Материалдар / Қазақтың бас ақыны. Әдебиеттік оқу

Қазақтың бас ақыны. Әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып имұғалімдеріне
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы қаласы Әуезов ауданы № 133 жалпы білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна

1 слайд
Алматы қаласы Әуезов ауданы № 133 жалпы білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна

1 слайд

Алматы қаласы Әуезов ауданы № 133 жалпы білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна

Сынып:3 Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас ақыны Әдебиеттік оқу

2 слайд
Сынып:3 Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас ақыны Әдебиеттік оқу

2 слайд

Сынып:3 Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас ақыны Әдебиеттік оқу

• 3.2.2.1 Шыға рма мазмұ ны бойын ша қолдан уға (практ икалы қ)бағ а лауға жә не шы ғар м а ш ы лы қ қа нег ізде

3 слайд
• 3.2.2.1 Шыға рма мазмұ ны бойын ша қолдан уға (практ икалы қ)бағ а лауға жә не шы ғар м а ш ы лы қ қа нег ізде лген сұрақ т ар қою және жауап беруОсы сабақ сабақ арқылы қол жеткізетін оқу мақсаты • 2 . Т ы ң д а л ы м ж ә н е о қ ы л ы м Бөлім • 2.2 Ш ығ ар ма ма зм ұн ы бо й ы н ша сұ ра қ қо ю жә не жа уа п бе ру Бөлімше • А т а қ т ы т ұ л ғ а л а р Ортақ тақырыбы

3 слайд

• 3.2.2.1 Шыға рма мазмұ ны бойын ша қолдан уға (практ икалы қ)бағ а лауға жә не шы ғар м а ш ы лы қ қа нег ізде лген сұрақ т ар қою және жауап беруОсы сабақ сабақ арқылы қол жеткізетін оқу мақсаты • 2 . Т ы ң д а л ы м ж ә н е о қ ы л ы м Бөлім • 2.2 Ш ығ ар ма ма зм ұн ы бо й ы н ша сұ ра қ қо ю жә не жа уа п бе ру Бөлімше • А т а қ т ы т ұ л ғ а л а р Ортақ тақырыбы

Бағалау критерийлері• Шығарман ы түсініп оқиды, жаңа мәліметтер ді сұрақ қою арқылы талқылайд ы, жауап береді. • Абай т

4 слайд
Бағалау критерийлері• Шығарман ы түсініп оқиды, жаңа мәліметтер ді сұрақ қою арқылы талқылайд ы, жауап береді. • Абай туралы мағлұматт ы есте сақта йды. • Автор лар жа йлы біл етін м а ғл ұ м атт а ры н айт ады . Барлық оқушылар • Мәті нің мазм ұны бойы нша сұра қтар құра стыр ады. • Суре т бойы нша шығ арма шыл ыққа негіз делге н диал ог құра йды Көптеген оқушылар • Шығ арма шыл ық тапс ырма лар арқы лы қорт ынды жаса п дәлел дейді Кейбір оқушылар

4 слайд

Бағалау критерийлері• Шығарман ы түсініп оқиды, жаңа мәліметтер ді сұрақ қою арқылы талқылайд ы, жауап береді. • Абай туралы мағлұматт ы есте сақта йды. • Автор лар жа йлы біл етін м а ғл ұ м атт а ры н айт ады . Барлық оқушылар • Мәті нің мазм ұны бойы нша сұра қтар құра стыр ады. • Суре т бойы нша шығ арма шыл ыққа негіз делге н диал ог құра йды Көптеген оқушылар • Шығ арма шыл ық тапс ырма лар арқы лы қорт ынды жаса п дәлел дейді Кейбір оқушылар

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет “ Ой түрткі ” «Бинго» әдісімен топқа бөлу “ Сұрақ жауапқа құрылған хат”

5 слайд
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет “ Ой түрткі ” «Бинго» әдісімен топқа бөлу “ Сұрақ жауапқа құрылған хат” әдісі “ Ақындар мен жазушылар ” “ Бұл кім?” әдісі Тапсырма дәптермен жұмыс Топтық жұмыс “философия әдісі”

5 слайд

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет “ Ой түрткі ” «Бинго» әдісімен топқа бөлу “ Сұрақ жауапқа құрылған хат” әдісі “ Ақындар мен жазушылар ” “ Бұл кім?” әдісі Тапсырма дәптермен жұмыс Топтық жұмыс “философия әдісі”

Критерий Дескриптор

6 слайд
Критерий Дескриптор Мәтін мазмұны бойынша ашық және жабық сұрақтар қолданады Тапсырманы оқиды айтады .Сұрақтар талқылайды . Шығарманы түсініп оқиды жаңа мәліметтерді сұрақ қою арқылы талқылайды . Мәтінді тізбектеп дауыстап іштей оқиды.Мәтін мазмұнын айтады.• : . Автор жайлы білетін мағұлматтарын айтады.Сызбаны пайдаланып автор жайлы мәліметтерді ұсынады әңгімелейді . Автор жайында өз білетінін айтады.Өмірімен шығармашылығын айтады . Сурет бойынша шығармашылыққа негізделген диалог құрайды. Шағын әнгімені сауатты жазады айтады . ҚБ Сиқырлы шар От шашу Жүректен жүрекке Мадақтау

6 слайд

Критерий Дескриптор Мәтін мазмұны бойынша ашық және жабық сұрақтар қолданады Тапсырманы оқиды айтады .Сұрақтар талқылайды . Шығарманы түсініп оқиды жаңа мәліметтерді сұрақ қою арқылы талқылайды . Мәтінді тізбектеп дауыстап іштей оқиды.Мәтін мазмұнын айтады.• : . Автор жайлы білетін мағұлматтарын айтады.Сызбаны пайдаланып автор жайлы мәліметтерді ұсынады әңгімелейді . Автор жайында өз білетінін айтады.Өмірімен шығармашылығын айтады . Сурет бойынша шығармашылыққа негізделген диалог құрайды. Шағын әнгімені сауатты жазады айтады . ҚБ Сиқырлы шар От шашу Жүректен жүрекке Мадақтау

Рефлексия Кері байланыс

7 слайд
Рефлексия Кері байланыс

7 слайд

Рефлексия Кері байланыс

Саралау: Сабақ барысында саралау жұмыстары жүргізіліп отырамын. Мыс: тапсырма, дереккөз,бағалау, жіктеу т.б. - Тапсырмаларды о

8 слайд
Саралау: Сабақ барысында саралау жұмыстары жүргізіліп отырамын. Мыс: тапсырма, дереккөз,бағалау, жіктеу т.б. - Тапсырмаларды орындау барысында көмек қажет ететін әрбір оқушылыарға жеке барып қолдау көрсетіп, қосымша уақыт беремін. - Топтық жұмыс барысында барлық оқушылар берілген тапсырманы,бірлесіп қорғайды орындайды,оқушыны тапсырманы орындауға қатысады толықтырады. Оқушылардың қызығушылықтарын арттырады.Қолданған әдістерім: ой түрткі,бинго ,сұрақ-жауап,ақындар жазушылар, бұл кім, философия .

8 слайд

Саралау: Сабақ барысында саралау жұмыстары жүргізіліп отырамын. Мыс: тапсырма, дереккөз,бағалау, жіктеу т.б. - Тапсырмаларды орындау барысында көмек қажет ететін әрбір оқушылыарға жеке барып қолдау көрсетіп, қосымша уақыт беремін. - Топтық жұмыс барысында барлық оқушылар берілген тапсырманы,бірлесіп қорғайды орындайды,оқушыны тапсырманы орындауға қатысады толықтырады. Оқушылардың қызығушылықтарын арттырады.Қолданған әдістерім: ой түрткі,бинго ,сұрақ-жауап,ақындар жазушылар, бұл кім, философия .

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалыКурсқа дейін Мен курсқа дейін жа ңа бағдарлама бойынша ҚМЖ, ОМ Ж жоспарлары турал

9 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалыКурсқа дейін Мен курсқа дейін жа ңа бағдарлама бойынша ҚМЖ, ОМ Ж жоспарлары туралы түсінігім болды.Қалыптастыр ушы бағалау әдістерін білдім. Курс барысында білгенім: Кері байланыстың ти імді әдістерін жүзеге асыруды. Тақ ырыпқа сәйкес ресурстарды тиімді п айдалануды. Оқу мақсатын зерделеуді үйрендім Курстан соң Курс барысында үйр енгенімді оқу үрдісінде пайдаланам ын және жетістіктерге жетуге ұмтыламын .

9 слайд

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалыКурсқа дейін Мен курсқа дейін жа ңа бағдарлама бойынша ҚМЖ, ОМ Ж жоспарлары туралы түсінігім болды.Қалыптастыр ушы бағалау әдістерін білдім. Курс барысында білгенім: Кері байланыстың ти імді әдістерін жүзеге асыруды. Тақ ырыпқа сәйкес ресурстарды тиімді п айдалануды. Оқу мақсатын зерделеуді үйрендім Курстан соң Курс барысында үйр енгенімді оқу үрдісінде пайдаланам ын және жетістіктерге жетуге ұмтыламын .

Министірлікпен келісілген курстар тізімі