Қазақстанның тарихи тамырлары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның тарихи тамырлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге мектеп алды даярлық тобына
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақстанның тарихи тамырлары Мад «б» тобы

#1 слайд
Қазақстанның тарихи тамырлары Мад «б» тобы №28 орта мектеп

1 слайд

Қазақстанның тарихи тамырлары Мад «б» тобы №28 орта мектеп

Оқу іс-қызметінің мақсаты:  Білімдік: Қазақстан Республикасы – үлкен көпұлтты мемлекет, байырғы тұрғындардың және басқа ұлтт

#2 слайд
Оқу іс-қызметінің мақсаты:  Білімдік: Қазақстан Республикасы – үлкен көпұлтты мемлекет, байырғы тұрғындардың және басқа ұлттардың өз мәдениеті (тұрмыстық заттар, киімдер, ерекше ұлттық өзгерістер), салт-дәстүрі, табиғи байлықтары, біздің республикамыздың жетістіктері туралы ұғымдарын бекіту.  Дамытушылық :Дидактикалық ойындар арқылы өз елі, онда тұратын халықтар, туралы түсінігін дамыту.  Тәрбиелік: Өз елі үшін мақтаныш сезімдерін қалыптастыру. Жалпыадамзаттық құндылық ретінде патриоттық сезімдерді – өз отбасына, т уған жеріне, еліне, Қазақстанда тұратын әртүрлі ұлт өкілдеріне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру.  Қолданылатын құрал-жабдықтар: Техн құралдар, аудиожазба, ұлттық бұйымдар, тарату құралдары,слайдтар, суреттер, қағаз, бояулар, желімдер.  Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,топтастыру , түсіндіру, көркемсөз, мақал, тиымсөздер, топтық-шығармашылық жұмыстар,Мемлекеттік Гимнді орындату.сергіту, балалармен жұмыстар,видеофильм, қорытынды

2 слайд

Оқу іс-қызметінің мақсаты:  Білімдік: Қазақстан Республикасы – үлкен көпұлтты мемлекет, байырғы тұрғындардың және басқа ұлттардың өз мәдениеті (тұрмыстық заттар, киімдер, ерекше ұлттық өзгерістер), салт-дәстүрі, табиғи байлықтары, біздің республикамыздың жетістіктері туралы ұғымдарын бекіту.  Дамытушылық :Дидактикалық ойындар арқылы өз елі, онда тұратын халықтар, туралы түсінігін дамыту.  Тәрбиелік: Өз елі үшін мақтаныш сезімдерін қалыптастыру. Жалпыадамзаттық құндылық ретінде патриоттық сезімдерді – өз отбасына, т уған жеріне, еліне, Қазақстанда тұратын әртүрлі ұлт өкілдеріне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру.  Қолданылатын құрал-жабдықтар: Техн құралдар, аудиожазба, ұлттық бұйымдар, тарату құралдары,слайдтар, суреттер, қағаз, бояулар, желімдер.  Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,топтастыру , түсіндіру, көркемсөз, мақал, тиымсөздер, топтық-шығармашылық жұмыстар,Мемлекеттік Гимнді орындату.сергіту, балалармен жұмыстар,видеофильм, қорытынды

Топтастыру:3 түрлі суретті таңдап алу арқылы балаларды 3 топқа бөлу

#3 слайд
Топтастыру:3 түрлі суретті таңдап алу арқылы балаларды 3 топқа бөлу

3 слайд

Топтастыру:3 түрлі суретті таңдап алу арқылы балаларды 3 топқа бөлу

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

— балалардың тұрғызған көп қабатты үйлері салыстырылып, бригадалар бір-бірінің құрылыстарын талдау жасап бағалайды.

#7 слайд
— балалардың тұрғызған көп қабатты үйлері салыстырылып, бригадалар бір-бірінің құрылыстарын талдау жасап бағалайды.

7 слайд

— балалардың тұрғызған көп қабатты үйлері салыстырылып, бригадалар бір-бірінің құрылыстарын талдау жасап бағалайды.

Шығармашылық жұмыс  Г.Оразымбетова “Туған өлке” әуенімен  1-т д/о «Сен өз еліңді танисың ба?» /кеспе суреттерден өз еліне қ

#8 слайд
Шығармашылық жұмыс  Г.Оразымбетова “Туған өлке” әуенімен  1-т д/о «Сен өз еліңді танисың ба?» /кеспе суреттерден өз еліне қатыстыларын жапсырып түсіндіру./  2-т д/о «Сен өз республикаңды білесің бе?» - әңгімелеу  3-т «Атырау-біздің туған қаламыз» - әңгімелеу

8 слайд

Шығармашылық жұмыс  Г.Оразымбетова “Туған өлке” әуенімен  1-т д/о «Сен өз еліңді танисың ба?» /кеспе суреттерден өз еліне қатыстыларын жапсырып түсіндіру./  2-т д/о «Сен өз республикаңды білесің бе?» - әңгімелеу  3-т «Атырау-біздің туған қаламыз» - әңгімелеу

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

қорытынды Кері байланыс Біз не білдік? «Бір ауыз сөз»әдісімен  Сабақта не нәрсе сендерге ұнады? Тағы да нені білгің келе

#13 слайд
қорытынды Кері байланыс Біз не білдік? «Бір ауыз сөз»әдісімен   Сабақта не нәрсе сендерге ұнады? Тағы да нені білгің келеді? Сендерге кімнің жауабы ұнады? Неге? Бір -бірін бағалауды үйрету Т.Төреәлі «Отанды сүю иманнан» әнін бірге орындап сабақты аяқтау.

13 слайд

қорытынды Кері байланыс Біз не білдік? «Бір ауыз сөз»әдісімен   Сабақта не нәрсе сендерге ұнады? Тағы да нені білгің келеді? Сендерге кімнің жауабы ұнады? Неге? Бір -бірін бағалауды үйрету Т.Төреәлі «Отанды сүю иманнан» әнін бірге орындап сабақты аяқтау.

Файл форматы:
pptx
13.06.2018
690
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі