1 слайд
LOGO
2 слайд
Оқытудағы жаңа технология аса қажетті педагогикалық мәселелердің
шешімдерін табуға, ой еңбегін арттыруға, оқу процесін тиімді
басқаруды қамтамасыз етеді. Жаңа технологияларды оқыту үрдісінде
қолданудың негізгі ерекшелігі ол оқтушылар мен оқушыларға өз
бетімен және бірлесіп шығармашылық жұмыс жасауға көп мүмкіндік
береді және оны педагогикалық мақсатта пайдалану оқушылардың
зердесіне, сезіміне, көзқарасына әсер ете отырып, оның
интеллектуалдық мүмкіншіліктерін арттыруға көмектеседі.
Сондықтан мен информатика сабақтарын оқытуда жаңа технология
әдістерінің бірі сыни тұрғыдан ойлау технологиясын таңдап алдым.
Біздің қоғамда сыни ойлауды дамыту адамзат баласына баға
жетпес мүмкіндіктер алып келеді.
Әсіресе өздеріне жауапкершілік және қоршаған ортаға
түбегейлі өзгерістер алып келуден қорықпайтын адамдар үшін, өте
бағалы құндылық. Елбасы Н.Ә.Назарбаев 2014 жылғы халыққа жолдауында
“Жедел дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті,
ұлттық тілді, тарихты жетік меңгерген, отандық
мәдениетті бойында қалыптастырған; шығармашылығы
дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру” туралы атап
өткен болатын.
3 слайд
Сыни ойлау деген не ?
5.Сыни ойлау – әлеуметтік ойлау 4.Сыни ойлау сенімді дәлелдерге ұмтылады 3.Сыни ойлау сұрақ қою, мәселе анықтаудан басталады2.Ақпарат – сыни ойлаудың бастапқы нүктесі1. Сыни ойлау – дербес жеке ойлау
Сыни
ойлау
сипаты
4 слайд
Сыни ойлау икемділіктеріне жатады.
Р.ЭННИС ПЕН Р.ПОЛ БОЙЫНША НЕГІЗГІ СЫНИ ОЙЛАУ
ИКЕМДІЛІКТЕРІ :
ақпарат көздерінің сенімділігін бағалау;
қажетті ақпаратты бөліп алып, ары қарай өңдеу;
пікірлер мен жорамалдарды, айғақтар мен сенімдерді талдау мен
бағалау;
нақты ақпарат алу мен оны тексеру мақсатында сұрақ қоя білу;
мәселені әр түрлі көзқарастар тұрғысынан қарай және оларды
салыстыра білу;
5 слайд
Б ағдарламасы оқушының еркін сөйлеуіне, пікір таластыруына,
достарының ойын тыңдауға, проблеманы шешу жолдарын іздей
отырып, қиындықты шешуге бағытталған бағдарлама.
Ү йретуді дамытудың мақсаты барлық жастағы оқушыларға
кез келген мазмұны сыни тұрғыдан қарап, екі ұйғарым бір пікірдің
біреуін таңдауға саналы шешім қабылдауға үйрету. Сондықтан мен оқу
материалын дайындағанда және оқыту әдістерін таңдағанда
осылардың бәрін ескеруге тырыстым.
Сабақ беретін сыныптарымды саралай келе, тізбектелген
сабақтарымды 6 “А” сыныбында өткізуді ұйғардым:
1. бұл сыныпқа информатика пәнінен 5 сыныптан сабақ беріп келемін;
2. балалардың өзге сыныптарға қарағанда белсенділіктері жоғары;
3. білім сапасы да сабақ беретін сыныптарымның ішінде ең жоғары; СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА
6 слайд
Сын тұрғысынан
ойлауды
дамытудың
3 сатысы
7 слайд
3 сатысы
Қызығуш
ылықты
тану
Ой толғаныс
сатысыМағынаны
тани білуі
8 слайд
Қызығушылықты ояту
Ойлану
Жұптық талқылау
Болжау Әлемді
шарлау Топтау
Түртіп алу
9 слайд
Мағынаны тани білу
Өз
бетімен
жұмыс
жасау Жаңа
ақпарат
пен
танысад
ы
Тақыры
п
бойынш
а жұмыс
істейді Тапсырма
лар
орындайд
ы
10 слайд
Ой толғаныс сатысы
Семантикалық карта
Бес жолды өлең Венн диаграммасы Еркін жазу
11 слайд
Сын тұрғысынан ойлаудың
алғашқы нәтижелері
Оқушы
•
Өлең
жазады
•
Мәтін
құрастыра
ды
•
Рефлекция
жасайды
•
Эссе
жазады Мұғалім
•
Зерттеу
жүргізеді
•
Жұмыс
дәптерін
жүргізеді
•
Мектепте
н тыс
мекемелер
мен
байланыс
орнатады
12 слайд
Сыни тұрғыдан ойлау жобасында топпен жұмыс жасау қарастырылатын
болғандықтан, онда коммуникативтік құзіреттілікті қалыптастырудың шешімін де
табуға болады. Топта жұмыс істеу барысында балалар бір-бірімен қарым-қатынас
орнатуға үйренеді. Оқушылар өткен сабақтарда топта жұмыс істегендіктен топта
жұмыс істеу ережелерін біледі.
Топтарға алдын ала әзірленген
бағалау парақтарын таратып
беріледі. Бағалау парағында әрбір
тапсырма бағаланатындығы
көрсетілген. Оқушылар өз топ
басшыларын сайлады, сол топ
басшысы бүкіл топ мүшелерін осы
бағалау парақтарында бағалауға
тиіс болды. Сабақтың мазмұнын
ашу мақсатында оқулықтан тыс екі
топқа сыни ойлауға
дағдылантыратын арнайы
сұрақтар берілді. Оқушылардың іс-
әрекеті тақырып бойынша ой
қозғайды, ұжыммен жұмыс
жасайды, өздерінің жұмыстарын
тиімді жолмен екінші топқа
таныстырады. Оқушылар мәтіннің
мазмұнымен өздері танысты. Және
топ ішінде сұрақтарға сын
тұрғысынан ойлау арқылы әр түрлі
нұсқада жауаптар ұсынып
талқылау жүргізеді.
13 слайд
Сабақ барысында оқушылар өз пікірлерін, ойларын қорытып, плакатқа сурет, жазба түрінде түсірді.
Жұмыс істеу барысында оқушылар белсенді болды, әрқайсысы ойларын айтып жатқандары көрінді.
Сонымен қатар теориялық алған білімдерін практика жүзінде еркін көрсетіп отырды. Постер жасап
болған соң, топтардың спикерлері жұмыстарын қорғады. Сабақтарда балаларға ерік беріп, өздеріне
спикер таңдауға мүмкіндік беріп отырдым. Бағалаудың критерийіне сай оқушылар сол жұмыстарын
ауызша қағазға қарамай қорғау болды. Спикерлер үлгерімі жақсы оқушылар болғандықтан, постер
қорғауда аса қатты қиындық болған жоқ.
Сабақты қорытындылау мақсатында балаларға өткен жаңа тақырып бойынша
рефлексивтік және тест сұрақтар ы ұсыныл а ды. Балалар сұрақтарға жұпта, кейін
топта талқылап, жауап берді. Кері байланыста балалар «Бүгінгі сабақтан қандай әсер
алдым?» деген сұраққа смайликтер арқылы жауап бер еді. Балалардың жауаптарынан
сабақты қаншалықты меңгергендігін анықтап отырдым
14 слайд
-оқушының - ойлау, талдау, іздену, дәлелдеу қабілеттері артады;
-сабақта шешуші рөл атқаратын оқытушы емес, керісінше, оқушы екені
туралы пікір қалыптасады;
-оқушыны өз пікірін білдіруге және өзгенің пікірін құрметтеуге қалыптасады;
- оқушы шығармашылықпен ойлауға жетеленеді;
- оқушының өздігінен жан-жақты білім алуына жағдай туады;
- алған білімге сын көзбен қарау, білімді сапалы түрде алады;
-оқушы мен оқытушы арасындағы өзара сыйластық, бір-бірінің үйренудегі
және үйретудегі көмегі зор болады;
- пәнге деген қызығушылығы артады;
- сыныпта психологиялық жағымды климат орнайды;
15 слайд
Қорыта келгенде айтарым, бала жас
кезінен-ақ еркін ойлауға, алдына қойған істі
жоспарлап, оны соңына дейін жеткізуге,
кедергіге қарсы тұруға бейімделгені жөн.
Сондықтан әр сабақта оқушылардың кез
келген мәселеге сыни көзқарасын
қалыптастырып, оларды ашық, еркін
сөйлеуге баулу – әр оқытушының міндеті деп
ойлаймын. Қорытынды
16 слайд
Назарларыңыз
үшін рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз