қауіпті топтағы оқушылар мен олардыңата аналарымен жұмыс

Тақырып бойынша 11 материал табылды

қауіпті топтағы оқушылар мен олардыңата аналарымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
қауіпті топтағы оқушылар мен олардыңата аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері жөнінде мәлімет
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мектептегі “Қауіп – қатер тобындағы”оқушылар және олардың ата- аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері Әлеуметтік п

#1 слайд
Мектептегі “Қауіп – қатер тобындағы”оқушылар және олардың ата- аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері Әлеуметтік педагог: Ашубасарова М.Д. Айсары негізгі мектебі

1 слайд

Мектептегі “Қауіп – қатер тобындағы”оқушылар және олардың ата- аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері Әлеуметтік педагог: Ашубасарова М.Д. Айсары негізгі мектебі

МЕКТЕПТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЖАТЫ Мектепте гі бала саны Көпбал алы отбасы саны Аз қамтыл ған отбасы Мектеп ішілік бақыла уд

#2 слайд
МЕКТЕПТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЖАТЫ Мектепте гі бала саны Көпбал алы отбасы саны Аз қамтыл ған отбасы Мектеп ішілік бақыла уда тұрған бала саны Аудан дық бақыла уда тұрған оқушы саны Қауіп – қатер тобынд а тұрған оқушы лар саны 31 2 1 3 0 2

2 слайд

МЕКТЕПТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЖАТЫ Мектепте гі бала саны Көпбал алы отбасы саны Аз қамтыл ған отбасы Мектеп ішілік бақыла уда тұрған бала саны Аудан дық бақыла уда тұрған оқушы саны Қауіп – қатер тобынд а тұрған оқушы лар саны 31 2 1 3 0 2

«Қауіпті оқушы»анықтамасы - бұл күнделікті педогогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, мұға

#3 слайд
«Қауіпті оқушы»анықтамасы - бұл күнделікті педогогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, мұғалімнен жеке қарым- қатынасты, ерік-жігерін, күшін, қажырлы педогогикалық еңбегін қажет ететін оқушы.

3 слайд

«Қауіпті оқушы»анықтамасы - бұл күнделікті педогогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, мұғалімнен жеке қарым- қатынасты, ерік-жігерін, күшін, қажырлы педогогикалық еңбегін қажет ететін оқушы.

Мектептегі әлеуметтік педагогтың “қауіпті топқа” жататын оқушылард ың құқықбұзуш ылығын алдын-алу жұмыстары ның мазмұ

#4 слайд
Мектептегі әлеуметтік педагогтың “қауіпті топқа” жататын оқушылард ың құқықбұзуш ылығын алдын-алу жұмыстары ның мазмұны Әр сынып бойынша қауіпті топқа жататын оқушыларды анықтау жұмыстарын жүргізу Әр сынып оқушыларына, ата- аналарына арнаулы сауалнамалар жүргізу арқылы “қауіпті топқа”жататын оқушыларды дер кезінде анықтап, мектепішілік есепке алу Әлеуметтік ұстаз - психолог - сынып жетекші “үштік байланысының” жұмысы нәтижесінде қауіпті топ оқушыларының тізімін анықтау Құқық бұзушылықтың алдын алу; Қауіпті топ балаларының тәртібін түзету жұмыстарын ұйымдастыру Сынып жетекшінің ата- аналармен жұмысы

4 слайд

Мектептегі әлеуметтік педагогтың “қауіпті топқа” жататын оқушылард ың құқықбұзуш ылығын алдын-алу жұмыстары ның мазмұны Әр сынып бойынша қауіпті топқа жататын оқушыларды анықтау жұмыстарын жүргізу Әр сынып оқушыларына, ата- аналарына арнаулы сауалнамалар жүргізу арқылы “қауіпті топқа”жататын оқушыларды дер кезінде анықтап, мектепішілік есепке алу Әлеуметтік ұстаз - психолог - сынып жетекші “үштік байланысының” жұмысы нәтижесінде қауіпті топ оқушыларының тізімін анықтау Құқық бұзушылықтың алдын алу; Қауіпті топ балаларының тәртібін түзету жұмыстарын ұйымдастыру Сынып жетекшінің ата- аналармен жұмысы

Ата анасының психология - педагогикалық көзқарасының жеткіліксіздігі Ата - анасының баласына деген қарым - қатынасының су

#5 слайд
Ата анасының психология - педагогикалық көзқарасының жеткіліксіздігі Ата - анасының баласына деген қарым - қатынасының суықтығы Отбасындағы әлеуметтік жағдайының нашарлығы Тәрбиенің сәтсіздікке ұшырауының себебі:

5 слайд

Ата анасының психология - педагогикалық көзқарасының жеткіліксіздігі Ата - анасының баласына деген қарым - қатынасының суықтығы Отбасындағы әлеуметтік жағдайының нашарлығы Тәрбиенің сәтсіздікке ұшырауының себебі:

Кезеңдері Жұмыс түрі Отбасындағы қарым қатынас туралы ақпарат жинау Бақылау. Тест. Әңгімелеу Отбасы мүшелерімен қарым қат

#6 слайд
Кезеңдері Жұмыс түрі Отбасындағы қарым қатынас туралы ақпарат жинау Бақылау. Тест. Әңгімелеу Отбасы мүшелерімен қарым қатынас орнату Консультация. Тренинг Оқушылар арасындағы кикілжің туу себептерін анықтау Бақылау. Зерттеу. Мектеп пен отбасы арасындағы қарым қатынастың кезеңдік жоспарын жасау Консилиум . Сауалнама. Конференция Жоспарланған іс шараларды мамандармен(психолог, әлеуметтік ұстаз, мектеп инспекторы) іске асыру Педагогика - психологиялық кеңес Отбасыларды бақылау, отбасы мүшелерінің қарым - қатынасының даму қарқынын қадағалау Бақылау. Сауалнама Мектеп пен отбасы арасындағы қарым - қатынас қорытындысын шығару Дөңгелек үстел. Мектепішілік бақылауда тұрған және сәтсіз отбасыларымен жұмыс жоспары

6 слайд

Кезеңдері Жұмыс түрі Отбасындағы қарым қатынас туралы ақпарат жинау Бақылау. Тест. Әңгімелеу Отбасы мүшелерімен қарым қатынас орнату Консультация. Тренинг Оқушылар арасындағы кикілжің туу себептерін анықтау Бақылау. Зерттеу. Мектеп пен отбасы арасындағы қарым қатынастың кезеңдік жоспарын жасау Консилиум . Сауалнама. Конференция Жоспарланған іс шараларды мамандармен(психолог, әлеуметтік ұстаз, мектеп инспекторы) іске асыру Педагогика - психологиялық кеңес Отбасыларды бақылау, отбасы мүшелерінің қарым - қатынасының даму қарқынын қадағалау Бақылау. Сауалнама Мектеп пен отбасы арасындағы қарым - қатынас қорытындысын шығару Дөңгелек үстел. Мектепішілік бақылауда тұрған және сәтсіз отбасыларымен жұмыс жоспары

“Қауіпті топтағы”оқушылардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері “Отбасы өмір айнасы” баяндама оқу, педагогика психо

#7 слайд
“Қауіпті топтағы”оқушылардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері “Отбасы өмір айнасы” баяндама оқу, педагогика психологиялық кеңестер беру “Қиын оқушы” болдырмауының алдын - алу жұмыстары “Менің отбасымдағы эмоционалдық ахуал қандай?” Дөңгелек үстелдер, шағын консилиумдар “Ата - ана махаббатының түрлері” отбасылық кештер, сайыстар, конференциялар “Мен қандай ата - анамын?” тақырыптық тренингтер өткізу “Қалай жақсы ата - ана болу керек?” ата - аналарға жадынама

7 слайд

“Қауіпті топтағы”оқушылардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері “Отбасы өмір айнасы” баяндама оқу, педагогика психологиялық кеңестер беру “Қиын оқушы” болдырмауының алдын - алу жұмыстары “Менің отбасымдағы эмоционалдық ахуал қандай?” Дөңгелек үстелдер, шағын консилиумдар “Ата - ана махаббатының түрлері” отбасылық кештер, сайыстар, конференциялар “Мен қандай ата - анамын?” тақырыптық тренингтер өткізу “Қалай жақсы ата - ана болу керек?” ата - аналарға жадынама

“Менің қоғамдағы рөлім” сауалнама Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру, қоғамдық шараларға тарту “Мен қандай баламын

#8 слайд
“Менің қоғамдағы рөлім” сауалнама Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру, қоғамдық шараларға тарту “Мен қандай баламын?” психологиялық тренингтер Дөңгелек үстел, ой бөліс, әңгімелеу, рейд жасау, кештер, ертеңгіліктер ұйымдастыру Материалдық және әлеуметтік жағынан көмек көрсету Балаларға арналған кеңес , баяндама Жоспарланған тақырыптық тәрбие сағаттары “Қауіпті топ” балаларымен жүргізілетін жұмыс түрлері

8 слайд

“Менің қоғамдағы рөлім” сауалнама Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру, қоғамдық шараларға тарту “Мен қандай баламын?” психологиялық тренингтер Дөңгелек үстел, ой бөліс, әңгімелеу, рейд жасау, кештер, ертеңгіліктер ұйымдастыру Материалдық және әлеуметтік жағынан көмек көрсету Балаларға арналған кеңес , баяндама Жоспарланған тақырыптық тәрбие сағаттары “Қауіпті топ” балаларымен жүргізілетін жұмыс түрлері

грек философы Эпикет

#9 слайд
грек  философы  Эпикет

9 слайд

грек  философы  Эпикет

Ата- ананыңеңбегінсіңіргенбала . өмірбойыақтапболаалмайды Балағадегенмахаббатқаешбір . - маха

#10 слайд
Ата-          ананыңеңбегінсіңіргенбала         .  өмірбойыақтапболаалмайды         Балағадегенмахаббатқаешбір     .    - махаббаттеңдесеалмайды Олөле     . өлгеншесөнбейтінмахаббат   ҒабиденМустафин

10 слайд

Ата-          ананыңеңбегінсіңіргенбала         .  өмірбойыақтапболаалмайды         Балағадегенмахаббатқаешбір     .    - махаббаттеңдесеалмайды Олөле     . өлгеншесөнбейтінмахаббат   ҒабиденМустафин

КОРЫТЫНДЫ БІЗДІҢ МІНДЕТІМІЗ - ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ҚАРАМАЙ БАЛАЛАРҒА САНАЛЫ ТӘРБИЕ, САПАЛЫ БІЛІМ БЕРІП, БОЛАШАҚТАРЫНЫҢ ЖАРҚЫН БО

#11 слайд
КОРЫТЫНДЫ БІЗДІҢ МІНДЕТІМІЗ - ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ҚАРАМАЙ БАЛАЛАРҒА САНАЛЫ ТӘРБИЕ, САПАЛЫ БІЛІМ БЕРІП, БОЛАШАҚТАРЫНЫҢ ЖАРҚЫН БОЛУЫНА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒЫНАН КӨМЕК КӨРСЕТІП, РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІГІ МОЛ , ЕЛІНЕ ЕЛЕУЛІ АЗАМАТ ЕТІП ТӘРБИЕЛЕУ.

11 слайд

КОРЫТЫНДЫ БІЗДІҢ МІНДЕТІМІЗ - ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ҚАРАМАЙ БАЛАЛАРҒА САНАЛЫ ТӘРБИЕ, САПАЛЫ БІЛІМ БЕРІП, БОЛАШАҚТАРЫНЫҢ ЖАРҚЫН БОЛУЫНА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒЫНАН КӨМЕК КӨРСЕТІП, РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІГІ МОЛ , ЕЛІНЕ ЕЛЕУЛІ АЗАМАТ ЕТІП ТӘРБИЕЛЕУ.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

#12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Файл форматы:
pptx
01.08.2018
1079
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі