Қазақ тілі пәнінен "Болымды және болымсыз етістік" ашық сабақ презинтация




1 слайд
Алматы облысы
Кербұлақ ауданы
Сарыөзек ауылы
“ Д.Қонаев атындағы орта
мектеп” КММ
Бастауыш сынып мұғалімі
Акылбекова Карлыгаш Изтаевна
1 слайд
Алматы облысы Кербұлақ ауданы Сарыөзек ауылы “ Д.Қонаев атындағы орта мектеп” КММ Бастауыш сынып мұғалімі Акылбекова Карлыгаш Изтаевна

2 слайд
Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 3-сынып
Ортақ тақырып: “Атақты тұлғалар”
Тақырыбы: “Болымды және болымсыз етістік”
Бөлімше:
2.3 Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою және
жауап беру
3.1 Мәтін түрлеріне сәйкес мәтін құрап жазу
4.2 Грамматикалық нормаларды сақтауБөлім:
2. Оқылым
3. Жазылым
4. Тілдік нормалардың
қолданысы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары :
3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
3.3.1.1 жоспарда сызбаны қолдана отырып, тірек сөздер арқылы әңгімелеу, мәтінін салыстыра
сипаттау, көмекші сөздер арқылы пайымдау мәтінін құрап жазу
3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау
Барлық оқушы:
Өлең жолдарын мәнерлеп
оқып, каллиграфиялық
талапқа сай көшіріп,
болымды және болымсыз
етістіктерді тауып сызып
көрсету, негізгі ойды
анықтау. Оқушының көпшілігі:
Тірек сөздерді
пайдаланып болымды
және болымсыз
етістіктерге сипаттау
мәтінін құрастыру,
ажырату, түсіндіру. Оқушылардың кейбірі:
А) Болымды және болымсыз етістіктері бар
мақал-мәтелдерді айтып мағынасын түсіндіру,
тірек сөздердің көмегімен мақал-мәтел
құрастыру.
В) Б олымды және болымсыз етістіктердің
жалғауларын тиісінше сәйкестендіру,
ажыратып, түсіндіру.
С) Болымды етістікті болымсыз етістікке
немесе кері түрлендіру Сабақ мақсаттары:
2 слайд
Пәні: қазақ тілі Сыныбы: 3-сынып Ортақ тақырып: “Атақты тұлғалар” Тақырыбы: “Болымды және болымсыз етістік” Бөлімше: 2.3 Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру 3.1 Мәтін түрлеріне сәйкес мәтін құрап жазу 4.2 Грамматикалық нормаларды сақтауБөлім: 2. Оқылым 3. Жазылым 4. Тілдік нормалардың қолданысы Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары : 3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 3.3.1.1 жоспарда сызбаны қолдана отырып, тірек сөздер арқылы әңгімелеу, мәтінін салыстыра сипаттау, көмекші сөздер арқылы пайымдау мәтінін құрап жазу 3.4.2.5 болымды және болымсыз етістіктердің айырмашылығын анықтау Барлық оқушы: Өлең жолдарын мәнерлеп оқып, каллиграфиялық талапқа сай көшіріп, болымды және болымсыз етістіктерді тауып сызып көрсету, негізгі ойды анықтау. Оқушының көпшілігі: Тірек сөздерді пайдаланып болымды және болымсыз етістіктерге сипаттау мәтінін құрастыру, ажырату, түсіндіру. Оқушылардың кейбірі: А) Болымды және болымсыз етістіктері бар мақал-мәтелдерді айтып мағынасын түсіндіру, тірек сөздердің көмегімен мақал-мәтел құрастыру. В) Б олымды және болымсыз етістіктердің жалғауларын тиісінше сәйкестендіру, ажыратып, түсіндіру. С) Болымды етістікті болымсыз етістікке немесе кері түрлендіру Сабақ мақсаттары:

3 слайд
Белсенді оқу тәсілдері
.1-тапсырма
Топтық жұмыс
“ Сұрақ қою және талқылау”
тәсілі
Мақсатым:
“ ПОПС” әдісі 2-тапсырма
Жұптық жұмыс
“ Бекіту және қолданысқа
енгізу” тәсілі
Мақсатым :
« Ойлан. Жұптас. Бөліс »
әдісі
Тірек сөздерді пайдаланып
болымды және болымсыз
етістіктерге сипаттау мәтінін
құрастырып жазады, ажыратады,
түсіндіреді. Өлең жолдарын мәнерлеп оқып,
каллиграфиялық талапқа сай
көшіріп, болымды және болымсыз
етістіктерді тауып сызып көрсету,
негізгі ойды анықтайды (А)Болымды және болымсыз
етістіктері бар мақал-мәтелдерді айтып
мағынасын түсіндіреді, тірек сөздердің
көмегімен мақал-мәтел құрастырады.
(В)Болымды және болымсыз
етістіктердің жалғауларын тиісінше
сәйкестендіреді, ажыратып,
түсіндіреді.
(С)Болымды етістікті болымсыз
етістікке немесе кері түрлендіреді .3-тапсырма
Саралаудың «Тапсырма»,
«Жіктеу» «Диалог және қолдау
көрсету», «Қарқын» тәсілі
“ Қорытынды шығару және есте
сақтау” тәсілі
Мақсатым:
«Конверттегі сұрақ» әдісі
3 слайд
Белсенді оқу тәсілдері .1-тапсырма Топтық жұмыс “ Сұрақ қою және талқылау” тәсілі Мақсатым: “ ПОПС” әдісі 2-тапсырма Жұптық жұмыс “ Бекіту және қолданысқа енгізу” тәсілі Мақсатым : « Ойлан. Жұптас. Бөліс » әдісі Тірек сөздерді пайдаланып болымды және болымсыз етістіктерге сипаттау мәтінін құрастырып жазады, ажыратады, түсіндіреді. Өлең жолдарын мәнерлеп оқып, каллиграфиялық талапқа сай көшіріп, болымды және болымсыз етістіктерді тауып сызып көрсету, негізгі ойды анықтайды (А)Болымды және болымсыз етістіктері бар мақал-мәтелдерді айтып мағынасын түсіндіреді, тірек сөздердің көмегімен мақал-мәтел құрастырады. (В)Болымды және болымсыз етістіктердің жалғауларын тиісінше сәйкестендіреді, ажыратып, түсіндіреді. (С)Болымды етістікті болымсыз етістікке немесе кері түрлендіреді .3-тапсырма Саралаудың «Тапсырма», «Жіктеу» «Диалог және қолдау көрсету», «Қарқын» тәсілі “ Қорытынды шығару және есте сақтау” тәсілі Мақсатым: «Конверттегі сұрақ» әдісі

4 слайд
Саралау тәсілдері
Саралау тәсілдерін тиімді қолданудың нәтижесінде оқушылардың танымдық
қажеттідіктері қанағттандырылып, оқу мақсатына қол жетуіне ықпал етемін. 3-тапсырма
Саралаудың «Тапсырма»,
«Жіктеу» «Диалог және қолдау көрсету»,
«Қарқын» тәсілі
“ Қорытынды шығару және есте сақтау”
«Конверттегі сұрақ» әдісі
Түбір Жалғау
Ал бе
Сат ме
Кел пе
Жаз па
Кет ма
Жүз ба
Ойна
Оқы
жүгір жүгірмеойнама
оқыма(А)Болымды және
болымсыз етістіктері бар
мақал-мәтелдерді айтып
мағынасын түсіндіреді,
тірек сөздердің көмегімен
мақал-мәтел құрастырады.
(А) болымды және болымсыз
етістіктері мақал-мәтелді
айтады;
Мақалдың мағынасын
түсіндіреді;
Тірек сөздерден мақал-мәтел
құрастырады. (С)Болымды етістікті
болымсыз етістікке немесе
кері ( түрлендіреді.
(С) Болымды етістікті болымсыз
етістікке айналдырады;
Болымсыз етістікті болымды
етістікке түрлендіреді.
(В)Болымды және болымсыз
етістіктердің жалғауларын тиісінше
сәйкестендіреді, ажыратып, түсіндіреді.
(В) -ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе жалғауларын
түбір сөзге сәйкесендіреді
Сөздердің өзгеру себебін ажыратып,
түсіндіреді.
4 слайд
Саралау тәсілдері Саралау тәсілдерін тиімді қолданудың нәтижесінде оқушылардың танымдық қажеттідіктері қанағттандырылып, оқу мақсатына қол жетуіне ықпал етемін. 3-тапсырма Саралаудың «Тапсырма», «Жіктеу» «Диалог және қолдау көрсету», «Қарқын» тәсілі “ Қорытынды шығару және есте сақтау” «Конверттегі сұрақ» әдісі Түбір Жалғау Ал бе Сат ме Кел пе Жаз па Кет ма Жүз ба Ойна Оқы жүгір жүгірмеойнама оқыма(А)Болымды және болымсыз етістіктері бар мақал-мәтелдерді айтып мағынасын түсіндіреді, тірек сөздердің көмегімен мақал-мәтел құрастырады. (А) болымды және болымсыз етістіктері мақал-мәтелді айтады; Мақалдың мағынасын түсіндіреді; Тірек сөздерден мақал-мәтел құрастырады. (С)Болымды етістікті болымсыз етістікке немесе кері ( түрлендіреді. (С) Болымды етістікті болымсыз етістікке айналдырады; Болымсыз етістікті болымды етістікке түрлендіреді. (В)Болымды және болымсыз етістіктердің жалғауларын тиісінше сәйкестендіреді, ажыратып, түсіндіреді. (В) -ма, -ме, -ба, -бе, -па, -пе жалғауларын түбір сөзге сәйкесендіреді Сөздердің өзгеру себебін ажыратып, түсіндіреді.

5 слайд
Ойлау
деңгейлері Бағалау критерийлері Тапсырма Қалыптастырушы
бағалау
Білу және
түсіну Өлең жолдарын мәнерлеп оқып,
каллиграфиялық талапқа сай
көшіріп, болымды және
болымсыз етістіктерді тауып
сызып көрсету, негізгі ойды
анықтайды. 1-тапсырма
ПОПС әдісі
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңін
мәнерлеп оқып болымды және болымсыз
етістіктерді тап, сұрақтарға жауап беріп,
негізгі ойды анықта. Каллиграфиялық
талапқа сай көшіріп жаз. «Өз жауабыңның
дәлелі» әдісі арқылы
өзін-өзі бағалау.
Қолдану Тірек сөздерді пайдаланып
болымды және болымсыз
етістіктерге сипаттау мәтінін
құрастырып жазады, ажыратады,
түсіндіреді. 2-тапсырма
«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі
Сызба бойынша болымды және
болымсыз етістіктерге қатысты тірек
сөздерден сипаттау мәтінін құрастырып
жаз. «Өз жауабыңның
дәлелі» әдісі арқылы
өзін-өзі бағалау.
Талдау (А)Болымды және болымсыз
етістіктері бар мақал-мәтелдерді
айтып мағынасын түсіндіреді,
тірек сөздердің көмегімен мақал-
мәтел құрастырады. (В)Болымды
және болымсыз етістіктердің
жалғауларын тиісінше
сәйкестендіреді, ажыратып,
түсіндіреді. (С)Болымды
етістікті болымсыз етістікке
немесе кері түрлендіреді. 3-тапсырма
«Конверттегі сұрақ» әдісі
Жеке жұмыс
А) Болымды және болымсыз етістіктері
бар мақал-мәтелдерді айтып мағынасын
түсіндір, тірек сөздердің көмегімен
мақал-мәтел құрастыр
В) Болымды және болымсыз
етістіктердің жалғауларын тиісінше
сәйкестендір, ажыратып, түсіндір.
С) Болымды етістікті болымсыз етістікке
немесе кері түрлендір. «Өз жауабыңның
дәлелі» әдісі арқылы
өзін-өзі бағалау.Критерийалды бағалау
5 слайд
Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Тапсырма Қалыптастырушы бағалау Білу және түсіну Өлең жолдарын мәнерлеп оқып, каллиграфиялық талапқа сай көшіріп, болымды және болымсыз етістіктерді тауып сызып көрсету, негізгі ойды анықтайды. 1-тапсырма ПОПС әдісі «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін мәнерлеп оқып болымды және болымсыз етістіктерді тап, сұрақтарға жауап беріп, негізгі ойды анықта. Каллиграфиялық талапқа сай көшіріп жаз. «Өз жауабыңның дәлелі» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. Қолдану Тірек сөздерді пайдаланып болымды және болымсыз етістіктерге сипаттау мәтінін құрастырып жазады, ажыратады, түсіндіреді. 2-тапсырма «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі Сызба бойынша болымды және болымсыз етістіктерге қатысты тірек сөздерден сипаттау мәтінін құрастырып жаз. «Өз жауабыңның дәлелі» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. Талдау (А)Болымды және болымсыз етістіктері бар мақал-мәтелдерді айтып мағынасын түсіндіреді, тірек сөздердің көмегімен мақал- мәтел құрастырады. (В)Болымды және болымсыз етістіктердің жалғауларын тиісінше сәйкестендіреді, ажыратып, түсіндіреді. (С)Болымды етістікті болымсыз етістікке немесе кері түрлендіреді. 3-тапсырма «Конверттегі сұрақ» әдісі Жеке жұмыс А) Болымды және болымсыз етістіктері бар мақал-мәтелдерді айтып мағынасын түсіндір, тірек сөздердің көмегімен мақал-мәтел құрастыр В) Болымды және болымсыз етістіктердің жалғауларын тиісінше сәйкестендір, ажыратып, түсіндір. С) Болымды етістікті болымсыз етістікке немесе кері түрлендір. «Өз жауабыңның дәлелі» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау.Критерийалды бағалау

6 слайд
Критерийалды бағалау
Әр тапсырманы дұрыс орындау
және тақырыпты түсінгенін
анықтауда “Өз жауабыңның
дәлелі” әдісі арқылы өзін-өзі
бағалау түрін жүргізуді
жоспарлаймын.Оқу мақсатына сай
бағалау критерийлерін
Критерийлерге сай әр
түрлі тапсырмалар
Әр тапсырманы орындау
қадамы ретінде
дескрипторларТақырыпқа сай оқу
мақсатынЖ
а р а й сы ң ! К ер ем ет !
Ө
т
е ж
а қ сы
!
Т
ам
аш
а!
6 слайд
Критерийалды бағалау Әр тапсырманы дұрыс орындау және тақырыпты түсінгенін анықтауда “Өз жауабыңның дәлелі” әдісі арқылы өзін-өзі бағалау түрін жүргізуді жоспарлаймын.Оқу мақсатына сай бағалау критерийлерін Критерийлерге сай әр түрлі тапсырмалар Әр тапсырманы орындау қадамы ретінде дескрипторларТақырыпқа сай оқу мақсатынЖ а р а й сы ң ! К ер ем ет ! Ө т е ж а қ сы ! Т ам аш а!

7 слайд
Ықшам сабақтың жоспарға ықпалы
Әрекетім
•
Оқу мақсатын дұрыс
таңдауға;
•
Оқу мақсатына сай
SMART мақсатты
дұрыс құрастыруға;
•
Оқу мақсатына жетуге
байланысты
тақырыпқа сай әдіс-
тәсілдерді , бағалау
түрлерін,ресурсты
таңдауға
•
Топта шағын сабақ
беріп Кері байланыс
Әріптестерім және
тренер
•
SMART мақсатты
дұрыс құрастыруы
•
Тапсырмалар мен
ресурстардың
қарапайым, қолжетімді
болуы
•
Бағалау түрлерінің оқу
мақсатына сай болуы
қажеттігін Болашақта
•
Саралау тәсілдерін
тиімді қолдану арқылы
сыныпта үлгерімі
төмен оқушылардың
болмауына ықпал етіп,
білім сапасын
арттыруды
жоспарлаймын.
7 слайд
Ықшам сабақтың жоспарға ықпалы Әрекетім • Оқу мақсатын дұрыс таңдауға; • Оқу мақсатына сай SMART мақсатты дұрыс құрастыруға; • Оқу мақсатына жетуге байланысты тақырыпқа сай әдіс- тәсілдерді , бағалау түрлерін,ресурсты таңдауға • Топта шағын сабақ беріп Кері байланыс Әріптестерім және тренер • SMART мақсатты дұрыс құрастыруы • Тапсырмалар мен ресурстардың қарапайым, қолжетімді болуы • Бағалау түрлерінің оқу мақсатына сай болуы қажеттігін Болашақта • Саралау тәсілдерін тиімді қолдану арқылы сыныпта үлгерімі төмен оқушылардың болмауына ықпал етіп, білім сапасын арттыруды жоспарлаймын.