ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
"Ғылым таппай мақтанба" өлеңіндегі типтік
бейнелер
6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау
(троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.
1 слайд
"Ғылым таппай мақтанба" өлеңіндегі типтік бейнелер 6.2.3.1. шығармадағы көркем ауыстыруларды анықтау (троптарды:метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, итота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.
2 слайд
•1.Абай айтқан бес жаман мінез неліктен дұшпандарың болып
саналады?
•2. Адам баласына керек қасиеттерді неге «асыл іс» деп атаған?
•3. Неліктен «Болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз»
•деген?
•4. Неге мал мен дүние ғылымға көңіл бөлгенде ғана келеді?
(оқушылар жауабы тыңдалады).
2 слайд
•1.Абай айтқан бес жаман мінез неліктен дұшпандарың болып саналады? •2. Адам баласына керек қасиеттерді неге «асыл іс» деп атаған? •3. Неліктен «Болмасаң да ұқсап бақ, бір ғалымды көрсеңіз» •деген? •4. Неге мал мен дүние ғылымға көңіл бөлгенде ғана келеді? (оқушылар жауабы тыңдалады).
3 слайд
•Типтік бейне дегеніміз не?
•Көркем әдебиеттегі жинақталған адам образы. Көркем
шығармада адам өмірі, басқа адамдармен өзара қарым-
қатынасы, наным-сенімдері, ойы мен сезімдері мінез-
құлықтары жинала суреттеледі.
3 слайд
•Типтік бейне дегеніміз не? •Көркем әдебиеттегі жинақталған адам образы. Көркем шығармада адам өмірі, басқа адамдармен өзара қарым- қатынасы, наным-сенімдері, ойы мен сезімдері мінез- құлықтары жинала суреттеледі.
4 слайд
1-тапсырма.
1) Абай ақын «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде қандай
мінез-құлықты суреттеген?
2) Ақын осындай мінез-құлықты суреттеу арқылы сол
қоғамдағы адамның бейнесін жинақтап, суреттей алған ба?
2-тапсырма. Өлең мазмұны бойынша «Үш қадам» кестесін
толтырыңдар.
4 слайд
1-тапсырма. 1) Абай ақын «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінде қандай мінез-құлықты суреттеген? 2) Ақын осындай мінез-құлықты суреттеу арқылы сол қоғамдағы адамның бейнесін жинақтап, суреттей алған ба? 2-тапсырма. Өлең мазмұны бойынша «Үш қадам» кестесін толтырыңдар.
5 слайд
•3-тапсырма. Абай аталарыңның ойын сендер қалай жалғастырар
едіңдер? Сендер үшін «Бес асыл іс пен бес дұшпанға» нелер
жатады деп ойлайсыңдар?
Менің ойым
5 асыл іс 5 дұшпан
•
5 слайд
•3-тапсырма. Абай аталарыңның ойын сендер қалай жалғастырар едіңдер? Сендер үшін «Бес асыл іс пен бес дұшпанға» нелер жатады деп ойлайсыңдар? Менің ойым 5 асыл іс 5 дұшпан •
6 слайд
Мысал Көркемд.
құрал
Қолдану ерекшеліктері
Жамандық көрсең
нәфрәтлі,
Жақсылық көрсен
ғибрәтлі-
Антитеза
мәнерлілігін арттыру
үшін тура қарама-
қарсы құбылыстар,
ұғымдар, ойлар күрт
қарама-қарсы
қойылатын
поэтикалық сөйлеу
кезегі.
4- тапсырма. Жыр жолдарынан көркемдегіш құралдарды тауып,
қолданылу ерекшелігін анықтаңыз.
6 слайд
Мысал Көркемд. құрал Қолдану ерекшеліктері Жамандық көрсең нәфрәтлі, Жақсылық көрсен ғибрәтлі- Антитеза мәнерлілігін арттыру үшін тура қарама- қарсы құбылыстар, ұғымдар, ойлар күрт қарама-қарсы қойылатын поэтикалық сөйлеу кезегі. 4- тапсырма. Жыр жолдарынан көркемдегіш құралдарды тауып, қолданылу ерекшелігін анықтаңыз.
7 слайд
7 слайд