Қазақстанның тарихи тамырлары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақстанның
тарихи
тамырлары
Мад «б» тобы
№28 орта мектеп
1 слайд
Қазақстанның тарихи тамырлары Мад «б» тобы №28 орта мектеп
2 слайд
Оқу іс-қызметінің мақсаты:
Білімдік: Қазақстан Республикасы – үлкен көпұлтты мемлекет, байырғы
тұрғындардың және басқа ұлттардың өз мәдениеті (тұрмыстық заттар, киімдер,
ерекше ұлттық өзгерістер), салт-дәстүрі, табиғи байлықтары, біздің
республикамыздың жетістіктері туралы ұғымдарын бекіту.
Дамытушылық :Дидактикалық ойындар арқылы өз елі, онда тұратын халықтар,
туралы түсінігін дамыту.
Тәрбиелік: Өз елі үшін мақтаныш сезімдерін қалыптастыру. Жалпыадамзаттық
құндылық ретінде патриоттық сезімдерді – өз отбасына, т уған жеріне, еліне,
Қазақстанда тұратын әртүрлі ұлт өкілдеріне деген сүйіспеншілікті
қалыптастыру.
Қолданылатын құрал-жабдықтар: Техн құралдар, аудиожазба, ұлттық бұйымдар,
тарату құралдары,слайдтар, суреттер, қағаз, бояулар, желімдер.
Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,топтастыру , түсіндіру, көркемсөз, мақал,
тиымсөздер, топтық-шығармашылық жұмыстар,Мемлекеттік Гимнді
орындату.сергіту, балалармен жұмыстар,видеофильм, қорытынды
2 слайд
Оқу іс-қызметінің мақсаты: Білімдік: Қазақстан Республикасы – үлкен көпұлтты мемлекет, байырғы тұрғындардың және басқа ұлттардың өз мәдениеті (тұрмыстық заттар, киімдер, ерекше ұлттық өзгерістер), салт-дәстүрі, табиғи байлықтары, біздің республикамыздың жетістіктері туралы ұғымдарын бекіту. Дамытушылық :Дидактикалық ойындар арқылы өз елі, онда тұратын халықтар, туралы түсінігін дамыту. Тәрбиелік: Өз елі үшін мақтаныш сезімдерін қалыптастыру. Жалпыадамзаттық құндылық ретінде патриоттық сезімдерді – өз отбасына, т уған жеріне, еліне, Қазақстанда тұратын әртүрлі ұлт өкілдеріне деген сүйіспеншілікті қалыптастыру. Қолданылатын құрал-жабдықтар: Техн құралдар, аудиожазба, ұлттық бұйымдар, тарату құралдары,слайдтар, суреттер, қағаз, бояулар, желімдер. Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,топтастыру , түсіндіру, көркемсөз, мақал, тиымсөздер, топтық-шығармашылық жұмыстар,Мемлекеттік Гимнді орындату.сергіту, балалармен жұмыстар,видеофильм, қорытынды
3 слайд
Топтастыру:3 түрлі суретті таңдап
алу арқылы балаларды 3 топқа бөлу
3 слайд
Топтастыру:3 түрлі суретті таңдап алу арқылы балаларды 3 топқа бөлу
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
6 слайд
7 слайд
— балалардың тұрғызған көп қабатты үйлері салыстырылып, бригадалар бір-бірінің құрылыстарын талдау жасап
бағалайды.
7 слайд
— балалардың тұрғызған көп қабатты үйлері салыстырылып, бригадалар бір-бірінің құрылыстарын талдау жасап бағалайды.
8 слайд
Шығармашылық жұмыс
Г.Оразымбетова “Туған өлке” әуенімен
1-т д/о «Сен өз еліңді танисың ба?» /кеспе
суреттерден өз еліне қатыстыларын
жапсырып түсіндіру./
2-т д/о «Сен өз республикаңды білесің бе?» -
әңгімелеу
3-т «Атырау-біздің туған қаламыз» -
әңгімелеу
8 слайд
Шығармашылық жұмыс Г.Оразымбетова “Туған өлке” әуенімен 1-т д/о «Сен өз еліңді танисың ба?» /кеспе суреттерден өз еліне қатыстыларын жапсырып түсіндіру./ 2-т д/о «Сен өз республикаңды білесің бе?» - әңгімелеу 3-т «Атырау-біздің туған қаламыз» - әңгімелеу
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
қорытынды
Кері байланыс
Біз не білдік?
«Бір ауыз сөз»әдісімен
Сабақта не нәрсе сендерге ұнады?
Тағы да нені білгің келеді?
Сендерге кімнің жауабы ұнады? Неге?
Бір -бірін бағалауды үйрету
Т.Төреәлі «Отанды сүю иманнан» әнін бірге
орындап сабақты аяқтау.
13 слайд
қорытынды Кері байланыс Біз не білдік? «Бір ауыз сөз»әдісімен Сабақта не нәрсе сендерге ұнады? Тағы да нені білгің келеді? Сендерге кімнің жауабы ұнады? Неге? Бір -бірін бағалауды үйрету Т.Төреәлі «Отанды сүю иманнан» әнін бірге орындап сабақты аяқтау.