Материалдар / Қазақ тілі сабағында қалыптастырушы бағалауды қолданудың тиімді жолодары

Қазақ тілі сабағында қалыптастырушы бағалауды қолданудың тиімді жолодары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентация аудандық семинар кезінде қалыптастырушы бағалауды жүргізу жолдары тақырыбында жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
1248
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша аудандық семинар • Семинардың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қалыптастырушы

1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша аудандық семинар • Семинардың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдану жолдары • Мектеп атауы: Ә.Молдағұлова ЖОМ • Пән мұғалімі: Умиралиева М.

1 слайд

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша аудандық семинар • Семинардың тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында қалыптастырушы бағалауды тиімді қолдану жолдары • Мектеп атауы: Ә.Молдағұлова ЖОМ • Пән мұғалімі: Умиралиева М.

Жоспарлау қадамдары Оқу бағдарламасы Білім және ғылым министрлігінің 27.07.2017ж. № 352 бұйрығы Оқу жоспары Білім және ғыл

2 слайд
Жоспарлау қадамдары Оқу бағдарламасы Білім және ғылым министрлігінің 27.07.2017ж. № 352 бұйрығы Оқу жоспары Білім және ғылым министрлігінің 18.08.2016ж. № 422 бұйрығы ҰМЖ Бөлім, бөлімше, мақсат (сыныптар бойынша) КТЖ Бөлім,тақырып, мақсат,сағат саны, мерзімі (мектеп директоры бекітеді) ОМЖ Бөлім бойынша мұғалім іс-әрекеттер мен ресурстарды ұсынады ҚМЖ Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері, тапсырма, дескриптор, ҚБ, саралау

2 слайд

Жоспарлау қадамдары Оқу бағдарламасы Білім және ғылым министрлігінің 27.07.2017ж. № 352 бұйрығы Оқу жоспары Білім және ғылым министрлігінің 18.08.2016ж. № 422 бұйрығы ҰМЖ Бөлім, бөлімше, мақсат (сыныптар бойынша) КТЖ Бөлім,тақырып, мақсат,сағат саны, мерзімі (мектеп директоры бекітеді) ОМЖ Бөлім бойынша мұғалім іс-әрекеттер мен ресурстарды ұсынады ҚМЖ Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері, тапсырма, дескриптор, ҚБ, саралау

3Оқу сапасын арттыру қадамдары Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Тапсырмалар Дескрипторлар ҚБ кері байланысРефлексия Өз

3 слайд
3Оқу сапасын арттыру қадамдары Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Тапсырмалар Дескрипторлар ҚБ кері байланысРефлексия Өзін-өзі бағалауНәтиже

3 слайд

3Оқу сапасын арттыру қадамдары Оқу мақсаттары Бағалау критерийлері Тапсырмалар Дескрипторлар ҚБ кері байланысРефлексия Өзін-өзі бағалауНәтиже

Сабақ тақырыбы Оқыту мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыс АКТ қолдану дағды

4 слайд
Сабақ тақырыбы Оқыту мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыс АКТ қолдану дағдыларыОқу бағдарламасы (жаңартылған білім мазмұны) Жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары ( ҚР БҒМ министрінің 27.07.2017 № 352 бұйрығы); Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы № 265 бұйрығы. ТАПСЫРМА Жаңа сабақ тапсырмасы: Оқу мақсаттарының негізінде беріледі. Үй тапсырмасы: Мұғалім сабақ басында, ортасында немесе аяғанда сұрай алады. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Сабақ барысыҚысқа мерзімді жоспар құрылымы ҚР БҒМ министрінің 4. 04 .2017 №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары .Ресурстар сілтемелер Оқулықтар Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс : Саралау Бағалау Қауіпсіздік ережесін сақтау Сабақ бойынша рефлексия «Алма ағашы» «Табыс сатысы» «Таңдау» т.б.Рефлексия :

4 слайд

Сабақ тақырыбы Оқыту мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Құндылықтарды дарыту Пәнаралық байланыс АКТ қолдану дағдыларыОқу бағдарламасы (жаңартылған білім мазмұны) Жалпы білім беретін пәндердің үлгілік оқу бағдарламалары ( ҚР БҒМ министрінің 27.07.2017 № 352 бұйрығы); Ұзақ мерзімді жоспар Орта мерзімді жоспар «Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік қағидаларын бекіту туралы " Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 6 маусымдағы № 265 бұйрығы. ТАПСЫРМА Жаңа сабақ тапсырмасы: Оқу мақсаттарының негізінде беріледі. Үй тапсырмасы: Мұғалім сабақ басында, ортасында немесе аяғанда сұрай алады. Бағалау критерийлері Дескрипторлар Сабақ барысыҚысқа мерзімді жоспар құрылымы ҚР БҒМ министрінің 4. 04 .2017 №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары .Ресурстар сілтемелер Оқулықтар Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс : Саралау Бағалау Қауіпсіздік ережесін сақтау Сабақ бойынша рефлексия «Алма ағашы» «Табыс сатысы» «Таңдау» т.б.Рефлексия :

5• Қалыптастырушы бағалау • Оқу мақсаттары • Бағалау критерийі • Ойлау дағдыларының деңгейлері • Түрлі деңгейдегі тапсырма

5 слайд
5• Қалыптастырушы бағалау • Оқу мақсаттары • Бағалау критерийі • Ойлау дағдыларының деңгейлері • Түрлі деңгейдегі тапсырмалар Дескриптор • Кері байланысҚандай терминдер ҚБ қатысты? Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру

5 слайд

5• Қалыптастырушы бағалау • Оқу мақсаттары • Бағалау критерийі • Ойлау дағдыларының деңгейлері • Түрлі деңгейдегі тапсырмалар Дескриптор • Кері байланысҚандай терминдер ҚБ қатысты? Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру

Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс  Кері байланыс дегеніміз не ?  Кері байланыс қандай мақсатпен жүргізіледі ?  Кері

6 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс  Кері байланыс дегеніміз не ?  Кері байланыс қандай мақсатпен жүргізіледі ?  Кері байланыстың қандай түрлерін білесіз ?  Кері байланыс сабақтың қай кезеңінде жүргізіледі ?  Оқу үдерісінде кері байланыстың маңызы қандай ? Қалыптастырушы бағалау

6 слайд

Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс  Кері байланыс дегеніміз не ?  Кері байланыс қандай мақсатпен жүргізіледі ?  Кері байланыстың қандай түрлерін білесіз ?  Кері байланыс сабақтың қай кезеңінде жүргізіледі ?  Оқу үдерісінде кері байланыстың маңызы қандай ? Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс бойынша ұсыныстар Үнемі сындарды (конструктивті) кері байланысты жүзеге асырып отырыңыз, оқушыларды өз жұмысы

7 слайд
Кері байланыс бойынша ұсыныстар Үнемі сындарды (конструктивті) кері байланысты жүзеге асырып отырыңыз, оқушыларды өз жұмысын, бір-бірінің жұмысын бағалай алуға дағдыландырыңыз. «Дұрыс емес», «Шындыққа жанаспайды» сияқты сөздерді қолданудан аулақ болыңыз. Нақты не дұрыс емес, әрі қарай жұмысты қалай жақсартуға болатыны туралы түсіндіріңіз. Әуелі жұмыстың дұрыс еместігіне емес, жақсы жағына пікіріңізді білдіріңіз. Кемшілікті қалай жоюға болатыны жайлы, немесе қалыптастырушы бағалауды өткізуді қалай жетілдіруге болатыны туралы ұсыныс беріңіз. Сынаудан, кекесіннен, күлкі етуден тұратын жағымсыз пікірлер беруден аулақ болыңыз, бұл оқушының жеке тұлғасының намысына тиюі мүмкін.

7 слайд

Кері байланыс бойынша ұсыныстар Үнемі сындарды (конструктивті) кері байланысты жүзеге асырып отырыңыз, оқушыларды өз жұмысын, бір-бірінің жұмысын бағалай алуға дағдыландырыңыз. «Дұрыс емес», «Шындыққа жанаспайды» сияқты сөздерді қолданудан аулақ болыңыз. Нақты не дұрыс емес, әрі қарай жұмысты қалай жақсартуға болатыны туралы түсіндіріңіз. Әуелі жұмыстың дұрыс еместігіне емес, жақсы жағына пікіріңізді білдіріңіз. Кемшілікті қалай жоюға болатыны жайлы, немесе қалыптастырушы бағалауды өткізуді қалай жетілдіруге болатыны туралы ұсыныс беріңіз. Сынаудан, кекесіннен, күлкі етуден тұратын жағымсыз пікірлер беруден аулақ болыңыз, бұл оқушының жеке тұлғасының намысына тиюі мүмкін.

Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз – бұл бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін сындарлы сын айтып, соңынан тағы да жағымды

8 слайд
Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз – бұл бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін сындарлы сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру. Мысалы; « Маған ...... ұнады, себебі ..... Енді/келесі жолы ..... жетілдіруге болады деген ойдамын. Сонымен қатар ... жақсы шыққан, себебі ....» .

8 слайд

Кері байланыс «бутерброды» дегеніміз – бұл бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін сындарлы сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру. Мысалы; « Маған ...... ұнады, себебі ..... Енді/келесі жолы ..... жетілдіруге болады деген ойдамын. Сонымен қатар ... жақсы шыққан, себебі ....» .

Тиімді кері байланыс оқушының өзін-өзі бағалауына ықпал етеді: Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіз

9 слайд
Тиімді кері байланыс оқушының өзін-өзі бағалауына ықпал етеді: Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек? • 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... • 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. • 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. • 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені... • 5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.

9 слайд

Тиімді кері байланыс оқушының өзін-өзі бағалауына ықпал етеді: Менің оқуым қандай сатыда? Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек? • 1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ...... • 2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім. • 3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды. • 4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені... • 5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.

« Бағалау ағашы » Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жап

10 слайд
« Бағалау ағашы » Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы : • Алма – бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды. • Гүл – бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды. • Жапырақ – бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.

10 слайд

« Бағалау ағашы » Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы : • Алма – бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды. • Гүл – бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды. • Жапырақ – бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.

11Тапсырма Тәмсіл (мысал): Бір күні бір данышпан жолда келе жатып, аптап ыстық күннің астында мешіт салу құрылысына қажетті та

11 слайд
11Тапсырма Тәмсіл (мысал): Бір күні бір данышпан жолда келе жатып, аптап ыстық күннің астында мешіт салу құрылысына қажетті тас толы арбаны сүйретіп келе жатқан 3 адамды кездестіреді. Данышпан тоқтап, олардың әрқайсысына сұрақ қояды. Біріншісінен: «Сен күні бойы не істедің?»,- деп сұрайды. Ол миығынан күліп, күні бойы тас тасығанын айтады. Екіншісінен: «Ал сен күні бойы не істедің?»,- деп сұрағанда, ол : «Ал мен өз жұмысымды сапалы орындадым»,- деп жауап береді. Ал үшінші адам жымиып күліпті де: «Ал мен адал ниетпен мешіт салуға қатыстым»,- деп, қуанып, рахаттана жауап беріпті.

11 слайд

11Тапсырма Тәмсіл (мысал): Бір күні бір данышпан жолда келе жатып, аптап ыстық күннің астында мешіт салу құрылысына қажетті тас толы арбаны сүйретіп келе жатқан 3 адамды кездестіреді. Данышпан тоқтап, олардың әрқайсысына сұрақ қояды. Біріншісінен: «Сен күні бойы не істедің?»,- деп сұрайды. Ол миығынан күліп, күні бойы тас тасығанын айтады. Екіншісінен: «Ал сен күні бойы не істедің?»,- деп сұрағанда, ол : «Ал мен өз жұмысымды сапалы орындадым»,- деп жауап береді. Ал үшінші адам жымиып күліпті де: «Ал мен адал ниетпен мешіт салуға қатыстым»,- деп, қуанып, рахаттана жауап беріпті.

12Тапсырма - Ал біз қазір әрқайсымыз бүгінгі жасаған өз жұмысымызға баға беріп көрейік. - Кім тас тасыдым деп ойласа, сары түст

12 слайд
12Тапсырма - Ал біз қазір әрқайсымыз бүгінгі жасаған өз жұмысымызға баға беріп көрейік. - Кім тас тасыдым деп ойласа, сары түсті көтереді. - Кім сапалы жұмыс орындадым деп ойласа, жасыл түсті көтереді. - Ал «мешіт салу ісіне» қатыстым деп ойласаңыз, қызыл түсті көтересіз.

12 слайд

12Тапсырма - Ал біз қазір әрқайсымыз бүгінгі жасаған өз жұмысымызға баға беріп көрейік. - Кім тас тасыдым деп ойласа, сары түсті көтереді. - Кім сапалы жұмыс орындадым деп ойласа, жасыл түсті көтереді. - Ал «мешіт салу ісіне» қатыстым деп ойласаңыз, қызыл түсті көтересіз.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ