Қазақ тілі сабағында интербелсенді әдістерді қолдану жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Енсегенова Ақмарал
Ақмырзақызы
Жамбыл атындағы
№21 орта
мектептің орыс
сыныптарындағы
қазақ тілі мен
әдебиеті пәні
мұғалімі
1 слайд
Енсегенова Ақмарал Ақмырзақызы Жамбыл атындағы №21 орта мектептің орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
2 слайд
ҚР Білім және Ғылым министрлігі
Атырау қалалық білім бөлімі
ХVIII педогогикалық оқу
«Қазақ тілі сабағында
интербелсенді тәсілдерді
қолдану жолдары»
2 слайд
ҚР Білім және Ғылым министрлігі Атырау қалалық білім бөлімі ХVIII педогогикалық оқу «Қазақ тілі сабағында интербелсенді тәсілдерді қолдану жолдары»
3 слайд
Негізгі мақсат
Оқушылар арасында еркін,ашық
шығармашылық қарым-қатынас
орнату, оқушыларға білімді өз
бетімен ізденуге бағыт-бағдар сілтеу,
оқушыларға қажетті білік-
дағдыларды
қалыптастыру,белсенділікті дамыту.
3 слайд
Негізгі мақсат Оқушылар арасында еркін,ашық шығармашылық қарым-қатынас орнату, оқушыларға білімді өз бетімен ізденуге бағыт-бағдар сілтеу, оқушыларға қажетті білік- дағдыларды қалыптастыру,белсенділікті дамыту.
4 слайд
Алдыма қойған міндеттерім:
1. Зерттеу жүргізу және жоспарлау,
сабақта интербелсенді оқыту
технологиясының әдіс-тәсілдерін
қолдану;
2. Оқушыларды өз бетімен білімді
игеруге, бір-бірімен қарым-қатынас
жасауға, сыни тұрғыдан ойланып,
проблемаларды шешуге дағдыландыру;
3. Қазіргі заманғы жаңа техникаларды
қолдана білу білімдерімен және
дағдыларымен қаруландыру, оқу
үрдісінде кеңінен қолдану.
4 слайд
Алдыма қойған міндеттерім: 1. Зерттеу жүргізу және жоспарлау, сабақта интербелсенді оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін қолдану; 2. Оқушыларды өз бетімен білімді игеруге, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға, сыни тұрғыдан ойланып, проблемаларды шешуге дағдыландыру; 3. Қазіргі заманғы жаңа техникаларды қолдана білу білімдерімен және дағдыларымен қаруландыру, оқу үрдісінде кеңінен қолдану.
5 слайд
Жоспар:
I.Кіріспе
II.Негізгі бөлім
а)Интербелсенді оқыту және оқу
ә)Интербелсенді тәсілдерді қолдану
жолдары
б)Интербелсенді тәсілдерді қолдану
тәжірибемнен
III.Қорытынды
5 слайд
Жоспар: I.Кіріспе II.Негізгі бөлім а)Интербелсенді оқыту және оқу ә)Интербелсенді тәсілдерді қолдану жолдары б)Интербелсенді тәсілдерді қолдану тәжірибемнен III.Қорытынды
6 слайд
Елбасы Н.Ә.Назарбаев
2011 жылғы Қазақстан
халқына
“Болашақтың іргесін бірге
қалаймыз!” жолдауында
“Өмір бойы білім алу
әрбір қазақстандықтың
жеке кредосына айналуы
тиіс” деп айтқан болатын.
6 слайд
Елбасы Н.Ә.Назарбаев 2011 жылғы Қазақстан халқына “Болашақтың іргесін бірге қалаймыз!” жолдауында “Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс” деп айтқан болатын.
7 слайд
Күтілетін нәтиже
Сандық
технология
ларда
құзырлылық
танытатын
оқушы
қалыптасады.
Ынталы ,
сенімді ,
белсенді , сыни
пікір –
көзқарастары
жүйелі дамыған
Еркін, өзіндік
дәлел –
уәждерін
нанымды
жеткізе
білетін
7 слайд
Күтілетін нәтиже Сандық технология ларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптасады. Ынталы , сенімді , белсенді , сыни пікір – көзқарастары жүйелі дамыған Еркін, өзіндік дәлел – уәждерін нанымды жеткізе білетін
8 слайд
Интерактив
ағылшын тілінен
“act” – әрекет
жасау
“Inter” - өзара
Интербелсенді оқыту
8 слайд
Интерактив ағылшын тілінен “act” – әрекет жасау “Inter” - өзара Интербелсенді оқыту
9 слайд
111
Интербелсенді оқытудың
негізгі қағидалары:
Орта қалыптастыру
Әрекет арқылы
үйрену
Өмірмен
байланыстыру
Өзінділік пен
дербестікке баулу
9 слайд
111 Интербелсенді оқытудың негізгі қағидалары: Орта қалыптастыру Әрекет арқылы үйрену Өмірмен байланыстыру Өзінділік пен дербестікке баулу
10 слайд
Интербелсенді оқудың әдістері:
ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ЛЕКЦИЯЛАР МЕН СЕМИНАРЛАР;
-БРОУНДЫҚ ҚОЗҒАЛЫС;
-ПІКІРТАЛАСТАР;
ОЙЫНДАР;(ОҚУ,РОЛДІК,ІСКЕРЛІК,ӨНДІРІСТІК,
ИМИТАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ Т.Б.);
-ТРЕНИНГТЕР;
-ОҚЫТУДЫҢ КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ.
-ЖҰПТАСЫП ЖҰМЫС ІСТЕУ;
-СҰРАҚТАР ҚОЮДА ЫНТАЛАНДЫРУ(СТО-ҒА ҮЙРЕТУ);
-ШАҒЫН ТОПТАРМЕН ЖҰМЫС.
-АЯҚТАЛМАҒАН СӨЙЛЕМ.
-ЕСЕПТЕУ АҒАШЫ.
-ӨЗ АТЫНАН СОТ.
-РОЛДІК/ІСКЕРЛІК/ОЙЫН.
-ӨЗ ПОЗИЦИЯҢДЫ ҰСТАН.
-ДИСКУССИЯ
-ДЕБАТТАР
10 слайд
Интербелсенді оқудың әдістері: ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ЛЕКЦИЯЛАР МЕН СЕМИНАРЛАР; -БРОУНДЫҚ ҚОЗҒАЛЫС; -ПІКІРТАЛАСТАР; ОЙЫНДАР;(ОҚУ,РОЛДІК,ІСКЕРЛІК,ӨНДІРІСТІК, ИМИТАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ Т.Б.); -ТРЕНИНГТЕР; -ОҚЫТУДЫҢ КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ. -ЖҰПТАСЫП ЖҰМЫС ІСТЕУ; -СҰРАҚТАР ҚОЮДА ЫНТАЛАНДЫРУ(СТО-ҒА ҮЙРЕТУ); -ШАҒЫН ТОПТАРМЕН ЖҰМЫС. -АЯҚТАЛМАҒАН СӨЙЛЕМ. -ЕСЕПТЕУ АҒАШЫ. -ӨЗ АТЫНАН СОТ. -РОЛДІК/ІСКЕРЛІК/ОЙЫН. -ӨЗ ПОЗИЦИЯҢДЫ ҰСТАН. -ДИСКУССИЯ -ДЕБАТТАР
11 слайд
Нәтиже
Сөйлеу мәдениеті
қалыптасты.
Диалогтық оқытуда
өз ойларын жарыса
айта алды.
Қызу пікірталас
тудыра алды және
өз ойларын
дәлелдеуге
тырысты
Ойын жеткізуге
дағдыланды.
Тілдік қорын
толықтыра отырып ,
көркем әдебиет оқу
қажеттігін түсінді.
Сөздік қорлары
толықты.
11 слайд
Нәтиже Сөйлеу мәдениеті қалыптасты. Диалогтық оқытуда өз ойларын жарыса айта алды. Қызу пікірталас тудыра алды және өз ойларын дәлелдеуге тырысты Ойын жеткізуге дағдыланды. Тілдік қорын толықтыра отырып , көркем әдебиет оқу қажеттігін түсінді. Сөздік қорлары толықты.