Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ
11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық
бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы
Ассамблеясының рөлін сипаттау .СҚО Шал ақын
ауданы.Е.А.Букетов
атындағы мектеп
гимназиясының тарих
мұғалімі
Тлеуова А.Б Сабақтың тақырыбы:
Қазақстанның саяси-
әлеуметтік және мәдени
өміріндегі Қазақстан халқы
Ассамблеясының рөлі
1 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ 11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау .СҚО Шал ақын ауданы.Е.А.Букетов атындағы мектеп гимназиясының тарих мұғалімі Тлеуова А.Б Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның саяси- әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі
2 слайд
Барлық оқушылар: Қазақстан халқы
Ассамблеясының құрылуын себептерін түсінеді
Басым бөлігі: Қазақстан халқы Ассамблеясының
қызметін зерттейді
Кейбір оқушылар: Қазақстан халқы
Ассамблеясының ұлттық бірлікті сақтаудағы
атқаратын рөліне баға бередіМақсат
форматы:
S - Нақты
M - Өлшемді
A - Қолжетімді
R - Шынайы
T - Уақытпен
шектеулі
Бағалау
критерийлері • Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылымын
сипаттайды;
• Қазақстан халқы Ассамблеясы қызметінің
мақсаттары мен міндеттерін анықтайды;
IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы
Ассамблеясының құрылуын талдайды Сабақтың мақсаты
Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін бағалайды .
2 слайд
Барлық оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын себептерін түсінеді Басым бөлігі: Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметін зерттейді Кейбір оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының ұлттық бірлікті сақтаудағы атқаратын рөліне баға бередіМақсат форматы: S - Нақты M - Өлшемді A - Қолжетімді R - Шынайы T - Уақытпен шектеулі Бағалау критерийлері • Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылымын сипаттайды; • Қазақстан халқы Ассамблеясы қызметінің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды; IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдайды Сабақтың мақсаты Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін бағалайды .
3 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
Дескриптор:
- Тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды
- Сәйкесінше дәлелдердің тарихи оқиғаға қалай ықпал
еткенін түсіндіреді
- Маңыздылығына талдау жасайды
ҚБ.Шаблон арқылы «И ллюстр
аци я
бойынша
болжау »
тәсілі
2-тапсырма. Кестедегі
ақпаратты пайдаланып, IDEA
формуласы бойынша Қазақстан
халқы Ассамблеясының
құрылуын талдаңдар. « Иллюстра
циялар
бойынша
болжау » «Класте
р»
тәсілі IDEA
формулас
ы «ПТМС»
формуласы
3 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Дескриптор: - Тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды - Сәйкесінше дәлелдердің тарихи оқиғаға қалай ықпал еткенін түсіндіреді - Маңыздылығына талдау жасайды ҚБ.Шаблон арқылы «И ллюстр аци я бойынша болжау » тәсілі 2-тапсырма. Кестедегі ақпаратты пайдаланып, IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдаңдар. « Иллюстра циялар бойынша болжау » «Класте р» тәсілі IDEA формулас ы «ПТМС» формуласы
4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ
Саба қ
мақсаты Деңгейлік
тапсырмалар
Скаффолдинг
3-тапсырма. Топтық жұмыс.
«П ТМС » формуласы
Оқушылар сабақ тақырыбына
өзінің жеке қатынасын
қалыптастырады. «ПТМС» формуласы
1. «Менің ойымша, ...»
2. «Себебі мен оны былай түсіндіремін....»
3. «Оны мен мына фактілермен,
мысалдармен дәлелдеймін...»
4. «Осыған байланысты мен осындай
қорытынды шешімге келдім...»
Дескриптор:
Өзінің ойын жеткізеді
Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп
көрсетеді;
Өзінің позициясын дәлелдеу үшін
2 мысал немесе факті келтіреді;
Ойын қорытып, баға береді.ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус –
қызықты)»
4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Саба қ мақсаты Деңгейлік тапсырмалар Скаффолдинг 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «П ТМС » формуласы Оқушылар сабақ тақырыбына өзінің жеке қатынасын қалыптастырады. «ПТМС» формуласы 1. «Менің ойымша, ...» 2. «Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3. «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4. «Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің ойын жеткізеді Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді.ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»
5 слайд
Мұға
лімні
ң
бағал
ауы
Бірін -
бірі
бағал
ау •
«ПМҚ тәсілі
(плюс – минус –
қызықты)
Өзін -
өзі
бағал
ау •
«Мерседес» әдісі» КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
Бағалау
түрлері
Бағалау
әдістері 3-тапсырма. Топтық жұмыс.
«ПТМС» формуласы бойынша
Қазақ ассамблеясының құрылу
себептерін анықтап, бағала.
1.«Менің ойымша, ...»
2.«Себебі мен оны былай
түсіндіремін....»
3.«Оны мен мына фактілермен,
мысалдармен дәлелдеймін...»
4.«Осыған байланысты мен осындай
қорытынды шешімге келдім...»
Дескриптор:
Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп
көрсетеді;
Өзінің позициясын дәлелдеу үшін
2 мысал немесе факті келтіреді;
Ойын қорытып, баға береді.
Қалыптастырушы бағалау:
ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус –
қызықты)»
5 слайд
Мұға лімні ң бағал ауы Бірін - бірі бағал ау • «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты) Өзін - өзі бағал ау • «Мерседес» әдісі» КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау түрлері Бағалау әдістері 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «ПТМС» формуласы бойынша Қазақ ассамблеясының құрылу себептерін анықтап, бағала. 1.«Менің ойымша, ...» 2.«Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3.«Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4.«Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді. Қалыптастырушы бағалау: ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»