Қиындық туғызатын білім алушылармен ұйымдастырылатын жұмыс алгоритмдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қиындық туғызатын білім алушылармен ұйымдастырылатын жұмыс алгоритмдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мекемелеріндегі қиындық туғызатын білім алушылармен жұмыс жүргізудің бағыттары мен алгоритмдері, жүргізілген жұмысты рәсімдеу, үлгілік бланкілер берілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қиындық туғызатын білім алушылармен ұйымдастырылатын жұмыс алгоритмдері Дайындаған: педагог-психолог, п

#1 слайд
                      Қиындық туғызатын білім алушылармен ұйымдастырылатын жұмыс алгоритмдері Дайындаған: педагог-психолог, педагогика ғылымдарының магистрі А.С.Муктарова

1 слайд

                      Қиындық туғызатын білім алушылармен ұйымдастырылатын жұмыс алгоритмдері Дайындаған: педагог-психолог, педагогика ғылымдарының магистрі А.С.Муктарова

«Қиын білім алушы» дегеніміз кім? - күнделікті педагогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі

#2 слайд
                      «Қиын білім алушы» дегеніміз кім?   - күнделікті   педагогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, оқу үрдісінде оқытушының ерік-жігерін, күшін, қажырлы   педагогикалық   еңбегін қажет ететін, көп жағдайда тәрбие ықпалына көне бермейтін білім алушылар. « Қиын білім алушы » тізіміне алынатын студенттердің негізгі белгілері: • Белгісіз себептермен сабақты жиі қалдырады; • Жиі денсаулығына шағымданады; • Топтағы білім алушылармен, оқытушылармен қарым-қатынаста қиындық болады; • Ата-анасымен қарым-қатынасы нашар, ата-анасын тыңдамайды; • Оқу-үлгерімі төмен; • Жауапкершілігі төмен

2 слайд

                      «Қиын білім алушы» дегеніміз кім?   - күнделікті   педагогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, оқу үрдісінде оқытушының ерік-жігерін, күшін, қажырлы   педагогикалық   еңбегін қажет ететін, көп жағдайда тәрбие ықпалына көне бермейтін білім алушылар. « Қиын білім алушы » тізіміне алынатын студенттердің негізгі белгілері: • Белгісіз себептермен сабақты жиі қалдырады; • Жиі денсаулығына шағымданады; • Топтағы білім алушылармен, оқытушылармен қарым-қатынаста қиындық болады; • Ата-анасымен қарым-қатынасы нашар, ата-анасын тыңдамайды; • Оқу-үлгерімі төмен; • Жауапкершілігі төмен

Кешенді жұмыс жоспарында келесі іс-әрекет түрлері қамтылуы тиіс: • Арнайы мамандармен кездесу ұйымдастыру

#3 слайд
                      Кешенді жұмыс жоспарында келесі іс-әрекет түрлері қамтылуы тиіс: • Арнайы мамандармен кездесу ұйымдастыру (заң қызметкерлері, дәрігерлер, психолог, әлеуметтік педагог,) • Ата-анамен немесе қамқоршысымен тығыз байланыс орнатып, бірлесіп әрекет ету, кеңесу • Білім алушының жағымды жақтарын ашуға жұмыстану (үйірмелерге, спорт секцияларына тарту) • Білім алушыға жауапты жұмыстар тапсыру • Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау • Мамандығына баулу

3 слайд

                      Кешенді жұмыс жоспарында келесі іс-әрекет түрлері қамтылуы тиіс: • Арнайы мамандармен кездесу ұйымдастыру (заң қызметкерлері, дәрігерлер, психолог, әлеуметтік педагог,) • Ата-анамен немесе қамқоршысымен тығыз байланыс орнатып, бірлесіп әрекет ету, кеңесу • Білім алушының жағымды жақтарын ашуға жұмыстану (үйірмелерге, спорт секцияларына тарту) • Білім алушыға жауапты жұмыстар тапсыру • Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау • Мамандығына баулу

Қиындық туғызатын білім алушылармен жұмыс алгоритмдері: 1. Оқу жылының басында білім алушылардың же

#4 слайд
                      Қиындық туғызатын білім алушылармен жұмыс алгоритмдері: 1. Оқу жылының басында білім алушылардың жеке басын, жанұясын зерттеу (әлеуметтік паспорт, жеке педагогикалық - психологиялық карта, мәліметтер базасын жинақтау) 2. Білім алушымен туғындаған мәселе (сабаққа келмеу, сабаққа кешігу, оқу бағдрламасын меңгеру, тәртіпсіздік жағдайлары) бойынша сөйлесу, мәселенің себебін анықтау 3. Туындаған мәселенің топ жетекшісі ретінде шешімін табуға әрекет ету (ата-анамен, оқытушылармен, топпен бірлескен әрекеттер) 4. Бөлім меңгерушісіне жағдайды хабарлау, кеңес алу, бірлескен шешім шығару 5. Тәрбие бөліміне ақпарат беру, ішкі есепке алу, кешенді жұмыс жүргізу бойынша жоспар құру

4 слайд

                      Қиындық туғызатын білім алушылармен жұмыс алгоритмдері: 1. Оқу жылының басында білім алушылардың жеке басын, жанұясын зерттеу (әлеуметтік паспорт, жеке педагогикалық - психологиялық карта, мәліметтер базасын жинақтау) 2. Білім алушымен туғындаған мәселе (сабаққа келмеу, сабаққа кешігу, оқу бағдрламасын меңгеру, тәртіпсіздік жағдайлары) бойынша сөйлесу, мәселенің себебін анықтау 3. Туындаған мәселенің топ жетекшісі ретінде шешімін табуға әрекет ету (ата-анамен, оқытушылармен, топпен бірлескен әрекеттер) 4. Бөлім меңгерушісіне жағдайды хабарлау, кеңес алу, бірлескен шешім шығару 5. Тәрбие бөліміне ақпарат беру, ішкі есепке алу, кешенді жұмыс жүргізу бойынша жоспар құру

Қиындық туғызатын білім алушымен жұмыс нәтижелерінің рәсімделуі : Анықтамалық құжаттар тізімі: 1. Білім

#5 слайд
                      Қиындық туғызатын білім алушымен жұмыс нәтижелерінің рәсімделуі :   Анықтамалық құжаттар тізімі: 1. Білім алушыға мінездеме (топ кураторы, психолог) 2. Ата-анамен, білім алушымен әңгімелесу хаттамасы (топ кураторы, психолог) 3. Жеке психологиялық - педагогикалық карта (психолог, әлеуметтік педагог) 4. Білім алушының колледжішілік есепке қою картасы (психолог, әлеуметтік педагог) 5. Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы (топ кураторы) 6. Білім алушының оқу іс-әрекетін бақылау картасы (топ кураторы, психолог) 7. Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан тыс уақытта пайдалы іске қамтылуы туралы мәлімет /қандай үйірмеге қатысады, аптаның қай күндері/ (топ кураторы) 8. Жасөспірімнің тұрмыс жағдайын тексеру актісі (әлеуметтік педагог, топ кураторы) 9. Сабаққа қатысу журналы (топ кураторы, психолог, әлеуметтік педагог) 10. Білім алушының оқу үлгерімі туралы мәлімет (топ кураторы)   Келесі беттерде аталған құжаттардың үлгілік бланкілері берілген

5 слайд

                      Қиындық туғызатын білім алушымен жұмыс нәтижелерінің рәсімделуі :   Анықтамалық құжаттар тізімі: 1. Білім алушыға мінездеме (топ кураторы, психолог) 2. Ата-анамен, білім алушымен әңгімелесу хаттамасы (топ кураторы, психолог) 3. Жеке психологиялық - педагогикалық карта (психолог, әлеуметтік педагог) 4. Білім алушының колледжішілік есепке қою картасы (психолог, әлеуметтік педагог) 5. Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы (топ кураторы) 6. Білім алушының оқу іс-әрекетін бақылау картасы (топ кураторы, психолог) 7. Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан тыс уақытта пайдалы іске қамтылуы туралы мәлімет /қандай үйірмеге қатысады, аптаның қай күндері/ (топ кураторы) 8. Жасөспірімнің тұрмыс жағдайын тексеру актісі (әлеуметтік педагог, топ кураторы) 9. Сабаққа қатысу журналы (топ кураторы, психолог, әлеуметтік педагог) 10. Білім алушының оқу үлгерімі туралы мәлімет (топ кураторы)   Келесі беттерде аталған құжаттардың үлгілік бланкілері берілген

#6 слайд
                      

6 слайд

                      

#7 слайд
                      

7 слайд

                      

Зерттеу тақырыбымыздың қазіргі кезеңге дейінгі зерттелу жағдайы:

#8 слайд
                      Зерттеу тақырыбымыздың қазіргі кезеңге дейінгі зерттелу жағдайы:

8 слайд

                      Зерттеу тақырыбымыздың қазіргі кезеңге дейінгі зерттелу жағдайы:

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд
                        

10 слайд

                        

#11 слайд
                      

11 слайд

                      

#12 слайд
                      

12 слайд

                      

#13 слайд
                      

13 слайд

                      

#14 слайд
                      

14 слайд

                      

#15 слайд
                      

15 слайд

                      

Файл форматы:
ppt
14.02.2024
225
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі