Материалдар / қауіпті топтағы оқушылар мен олардыңата аналарымен жұмыс

қауіпті топтағы оқушылар мен олардыңата аналарымен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
қауіпті топтағы оқушылар мен олардыңата аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері жөнінде мәлімет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Тамыз 2018
866
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мектептегі “Қауіп – қатер тобындағы”оқушылар және олардың ата- аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері Әлеуметт

1 слайд
Мектептегі “Қауіп – қатер тобындағы”оқушылар және олардың ата- аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері Әлеуметтік педагог: Ашубасарова М.Д. Айсары негізгі мектебі

1 слайд

Мектептегі “Қауіп – қатер тобындағы”оқушылар және олардың ата- аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері мен әдістері Әлеуметтік педагог: Ашубасарова М.Д. Айсары негізгі мектебі

МЕКТЕПТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЖАТЫ Мектепте гі бала саны Көпбал алы отбасы саны Аз қамтыл ған отбасы Мектеп ішілік бақыла уд

2 слайд
МЕКТЕПТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЖАТЫ Мектепте гі бала саны Көпбал алы отбасы саны Аз қамтыл ған отбасы Мектеп ішілік бақыла уда тұрған бала саны Аудан дық бақыла уда тұрған оқушы саны Қауіп – қатер тобынд а тұрған оқушы лар саны 31 2 1 3 0 2

2 слайд

МЕКТЕПТІҢ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰЖАТЫ Мектепте гі бала саны Көпбал алы отбасы саны Аз қамтыл ған отбасы Мектеп ішілік бақыла уда тұрған бала саны Аудан дық бақыла уда тұрған оқушы саны Қауіп – қатер тобынд а тұрған оқушы лар саны 31 2 1 3 0 2

« Қ ау іпті оқушы» анықтамасы - бұл күнделікті педогогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарау

3 слайд
« Қ ау іпті оқушы» анықтамасы - бұл күнделікті педогогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, мұғалімнен жеке қарым - қатынасты, ерік - жігерін, күшін, қажырлы педогогикалық еңбегін қажет ететін оқушы.

3 слайд

« Қ ау іпті оқушы» анықтамасы - бұл күнделікті педогогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, мұғалімнен жеке қарым - қатынасты, ерік - жігерін, күшін, қажырлы педогогикалық еңбегін қажет ететін оқушы.

Мектептегі әлеуметтік педагогтың “қауіпті топқа” жататын оқушылард ың құқықбұзуш ылығын алдын-алу жұмыстары ның мазмұн

4 слайд
Мектептегі әлеуметтік педагогтың “қауіпті топқа” жататын оқушылард ың құқықбұзуш ылығын алдын-алу жұмыстары ның мазмұны Әр сынып бойынша қауіпті топқа жататын оқушыларды анықтау жұмыстарын жүргізу Әр сынып оқушыларына, ата- аналарына арнаулы сауалнамалар жүргізу арқылы “қауіпті топқа”жататын оқушыларды дер кезінде анықтап, мектепішілік есепке алу Әлеуметтік ұстаз - психолог - сынып жетекші “үштік байланысының” жұмысы нәтижесінде қауіпті топ оқушыларының тізімін анықтау Құқық бұзушылықтың алдын алу; Қауіпті топ балаларының тәртібін түзету жұмыстарын ұйымдастыру Сынып жетекшінің ата- аналармен жұмысы

4 слайд

Мектептегі әлеуметтік педагогтың “қауіпті топқа” жататын оқушылард ың құқықбұзуш ылығын алдын-алу жұмыстары ның мазмұны Әр сынып бойынша қауіпті топқа жататын оқушыларды анықтау жұмыстарын жүргізу Әр сынып оқушыларына, ата- аналарына арнаулы сауалнамалар жүргізу арқылы “қауіпті топқа”жататын оқушыларды дер кезінде анықтап, мектепішілік есепке алу Әлеуметтік ұстаз - психолог - сынып жетекші “үштік байланысының” жұмысы нәтижесінде қауіпті топ оқушыларының тізімін анықтау Құқық бұзушылықтың алдын алу; Қауіпті топ балаларының тәртібін түзету жұмыстарын ұйымдастыру Сынып жетекшінің ата- аналармен жұмысы

Ата анасының психология - педагогикалық көзқарасының жеткіліксіздігі Ата - анасының баласына деген қарым - қатынасының с

5 слайд
Ата анасының психология - педагогикалық көзқарасының жеткіліксіздігі Ата - анасының баласына деген қарым - қатынасының суықтығы Отбасындағы әлеуметтік жағдайының нашарлығыТәрбиенің сәтсіздікке ұшырауының себебі:

5 слайд

Ата анасының психология - педагогикалық көзқарасының жеткіліксіздігі Ата - анасының баласына деген қарым - қатынасының суықтығы Отбасындағы әлеуметтік жағдайының нашарлығыТәрбиенің сәтсіздікке ұшырауының себебі:

Кезеңдері Жұмыс түрі Отбасындағы қарым қатынас туралы ақпарат жинау Бақылау. Тест. Әңгімелеу Отбасы мүшелерімен қарым қат

6 слайд
Кезеңдері Жұмыс түрі Отбасындағы қарым қатынас туралы ақпарат жинау Бақылау. Тест. Әңгімелеу Отбасы мүшелерімен қарым қатынас орнату Консультация. Тренинг Оқушылар арасындағы кикілжің туу себептерін анықтау Бақылау. Зерттеу. Мектеп пен отбасы арасындағы қарым қатынастың кезеңдік жоспарын жасау Консилиум . Сауалнама. Конференция Жоспарланған іс шараларды мамандармен ( психолог, әлеуметтік ұстаз, мектеп инспекторы ) іске асыру Педагогика - психологиялық кеңес Отбасыларды бақылау, отбасы мүшелерінің қарым - қатынасының даму қарқынын қадағалау Бақылау. Сауалнама Мектеп пен отбасы арасындағы қарым - қатынас қорытындысын шығару Дөңгелек үстел. Мектепішілік бақылауда тұрған және сәтсіз отбасыларымен жұмыс жоспары

6 слайд

Кезеңдері Жұмыс түрі Отбасындағы қарым қатынас туралы ақпарат жинау Бақылау. Тест. Әңгімелеу Отбасы мүшелерімен қарым қатынас орнату Консультация. Тренинг Оқушылар арасындағы кикілжің туу себептерін анықтау Бақылау. Зерттеу. Мектеп пен отбасы арасындағы қарым қатынастың кезеңдік жоспарын жасау Консилиум . Сауалнама. Конференция Жоспарланған іс шараларды мамандармен ( психолог, әлеуметтік ұстаз, мектеп инспекторы ) іске асыру Педагогика - психологиялық кеңес Отбасыларды бақылау, отбасы мүшелерінің қарым - қатынасының даму қарқынын қадағалау Бақылау. Сауалнама Мектеп пен отбасы арасындағы қарым - қатынас қорытындысын шығару Дөңгелек үстел. Мектепішілік бақылауда тұрған және сәтсіз отбасыларымен жұмыс жоспары

“ Қауіпті топтағы”оқушылардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері “ Отбасы өмір айнасы” баяндама оқу, педагогика психо

7 слайд
“ Қауіпті топтағы”оқушылардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері “ Отбасы өмір айнасы” баяндама оқу, педагогика психологиялық кеңестер беру “ Қиын оқушы” болдырмауының алдын - алу жұмыстары “ Менің отбасымдағы эмоционалдық ахуал қандай?” Дөңгелек үстелдер, шағын консилиумдар “ Ата - ана махаббатының түрлері” отбасылық кештер, сайыстар, конференциялар “ Мен қандай ата - анамын?” тақырыптық тренингтер өткізу “ Қалай жақсы ата - ана болу керек?” ата - аналарға жадынама

7 слайд

“ Қауіпті топтағы”оқушылардың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыс түрлері “ Отбасы өмір айнасы” баяндама оқу, педагогика психологиялық кеңестер беру “ Қиын оқушы” болдырмауының алдын - алу жұмыстары “ Менің отбасымдағы эмоционалдық ахуал қандай?” Дөңгелек үстелдер, шағын консилиумдар “ Ата - ана махаббатының түрлері” отбасылық кештер, сайыстар, конференциялар “ Мен қандай ата - анамын?” тақырыптық тренингтер өткізу “ Қалай жақсы ата - ана болу керек?” ата - аналарға жадынама

“ Менің қоғамдағы рөлім” сауалнама Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру, қоғамдық шараларға тарту“М е н қ а н д а й б а

8 слайд
“ Менің қоғамдағы рөлім” сауалнама Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру, қоғамдық шараларға тарту“М е н қ а н д а й б а л а м ы н ?” п си х о л о ги я л ы қ т р е н и н гт е р Д ө ң ге л е к ү ст е л , о й б ө л іс, ә ң гім е л е у , р е й д ж а са у , к е ш т е р , е р т е ң гіл ік т е р ұ й ы м д а ст ы р у М а т е р и а л д ы қ ж ә н е ә л е у м е т т ік ж а ғ ы н а н к ө м е к к ө р се т у Б а л а л а р ғ а а р н а л ғ а н к е ң е с , б а я н д а м а Ж о сп а р л а н ғ а н т а қ ы р ы п т ы қ т ә р б и е са ғ а т т а р ы“ Қауіпті топ” балаларымен жүргізілетін жұмыс түрлері

8 слайд

“ Менің қоғамдағы рөлім” сауалнама Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру, қоғамдық шараларға тарту“М е н қ а н д а й б а л а м ы н ?” п си х о л о ги я л ы қ т р е н и н гт е р Д ө ң ге л е к ү ст е л , о й б ө л іс, ә ң гім е л е у , р е й д ж а са у , к е ш т е р , е р т е ң гіл ік т е р ұ й ы м д а ст ы р у М а т е р и а л д ы қ ж ә н е ә л е у м е т т ік ж а ғ ы н а н к ө м е к к ө р се т у Б а л а л а р ғ а а р н а л ғ а н к е ң е с , б а я н д а м а Ж о сп а р л а н ғ а н т а қ ы р ы п т ы қ т ә р б и е са ғ а т т а р ы“ Қауіпті топ” балаларымен жүргізілетін жұмыс түрлері

грек философы Эпикет

9 слайд
грек  философы  Эпикет

9 слайд

грек  философы  Эпикет

Ата - ананың еңбегін сіңірген бала . өмір бойы ақтап бола алмайды Балаға деген махаббатқа

10 слайд
Ата -          ананың еңбегін сіңірген бала         .  өмір бойы ақтап бола алмайды         Балаға деген махаббатқа ешбір     .    - махаббат теңдесе алмайды Ол өле     . өлгенше сөнбейтін махаббат   Ғабиден Мустафин

10 слайд

Ата -          ананың еңбегін сіңірген бала         .  өмір бойы ақтап бола алмайды         Балаға деген махаббатқа ешбір     .    - махаббат теңдесе алмайды Ол өле     . өлгенше сөнбейтін махаббат   Ғабиден Мустафин

КОРЫТЫНДЫ БІЗДІҢ МІНДЕТІМІЗ - ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ҚАРАМАЙ БАЛАЛАРҒА САНАЛЫ ТӘРБИЕ, САПАЛЫ БІЛІМ БЕРІП, БОЛАШАҚТАРЫНЫҢ ЖАРҚЫН

11 слайд
КОРЫТЫНДЫ БІЗДІҢ МІНДЕТІМІЗ - ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ҚАРАМАЙ БАЛАЛАРҒА САНАЛЫ ТӘРБИЕ, САПАЛЫ БІЛІМ БЕРІП, БОЛАШАҚТАРЫНЫҢ ЖАРҚЫН БОЛУЫНА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒЫНАН КӨМЕК КӨРСЕТІП, РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІГІ МОЛ , ЕЛІНЕ ЕЛЕУЛІ АЗАМАТ ЕТІП ТӘРБИЕЛЕУ.

11 слайд

КОРЫТЫНДЫ БІЗДІҢ МІНДЕТІМІЗ - ОТБАСЫЛЫҚ ЖАҒДАЙЫНА ҚАРАМАЙ БАЛАЛАРҒА САНАЛЫ ТӘРБИЕ, САПАЛЫ БІЛІМ БЕРІП, БОЛАШАҚТАРЫНЫҢ ЖАРҚЫН БОЛУЫНА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒЫНАН КӨМЕК КӨРСЕТІП, РУХАНИ АДАМГЕРШІЛІГІ МОЛ , ЕЛІНЕ ЕЛЕУЛІ АЗАМАТ ЕТІП ТӘРБИЕЛЕУ.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!