Материалдар / Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстанның саяси-әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныптар ушін жасалған ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2021
2086
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ОҚУ МАҚСАТЫ 11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау

1 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ 11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау .СҚО Шал ақын ауданы.Е.А.Букетов атындағы мектеп гимназиясының тарих мұғалімі Тлеуова А.Б Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның саяси- әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі

1 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ 11.2.2.4 Ұлттық бірлікті және қазақстандық бірегейлікті нығайтудағы Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін сипаттау .СҚО Шал ақын ауданы.Е.А.Букетов атындағы мектеп гимназиясының тарих мұғалімі Тлеуова А.Б Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның саяси- әлеуметтік және мәдени өміріндегі Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлі

Барлық оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын себептерін түсінеді Басым бөлігі: Қазақстан халқы Ассамблеясының қы

2 слайд
Барлық оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын себептерін түсінеді Басым бөлігі: Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметін зерттейді Кейбір оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының ұлттық бірлікті сақтаудағы атқаратын рөліне баға бередіМақсат форматы: S - Нақты M - Өлшемді A - Қолжетімді R - Шынайы T - Уақытпен шектеулі Бағалау критерийлері • Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылымын сипаттайды; • Қазақстан халқы Ассамблеясы қызметінің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды; IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдайды Сабақтың мақсаты Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін бағалайды .

2 слайд

Барлық оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын себептерін түсінеді Басым бөлігі: Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметін зерттейді Кейбір оқушылар: Қазақстан халқы Ассамблеясының ұлттық бірлікті сақтаудағы атқаратын рөліне баға бередіМақсат форматы: S - Нақты M - Өлшемді A - Қолжетімді R - Шынайы T - Уақытпен шектеулі Бағалау критерийлері • Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылымын сипаттайды; • Қазақстан халқы Ассамблеясы қызметінің мақсаттары мен міндеттерін анықтайды; IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдайды Сабақтың мақсаты Қазақстан халқы Ассамблеясының рөлін бағалайды .

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Дескриптор: - Тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды - Сәйкесінше дәлелдердің тарихи оқиғаға қалай ықпа

3 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Дескриптор: - Тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды - Сәйкесінше дәлелдердің тарихи оқиғаға қалай ықпал еткенін түсіндіреді - Маңыздылығына талдау жасайды ҚБ.Шаблон арқылы «И ллюстр аци я бойынша болжау » тәсілі 2-тапсырма. Кестедегі ақпаратты пайдаланып, IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдаңдар. « Иллюстра циялар бойынша болжау » «Класте р» тәсілі IDEA формулас ы «ПТМС» формуласы

3 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Дескриптор: - Тарихи оқиғалардың себептерін анықтайды - Сәйкесінше дәлелдердің тарихи оқиғаға қалай ықпал еткенін түсіндіреді - Маңыздылығына талдау жасайды ҚБ.Шаблон арқылы «И ллюстр аци я бойынша болжау » тәсілі 2-тапсырма. Кестедегі ақпаратты пайдаланып, IDEA формуласы бойынша Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылуын талдаңдар. « Иллюстра циялар бойынша болжау » «Класте р» тәсілі IDEA формулас ы «ПТМС» формуласы

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Саба қ мақсаты Деңгейлік тапсырмалар Скаффолдинг 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «П ТМС » формуласы Оқушылар са

4 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Саба қ мақсаты Деңгейлік тапсырмалар Скаффолдинг 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «П ТМС » формуласы   Оқушылар сабақ тақырыбына өзінің жеке қатынасын қалыптастырады. «ПТМС» формуласы 1. «Менің ойымша, ...» 2. «Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3. «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4. «Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің ойын жеткізеді Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді.ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»

4 слайд

САРАЛАУ ӘДІСТЕРІ Саба қ мақсаты Деңгейлік тапсырмалар Скаффолдинг 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «П ТМС » формуласы   Оқушылар сабақ тақырыбына өзінің жеке қатынасын қалыптастырады. «ПТМС» формуласы 1. «Менің ойымша, ...» 2. «Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3. «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4. «Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің ойын жеткізеді Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді.ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»

Мұға лімні ң бағал ауы Бірін - бірі бағал ау • «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты) Өзін - өзі бағал ау • «Мерседес» әдіс

5 слайд
Мұға лімні ң бағал ауы Бірін - бірі бағал ау • «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты) Өзін - өзі бағал ау • «Мерседес» әдісі» КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау түрлері Бағалау әдістері 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «ПТМС» формуласы бойынша   Қазақ ассамблеясының құрылу себептерін анықтап, бағала. 1.«Менің ойымша, ...» 2.«Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3.«Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4.«Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді. Қалыптастырушы бағалау: ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»

5 слайд

Мұға лімні ң бағал ауы Бірін - бірі бағал ау • «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты) Өзін - өзі бағал ау • «Мерседес» әдісі» КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ Бағалау түрлері Бағалау әдістері 3-тапсырма. Топтық жұмыс. «ПТМС» формуласы бойынша   Қазақ ассамблеясының құрылу себептерін анықтап, бағала. 1.«Менің ойымша, ...» 2.«Себебі мен оны былай түсіндіремін....» 3.«Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдеймін...» 4.«Осыған байланысты мен осындай қорытынды шешімге келдім...» Дескриптор: Өзінің позициясы білдіріп, 2 cебеп көрсетеді; Өзінің позициясын дәлелдеу үшін 2 мысал немесе факті келтіреді; Ойын қорытып, баға береді. Қалыптастырушы бағалау: ҚБ.ББ. «ПМҚ тәсілі (плюс – минус – қызықты)»