ҚМЖ 11 толық жыл




1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
11-сынып
Қауіпсіздік ережесі.
Ойыншының тактикалық әрекеті
Сабақ №1
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 11-сынып Қауіпсіздік ережесі. Ойыншының тактикалық әрекеті Сабақ №1

2 слайд
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға
бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз
сабақтар өткізу
2 слайд
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу

3 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Бір орында
оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары
көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен
жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды
иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп
алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы
шынығу жаттығуларын жасау.
3 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау.

4 слайд
Футбол - Білім алушыларды бір
қатарға тұрғызып допты алып жүру
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Оқушыларды екі топқа бөліп :
Аяқтың сыртқы қырымен допты
алып жүру жаттығуларын
орындатамын.
Допты жалаушалар арасымен алып
жүру
4 слайд
Футбол - Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Оқушыларды екі топқа бөліп : Аяқтың сыртқы қырымен допты алып жүру жаттығуларын орындатамын. Допты жалаушалар арасымен алып жүру

5 слайд
Екі оқушы ауысу арқылы допты
алып жүру
Оқушыларды екі командаға
бөліп ықшамдалған ережемен
футбол ойының ойнатам.
Демді қалыпқа келтіру
жаттығулары
5 слайд
Екі оқушы ауысу арқылы допты алып жүру Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

6 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
Екі жұлдыз,бір тілек-бұл өз-өзіне немесе сыныптасына
құрылымдастырылған кері байланыс ұсынуды қамтамасыз
ететін тәсіл.Өзін-өзі бағалау үшін қолданылатын кезде бұл
тәсіл оқушылардың қажеттіліктерін анықтауға да мүмкіндік
береді,соның негізінде мұғалім оқушылардың қажеттіліктерін
қанағаттандыру үшін өзінің жоспарларын өзгертіп бейімдей
алады.Барлық оқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қатыстыру
үшін бұл тәсілді бүкіл сыныпқа қолдануға болады.
6 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия Екі жұлдыз,бір тілек-бұл өз-өзіне немесе сыныптасына құрылымдастырылған кері байланыс ұсынуды қамтамасыз ететін тәсіл.Өзін-өзі бағалау үшін қолданылатын кезде бұл тәсіл оқушылардың қажеттіліктерін анықтауға да мүмкіндік береді,соның негізінде мұғалім оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзінің жоспарларын өзгертіп бейімдей алады.Барлық оқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қатыстыру үшін бұл тәсілді бүкіл сыныпқа қолдануға болады.

7 слайд
7 слайд

8 слайд
Назарларыңызға рақмет!
8 слайд
Назарларыңызға рақмет!

9 слайд
9 слайд

10 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
11-сынып
Ойыншының тактикалық әрекеті
(Спорттық ойындар кезіндегі
тактикалық жүріс )
Сабақ №2
10 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 11-сынып Ойыншының тактикалық әрекеті (Спорттық ойындар кезіндегі тактикалық жүріс ) Сабақ №2

11 слайд
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға
бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз
сабақтар өткізу
11 слайд
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу

12 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық
шеңбері» әдісі! Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу
құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр
оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен
3 топқа бірігеді.
1 топ: Кітап
2 топ: Дәптер
3 топ: Қаламсап
12 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Шаттық шеңбері» әдісі! Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап

13 слайд
Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін.
Оқушыларды екі топқа бөліп :
13 слайд
Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

14 слайд
Аяқтың жоғарғы
сыртқы
қырымен допты
тебу
Допты орында
тоқтату. (он
және сол
аяқпен)
2.Допты
аяқтың жоғарғы
ішкі қырымен
тебу
Ауадағы допты
қозғалыста аяқтың
ішкі қырымен
тоқтату (он және сол
аяқпен)
3.Допты аяқтын
жоғарғы
жағымен тебу
Қозғалыста допты
кеудемен тоқтату
және аяқтын
жоғарғы жағымен
тебу
Әр түрлі әдістермен
допты қақпаға тебу
жаттығуларын
орындатамын
Оқушыларды екі
командаға бөліп
ықшамдалған
ережемен футбол
ойының ойнатам.
14 слайд
Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен) 3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

15 слайд
Рефлексиялық сұрақтарға жауап береді: 1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай
жасағаныңды айтып бер.
2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің? 3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба?
15 слайд
Рефлексиялық сұрақтарға жауап береді: 1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер. 2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің? 3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба?

16 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
«Еркін микрофон»
әдісі
Мұғалім
оқушыларды
«Жапондық бағалау»
әдісі арқылы
бағалайды.
16 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

17 слайд
17 слайд

18 слайд
Назарларыңызға рақмет!
18 слайд
Назарларыңызға рақмет!

19 слайд
19 слайд

20 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
11-сынып
Ойыншының тактикалық әрекеті
(Футбол ойыны кезіндегі тактикалық
жүріс)
Сабақ №3
20 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 11-сынып Ойыншының тактикалық әрекеті (Футбол ойыны кезіндегі тактикалық жүріс) Сабақ №3

21 слайд
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға
бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз
сабақтар өткізу
21 слайд
11.3.4.4. Өзгелердің денсаулығын нығайтуға бағытталған дене белсенділігі көмегімен қауіпсіз сабақтар өткізу

22 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің
торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы
тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.
б). Топтастыру.
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу
арқылы екі топқа бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ
22 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру. Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ

23 слайд
Дайындық
бөлімі.
Білім
алушыларды
қатарға
тұрғызу
сәлемдесу,
сабақ
мақсаттарым
ен таныстыру.
Бір орында
оңға,солға,
кері бұрылу
алаң шетімен
қолды
жоғары
көтеріп, аяқ
ұшымен және
қолды белге
қойып
өкшемен
жүру.
Аяққа толық
отырып,қарап
айым жүріс
және қолды
иық тұсынан
айналдырып
отыру.
Жүруден
жүгіріске өтіп
алаң шетімен
жүгіру.
Қосарланып
жасау
арқылы
жалпы
шынығу
жаттығулары
н жасау.
23 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарым ен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарап айым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығулары н жасау.

24 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу
және тоқтату әдістерін көрсетіп
түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді
көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :
24 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

25 слайд
1.Аяқтың жоғарғы сыртқы
қырымен допты тебу
Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен)
2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі
қырымен тебу
Ауадағы допты қозғалыста
аяқтың ішкі қырымен
тоқтату (он және сол аяқпен)
3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу
Қозғалыста допты кеудемен тоқтату
және аяқтын жоғарғы жағымен тебу
25 слайд
1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен) 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен) 3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу

26 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу
жаттығуларын орындатамын
Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған
ережемен футбол ойының ойнатам.
26 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

27 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
«Бір ауыз сөз» әдісі.
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға
болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай
аламын. т.б.
27 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

28 слайд
Үй жұмысы:
28 слайд
Үй жұмысы:

29 слайд
Назарларыңызға рақмет!
29 слайд
Назарларыңызға рақмет!

30 слайд
30 слайд

31 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
11-сынып
Ойыншының тактикалық әрекеті
(Баскетбол ойыны кезіндегі тактикалық
жүріс)
Сабақ №4
31 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 11-сынып Ойыншының тактикалық әрекеті (Баскетбол ойыны кезіндегі тактикалық жүріс) Сабақ №4

32 слайд
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы
қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды
және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету
және бағалау
32 слайд
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

33 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек”
әдісі
33 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі

34 слайд
Ұйымдастыру сәті
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:
Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.
I – Үшбұрыштар тобы
II – Дөңгелектер тобы
III – Төртбұрыштар тобы
34 слайд
Ұйымдастыру сәті Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы

35 слайд
Дайындық
бөлімі.
Білім
алушыларды
қатарға
тұрғызу
сәлемдесу,
сабақ
мақсаттарым
ен таныстыру.
Бір орында
оңға,солға,
кері бұрылу
алаң шетімен
қолды
жоғары
көтеріп, аяқ
ұшымен және
қолды белге
қойып
өкшемен
жүру.
Аяққа толық
отырып,қарап
айым жүріс
және қолды
иық тұсынан
айналдырып
отыру.
Жүруден
жүгіріске өтіп
алаң шетімен
жүгіру.
Қосарланып
жасау
арқылы
жалпы
шынығу
жаттығулары
н жасау.
35 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарым ен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарап айым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығулары н жасау.

36 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді
көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :
36 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

37 слайд
1.Аяқтың жоғарғы
сыртқы қырымен
допты тебу
2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі
қырымен тебу
3.Ауадағы допты тебу.
4.Допты аяқтын
жоғарғы жағымен
тебу
Қозғалыста допты тебу.
37 слайд
1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу 3.Ауадағы допты тебу. 4.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты тебу.

38 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу
жаттығуларын орындатамын
Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған
ережемен футбол ойының ойнатам.
38 слайд
Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам.

39 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
39 слайд
Сабақты бекіту. Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!

40 слайд
Үй жұмысы:
40 слайд
Үй жұмысы:

41 слайд
Назарларыңызға рақмет!
41 слайд
Назарларыңызға рақмет!

42 слайд
42 слайд

43 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
11-сынып
Ойыншының тактикалық әрекеті
(Волейбол ойыны кезіндегі тактикалық
жүріс)
Сабақ №5
43 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 11-сынып Ойыншының тактикалық әрекеті (Волейбол ойыны кезіндегі тактикалық жүріс) Сабақ №5

44 слайд
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы
қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды
және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету
және бағалау
44 слайд
11.1.1.1. Өзінің және өзгелердің спорттық арнайы қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін, бақылауды және икемділігін кең ауқымда жоғары дәрежеде көрсету және бағалау

45 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек”
әдісі
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің
торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы
тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.
ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.
б). Топтастыру.
45 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру.

46 слайд
Ұйымдастыру сәті
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу
арқылы екі топқа бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ
Топтың ережесі:
ТҚЕ сақтау.
Топ басшысына бағыну.
Белсенді болу.
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен
ашық бөлісу, басқалардың пікіріне
құрметпен қарау.
Уақыт шегінде жұмыс жасау.
46 слайд
Ұйымдастыру сәті Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі: ТҚЕ сақтау. Топ басшысына бағыну. Белсенді болу. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

47 слайд
Дайындық
бөлімі.
Білім
алушыларды
қатарға
тұрғызу
сәлемдесу,
сабақ
мақсаттарым
ен таныстыру.
Бір орында
оңға,солға,
кері бұрылу
алаң шетімен
қолды
жоғары
көтеріп, аяқ
ұшымен және
қолды белге
қойып
өкшемен
жүру.
Аяққа толық
отырып,қарап
айым жүріс
және қолды
иық тұсынан
айналдырып
отыру.
Жүруден
жүгіріске өтіп
алаң шетімен
жүгіру.
Қосарланып
жасау
арқылы
жалпы
шынығу
жаттығулары
н жасау.
47 слайд
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарым ен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарап айым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру. Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығулары н жасау.

48 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу
әдістерін көрсетіп түсіндіремін.
Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді
көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :
48 слайд
(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп :

49 слайд
(Футбол) Оқушыларды екі
топқа бөліп :
1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен
допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа
2.Жерге сегіздік сызып, сол
сызықтың сыртымен
алғашқы да оң аяқтың
сыртымен, кейін қарама-
қарсы бағытқа сол аяқтың
сыртымен алып жүру
уақытқа
3. Қорғаушының баяу
қарсыласуымен
допты алып жүру әдістерін орындатамын
4.Оқушыларды екі
командаға бөліп
ықшамдалған ережемен
футбол ойының
ойнатам.
5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары
49 слайд
(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама- қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатамын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары

50 слайд
Сабақты бекіту. РефлексияСабақты бекіту. Рефлексия
«Еркін микрофон»
әдісі
Мұғалім
оқушыларды
«Жапондық бағалау»
әдісі арқылы
бағалайды.
50 слайд
Сабақты бекіту. РефлексияСабақты бекіту. Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

51 слайд
Үй жұмысы:
51 слайд
Үй жұмысы:

52 слайд
Назарларыңызға рақмет!
52 слайд
Назарларыңызға рақмет!

53 слайд
53 слайд

54 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
11-сынып
Ойын процесіндегі шығармашылық
әлеуметтілік (Асық ату және бестас
ойыны кезін-дегі тактикалық әдістер)
Сабақ №6
54 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: 11-сынып Ойын процесіндегі шығармашылық әлеуметтілік (Асық ату және бестас ойыны кезін-дегі тактикалық әдістер) Сабақ №6

55 слайд
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс
пен шығармашылық комбинациясын қолдану және
құру
55 слайд
11.1.2.2. Түрлі дене жаттығуларында жүйелі қозғалыс пен шығармашылық комбинациясын қолдану және құру

56 слайд
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек”
әдісі
Ұйымдастыру сәті
Амандасу. Психологиялық ахуал туды...
56 слайд
Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал тудыру. “Гүлмен тілек” әдісі Ұйымдастыру сәті Амандасу. Психологиялық ахуал туды...