Материалдар / Қазақ тілі әдіс-тәсілдері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілі әдіс-тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдістемелік оқу құрал әдісі бастауыш сынып мұғалімдеріне және басқа да пән оқытушыларына арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2021
259
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі сабағында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер Орындаған: Рустембекова Д.Р Тобы:ПМНО-19К Қабылдаған: Мухаметжанова И.

1 слайд
Қазақ тілі сабағында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер Орындаған: Рустембекова Д.Р Тобы:ПМНО-19К Қабылдаған: Мухаметжанова И.А

1 слайд

Қазақ тілі сабағында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер Орындаған: Рустембекова Д.Р Тобы:ПМНО-19К Қабылдаған: Мухаметжанова И.А

Мақсаты: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту,қазақ тілін уйренуге деген белсенділіктерін арттыру,шығармашылық қ

2 слайд
Мақсаты: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту,қазақ тілін уйренуге деген белсенділіктерін арттыру,шығармашылық қабілетін арттыру.

2 слайд

Мақсаты: Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын ояту,қазақ тілін уйренуге деген белсенділіктерін арттыру,шығармашылық қабілетін арттыру.

«Гүлмен тілек»(сергіту және топқа бі ріктіру) Мақсаты: Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай- ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барл

3 слайд
«Гүлмен тілек»(сергіту және топқа бі ріктіру)  Мақсаты: Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай- ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру.  Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.  Қолданылуы: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір- біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

3 слайд

«Гүлмен тілек»(сергіту және топқа бі ріктіру)  Мақсаты: Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай- ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру.  Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.  Қолданылуы: Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір- біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

4 слайд

4 слайд

«Ой қозғау» әдісі • Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауы

5 слайд
«Ой қозғау» әдісі  • Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу. •   Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамау керек, қағазға түсіріліп, талқылау жұмысы болады. •   Қолданылуы: Жаңа білімді меңгерту алдында осы әдіс бойынша сұрақ қоя отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашуға болады

5 слайд

«Ой қозғау» әдісі  • Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу. •   Тиімділігі: Оқушыға сұрақ қою, проблеманы зерттеу арқылы ой-өрісін дамытады, пікірлерінің еркін айтылуы, ешқандай сынға ұшырамау керек, қағазға түсіріліп, талқылау жұмысы болады. •   Қолданылуы: Жаңа білімді меңгерту алдында осы әдіс бойынша сұрақ қоя отырып жаңа сабақтың тақырыбын ашуға болады

«Сұраққа жетіп ал » • Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту. • Тиімд

6 слайд
«Сұраққа жетіп ал »  • Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту. •   Тиімділігі: Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Мәтінге, әңгімеге сұрақ қояды, тұжырымдайды. Сыныптастарының жауаптарын зейін қойып тыңдайды және сұрақтар дайындайды, талқылайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды. • Қолданылуы: Мәтінді толық немесе бір бөлігін  оқыту (мәтіннің күрделілігіне, оқушылардың да му ерекшелігіне қарай) оқылған мәтіннің мазмұн ына әр деңгейлі сұрақтар қою.1- ші топ – сұрақ қояды, 2- ші топ сол сұраққа жауап береді

6 слайд

«Сұраққа жетіп ал »  • Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту. •   Тиімділігі: Өз бетінше ойлап, ақпаратты меңгере алады. Ақпаратпен ықыласпен жұмыс жасайды. Мәтінге, әңгімеге сұрақ қояды, тұжырымдайды. Сыныптастарының жауаптарын зейін қойып тыңдайды және сұрақтар дайындайды, талқылайды. Таным әрекеті үрдісінде қарым-қатынас шеберлігі дамиды. • Қолданылуы: Мәтінді толық немесе бір бөлігін  оқыту (мәтіннің күрделілігіне, оқушылардың да му ерекшелігіне қарай) оқылған мәтіннің мазмұн ына әр деңгейлі сұрақтар қою.1- ші топ – сұрақ қояды, 2- ші топ сол сұраққа жауап береді

Қолданылуы: Әр топтан бір оқушы таңдалады. Алдын –ала сабаққа қатысты жазылған бір сөзді конверттен таңдайды да, сөздің өзін

7 слайд
Қолданылуы: Әр топтан бір оқушы таңдалады. Алдын –ала сабаққа қатысты жазылған бір сөзді конверттен таңдайды да, сөздің өзін атамай түсіндіреді. Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді. Тиімділігі: Өткен сабақ бойынша берілген ақпаратты еске түсіреді, жауапкершілік артады.«Жарнама!» әдісі

7 слайд

Қолданылуы: Әр топтан бір оқушы таңдалады. Алдын –ала сабаққа қатысты жазылған бір сөзді конверттен таңдайды да, сөздің өзін атамай түсіндіреді. Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді. Тиімділігі: Өткен сабақ бойынша берілген ақпаратты еске түсіреді, жауапкершілік артады.«Жарнама!» әдісі

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақ

8 слайд
Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. Мысалы, “Егер автордың орнында болсаң оқиғаны қалай аяқтар едің?”,“Сен бұл пікірге қосыласың ба? Неліктен? Дәлелде!», “Кейіпкердің бұл әрекетін қазіргі өмірмен қалай байланыстыруға болады?” «Серпілген сауал» әдісі

8 слайд

Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз. Мысалы, “Егер автордың орнында болсаң оқиғаны қалай аяқтар едің?”,“Сен бұл пікірге қосыласың ба? Неліктен? Дәлелде!», “Кейіпкердің бұл әрекетін қазіргі өмірмен қалай байланыстыруға болады?” «Серпілген сауал» әдісі

«Шеңбердегі әңгіме» әдісі Орындалу барысы: Орындықтарды оқушылар бір- біріне қарап отыратындай қылып ортаға (ішкі жән е

9 слайд
«Шеңбердегі әңгіме» әдісі  Орындалу барысы:  Орындықтарды оқушылар бір-       біріне қарап отыратындай қылып ортаға (ішкі жән е сыртқы) шеңберге отырады. Бір- біріне қарап отырған жұптар өтілген тақырып бойы нша 3 минут пікірталасқа түседі. Әрбір оқушы 90 секунд сөйлейді. Уақыттың біткенін мұғалім қызыл  карточка көрсету арқылы белгі беріп отырады. Үш  минут біткеннен кейін сыртқы топ орнынан тұрып  жылжиды. Мұғалім қызыл 15 карточканы көрсеткен нен кейін тоқтайды, басқа оқушыға қарсы отырады . Өз ойын айтпас бұрын, өзінен бұрынғы оқушының  ойын қорытындылайды. Біткеннен кейін, сыртқы то п тағы да орнынан жылжиды. Жаңа сұхбат басталғ аннан кейін алдындағы екі кісінің ойын қорытып ай тады. 

9 слайд

«Шеңбердегі әңгіме» әдісі  Орындалу барысы:  Орындықтарды оқушылар бір-       біріне қарап отыратындай қылып ортаға (ішкі жән е сыртқы) шеңберге отырады. Бір- біріне қарап отырған жұптар өтілген тақырып бойы нша 3 минут пікірталасқа түседі. Әрбір оқушы 90 секунд сөйлейді. Уақыттың біткенін мұғалім қызыл  карточка көрсету арқылы белгі беріп отырады. Үш  минут біткеннен кейін сыртқы топ орнынан тұрып  жылжиды. Мұғалім қызыл 15 карточканы көрсеткен нен кейін тоқтайды, басқа оқушыға қарсы отырады . Өз ойын айтпас бұрын, өзінен бұрынғы оқушының  ойын қорытындылайды. Біткеннен кейін, сыртқы то п тағы да орнынан жылжиды. Жаңа сұхбат басталғ аннан кейін алдындағы екі кісінің ойын қорытып ай тады. 

«Комплимент» әдісі Мақсаты:қатысушылардың тіл табыса алуын, бір - бірін толық тануын дамыту. Қатысушылар шеңбер бойымен тұры

10 слайд
«Комплимент» әдісі Мақсаты:қатысушылардың тіл табыса алуын, бір - бірін толық тануын дамыту. Қатысушылар шеңбер бойымен тұрып кезекпен кез- келген жағымды комплимент айтады (Біздің тақырыпта мыс. «өте жаңашыл», «нағыз кәсіби педагог»т. б.), ал қалғандары ол комплименттің кімге арналғанын табады. Комплимент иесі ойынды ары қарай жалғастырады. Барлығы жағымды комплимент алмайынша ойын жалғаса береді. 

10 слайд

«Комплимент» әдісі Мақсаты:қатысушылардың тіл табыса алуын, бір - бірін толық тануын дамыту. Қатысушылар шеңбер бойымен тұрып кезекпен кез- келген жағымды комплимент айтады (Біздің тақырыпта мыс. «өте жаңашыл», «нағыз кәсіби педагог»т. б.), ал қалғандары ол комплименттің кімге арналғанын табады. Комплимент иесі ойынды ары қарай жалғастырады. Барлығы жағымды комплимент алмайынша ойын жалғаса береді. 

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд