Қиындық туғызатын білім алушылармен ұйымдастырылатын жұмыс алгоритмдері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қиындық туғызатын білім
алушылармен ұйымдастырылатын
жұмыс алгоритмдері
Дайындаған: педагог-психолог, педагогика
ғылымдарының магистрі А.С.Муктарова
1 слайд
Қиындық туғызатын білім алушылармен ұйымдастырылатын жұмыс алгоритмдері Дайындаған: педагог-психолог, педагогика ғылымдарының магистрі А.С.Муктарова
2 слайд
«Қиын білім алушы» дегеніміз кім?
-
күнделікті педагогикалық әсерге көне бермейтін,
өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, оқу
үрдісінде оқытушының ерік-жігерін, күшін,
қажырлы педагогикалық еңбегін қажет ететін, көп
жағдайда тәрбие ықпалына көне бермейтін білім
алушылар.
« Қиын білім алушы » тізіміне алынатын
студенттердің негізгі белгілері:
•
Белгісіз себептермен сабақты жиі қалдырады;
•
Жиі денсаулығына шағымданады;
•
Топтағы білім алушылармен, оқытушылармен
қарым-қатынаста қиындық болады;
•
Ата-анасымен қарым-қатынасы нашар, ата-анасын
тыңдамайды;
•
Оқу-үлгерімі төмен;
•
Жауапкершілігі төмен
2 слайд
«Қиын білім алушы» дегеніміз кім? - күнделікті педагогикалық әсерге көне бермейтін, өзіне үнемі қосымша уақыт бөліп қарауды, оқу үрдісінде оқытушының ерік-жігерін, күшін, қажырлы педагогикалық еңбегін қажет ететін, көп жағдайда тәрбие ықпалына көне бермейтін білім алушылар. « Қиын білім алушы » тізіміне алынатын студенттердің негізгі белгілері: • Белгісіз себептермен сабақты жиі қалдырады; • Жиі денсаулығына шағымданады; • Топтағы білім алушылармен, оқытушылармен қарым-қатынаста қиындық болады; • Ата-анасымен қарым-қатынасы нашар, ата-анасын тыңдамайды; • Оқу-үлгерімі төмен; • Жауапкершілігі төмен
3 слайд
Кешенді жұмыс жоспарында келесі іс-әрекет түрлері
қамтылуы тиіс:
•
Арнайы мамандармен кездесу ұйымдастыру (заң
қызметкерлері, дәрігерлер, психолог, әлеуметтік
педагог,)
•
Ата-анамен немесе қамқоршысымен тығыз
байланыс орнатып, бірлесіп әрекет ету, кеңесу
•
Білім алушының жағымды жақтарын ашуға
жұмыстану (үйірмелерге, спорт секцияларына
тарту)
•
Білім алушыға жауапты жұмыстар тапсыру
•
Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау
•
Мамандығына баулу
3 слайд
Кешенді жұмыс жоспарында келесі іс-әрекет түрлері қамтылуы тиіс: • Арнайы мамандармен кездесу ұйымдастыру (заң қызметкерлері, дәрігерлер, психолог, әлеуметтік педагог,) • Ата-анамен немесе қамқоршысымен тығыз байланыс орнатып, бірлесіп әрекет ету, кеңесу • Білім алушының жағымды жақтарын ашуға жұмыстану (үйірмелерге, спорт секцияларына тарту) • Білім алушыға жауапты жұмыстар тапсыру • Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау • Мамандығына баулу
4 слайд
Қиындық туғызатын білім алушылармен жұмыс
алгоритмдері:
1. Оқу жылының басында білім алушылардың жеке басын,
жанұясын зерттеу (әлеуметтік паспорт, жеке педагогикалық -
психологиялық карта, мәліметтер базасын жинақтау)
2. Білім алушымен туғындаған мәселе (сабаққа келмеу, сабаққа
кешігу, оқу бағдрламасын меңгеру, тәртіпсіздік жағдайлары)
бойынша сөйлесу, мәселенің себебін анықтау
3. Туындаған мәселенің топ жетекшісі ретінде шешімін табуға
әрекет ету (ата-анамен, оқытушылармен, топпен бірлескен
әрекеттер)
4. Бөлім меңгерушісіне жағдайды хабарлау, кеңес алу, бірлескен
шешім шығару
5. Тәрбие бөліміне ақпарат беру, ішкі есепке алу, кешенді жұмыс
жүргізу бойынша жоспар құру
4 слайд
Қиындық туғызатын білім алушылармен жұмыс алгоритмдері: 1. Оқу жылының басында білім алушылардың жеке басын, жанұясын зерттеу (әлеуметтік паспорт, жеке педагогикалық - психологиялық карта, мәліметтер базасын жинақтау) 2. Білім алушымен туғындаған мәселе (сабаққа келмеу, сабаққа кешігу, оқу бағдрламасын меңгеру, тәртіпсіздік жағдайлары) бойынша сөйлесу, мәселенің себебін анықтау 3. Туындаған мәселенің топ жетекшісі ретінде шешімін табуға әрекет ету (ата-анамен, оқытушылармен, топпен бірлескен әрекеттер) 4. Бөлім меңгерушісіне жағдайды хабарлау, кеңес алу, бірлескен шешім шығару 5. Тәрбие бөліміне ақпарат беру, ішкі есепке алу, кешенді жұмыс жүргізу бойынша жоспар құру
5 слайд
Қиындық туғызатын білім алушымен жұмыс
нәтижелерінің рәсімделуі :
Анықтамалық құжаттар тізімі:
1. Білім алушыға мінездеме (топ кураторы, психолог)
2. Ата-анамен, білім алушымен әңгімелесу хаттамасы (топ
кураторы, психолог)
3. Жеке психологиялық - педагогикалық карта (психолог,
әлеуметтік педагог)
4. Білім алушының колледжішілік есепке қою картасы
(психолог, әлеуметтік педагог)
5. Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің
диагностикасы (топ кураторы)
6. Білім алушының оқу іс-әрекетін бақылау картасы (топ
кураторы, психолог)
7. Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан тыс уақытта
пайдалы іске қамтылуы туралы мәлімет /қандай үйірмеге
қатысады, аптаның қай күндері/ (топ кураторы)
8. Жасөспірімнің тұрмыс жағдайын тексеру актісі (әлеуметтік
педагог, топ кураторы)
9. Сабаққа қатысу журналы (топ кураторы, психолог,
әлеуметтік педагог)
10. Білім алушының оқу үлгерімі туралы мәлімет (топ
кураторы)
Келесі беттерде аталған құжаттардың үлгілік бланкілері берілген
5 слайд
Қиындық туғызатын білім алушымен жұмыс нәтижелерінің рәсімделуі : Анықтамалық құжаттар тізімі: 1. Білім алушыға мінездеме (топ кураторы, психолог) 2. Ата-анамен, білім алушымен әңгімелесу хаттамасы (топ кураторы, психолог) 3. Жеке психологиялық - педагогикалық карта (психолог, әлеуметтік педагог) 4. Білім алушының колледжішілік есепке қою картасы (психолог, әлеуметтік педагог) 5. Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы (топ кураторы) 6. Білім алушының оқу іс-әрекетін бақылау картасы (топ кураторы, психолог) 7. Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан тыс уақытта пайдалы іске қамтылуы туралы мәлімет /қандай үйірмеге қатысады, аптаның қай күндері/ (топ кураторы) 8. Жасөспірімнің тұрмыс жағдайын тексеру актісі (әлеуметтік педагог, топ кураторы) 9. Сабаққа қатысу журналы (топ кураторы, психолог, әлеуметтік педагог) 10. Білім алушының оқу үлгерімі туралы мәлімет (топ кураторы) Келесі беттерде аталған құжаттардың үлгілік бланкілері берілген
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
Зерттеу тақырыбымыздың қазіргі кезеңге
дейінгі зерттелу жағдайы:
8 слайд
Зерттеу тақырыбымыздың қазіргі кезеңге дейінгі зерттелу жағдайы:
9 слайд
9 слайд
10 слайд
10 слайд
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд
13 слайд
13 слайд
14 слайд
14 слайд
15 слайд
15 слайд