Материалдар / Қазақ тілінен ашық сабақ презентациясы Лепті сөйлем.Қазақстан картасы 2-сынып

Қазақ тілінен ашық сабақ презентациясы Лепті сөйлем.Қазақстан картасы 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне ашық сабақ өткізу кезінде маңызды деп есептеймін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2018
577
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен МКМ Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем. Қазақстан карт

1 слайд
Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен МКМ Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем. Қазақстан картасы» 2- сынып Бастауыш сынып мұғалімі: Зхиева Зәуре Дәулетқызы

1 слайд

Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен МКМ Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем. Қазақстан картасы» 2- сынып Бастауыш сынып мұғалімі: Зхиева Зәуре Дәулетқызы

Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем. Қазақстан картасы»

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем. Қазақстан картасы»

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: «Лепті сөйлем. Қазақстан картасы»

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.3.7.1 - сөйлем түрл

3 слайд
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу Сабақтың мақсаты:

3 слайд

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.3.7.1 - сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою 2.4.2.6 - сөйлемдегі бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді табу Сабақтың мақсаты:

Шаттық шеңбері: -Бір жерден шыққан тілегі, Елім деп соққан жүрегі. Білімді ұрпақ көбейсін, Асқақтап біздің Әнұран! Жасасы

4 слайд
Шаттық шеңбері: -Бір жерден шыққан тілегі, Елім деп соққан жүрегі. Білімді ұрпақ көбейсін, Асқақтап біздің Әнұран! Жасасын Қазақстан!

4 слайд

Шаттық шеңбері: -Бір жерден шыққан тілегі, Елім деп соққан жүрегі. Білімді ұрпақ көбейсін, Асқақтап біздің Әнұран! Жасасын Қазақстан!

Топқа бөліну: І топ:- «Сөйлем» тобы ІІ топ: - «Хабарлы сөйлем» тобы ІІІ топ:- «Сұраулы сөйлем» тобы ІҮ топ:- «Леп

5 слайд
Топқа бөліну: І топ:- «Сөйлем» тобы ІІ топ: - «Хабарлы сөйлем» тобы ІІІ топ:- «Сұраулы сөйлем» тобы ІҮ топ:- «Лепті сөйлем»тобы

5 слайд

Топқа бөліну: І топ:- «Сөйлем» тобы ІІ топ: - «Хабарлы сөйлем» тобы ІІІ топ:- «Сұраулы сөйлем» тобы ІҮ топ:- «Лепті сөйлем»тобы

«Мен саған, сен маған..» -Әрбір топ бір-біріне өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қояды,жауап алады,бағалайды

6 слайд
«Мен саған, сен маған..» -Әрбір топ бір-біріне өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қояды,жауап алады,бағалайды

6 слайд

«Мен саған, сен маған..» -Әрбір топ бір-біріне өтілген тақырыптар бойынша сұрақтар қояды,жауап алады,бағалайды

Оқылым: -«Қазақстан картасы» өлеңді түсініп оқы -Өлең не туралы? -Өлең неліктен

7 слайд
Оқылым: -«Қазақстан картасы» өлеңді түсініп оқы -Өлең не туралы? -Өлең неліктен «Қазақстан картасы» деп аталды деп ойлайсың? Жазылым: -Жұмбақты қатесіз көшіріп жаз. Шешуін тап

7 слайд

Оқылым: -«Қазақстан картасы» өлеңді түсініп оқы -Өлең не туралы? -Өлең неліктен «Қазақстан картасы» деп аталды деп ойлайсың? Жазылым: -Жұмбақты қатесіз көшіріп жаз. Шешуін тап

Сергіту сәті: -Сен неге айғайлай бересің? Сөйлемге қандай мағына бересің? Жөн-жосығыңды түсіндірші Жазуда қандай жерде келесің?

8 слайд
Сергіту сәті: -Сен неге айғайлай бересің? Сөйлемге қандай мағына бересің? Жөн-жосығыңды түсіндірші Жазуда қандай жерде келесің? -Мен ылғи айғайлай бермеймін, Қуана да, күле де білемін. Кейде өкініп, ренжісем де, Көбінесе көтеріңкі, көңілді жүрсем де. Сөйлемдерге көтеріңкі дауыс беремін. Сөйлемнің соңында келемін.

8 слайд

Сергіту сәті: -Сен неге айғайлай бересің? Сөйлемге қандай мағына бересің? Жөн-жосығыңды түсіндірші Жазуда қандай жерде келесің? -Мен ылғи айғайлай бермеймін, Қуана да, күле де білемін. Кейде өкініп, ренжісем де, Көбінесе көтеріңкі, көңілді жүрсем де. Сөйлемдерге көтеріңкі дауыс беремін. Сөйлемнің соңында келемін.

І топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Сөйлем дегеніміз не? ІІ топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Х

9 слайд
І топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Сөйлем дегеніміз не? ІІ топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Хабарлы сөйлем дегеніміз не? ІІІ топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Сұраулы сөйлем дегеніміз не? ІҮ топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Лепті сөйлем дегеніміз не? Топтық тапсырмалар: «Сөздерді сөйлет»

9 слайд

І топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Сөйлем дегеніміз не? ІІ топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Хабарлы сөйлем дегеніміз не? ІІІ топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Сұраулы сөйлем дегеніміз не? ІҮ топ: - Сөздерден сөйлем құра. -Лепті сөйлем дегеніміз не? Топтық тапсырмалар: «Сөздерді сөйлет»

Кері байланыс:

10 слайд
Кері байланыс: «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді. -Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? -Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? -Сабақта қандай қиындықтар туындады? -Ұсыныстарың?

10 слайд

Кері байланыс: «Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді. -Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен? -Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды? -Сабақта қандай қиындықтар туындады? -Ұсыныстарың?

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ