Қиын бала және мектеп тәрбиесі.


1 слайд
Тақырыбы:
Қиын бала және мектеп тәрбиесі.
1 слайд
Тақырыбы: Қиын бала және мектеп тәрбиесі.

2 слайд
Мақсатқа жету Әдістері
Мақсатқа жету әдістері :
Мақсатқа жету үшін, оқушылармен анкеталық
сұрақтар, психологиялық зерттеулер жүргізіліп,
сараптама нәтижесі арқылы түзету дамыту
жұмыстары жүргізіледі.
Әуелі мына терминдерді ажырата
білгеніміз жөн : «қиын бала», «тәрбиесі қиын» бала,
педагогикалық назардан тыс қалған,
әлеуметтік назардан тыс қалған,
адамершілік дамуында ауытқушылық бар бала.
Осы тұрғыдан қарай отырып, тәртіп бұзушылыққа
бейім балалармен дұрыс тәрбие жүргізу жолдарын анықтаймыз.
Мақсаты: Жасөспірімдерге тәрбие беру,
бойларын жаман әдеттерден аулақ болуға баулу,
адамгершілікке мейірімділікке тәрбиелеу.
2 слайд
Мақсатқа жету Әдістері Мақсатқа жету әдістері : Мақсатқа жету үшін, оқушылармен анкеталық сұрақтар, психологиялық зерттеулер жүргізіліп, сараптама нәтижесі арқылы түзету дамыту жұмыстары жүргізіледі. Әуелі мына терминдерді ажырата білгеніміз жөн : «қиын бала», «тәрбиесі қиын» бала, педагогикалық назардан тыс қалған, әлеуметтік назардан тыс қалған, адамершілік дамуында ауытқушылық бар бала. Осы тұрғыдан қарай отырып, тәртіп бұзушылыққа бейім балалармен дұрыс тәрбие жүргізу жолдарын анықтаймыз. Мақсаты: Жасөспірімдерге тәрбие беру, бойларын жаман әдеттерден аулақ болуға баулу, адамгершілікке мейірімділікке тәрбиелеу.

3 слайд
Қиын балаларға
кімдерді жатқызуға болады?
Тәртібі мен
білімі нашар
Адамгершілігі
төмен
Ойлау қабілеті
төмен, ашуланшақ
мұғалім талабын
орындамайтын
оқушыларды қиын
балаға жатқызымыз
Сабақтан
көп қалатын
Осындай оқушылармен сынып жетекші, мектептің
педагог –психологтары, әлеуметтік педагог,
әкімшілік болып олармен жұмыстар жүргізуі тиіс
3 слайд
Қиын балаларға кімдерді жатқызуға болады? Тәртібі мен білімі нашар Адамгершілігі төмен Ойлау қабілеті төмен, ашуланшақ мұғалім талабын орындамайтын оқушыларды қиын балаға жатқызымыз Сабақтан көп қалатын Осындай оқушылармен сынып жетекші, мектептің педагог –психологтары, әлеуметтік педагог, әкімшілік болып олармен жұмыстар жүргізуі тиіс

4 слайд
Ата-ана
Сынып жетекші
Психолог
Социолог
Бірлескен
жұмыс
Оқушы
4 слайд
Ата-ана Сынып жетекші Психолог Социолог Бірлескен жұмыс Оқушы

5 слайд
4. Ата –анасымен
пікірлесу
6.Жеке тапсырмалар
беріп, орындалуын
қадағалау
3. Сынып
белсенділерінің
қатарына қосу
5. Үйірмелерге тарту
7. Бос уақытында немен шұғылданатынын бақылау
8. Бірге жүрген
досрарының
пікірін тыңдау
9. Қай пәнге
ықыласты,
ықылассыз
екенін бақылау
І0. Ата-
анасының
сабаққа
қатысуын
қадағалау
11.Кәмелетке
толмағандар
істері бойынша
инспектормен
жұмыс (ИДН)
І. Тәрбиеге
қиындық
келтіретін оқушы
туралы мәлімет
жинау
2.Қиын
оқушыларға
арнап күнделік
жүргізу
Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушылармен жұмыс
5 слайд
4. Ата –анасымен пікірлесу 6.Жеке тапсырмалар беріп, орындалуын қадағалау 3. Сынып белсенділерінің қатарына қосу 5. Үйірмелерге тарту 7. Бос уақытында немен шұғылданатынын бақылау 8. Бірге жүрген досрарының пікірін тыңдау 9. Қай пәнге ықыласты, ықылассыз екенін бақылау І0. Ата- анасының сабаққа қатысуын қадағалау 11.Кәмелетке толмағандар істері бойынша инспектормен жұмыс (ИДН) І. Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушы туралы мәлімет жинау 2.Қиын оқушыларға арнап күнделік жүргізу Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушылармен жұмыс

6 слайд
Жалпы қиын жасөспірімдермен жұмыс әдістемесі.
1. Қолдау әдістемесі-
ең әуелі олардың
сабаққа деген
құлшынысын қолдап
отыру т.б. Ой-
пікірлерін,
ұсыныстарын
қолдау.
2. Жеке талап
қою әдістемесі
оқушының өзіне деген
сенімін биікте түсу
үшін оның
мүмкіндігіне қарай
сабақ жүктемелерін
беру.
3. Жеке тұлғалық
қатынас әдістемесі.
Өзінің мүмкіндігін
ескере отырып , түрлі іс-
әрекет түрлеріне
қатыстыру арқылы
дамуына ықпал ету.
5. Өнер үйренсең
қор болмайсың.
Баланың түрлі
қызығушылығын
туғызатын
үйірмелерге тарту.
4. Оқушының
жетістігі жағдаяттарын
туғызу әдістемесі. Бұл
арқылы сынып ұжымында
оқушының беделін, оның
мектепке деген дұрыс
көз-қарасын
қалыптастыру.
6 слайд
Жалпы қиын жасөспірімдермен жұмыс әдістемесі. 1. Қолдау әдістемесі- ең әуелі олардың сабаққа деген құлшынысын қолдап отыру т.б. Ой- пікірлерін, ұсыныстарын қолдау. 2. Жеке талап қою әдістемесі оқушының өзіне деген сенімін биікте түсу үшін оның мүмкіндігіне қарай сабақ жүктемелерін беру. 3. Жеке тұлғалық қатынас әдістемесі. Өзінің мүмкіндігін ескере отырып , түрлі іс- әрекет түрлеріне қатыстыру арқылы дамуына ықпал ету. 5. Өнер үйренсең қор болмайсың. Баланың түрлі қызығушылығын туғызатын үйірмелерге тарту. 4. Оқушының жетістігі жағдаяттарын туғызу әдістемесі. Бұл арқылы сынып ұжымында оқушының беделін, оның мектепке деген дұрыс көз-қарасын қалыптастыру.

7 слайд
Бала мінез құлқының қиын
болып келуі 2 факторға
бөлінеді
Биологиялық
фактор
Ұсақ әлеуметтік
фактор
Әйел жүкті кезінде әр нәрседен
жарақат алудан, уланғыш
заттардан және т.б зиянды
әдеттерден /ішімдікке салыну,
темекі тарту/ әсерінен болады
Баланың өміріндегі қолайлы
жағдайлардан /ата-ананың көп
жанжалдасу, ұрып-соғу т.б/ дұрыс
тәрбие бермеуден және ананың жүкті
кезінде көп уайымға салынудан
Көбінесе баланың мінез құлқының дұрыс қалыптаспауы отбасына
байланысты
Қиын бала және отбасы тәрбиесі
7 слайд
Бала мінез құлқының қиын болып келуі 2 факторға бөлінеді Биологиялық фактор Ұсақ әлеуметтік фактор Әйел жүкті кезінде әр нәрседен жарақат алудан, уланғыш заттардан және т.б зиянды әдеттерден /ішімдікке салыну, темекі тарту/ әсерінен болады Баланың өміріндегі қолайлы жағдайлардан /ата-ананың көп жанжалдасу, ұрып-соғу т.б/ дұрыс тәрбие бермеуден және ананың жүкті кезінде көп уайымға салынудан Көбінесе баланың мінез құлқының дұрыс қалыптаспауы отбасына байланысты Қиын бала және отбасы тәрбиесі

8 слайд
«Жылы-жылы сөйлесең жылан інінен шығады».
Тәрбие жұмысындағы тағы бір маңызды нәрсе баламен сөйлесе білу. Баланың
көңілін таба білу оның сенімін туғызады.
Жас ерекшелігін ескере отырып, жеткіншектермен, жасөспірім балалармен
олардың өз тілінде сөйлесу керек
Жоғары сыныптардың мұғалімдері, «қиын бала жоғары
сыныптарда көп кездеседі» деген жаңылыс пікір айтады
Себебі тәрбие отбасынан басталып, бастауыш сыныптарда
қалыптасатынын білгеніміз жөн.
Оқушылармен жұмыс істеу жан -жақты зерттеуді, баланың
бойындағы ұнамсыз әрекеттердің шығу себебін, тәрбиеленіп
өскен отбасын, мектептегі тәрбие жұмысының деңгейін
зерттеуді жан-жақты білуден бастауымыз керек.
8 слайд
«Жылы-жылы сөйлесең жылан інінен шығады». Тәрбие жұмысындағы тағы бір маңызды нәрсе баламен сөйлесе білу. Баланың көңілін таба білу оның сенімін туғызады. Жас ерекшелігін ескере отырып, жеткіншектермен, жасөспірім балалармен олардың өз тілінде сөйлесу керек Жоғары сыныптардың мұғалімдері, «қиын бала жоғары сыныптарда көп кездеседі» деген жаңылыс пікір айтады Себебі тәрбие отбасынан басталып, бастауыш сыныптарда қалыптасатынын білгеніміз жөн. Оқушылармен жұмыс істеу жан -жақты зерттеуді, баланың бойындағы ұнамсыз әрекеттердің шығу себебін, тәрбиеленіп өскен отбасын, мектептегі тәрбие жұмысының деңгейін зерттеуді жан-жақты білуден бастауымыз керек.

9 слайд
Оқудағы қиындықтар
Материалды
қиындықпен
игереді.
Нашар оқиды.
Сөздерді буынға
нашар бөледі.
Үй жұмыстарын
тындырмайды.
Басқа
оқушылардан,
сыныптастарынан
қалып кетеді.
Жазуы нашар.
Санауы нашар.
Алаңдаушылығы
жеңіл.
9 слайд
Оқудағы қиындықтар Материалды қиындықпен игереді. Нашар оқиды. Сөздерді буынға нашар бөледі. Үй жұмыстарын тындырмайды. Басқа оқушылардан, сыныптастарынан қалып кетеді. Жазуы нашар. Санауы нашар. Алаңдаушылығы жеңіл.

10 слайд
Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушы туралы
мәлімет
1. Оқушының аты –жөні________________________________________________
2. Сыныбы ____________________________________________________________
3. Сынып жетекшісі ____________________________________________________
4. Әкесінің аты-жані, жұмыс орны _______________________________________
5. Анасының аты-жөні, жұмыс орны _____________________________________
6. Мекен жайы _________________________________________________________
7. Қай үйірмеге қатысады _______________________________________________
8. Сүйікті пәндері _______________________________________________________
9. Сүйікті мұғалімдері ___________________________________________________
І0. Бекітілген тәлімгер жетекшісі ________________________________________
ІІ. Өмірлік мақсаты ____________________________________________________
І2. Арманы _____________________________________________________________
І3. Достары _____________________________________________________________
І4. Бос уақытында немен шұғылданады. ___________________________________
10 слайд
Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушы туралы мәлімет 1. Оқушының аты –жөні________________________________________________ 2. Сыныбы ____________________________________________________________ 3. Сынып жетекшісі ____________________________________________________ 4. Әкесінің аты-жані, жұмыс орны _______________________________________ 5. Анасының аты-жөні, жұмыс орны _____________________________________ 6. Мекен жайы _________________________________________________________ 7. Қай үйірмеге қатысады _______________________________________________ 8. Сүйікті пәндері _______________________________________________________ 9. Сүйікті мұғалімдері ___________________________________________________ І0. Бекітілген тәлімгер жетекшісі ________________________________________ ІІ. Өмірлік мақсаты ____________________________________________________ І2. Арманы _____________________________________________________________ І3. Достары _____________________________________________________________ І4. Бос уақытында немен шұғылданады. ___________________________________

11 слайд
«Қиын балалар» отбасының әлеуметтік – психологиялық
паспорты
1. Оқушының аты–жөні ________________________________________________
2. Сыныбы ____________________________________________________________
3. Сынып , жұмыс орны _____________________________________
6. Мекен жайы _________________________________________________________
7. Отбасының жағдайы _________________________________________________
8. Материалдық жағдайы _______________________________________________
9. Санитарлық жағдайы _________________________________________________
І0. Жартылай жетім, көп балалы, аз қамтылған ___________________________
ІІ. Жанжалды отбасы __________________________________________________
І2. Өз еркімен бала үйден кетіп қалатын отбасы ___________________________
І3. Кері кеткен отбасы __________________________________________________
І4. Баланың психологиялық ерекшеліктері _______________________________
І5. Баланың өзара қарым -қатынасы ____________________________________
І6. Өзін-өзі бағалау деңгейі _______________________________________________
11 слайд
«Қиын балалар» отбасының әлеуметтік – психологиялық паспорты 1. Оқушының аты–жөні ________________________________________________ 2. Сыныбы ____________________________________________________________ 3. Сынып , жұмыс орны _____________________________________ 6. Мекен жайы _________________________________________________________ 7. Отбасының жағдайы _________________________________________________ 8. Материалдық жағдайы _______________________________________________ 9. Санитарлық жағдайы _________________________________________________ І0. Жартылай жетім, көп балалы, аз қамтылған ___________________________ ІІ. Жанжалды отбасы __________________________________________________ І2. Өз еркімен бала үйден кетіп қалатын отбасы ___________________________ І3. Кері кеткен отбасы __________________________________________________ І4. Баланың психологиялық ерекшеліктері _______________________________ І5. Баланың өзара қарым -қатынасы ____________________________________ І6. Өзін-өзі бағалау деңгейі _______________________________________________

12 слайд
Оқушының педагогикалық-психологиялық мінездемесі
1.Оқушының аты –жөні________________________________________________
2.Сыныбы ____________________________________________________________
3.Сынып жетекшісі ____________________________________________________
4.Әкесінің аты-жані, жұмыс орны _______________________________________
5.Анасының аты-жөні, жұмыс орны _____________________________________
6. Мекен жайы _________________________________________________________
7. Отбасының жағдайы _________________________________________________
Мінездеме
І. Оқушылар туралы жалпы мағлұматтар
______________________________________________________________
_____________________________________________________________
___________________________________________________________
2. Оқушының жалпы даму деңгейі
______________________________________________________________
_____________________________________________________________
___________________________________________________________
12 слайд
Оқушының педагогикалық-психологиялық мінездемесі 1.Оқушының аты –жөні________________________________________________ 2.Сыныбы ____________________________________________________________ 3.Сынып жетекшісі ____________________________________________________ 4.Әкесінің аты-жані, жұмыс орны _______________________________________ 5.Анасының аты-жөні, жұмыс орны _____________________________________ 6. Мекен жайы _________________________________________________________ 7. Отбасының жағдайы _________________________________________________ Мінездеме І. Оқушылар туралы жалпы мағлұматтар ______________________________________________________________ _____________________________________________________________ ___________________________________________________________ 2. Оқушының жалпы даму деңгейі ______________________________________________________________ _____________________________________________________________ ___________________________________________________________

13 слайд
Мектеп директоры: А.Алшынбекова
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Р. Назарбеков
№ Оқушының аты - жөні Сыныбы Туған жылы,
айы, күні
Тәлімгер Есепте тұру
себебі
Мекен- жайы
1Адамбай Балабек 10 «А» 01.01.2007 ж.Әбуов Асан Сабақтан көп
қалады.
Ынтымақ №5
2 Тәртібі Нашар
3 Тәртібі нашар,
Сабақтан көп
қалады
4
5
6
7
8
9
10
«Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ» КММ,
есепте тұратын ерекше назардағы оқушылар туралы мәлімет.
13 слайд
Мектеп директоры: А.Алшынбекова Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Р. Назарбеков № Оқушының аты - жөні Сыныбы Туған жылы, айы, күні Тәлімгер Есепте тұру себебі Мекен- жайы 1Адамбай Балабек 10 «А» 01.01.2007 ж.Әбуов Асан Сабақтан көп қалады. Ынтымақ №5 2 Тәртібі Нашар 3 Тәртібі нашар, Сабақтан көп қалады 4 5 6 7 8 9 10 «Р.Қошқарбаев атындағы №50 ЖББМ» КММ, есепте тұратын ерекше назардағы оқушылар туралы мәлімет.

14 слайд
«Отбасыңдағы Сенің рөлің». Сауалнама.
1. Отбасыңдағы жақын адамың 2. Ата-анаң сенімен пікірлесеме?
А) Әкем Ә) Ағам Б) Өзім А) Ия Ә) Жоқ Б) Кейде
11 7 3 1 11 6 1 4
100% 63,63 27,27 9,09 100% 54,54 9,09 36,36
3. Кімге көп сенім артасың? 4. Өз мінезіңе көңілің тола ма?
А) Әкем Ә) Ағам Б) Өзім А) Ия Ә) Жоқ Б) онша емес
11 7 3 1 11 6 2 3
100% 63,63 27,27 9,09 100% 54,54 18,18 27,27
5. Мінез құлқыңның ауытқуына отбасыңдағы жағдай әсер ете
ме?
6. Отбасыңа ренжіген кезде бірінші болып кешірім сұрауға
шамаң жете ме?
А) Ия Ә) Жоқ Б) Кейде А) Ия Ә) Жоқ Б) Кейде
11 5 6 0 11 5 3 3
100% 45,45 54,54 0 100% 45,45 27,27 27,27
7. Жағымды мінез қалыптастыруда кімге еліктер едің? 8. Қандай ақпарат көздеріне көңілің ауады?
А) Ата-анамаӘ) Қоғамға Б) Мұғалімге А) теледидарӘ) мұғалім
кеңес
Б) көшедегі
достарым
11 7 3 1 11 6 2 3
100% 63,63 27,27 9,09 100% 54,54 18,18 27,27
9. Отбасыңдағы құрметке лайық адам.
А) Анам Ә) Әкем
11 4 7
100% 36,36 63,63
14 слайд
«Отбасыңдағы Сенің рөлің». Сауалнама. 1. Отбасыңдағы жақын адамың 2. Ата-анаң сенімен пікірлесеме? А) Әкем Ә) Ағам Б) Өзім А) Ия Ә) Жоқ Б) Кейде 11 7 3 1 11 6 1 4 100% 63,63 27,27 9,09 100% 54,54 9,09 36,36 3. Кімге көп сенім артасың? 4. Өз мінезіңе көңілің тола ма? А) Әкем Ә) Ағам Б) Өзім А) Ия Ә) Жоқ Б) онша емес 11 7 3 1 11 6 2 3 100% 63,63 27,27 9,09 100% 54,54 18,18 27,27 5. Мінез құлқыңның ауытқуына отбасыңдағы жағдай әсер ете ме? 6. Отбасыңа ренжіген кезде бірінші болып кешірім сұрауға шамаң жете ме? А) Ия Ә) Жоқ Б) Кейде А) Ия Ә) Жоқ Б) Кейде 11 5 6 0 11 5 3 3 100% 45,45 54,54 0 100% 45,45 27,27 27,27 7. Жағымды мінез қалыптастыруда кімге еліктер едің? 8. Қандай ақпарат көздеріне көңілің ауады? А) Ата-анамаӘ) Қоғамға Б) Мұғалімге А) теледидарӘ) мұғалім кеңес Б) көшедегі достарым 11 7 3 1 11 6 2 3 100% 63,63 27,27 9,09 100% 54,54 18,18 27,27 9. Отбасыңдағы құрметке лайық адам. А) Анам Ә) Әкем 11 4 7 100% 36,36 63,63

15 слайд
0
10
20
30
40
50
60
70
а) ә) б)
1 сұрақ
2 сұрақ
3 сұрақ
4 сұрақ
5 сұрақ
6 сұрақ
7 сұрақ
8 сұрақ
9 сұрақ
1 сұрақ 2сұрақ 3сұрақ 4сұрақ 5сұрақ 6сұрақ 7сұрақ 8сұрақ 9сұрақ
А) 7 оқушы -
63,63%
6 оқушы-
54,54%
7оқушы-
63,63%
6 оқушы-
54,54%
5 оқушы-
45,45%
5 оқушы-
45,45%
7 оқушы-
63,63%
6 оқушы-
54,54%
4 оқушы-
36,36%
Ә) 3 оқушы-27,27%1 оқушы-
9,09%
3 оқушы-
27,27%
2 оқушы-
18,18%
6 оқушы-
54,54%
3 оқушы-
27,27%
3 оқушы-
27,27%
2 оқушы-
18,18%
7 оқушы-
63,63%
Б) 1 оқушы-9,09% 4 оқушы-
36,36%
1 оқушы-
9,09%
3 оқушы-
27,27%
0 -оқушы-
00%
3 оқушы-
27,27%
1 оқушы-
9,09%
3 оқушы-
27,27%
0- оқушы-
00%
Отбасыңда сенің рөлің атты сауалнама
қорытындысына маниторингі
15 слайд
0 10 20 30 40 50 60 70 а) ә) б) 1 сұрақ 2 сұрақ 3 сұрақ 4 сұрақ 5 сұрақ 6 сұрақ 7 сұрақ 8 сұрақ 9 сұрақ 1 сұрақ 2сұрақ 3сұрақ 4сұрақ 5сұрақ 6сұрақ 7сұрақ 8сұрақ 9сұрақ А) 7 оқушы - 63,63% 6 оқушы- 54,54% 7оқушы- 63,63% 6 оқушы- 54,54% 5 оқушы- 45,45% 5 оқушы- 45,45% 7 оқушы- 63,63% 6 оқушы- 54,54% 4 оқушы- 36,36% Ә) 3 оқушы-27,27%1 оқушы- 9,09% 3 оқушы- 27,27% 2 оқушы- 18,18% 6 оқушы- 54,54% 3 оқушы- 27,27% 3 оқушы- 27,27% 2 оқушы- 18,18% 7 оқушы- 63,63% Б) 1 оқушы-9,09% 4 оқушы- 36,36% 1 оқушы- 9,09% 3 оқушы- 27,27% 0 -оқушы- 00% 3 оқушы- 27,27% 1 оқушы- 9,09% 3 оқушы- 27,27% 0- оқушы- 00% Отбасыңда сенің рөлің атты сауалнама қорытындысына маниторингі

16 слайд
Сауалнама
Бұл сауалнама оқушылардың білім деңгейін анықтау үшін жүргізіліп отыр. Сауалнама
жасырын түрде жүргізіледі.
Сұрақтарды мұқият оқып, өзіңіздің дұрыс деп тапқан жауапты белгілеңіз
1. Оқушылық өмірге көңіліңіз толады ма?
А) ия Ә) жоқ
11 8 3
100 72,72 27,27
2. Сабаққа кешігесіз бе?
А) ия Ә) жоқ Б) кейде
11 6 2 3
100 54,54 18,18 27,27
3. Өзіңнің біліміңді қалай бағалайсың?
А) 5 Ә) 4 Б) 3 В) 2
11 0 3 8 0
100 0 27,27 72,72 0
4. Оқушылар сабаққа не үшін қатыспайды деп ойлайсыз?
Оқығысы келмейді Сабақ қызық өтпейді Мұғаліммен қарым-
қатынасы төмен
Әлеуметтік тұрмыстық
жағдайларына
байланысты.
11 5 0 2 4
100 45,45 0 18.18 36,36
16 слайд
Сауалнама Бұл сауалнама оқушылардың білім деңгейін анықтау үшін жүргізіліп отыр. Сауалнама жасырын түрде жүргізіледі. Сұрақтарды мұқият оқып, өзіңіздің дұрыс деп тапқан жауапты белгілеңіз 1. Оқушылық өмірге көңіліңіз толады ма? А) ия Ә) жоқ 11 8 3 100 72,72 27,27 2. Сабаққа кешігесіз бе? А) ия Ә) жоқ Б) кейде 11 6 2 3 100 54,54 18,18 27,27 3. Өзіңнің біліміңді қалай бағалайсың? А) 5 Ә) 4 Б) 3 В) 2 11 0 3 8 0 100 0 27,27 72,72 0 4. Оқушылар сабаққа не үшін қатыспайды деп ойлайсыз? Оқығысы келмейді Сабақ қызық өтпейді Мұғаліммен қарым- қатынасы төмен Әлеуметтік тұрмыстық жағдайларына байланысты. 11 5 0 2 4 100 45,45 0 18.18 36,36

17 слайд
1 сұрақ 2 сұрақ 3 сұрақ 4 сұрақ
А) 8оқушы-72,72% 6 оқушы-54,54% 0 оқушы-0% 5 оқушы-45,45%
Ә) 3 оқушы-27,27% 2 оқушы-18,18% 3 оқушы-27,27% 0 оқушы-0%
Б) 3 оқушы-27,27% 8 оқушы-72,72% 2 оқушы-18,18%
В) 0 оқушы-0% 4 оқушы-36,36%
Сауалнама
Бұл сауалнама оқушылардың білім деңгейін анықтау үшін жүргізіліп отыр.
Сауалнама жасырын түрде жүргізіледі. Сұрақтарды мұқият оқып,
өзіңіздің дұрыс деп тапқан жауапты белгілеңіз.
Қорытынды маниторинг.
17 слайд
1 сұрақ 2 сұрақ 3 сұрақ 4 сұрақ А) 8оқушы-72,72% 6 оқушы-54,54% 0 оқушы-0% 5 оқушы-45,45% Ә) 3 оқушы-27,27% 2 оқушы-18,18% 3 оқушы-27,27% 0 оқушы-0% Б) 3 оқушы-27,27% 8 оқушы-72,72% 2 оқушы-18,18% В) 0 оқушы-0% 4 оқушы-36,36% Сауалнама Бұл сауалнама оқушылардың білім деңгейін анықтау үшін жүргізіліп отыр. Сауалнама жасырын түрде жүргізіледі. Сұрақтарды мұқият оқып, өзіңіздің дұрыс деп тапқан жауапты белгілеңіз. Қорытынды маниторинг.

18 слайд
Азимов
Шералы
Дәулет
Султан
Арап
Шыңғысхан
Турлибек
Саяна
Ибатбек
Асхат
Рамазан
Мухит
Батырова
Балжан
Оспан
Арай
Абди
Оразгүл
Хасанов
Рамазан
Жанибек
Рахат
Үрейшілік
шкаласы
17 21
Агрессия
шкаласы
19 23 27 11 25
Икемсіз
шкаласы
16 20 28 17
Үрейшілік шкаласыАгрессия шкаласыИкемсіз шкаласы
0
5
10
15
20
25
30
Азимов Шералы
Дәулет Султан
Арап Шыңғысхан
Турлибек Саяна
Ибатбек Асхат
Рамазан Мухит
Батырова Балжан
Оспан Арай
Абди Оразгүл
Хасанов Рамазан
Жанибек Рахат
Г. Айзенктің сауалнамасына қорытынды маниторинг
18 слайд
Азимов Шералы Дәулет Султан Арап Шыңғысхан Турлибек Саяна Ибатбек Асхат Рамазан Мухит Батырова Балжан Оспан Арай Абди Оразгүл Хасанов Рамазан Жанибек Рахат Үрейшілік шкаласы 17 21 Агрессия шкаласы 19 23 27 11 25 Икемсіз шкаласы 16 20 28 17 Үрейшілік шкаласыАгрессия шкаласыИкемсіз шкаласы 0 5 10 15 20 25 30 Азимов Шералы Дәулет Султан Арап Шыңғысхан Турлибек Саяна Ибатбек Асхат Рамазан Мухит Батырова Балжан Оспан Арай Абди Оразгүл Хасанов Рамазан Жанибек Рахат Г. Айзенктің сауалнамасына қорытынды маниторинг

19 слайд
Агрессивті мінез-құлық
•Тек өзіне назар аударту үшін
ғана, кейде жаман істерге
барады.
•Балаларды арандатушы.
•Өзінің тынымсыз мінез-
құлқымен басқа балаларға
кедергі келтіреді.
•Басқа балаларды қағып, соғып,
ұрады.
•Басқа балалардың ісінен, мінез-
құлқынан үнемі кемшілік
табады.
•Ашуланғанда, басқа балалардан
өшін алатынын айтып,
қорқытады.
Тұйық мінез-құлық
•Бөтен адамдардан қорқады.
•Мән-жайдың (ситуацияның)
өзгеруі, оны қалыпты
жағдайдан тез шығарады.
•Ойын кезінде жеңіліске
ұшыраймын,-деп қорқады.
•Қобалжығанда қолдары
қалтырайды.
•Тез қорқады.
•Қатты ашулануға барлық
негіз болса да, ешуақытта
дауысын қатты көтермейді.
•Басқа балалар қапаландырса,
жәбірлесе қорғанбайды.
19 слайд
Агрессивті мінез-құлық •Тек өзіне назар аударту үшін ғана, кейде жаман істерге барады. •Балаларды арандатушы. •Өзінің тынымсыз мінез- құлқымен басқа балаларға кедергі келтіреді. •Басқа балаларды қағып, соғып, ұрады. •Басқа балалардың ісінен, мінез- құлқынан үнемі кемшілік табады. •Ашуланғанда, басқа балалардан өшін алатынын айтып, қорқытады. Тұйық мінез-құлық •Бөтен адамдардан қорқады. •Мән-жайдың (ситуацияның) өзгеруі, оны қалыпты жағдайдан тез шығарады. •Ойын кезінде жеңіліске ұшыраймын,-деп қорқады. •Қобалжығанда қолдары қалтырайды. •Тез қорқады. •Қатты ашулануға барлық негіз болса да, ешуақытта дауысын қатты көтермейді. •Басқа балалар қапаландырса, жәбірлесе қорғанбайды.

20 слайд
Оқшаулану
•Ұялшақ.
•Жалғыздықты ұнатады.
•Өз сезімдерін жасырады.
•«Көлеңкеде» қалуға
тырысады.
•Белсенді ойындарға
қатынаспайды.
•Үйден алысқа ұзамауды
қалайды.
•Тұйық.
•Қорқақ.
Инфантильді агрессия
•Сотқар.
•Балалармен жиі ұрысады.
•Жанындағыларды қинайды, әурелейді.
•Ата-аналарын жиі арандатады, ұрыншақ.
•Жанындағыларға тіл тигізеді.
•Тиіскіш.
•Тыңдамайды.
•Ата-анасына үнемі өз талаптарын қойғыш.
•Бірден қызу темперамент көрініс береді.
•Өзін жендет сияқты ұстайды.
•Агрессияның ұстамалы түріне жақын.
•Іні-қарындастарынан қызғанады.
•Мені жақсы көрмейді, - деп арызданғыш.
•Өз қатарларымен ұрысқыш.
•Тез басылмайды, қызу.
•Өзге балаларды ашуландырғыш.
•Өте көп сөйлейді.
•Өз заттарын, ойыншықтарын қиратады.
20 слайд
Оқшаулану •Ұялшақ. •Жалғыздықты ұнатады. •Өз сезімдерін жасырады. •«Көлеңкеде» қалуға тырысады. •Белсенді ойындарға қатынаспайды. •Үйден алысқа ұзамауды қалайды. •Тұйық. •Қорқақ. Инфантильді агрессия •Сотқар. •Балалармен жиі ұрысады. •Жанындағыларды қинайды, әурелейді. •Ата-аналарын жиі арандатады, ұрыншақ. •Жанындағыларға тіл тигізеді. •Тиіскіш. •Тыңдамайды. •Ата-анасына үнемі өз талаптарын қойғыш. •Бірден қызу темперамент көрініс береді. •Өзін жендет сияқты ұстайды. •Агрессияның ұстамалы түріне жақын. •Іні-қарындастарынан қызғанады. •Мені жақсы көрмейді, - деп арызданғыш. •Өз қатарларымен ұрысқыш. •Тез басылмайды, қызу. •Өзге балаларды ашуландырғыш. •Өте көп сөйлейді. •Өз заттарын, ойыншықтарын қиратады.

21 слайд
Ең бастысы адамдарды сыйлай білу, сүйе білу керек.
Қайырымды болу – еліне, адам баласына, табиғатқа деген махаббаттан
басталады.
Әр уақытта жақсы сөз айтуға, қайырымды іс жасауға кәсіби
бейімділігіңіз болсын.
Әрдайым баланың пікірін, не қажет екенін тыңдай біліңіз, оған ерік
беріңіз, бала айтпай-ақ білетін көреген болыңыз.
Шыдамды, сабырлы, ақылды болыңыз.
Баланың қателігін көре тұра, оған сенетініңізді көрсетіңіз.
Әрдайым күлімдеп қасында бірге екеніңізді білдіріңіз.
Сіздерге зор денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін !!!
Құрметті әріптестер!
Сау болыңыздар!
21 слайд
Ең бастысы адамдарды сыйлай білу, сүйе білу керек. Қайырымды болу – еліне, адам баласына, табиғатқа деген махаббаттан басталады. Әр уақытта жақсы сөз айтуға, қайырымды іс жасауға кәсіби бейімділігіңіз болсын. Әрдайым баланың пікірін, не қажет екенін тыңдай біліңіз, оған ерік беріңіз, бала айтпай-ақ білетін көреген болыңыз. Шыдамды, сабырлы, ақылды болыңыз. Баланың қателігін көре тұра, оған сенетініңізді көрсетіңіз. Әрдайым күлімдеп қасында бірге екеніңізді білдіріңіз. Сіздерге зор денсаулық, шығармашылық табыс тілеймін !!! Құрметті әріптестер! Сау болыңыздар!

