Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныптар ушін жасалған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ОҚУ МАҚСАТЫ 11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау

#1 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ 11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау .СҚО Шал ақын ауданы.Е.А.Букетов атындағы мектеп гимназиясының тарих мұғалімі Тлеуова А.Б Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның саяси- әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі

1 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ 11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау .СҚО Шал ақын ауданы.Е.А.Букетов атындағы мектеп гимназиясының тарих мұғалімі Тлеуова А.Б Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның саяси- әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі

Барлық оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын себептерін түсінеді Басым бөлігі: Қазақстан халқы Ассамблеясының қы

#2 слайд
Барлық оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын себептерін түсінеді Басым бөлігі: Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметін зерттейді Кейбір оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының ұлттық бірлікті сақтаудағы атқаратын рөліне баға бередіМақсат форматы: S - Нақты M - Өлшемді A - Қолжетімді R - Шынайы T - Уақытпен шектеулі Бағалау критерийлері • Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылымын сипаттайды; • Қазақстан халқы Ассамблеясы қызметінің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды; IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдайды Сабақтың мақсаты Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін бағалайды .

2 слайд

Барлық оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын себептерін түсінеді Басым бөлігі: Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметін зерттейді Кейбір оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының ұлттық бірлікті сақтаудағы атқаратын рөліне баға бередіМақсат форматы: S - Нақты M - Өлшемді A - Қолжетімді R - Шынайы T - Уақытпен шектеулі Бағалау критерийлері • Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылымын сипаттайды; • Қазақстан халқы Ассамблеясы қызметінің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды; IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдайды Сабақтың мақсаты Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін бағалайды .

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Дескриптор: - Тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды - Сәйкесінше дәлелдердің тарихи оқиғаға қалай ықпа

#3 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Дескриптор: - Тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды - Сәйкесінше дәлелдердің тарихи оқиғаға қалай ықпал еткенін түсіндіреді - Маңыздылығына талдау жасайды ҚБ.Шаблон арқылы «И ллюстр аци я бойынша болжау » тәсілі 2-тапсырма. Кестедегі ақпаратты пайдаланып, IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдаңдар. « Иллюстра циялар бойынша болжау » «Класте р» тәсілі IDEA формулас ы «ПТМС» формуласы

3 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Дескриптор: - Тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды - Сәйкесінше дәлелдердің тарихи оқиғаға қалай ықпал еткенін түсіндіреді - Маңыздылығына талдау жасайды ҚБ.Шаблон арқылы «И ллюстр аци я бойынша болжау » тәсілі 2-тапсырма. Кестедегі ақпаратты пайдаланып, IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдаңдар. « Иллюстра циялар бойынша болжау » «Класте р» тәсілі IDEA формулас ы «ПТМС» формуласы

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Саба қ мақсаты Деңгейлік тапсырмалар Скаффолдинг 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «П ТМС » формуласы Оқушылар са

#4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Саба қ мақсаты Деңгейлік тапсырмалар Скаффолдинг 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «П ТМС » формуласы   Оқушылар сабақ тақырыбына өзінің жеке қатынасын қалыптастырады. «ПТМС» формуласы 1. «Менің ойымша, ...» 2. «Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3. «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4. «Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің ойын жеткізеді Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді.ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»

4 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Саба қ мақсаты Деңгейлік тапсырмалар Скаффолдинг 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «П ТМС » формуласы   Оқушылар сабақ тақырыбына өзінің жеке қатынасын қалыптастырады. «ПТМС» формуласы 1. «Менің ойымша, ...» 2. «Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3. «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4. «Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің ойын жеткізеді Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді.ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»

Мұға лімні ң бағал ауы Бірін - бірі бағал ау • «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты) Өзін - өзі бағал ау • «Мерседес» әдіс

#5 слайд
Мұға лімні ң бағал ауы Бірін - бірі бағал ау • «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты) Өзін - өзі бағал ау • «Мерседес» әдісі» КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау түрлері Бағалау әдістері 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «ПТМС» формуласы бойынша   Қазақ ассамблеясының құрылу себептерін анықтап, бағала. 1.«Менің ойымша, ...» 2.«Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3.«Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4.«Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді. Қалыптастырушы бағалау: ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»

5 слайд

Мұға лімні ң бағал ауы Бірін - бірі бағал ау • «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты) Өзін - өзі бағал ау • «Мерседес» әдісі» КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау түрлері Бағалау әдістері 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «ПТМС» формуласы бойынша   Қазақ ассамблеясының құрылу себептерін анықтап, бағала. 1.«Менің ойымша, ...» 2.«Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3.«Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4.«Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді. Қалыптастырушы бағалау: ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»

Файл форматы:
pptx
27.02.2021
2395
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі