Қиын бала және отбасы тәрбиесі


1 слайд
Тақырыбы:
Қиын бала және
отбасы тәрбиесі
1 слайд
Тақырыбы: Қиын бала және отбасы тәрбиесі

2 слайд
Бала мінез құлқының қиын
болып келуі 2 факторға
бөлінеді
Биологиялық
фактор
Ұсақ әлеуметтік
фактор
Әйел жүкті кезінде әр нәрседен
жарақат алудан, уланғыш
заттардан және т.б зиянды
әдеттерден /ішімдікке салыну,
темекі тарту/ әсерінен болады
Баланың өміріндегі қолайлы
жағдайлардан /ата-ананың көп
жанжалдасу, ұрып-соғу т.б/ дұрыс
тәрбие бермеуден және ананың жүкті
кезінде көп уайымға салынудан
Көбінесе баланың мінез құлқының дұрыс қалыптаспауы отбасына
байланысты
Қиын бала және отбасы тәрбиесі
2 слайд
Бала мінез құлқының қиын болып келуі 2 факторға бөлінеді Биологиялық фактор Ұсақ әлеуметтік фактор Әйел жүкті кезінде әр нәрседен жарақат алудан, уланғыш заттардан және т.б зиянды әдеттерден /ішімдікке салыну, темекі тарту/ әсерінен болады Баланың өміріндегі қолайлы жағдайлардан /ата-ананың көп жанжалдасу, ұрып-соғу т.б/ дұрыс тәрбие бермеуден және ананың жүкті кезінде көп уайымға салынудан Көбінесе баланың мінез құлқының дұрыс қалыптаспауы отбасына байланысты Қиын бала және отбасы тәрбиесі

3 слайд
Сыныптастары
арасында
қақтығысқа бейім
Мектеп ережесін
ұстанбайтын
Құқықбұзушылыққа
бейім
Ата-анасының
ықпалына көнбейтін
Сабақтан себепсіз
жиі қалатын
Оқушы
“Қиын” оқушы дегеніміз кім?
3 слайд
Сыныптастары арасында қақтығысқа бейім Мектеп ережесін ұстанбайтын Құқықбұзушылыққа бейім Ата-анасының ықпалына көнбейтін Сабақтан себепсіз жиі қалатын Оқушы “Қиын” оқушы дегеніміз кім?

4 слайд
Ойлау қабілеті төмен,
ашуланшақ мұғалім талабын
орындамайтын оқушыларды
қиын балаға жатқызамыз
Тәртібі мен білімі
нашар
Адамгершілігі төмен
Ата-анасының
ықпалына көнбейтін
Сабақтан себепсіз жиі
қалатын
Оқушы
“Қиын” балаларға кімдерді жатқызуға болады?
4 слайд
Ойлау қабілеті төмен, ашуланшақ мұғалім талабын орындамайтын оқушыларды қиын балаға жатқызамыз Тәртібі мен білімі нашар Адамгершілігі төмен Ата-анасының ықпалына көнбейтін Сабақтан себепсіз жиі қалатын Оқушы “Қиын” балаларға кімдерді жатқызуға болады?

5 слайд
Әуелі мына терминдерді ажырата
білгеніміз жөн: «қиын бала», «тәрбиесі қиын»
бала, педагогикалық назардан тыс қалған,
адамгершілік дамуында ауытқушылығы бар
бала. Осы тұрғыдан қарай отырып, тәртіп
бұзушылыққа бейім балармен дұрыс тәрбие
жүргізу жолдарын анықтаймыз.
5 слайд
Әуелі мына терминдерді ажырата білгеніміз жөн: «қиын бала», «тәрбиесі қиын» бала, педагогикалық назардан тыс қалған, адамгершілік дамуында ауытқушылығы бар бала. Осы тұрғыдан қарай отырып, тәртіп бұзушылыққа бейім балармен дұрыс тәрбие жүргізу жолдарын анықтаймыз.

6 слайд
Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушылармен жұмыс
1.Тәрбиеге қиындық
келтіретін оқушы
туралы мәлімет жинау
2.Қиын оқушыларға
арнап күнделік жүргізу
3.Ата-анасымен
пікірлесу
4.Үйірмелерге тарту 5.Жеке тапсырмалар
беріп, орындалуын
қадағалау
6.Сынып
белсенділерінің
қатарына қосу
7.Бос уақытында немен
шұғылданатынын
бақылау
8.Бірге жүрген
достарының пікірін
тыңдау
9.Кәмелетке
толмағандар істері
бойынша инспектормен
жұмыс /ИДН/
6 слайд
Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушылармен жұмыс 1.Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушы туралы мәлімет жинау 2.Қиын оқушыларға арнап күнделік жүргізу 3.Ата-анасымен пікірлесу 4.Үйірмелерге тарту 5.Жеке тапсырмалар беріп, орындалуын қадағалау 6.Сынып белсенділерінің қатарына қосу 7.Бос уақытында немен шұғылданатынын бақылау 8.Бірге жүрген достарының пікірін тыңдау 9.Кәмелетке толмағандар істері бойынша инспектормен жұмыс /ИДН/

7 слайд
Балалар мінез
құлығында,
іс-әрекетінде
байқалатын теріс
ауытқушылықтардың
туындау себептері
Отбасындағы
келеңсіздіктер
Мектеп
қабырғасындағы
белсенділігінің,
сабақ оқу
ынтасының
төмендеуі
БАҚ
Әлеуметтік
орта
7 слайд
Балалар мінез құлығында, іс-әрекетінде байқалатын теріс ауытқушылықтардың туындау себептері Отбасындағы келеңсіздіктер Мектеп қабырғасындағы белсенділігінің, сабақ оқу ынтасының төмендеуі БАҚ Әлеуметтік орта

8 слайд
8 слайд

