Материалдар / Қазақтың бас ақыны. Әдебиеттік оқу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақтың бас ақыны. Әдебиеттік оқу

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып имұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2021
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы қаласы Әуезов ауданы № 133 жалпы білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна

1 слайд
Алматы қаласы Әуезов ауданы № 133 жалпы білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна

1 слайд

Алматы қаласы Әуезов ауданы № 133 жалпы білім беретін мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна

Сынып:3 Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас ақыны Әдебиеттік оқу

2 слайд
Сынып:3 Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас ақыны Әдебиеттік оқу

2 слайд

Сынып:3 Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас ақыны Әдебиеттік оқу

• 3.2.2.1 Шыға рма мазмұ ны бойын ша қолдан уға (практ икалы қ)бағ а лауға жә не шы ғар м а ш ы лы қ қа нег ізде

3 слайд
• 3.2.2.1 Шыға рма мазмұ ны бойын ша қолдан уға (практ икалы қ)бағ а лауға жә не шы ғар м а ш ы лы қ қа нег ізде лген сұрақ т ар қою және жауап беруОсы сабақ сабақ арқылы қол жеткізетін оқу мақсаты • 2 . Т ы ң д а л ы м ж ә н е о қ ы л ы м Бөлім • 2.2 Ш ығ ар ма ма зм ұн ы бо й ы н ша сұ ра қ қо ю жә не жа уа п бе ру Бөлімше • А т а қ т ы т ұ л ғ а л а р Ортақ тақырыбы

3 слайд

• 3.2.2.1 Шыға рма мазмұ ны бойын ша қолдан уға (практ икалы қ)бағ а лауға жә не шы ғар м а ш ы лы қ қа нег ізде лген сұрақ т ар қою және жауап беруОсы сабақ сабақ арқылы қол жеткізетін оқу мақсаты • 2 . Т ы ң д а л ы м ж ә н е о қ ы л ы м Бөлім • 2.2 Ш ығ ар ма ма зм ұн ы бо й ы н ша сұ ра қ қо ю жә не жа уа п бе ру Бөлімше • А т а қ т ы т ұ л ғ а л а р Ортақ тақырыбы

Бағалау критерийлері• Шығарман ы түсініп оқиды, жаңа мәліметтер ді сұрақ қою арқылы талқылайд ы, жауап береді. • Абай т

4 слайд
Бағалау критерийлері• Шығарман ы түсініп оқиды, жаңа мәліметтер ді сұрақ қою арқылы талқылайд ы, жауап береді. • Абай туралы мағлұматт ы есте сақта йды. • Автор лар жа йлы біл етін м а ғл ұ м атт а ры н айт ады . Барлық оқушылар • Мәті нің мазм ұны бойы нша сұра қтар құра стыр ады. • Суре т бойы нша шығ арма шыл ыққа негіз делге н диал ог құра йды Көптеген оқушылар • Шығ арма шыл ық тапс ырма лар арқы лы қорт ынды жаса п дәлел дейді Кейбір оқушылар

4 слайд

Бағалау критерийлері• Шығарман ы түсініп оқиды, жаңа мәліметтер ді сұрақ қою арқылы талқылайд ы, жауап береді. • Абай туралы мағлұматт ы есте сақта йды. • Автор лар жа йлы біл етін м а ғл ұ м атт а ры н айт ады . Барлық оқушылар • Мәті нің мазм ұны бойы нша сұра қтар құра стыр ады. • Суре т бойы нша шығ арма шыл ыққа негіз делге н диал ог құра йды Көптеген оқушылар • Шығ арма шыл ық тапс ырма лар арқы лы қорт ынды жаса п дәлел дейді Кейбір оқушылар

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет “ Ой түрткі ” «Бинго» әдісімен топқа бөлу “ Сұрақ жауапқа құрылған хат”

5 слайд
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет “ Ой түрткі ” «Бинго» әдісімен топқа бөлу “ Сұрақ жауапқа құрылған хат” әдісі “ Ақындар мен жазушылар ” “ Бұл кім?” әдісі Тапсырма дәптермен жұмыс Топтық жұмыс “философия әдісі”

5 слайд

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет “ Ой түрткі ” «Бинго» әдісімен топқа бөлу “ Сұрақ жауапқа құрылған хат” әдісі “ Ақындар мен жазушылар ” “ Бұл кім?” әдісі Тапсырма дәптермен жұмыс Топтық жұмыс “философия әдісі”

Критерий Дескриптор

6 слайд
Критерий Дескриптор Мәтін мазмұны бойынша ашық және жабық сұрақтар қолданады Тапсырманы оқиды айтады .Сұрақтар талқылайды . Шығарманы түсініп оқиды жаңа мәліметтерді сұрақ қою арқылы талқылайды . Мәтінді тізбектеп дауыстап іштей оқиды.Мәтін мазмұнын айтады.• : . Автор жайлы білетін мағұлматтарын айтады.Сызбаны пайдаланып автор жайлы мәліметтерді ұсынады әңгімелейді . Автор жайында өз білетінін айтады.Өмірімен шығармашылығын айтады . Сурет бойынша шығармашылыққа негізделген диалог құрайды. Шағын әнгімені сауатты жазады айтады . ҚБ Сиқырлы шар От шашу Жүректен жүрекке Мадақтау

6 слайд

Критерий Дескриптор Мәтін мазмұны бойынша ашық және жабық сұрақтар қолданады Тапсырманы оқиды айтады .Сұрақтар талқылайды . Шығарманы түсініп оқиды жаңа мәліметтерді сұрақ қою арқылы талқылайды . Мәтінді тізбектеп дауыстап іштей оқиды.Мәтін мазмұнын айтады.• : . Автор жайлы білетін мағұлматтарын айтады.Сызбаны пайдаланып автор жайлы мәліметтерді ұсынады әңгімелейді . Автор жайында өз білетінін айтады.Өмірімен шығармашылығын айтады . Сурет бойынша шығармашылыққа негізделген диалог құрайды. Шағын әнгімені сауатты жазады айтады . ҚБ Сиқырлы шар От шашу Жүректен жүрекке Мадақтау

Рефлексия Кері байланыс

7 слайд
Рефлексия Кері байланыс

7 слайд

Рефлексия Кері байланыс

Саралау: Сабақ барысында саралау жұмыстары жүргізіліп отырамын. Мыс: тапсырма, дереккөз,бағалау, жіктеу т.б. - Тапсырмаларды о

8 слайд
Саралау: Сабақ барысында саралау жұмыстары жүргізіліп отырамын. Мыс: тапсырма, дереккөз,бағалау, жіктеу т.б. - Тапсырмаларды орындау барысында көмек қажет ететін әрбір оқушылыарға жеке барып қолдау көрсетіп, қосымша уақыт беремін. - Топтық жұмыс барысында барлық оқушылар берілген тапсырманы,бірлесіп қорғайды орындайды,оқушыны тапсырманы орындауға қатысады толықтырады. Оқушылардың қызығушылықтарын арттырады.Қолданған әдістерім: ой түрткі,бинго ,сұрақ-жауап,ақындар жазушылар, бұл кім, философия .

8 слайд

Саралау: Сабақ барысында саралау жұмыстары жүргізіліп отырамын. Мыс: тапсырма, дереккөз,бағалау, жіктеу т.б. - Тапсырмаларды орындау барысында көмек қажет ететін әрбір оқушылыарға жеке барып қолдау көрсетіп, қосымша уақыт беремін. - Топтық жұмыс барысында барлық оқушылар берілген тапсырманы,бірлесіп қорғайды орындайды,оқушыны тапсырманы орындауға қатысады толықтырады. Оқушылардың қызығушылықтарын арттырады.Қолданған әдістерім: ой түрткі,бинго ,сұрақ-жауап,ақындар жазушылар, бұл кім, философия .

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалыКурсқа дейін Мен курсқа дейін жа ңа бағдарлама бойынша ҚМЖ, ОМ Ж жоспарлары турал

9 слайд
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалыКурсқа дейін Мен курсқа дейін жа ңа бағдарлама бойынша ҚМЖ, ОМ Ж жоспарлары туралы түсінігім болды.Қалыптастыр ушы бағалау әдістерін білдім. Курс барысында білгенім: Кері байланыстың ти імді әдістерін жүзеге асыруды. Тақ ырыпқа сәйкес ресурстарды тиімді п айдалануды. Оқу мақсатын зерделеуді үйрендім Курстан соң Курс барысында үйр енгенімді оқу үрдісінде пайдаланам ын және жетістіктерге жетуге ұмтыламын .

9 слайд

Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалыКурсқа дейін Мен курсқа дейін жа ңа бағдарлама бойынша ҚМЖ, ОМ Ж жоспарлары туралы түсінігім болды.Қалыптастыр ушы бағалау әдістерін білдім. Курс барысында білгенім: Кері байланыстың ти імді әдістерін жүзеге асыруды. Тақ ырыпқа сәйкес ресурстарды тиімді п айдалануды. Оқу мақсатын зерделеуді үйрендім Курстан соң Курс барысында үйр енгенімді оқу үрдісінде пайдаланам ын және жетістіктерге жетуге ұмтыламын .