қауіпті топтағы оқушылар мен олардыңата аналарымен жұмыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Мектептегі “Қауіп – қатер
тобындағы”оқушылар және олардың ата-
аналарымен жүргізілетін
жұмыс түрлері мен әдістері
Әлеуметтік педагог: Ашубасарова М.Д. Айсары негізгі мектебі
1 слайд
Мектептегі “Қауіп – қатер тобындағы”оқушылар және олардың ата- аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері Әлеуметтік педагог: Ашубасарова М.Д. Айсары негізгі мектебі
2 слайд
МЕКТЕПТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЖАТЫ
Мектепте
гі бала
саны Көпбал
алы
отбасы
саны Аз
қамтыл
ған
отбасы Мектеп
ішілік
бақыла
уда
тұрған
бала
саны Аудан
дық
бақыла
уда
тұрған
оқушы
саны Қауіп –
қатер
тобынд
а
тұрған
оқушы
лар
саны
31 2 1 3 0 2
2 слайд
МЕКТЕПТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЖАТЫ Мектепте гі бала саны Көпбал алы отбасы саны Аз қамтыл ған отбасы Мектеп ішілік бақыла уда тұрған бала саны Аудан дық бақыла уда тұрған оқушы саны Қауіп – қатер тобынд а тұрған оқушы лар саны 31 2 1 3 0 2
3 слайд
« Қ ау іпті оқушы» анықтамасы -
бұл күнделікті педогогикалық
әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі
қосымша уақыт бөліп қарауды,
мұғалімнен жеке қарым -
қатынасты, ерік - жігерін, күшін,
қажырлы педогогикалық еңбегін
қажет ететін оқушы.
3 слайд
« Қ ау іпті оқушы» анықтамасы - бұл күнделікті педогогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, мұғалімнен жеке қарым - қатынасты, ерік - жігерін, күшін, қажырлы педогогикалық еңбегін қажет ететін оқушы.
4 слайд
Мектептегі
әлеуметтік
педагогтың
“қауіпті
топқа”
жататын
оқушылард
ың
құқықбұзуш
ылығын
алдын-алу
жұмыстары
ның
мазмұны Әр сынып бойынша қауіпті
топқа жататын оқушыларды
анықтау жұмыстарын жүргізу
Әр сынып оқушыларына, ата-
аналарына арнаулы
сауалнамалар жүргізу арқылы
“қауіпті топқа”жататын
оқушыларды дер кезінде
анықтап, мектепішілік есепке
алу
Әлеуметтік ұстаз - психолог -
сынып жетекші “үштік
байланысының” жұмысы
нәтижесінде қауіпті топ
оқушыларының тізімін анықтау
Құқық бұзушылықтың алдын алу;
Қауіпті топ балаларының тәртібін
түзету жұмыстарын ұйымдастыру
Сынып жетекшінің ата-
аналармен жұмысы
4 слайд
Мектептегі әлеуметтік педагогтың “қауіпті топқа” жататын оқушылард ың құқықбұзуш ылығын алдын-алу жұмыстары ның мазмұны Әр сынып бойынша қауіпті топқа жататын оқушыларды анықтау жұмыстарын жүргізу Әр сынып оқушыларына, ата- аналарына арнаулы сауалнамалар жүргізу арқылы “қауіпті топқа”жататын оқушыларды дер кезінде анықтап, мектепішілік есепке алу Әлеуметтік ұстаз - психолог - сынып жетекші “үштік байланысының” жұмысы нәтижесінде қауіпті топ оқушыларының тізімін анықтау Құқық бұзушылықтың алдын алу; Қауіпті топ балаларының тәртібін түзету жұмыстарын ұйымдастыру Сынып жетекшінің ата- аналармен жұмысы
5 слайд
Ата анасының психология -
педагогикалық көзқарасының
жеткіліксіздігі
Ата - анасының баласына деген
қарым - қатынасының суықтығы
Отбасындағы әлеуметтік жағдайының
нашарлығыТәрбиенің сәтсіздікке ұшырауының себебі:
5 слайд
Ата анасының психология - педагогикалық көзқарасының жеткіліксіздігі Ата - анасының баласына деген қарым - қатынасының суықтығы Отбасындағы әлеуметтік жағдайының нашарлығыТәрбиенің сәтсіздікке ұшырауының себебі:
6 слайд
Кезеңдері Жұмыс түрі
Отбасындағы қарым қатынас
туралы ақпарат жинау Бақылау. Тест. Әңгімелеу
Отбасы мүшелерімен қарым қатынас
орнату Консультация. Тренинг
Оқушылар арасындағы кикілжің туу
себептерін анықтау Бақылау. Зерттеу.
Мектеп пен отбасы арасындағы
қарым қатынастың кезеңдік
жоспарын жасау Консилиум . Сауалнама.
Конференция
Жоспарланған іс шараларды
мамандармен ( психолог, әлеуметтік
ұстаз, мектеп инспекторы ) іске
асыру Педагогика - психологиялық кеңес
Отбасыларды бақылау, отбасы
мүшелерінің қарым - қатынасының
даму қарқынын қадағалау Бақылау. Сауалнама
Мектеп пен отбасы арасындағы
қарым - қатынас қорытындысын
шығару Дөңгелек үстел. Мектепішілік бақылауда тұрған және сәтсіз
отбасыларымен
жұмыс жоспары
6 слайд
Кезеңдері Жұмыс түрі Отбасындағы қарым қатынас туралы ақпарат жинау Бақылау. Тест. Әңгімелеу Отбасы мүшелерімен қарым қатынас орнату Консультация. Тренинг Оқушылар арасындағы кикілжің туу себептерін анықтау Бақылау. Зерттеу. Мектеп пен отбасы арасындағы қарым қатынастың кезеңдік жоспарын жасау Консилиум . Сауалнама. Конференция Жоспарланған іс шараларды мамандармен ( психолог, әлеуметтік ұстаз, мектеп инспекторы ) іске асыру Педагогика - психологиялық кеңес Отбасыларды бақылау, отбасы мүшелерінің қарым - қатынасының даму қарқынын қадағалау Бақылау. Сауалнама Мектеп пен отбасы арасындағы қарым - қатынас қорытындысын шығару Дөңгелек үстел. Мектепішілік бақылауда тұрған және сәтсіз отбасыларымен жұмыс жоспары
7 слайд
“ Қауіпті топтағы”оқушылардың ата-аналарымен жүргізілетін
жұмыс түрлері
“ Отбасы өмір айнасы”
баяндама оқу, педагогика
психологиялық кеңестер беру “ Қиын оқушы”
болдырмауының
алдын - алу жұмыстары “ Менің отбасымдағы
эмоционалдық ахуал қандай?”
Дөңгелек үстелдер, шағын
консилиумдар
“ Ата - ана махаббатының
түрлері”
отбасылық кештер,
сайыстар, конференциялар “ Мен қандай ата - анамын?”
тақырыптық тренингтер
өткізу
“ Қалай жақсы ата - ана болу
керек?” ата - аналарға
жадынама
7 слайд
“ Қауіпті топтағы”оқушылардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері “ Отбасы өмір айнасы” баяндама оқу, педагогика психологиялық кеңестер беру “ Қиын оқушы” болдырмауының алдын - алу жұмыстары “ Менің отбасымдағы эмоционалдық ахуал қандай?” Дөңгелек үстелдер, шағын консилиумдар “ Ата - ана махаббатының түрлері” отбасылық кештер, сайыстар, конференциялар “ Мен қандай ата - анамын?” тақырыптық тренингтер өткізу “ Қалай жақсы ата - ана болу керек?” ата - аналарға жадынама
8 слайд
“ Менің қоғамдағы
рөлім” сауалнама Оқушылардың бос
уақытын ұйымдастыру,
қоғамдық шараларға
тарту“М е н қ а н д а й
б а л а м ы н ?”
п си х о л о ги я л ы қ
т р е н и н гт е р Д ө ң ге л е к ү ст е л , о й б ө л іс, ә ң гім е л е у , р е й д ж а са у , к е ш т е р , е р т е ң гіл ік т е р ұ й ы м д а ст ы р у
М а т е р и а л д ы қ ж ә н е ә л е у м е т т ік ж а ғ ы н а н к ө м е к к ө р се т у
Б а л а л а р ғ а
а р н а л ғ а н
к е ң е с ,
б а я н д а м а
Ж о сп а р л а н ғ а н
т а қ ы р ы п т ы қ
т ә р б и е
са ғ а т т а р ы“ Қауіпті топ” балаларымен жүргізілетін жұмыс түрлері
8 слайд
“ Менің қоғамдағы рөлім” сауалнама Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру, қоғамдық шараларға тарту“М е н қ а н д а й б а л а м ы н ?” п си х о л о ги я л ы қ т р е н и н гт е р Д ө ң ге л е к ү ст е л , о й б ө л іс, ә ң гім е л е у , р е й д ж а са у , к е ш т е р , е р т е ң гіл ік т е р ұ й ы м д а ст ы р у М а т е р и а л д ы қ ж ә н е ә л е у м е т т ік ж а ғ ы н а н к ө м е к к ө р се т у Б а л а л а р ғ а а р н а л ғ а н к е ң е с , б а я н д а м а Ж о сп а р л а н ғ а н т а қ ы р ы п т ы қ т ә р б и е са ғ а т т а р ы“ Қауіпті топ” балаларымен жүргізілетін жұмыс түрлері
9 слайд
грек философы Эпикет
9 слайд
грек философы Эпикет
10 слайд
Ата - ананың еңбегін сіңірген бала
.
өмір бойы ақтап бола алмайды
Балаға деген махаббатқа ешбір
. -
махаббат теңдесе алмайды Ол өле
.
өлгенше сөнбейтін махаббат
Ғабиден Мустафин
10 слайд
Ата - ананың еңбегін сіңірген бала . өмір бойы ақтап бола алмайды Балаға деген махаббатқа ешбір . - махаббат теңдесе алмайды Ол өле . өлгенше сөнбейтін махаббат Ғабиден Мустафин
11 слайд
КОРЫТЫНДЫ
БІЗДІҢ МІНДЕТІМІЗ - ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ҚАРАМАЙ БАЛАЛАРҒА САНАЛЫ ТӘРБИЕ, САПАЛЫ БІЛІМ
БЕРІП, БОЛАШАҚТАРЫНЫҢ ЖАРҚЫН БОЛУЫНА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒЫНАН КӨМЕК КӨРСЕТІП, РУХАНИ
АДАМГЕРШІЛІГІ МОЛ , ЕЛІНЕ ЕЛЕУЛІ АЗАМАТ ЕТІП ТӘРБИЕЛЕУ.
11 слайд
КОРЫТЫНДЫ БІЗДІҢ МІНДЕТІМІЗ - ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ҚАРАМАЙ БАЛАЛАРҒА САНАЛЫ ТӘРБИЕ, САПАЛЫ БІЛІМ БЕРІП, БОЛАШАҚТАРЫНЫҢ ЖАРҚЫН БОЛУЫНА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒЫНАН КӨМЕК КӨРСЕТІП, РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІГІ МОЛ , ЕЛІНЕ ЕЛЕУЛІ АЗАМАТ ЕТІП ТӘРБИЕЛЕУ.
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!