Қазақ тілі сабағында интербелсенді әдістерді қолдану жолдары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ тілі сабағында интербелсенді әдістерді қолдану жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге педагогикалық оқуға арналған презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Енсегенова Ақмарал Ақмырзақызы Жамбыл атындағы №21 орта мектептің орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғал

#1 слайд
Енсегенова Ақмарал Ақмырзақызы Жамбыл атындағы №21 орта мектептің орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

1 слайд

Енсегенова Ақмарал Ақмырзақызы Жамбыл атындағы №21 орта мектептің орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

ҚР Білім және Ғылым министрлігі Атырау қалалық білім бөлімі ХVIII педогогикалық оқу «Қазақ тілі сабағында интербелсенді тәсілде

#2 слайд
ҚР Білім және Ғылым министрлігі Атырау қалалық білім бөлімі ХVIII педогогикалық оқу «Қазақ тілі сабағында интербелсенді тәсілдерді қолдану жолдары»

2 слайд

ҚР Білім және Ғылым министрлігі Атырау қалалық білім бөлімі ХVIII педогогикалық оқу «Қазақ тілі сабағында интербелсенді тәсілдерді қолдану жолдары»

Негізгі мақсат Оқушылар арасында еркін,ашық шығармашылық қарым-қатынас орнату, оқушыларға білімді өз бетімен ізденуге бағ

#3 слайд
Негізгі мақсат Оқушылар арасында еркін,ашық шығармашылық қарым-қатынас орнату, оқушыларға білімді өз бетімен ізденуге бағыт-бағдар сілтеу, оқушыларға қажетті білік- дағдыларды қалыптастыру,белсенділікті дамыту.

3 слайд

Негізгі мақсат Оқушылар арасында еркін,ашық шығармашылық қарым-қатынас орнату, оқушыларға білімді өз бетімен ізденуге бағыт-бағдар сілтеу, оқушыларға қажетті білік- дағдыларды қалыптастыру,белсенділікті дамыту.

Алдыма қойған міндеттерім: 1. Зерттеу жүргізу және жоспарлау, сабақта интербелсенді оқыту технологиясының әдіс-тәсі

#4 слайд
Алдыма қойған міндеттерім: 1. Зерттеу жүргізу және жоспарлау, сабақта интербелсенді оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін қолдану; 2. Оқушыларды өз бетімен білімді игеруге, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға, сыни тұрғыдан ойланып, проблемаларды шешуге дағдыландыру; 3. Қазіргі заманғы жаңа техникаларды қолдана білу білімдерімен және дағдыларымен қаруландыру, оқу үрдісінде кеңінен қолдану.

4 слайд

Алдыма қойған міндеттерім: 1. Зерттеу жүргізу және жоспарлау, сабақта интербелсенді оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін қолдану; 2. Оқушыларды өз бетімен білімді игеруге, бір-бірімен қарым-қатынас жасауға, сыни тұрғыдан ойланып, проблемаларды шешуге дағдыландыру; 3. Қазіргі заманғы жаңа техникаларды қолдана білу білімдерімен және дағдыларымен қаруландыру, оқу үрдісінде кеңінен қолдану.

Жоспар: I.Кіріспе II.Негізгі бөлім а)Интербелсенді оқыту және оқу ә)Интербелсенді тәсілдерді қолдану

#5 слайд
Жоспар: I.Кіріспе II.Негізгі бөлім а)Интербелсенді оқыту және оқу ә)Интербелсенді тәсілдерді қолдану жолдары б)Интербелсенді тәсілдерді қолдану тәжірибемнен III.Қорытынды

5 слайд

Жоспар: I.Кіріспе II.Негізгі бөлім а)Интербелсенді оқыту және оқу ә)Интербелсенді тәсілдерді қолдану жолдары б)Интербелсенді тәсілдерді қолдану тәжірибемнен III.Қорытынды

Елбасы Н.Ә.Назарбаев 2011 жылғы Қазақстан халқына “Болашақтың іргесін бірге қалаймыз!” жолдауында “Өмір бой

#6 слайд
Елбасы Н.Ә.Назарбаев 2011 жылғы Қазақстан халқына “Болашақтың іргесін бірге қалаймыз!” жолдауында “Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс” деп айтқан болатын.

6 слайд

Елбасы Н.Ә.Назарбаев 2011 жылғы Қазақстан халқына “Болашақтың іргесін бірге қалаймыз!” жолдауында “Өмір бойы білім алу әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс” деп айтқан болатын.

Күтілетін нәтиже Сандық технология ларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптасады. Ынталы , сенімді , белсенді , сыни пікі

#7 слайд
Күтілетін нәтиже Сандық технология ларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптасады. Ынталы , сенімді , белсенді , сыни пікір – көзқарастары жүйелі дамыған Еркін, өзіндік дәлел – уәждерін нанымды жеткізе білетін

7 слайд

Күтілетін нәтиже Сандық технология ларда құзырлылық танытатын оқушы қалыптасады. Ынталы , сенімді , белсенді , сыни пікір – көзқарастары жүйелі дамыған Еркін, өзіндік дәлел – уәждерін нанымды жеткізе білетін

Интерактив ағылшын тілінен “act” – әрекет жасау “Inter” - өзара Интербелсенді оқыту

#8 слайд
Интерактив ағылшын тілінен “act” – әрекет жасау “Inter” - өзара Интербелсенді оқыту

8 слайд

Интерактив ағылшын тілінен “act” – әрекет жасау “Inter” - өзара Интербелсенді оқыту

111 Интербелсенді оқытудың негізгі қағидалары: Орта қалыптастыру Әрекет арқылы үйрену Өмірмен байланыстыру Өзін

#9 слайд
111 Интербелсенді оқытудың негізгі қағидалары: Орта қалыптастыру Әрекет арқылы үйрену Өмірмен байланыстыру Өзінділік пен дербестікке баулу

9 слайд

111 Интербелсенді оқытудың негізгі қағидалары: Орта қалыптастыру Әрекет арқылы үйрену Өмірмен байланыстыру Өзінділік пен дербестікке баулу

Интербелсенді оқудың әдістері: ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ЛЕКЦИЯЛАР МЕН СЕМИНАРЛАР; -БРОУНДЫҚ ҚОЗҒАЛЫС; -ПІКІРТ

#10 слайд
Интербелсенді оқудың әдістері: ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ЛЕКЦИЯЛАР МЕН СЕМИНАРЛАР; -БРОУНДЫҚ ҚОЗҒАЛЫС; -ПІКІРТАЛАСТАР; ОЙЫНДАР;(ОҚУ,РОЛДІК,ІСКЕРЛІК,ӨНДІРІСТІК, ИМИТАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ Т.Б.); -ТРЕНИНГТЕР; -ОҚЫТУДЫҢ КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ. -ЖҰПТАСЫП ЖҰМЫС ІСТЕУ; -СҰРАҚТАР ҚОЮДА ЫНТАЛАНДЫРУ(СТО-ҒА ҮЙРЕТУ); -ШАҒЫН ТОПТАРМЕН ЖҰМЫС. -АЯҚТАЛМАҒАН СӨЙЛЕМ. -ЕСЕПТЕУ АҒАШЫ. -ӨЗ АТЫНАН СОТ. -РОЛДІК/ІСКЕРЛІК/ОЙЫН. -ӨЗ ПОЗИЦИЯҢДЫ ҰСТАН. -ДИСКУССИЯ -ДЕБАТТАР

10 слайд

Интербелсенді оқудың әдістері: ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ЛЕКЦИЯЛАР МЕН СЕМИНАРЛАР; -БРОУНДЫҚ ҚОЗҒАЛЫС; -ПІКІРТАЛАСТАР; ОЙЫНДАР;(ОҚУ,РОЛДІК,ІСКЕРЛІК,ӨНДІРІСТІК, ИМИТАЦИЯЛЫҚ ЖӘНЕ Т.Б.); -ТРЕНИНГТЕР; -ОҚЫТУДЫҢ КОМПЬЮТЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ. -ЖҰПТАСЫП ЖҰМЫС ІСТЕУ; -СҰРАҚТАР ҚОЮДА ЫНТАЛАНДЫРУ(СТО-ҒА ҮЙРЕТУ); -ШАҒЫН ТОПТАРМЕН ЖҰМЫС. -АЯҚТАЛМАҒАН СӨЙЛЕМ. -ЕСЕПТЕУ АҒАШЫ. -ӨЗ АТЫНАН СОТ. -РОЛДІК/ІСКЕРЛІК/ОЙЫН. -ӨЗ ПОЗИЦИЯҢДЫ ҰСТАН. -ДИСКУССИЯ -ДЕБАТТАР

Нәтиже Сөйлеу мәдениеті қалыптасты. Диалогтық оқытуда өз ойларын жарыса айта алды. Қызу пікірталас тудыра алды және өз

#11 слайд
Нәтиже Сөйлеу мәдениеті қалыптасты. Диалогтық оқытуда өз ойларын жарыса айта алды. Қызу пікірталас тудыра алды және өз ойларын дәлелдеуге тырысты Ойын жеткізуге дағдыланды. Тілдік қорын толықтыра отырып , көркем әдебиет оқу қажеттігін түсінді. Сөздік қорлары толықты.

11 слайд

Нәтиже Сөйлеу мәдениеті қалыптасты. Диалогтық оқытуда өз ойларын жарыса айта алды. Қызу пікірталас тудыра алды және өз ойларын дәлелдеуге тырысты Ойын жеткізуге дағдыланды. Тілдік қорын толықтыра отырып , көркем әдебиет оқу қажеттігін түсінді. Сөздік қорлары толықты.

Файл форматы:
pptx
15.00.2018
963
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі