlrfoA7PE

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ