ҚМЖ 5 сынып толық жыл




1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту
жаттығуларының негізін құру ӨҚН
Жердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алдын
алуы
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру ӨҚН Жердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алдын алуы

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері
бойынша хабардар болу
2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: 5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Талқылауға арналған сұрақтар:
«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?
«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?
бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-
қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?
гимнастика сендерді қалай дамытады?
сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?
үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты?
басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?
3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

4 слайд
Дескриптор
гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды;
жаттығуларды ретімен орындайды;
жеткен жетістіктері мен қателіктерін талқылайды.
4 слайд
Дескриптор гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды; жаттығуларды ретімен орындайды; жеткен жетістіктері мен қателіктерін талқылайды.

5 слайд
,
Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы
•
Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар
, .
желдіңәсерінен қозғалады
•
Эрозия
сөзіделатынтіліненшыққан
erodere – ,
шіріту шаю
.
мағынасынбілдіреді
• ,
Қарлыборандарқардыңжауу күштіжелжәнеқардыңүрлеу
нәтижесіненболады
.
•
Қарлыборанныңтасымалдануыныңуақыттықұзақтығы
дефляцияғақабілеттіқардыңартыққорынажәнежелдіңкүшімен
.
ұзақтығынабайланыстыболады
5 слайд
, Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы • Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар , . желдіңәсерінен қозғалады • Эрозия сөзіделатынтіліненшыққан erodere – , шіріту шаю . мағынасынбілдіреді • , Қарлыборандарқардыңжауу күштіжелжәнеқардыңүрлеу нәтижесіненболады . • Қарлыборанныңтасымалдануыныңуақыттықұзақтығы дефляцияғақабілеттіқардыңартыққорынажәнежелдіңкүшімен . ұзақтығынабайланыстыболады

6 слайд
Қорытынды бөлімі.
Үй тапсырмасы
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары
6 слайд
Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

7 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
7 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

8 слайд
Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының
негізін құру. Саптағы жаттығулар ӨҚН Жердің опырылуы мен
сель, көшкіннің орын алдын алуы
Сабақтың тақырыбы:
8 слайд
Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Саптағы жаттығулар ӨҚН Жердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алдын алуы Сабақтың тақырыбы:

9 слайд
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен
дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну
Сабақтың мақсаты:
9 слайд
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну Сабақтың мақсаты:

10 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Талқылауға арналған сұрақтар:
•«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?
•«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?
•бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-
қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?
•гимнастика сендерді қалай дамытады?
•сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?
•үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты?
•басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?
10 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: •«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? •«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? •бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? •гимнастика сендерді қалай дамытады? •сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? •үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? •басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

11 слайд
«Қолмен белгі беру»
Ұйымдастырукезеңі
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау.
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау
Ауызша бағалау» әдісі
«Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз?
(бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс
істеу).
11 слайд
«Қолмен белгі беру» Ұйымдастырукезеңі Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау Ауызша бағалау» әдісі «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).

12 слайд
,
Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы
•
Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар
, .
желдіңәсерінен қозғалады
•
Эрозия
сөзіделатынтіліненшыққан
erodere – ,
шіріту шаю
.
мағынасынбілдіреді
• ,
Қарлыборандарқардыңжауу күштіжелжәнеқардыңүрлеу
нәтижесіненболады
.
•
Қарлыборанныңтасымалдануыныңуақыттықұзақтығы
дефляцияғақабілеттіқардыңартыққорынажәнежелдіңкүшімен
.
ұзақтығынабайланыстыболады
12 слайд
, Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы • Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар , . желдіңәсерінен қозғалады • Эрозия сөзіделатынтіліненшыққан erodere – , шіріту шаю . мағынасынбілдіреді • , Қарлыборандарқардыңжауу күштіжелжәнеқардыңүрлеу нәтижесіненболады . • Қарлыборанныңтасымалдануыныңуақыттықұзақтығы дефляцияғақабілеттіқардыңартыққорынажәнежелдіңкүшімен . ұзақтығынабайланыстыболады

13 слайд
Жаттығулар
Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.
Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет
орындаңыз.
Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз.
Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.
Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет
орындаңыз.
13 слайд
Жаттығулар Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

14 слайд
Қорытынды бөлімі.
Үй тапсырмасы
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары
14 слайд
Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

16 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру.
Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау ӨҚН
Дауыл, боран алдын алуы
16 слайд
Сабақтың тақырыбы: Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау ӨҚН Дауыл, боран алдын алуы

17 слайд
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен
дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсін
Сабақтың мақсаты:
17 слайд
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсін Сабақтың мақсаты:

18 слайд
Пысықтау сұрақтары
«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?
«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?
бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың
көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?
гимнастика сендерді қалай дамытады?
сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?
үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты?
басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?
18 слайд
Пысықтау сұрақтары «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

19 слайд
Ұйымдастырукезеңі
«Қолмен белгі беру» және «Ауызша бағалау» әдістері
«Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан екіншісіне бірқалыпты өтуді қалай орындай аламыз?
«Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі
жұмыс істеу)
19 слайд
Ұйымдастырукезеңі «Қолмен белгі беру» және «Ауызша бағалау» әдістері «Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан екіншісіне бірқалыпты өтуді қалай орындай аламыз? «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу)

20 слайд
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында
кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
1.Дауыл – жойқын күші бар және едуәір созылатын, 30 м/с
жылдамдықпен соғатын жел.
2.Шаңдақ дауыл – бұл күшті жел салдарынан шаңның,
құмның, топырақтың, тұздың және көлемі 1 мм аз басқа да
бөліктердің ауаға көтерілуі.
3.Қазақтсан аумағында шаңдақ дауыл – сәуір, мамыр және
қыркүйек айларында жиі байқалады.
,
Дауыл боранныңорыналуы
20 слайд
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. 1.Дауыл – жойқын күші бар және едуәір созылатын, 30 м/с жылдамдықпен соғатын жел. 2.Шаңдақ дауыл – бұл күшті жел салдарынан шаңның, құмның, топырақтың, тұздың және көлемі 1 мм аз басқа да бөліктердің ауаға көтерілуі. 3.Қазақтсан аумағында шаңдақ дауыл – сәуір, мамыр және қыркүйек айларында жиі байқалады. , Дауыл боранныңорыналуы

21 слайд
Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс
комбинациялары
Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.
Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет
орындаңыз.
Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды
10-15 рет орындаңыз.
Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.
21 слайд
Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинациялары Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

22 слайд
Қорытынды бөлімі.
Үй тапсырмасы
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары
22 слайд
Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

24 слайд
Сабақтың тақырыбы
Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру
Гимнастикалық көпір жасау арқылы 1 м көтерілу
24 слайд
Сабақтың тақырыбы Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру Гимнастикалық көпір жасау арқылы 1 м көтерілу

25 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір
жаттығулардағы реттілігін білу және орындау
25 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

26 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?
«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?
бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың
көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?
гимнастика сендерді қалай дамытады?
сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?
үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер
байланысты?
басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?
26 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

27 слайд
Дескриптор
қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды
гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды;
алақанын бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып топтастырады
гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтастырады
гимнастика жаттығуларын ретімен орындайды
27 слайд
Дескриптор қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды; алақанын бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып топтастырады гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтастырады гимнастика жаттығуларын ретімен орындайды

28 слайд
Қорытынды
Үй тапсырмасы
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары
28 слайд
Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

29 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
29 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

30 слайд
Сабақтың тақырыбы
Акробатикалық жаттығулар орындау
Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау
30 слайд
Сабақтың тақырыбы Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау

31 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір
жаттығулардағы реттілігін білу және орындау
31 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

32 слайд
Ұйымдастыру
кезеңі
Талқылауғаарналғансұрақтар
«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?
«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?
бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-
қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?
гимнастика сендерді қалай дамытады?
сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?
үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты?
басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?
32 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Талқылауғаарналғансұрақтар «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

33 слайд
«Қолмен белгі беру»
Ұйымдастырукезеңі
Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау.
Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау
Ауызша бағалау» әдісі
«Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз?
(бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс
істеу).
33 слайд
«Қолмен белгі беру» Ұйымдастырукезеңі Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау Ауызша бағалау» әдісі «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).

34 слайд
«Бір минуттық эссе»
Акробатикалық жаттығулар орындау (ЖЖ, Т, Ф)
Оқушылар жұптарда бірге жұмыс істейді және маттардағы аударылып түсулерді бір уақытта және бірізді үйлестіру
мүмкіндігін қарастырады.
Содан кейін олар аударылып түсуді маттарда қарама-қарсы орындау мүмкіндігін қарастырады.
Олар 2-3 идеяны біріктіреді және аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындауды.
Жұптарда немесе топтарда 5-7 акробатикалық элементтен қарапайым кешен құру: алға аударылып түсу, артқа
аударылып түсу, домалау; кең адым/аюдың аударылып түсуі, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып
түсу, домалау.
34 слайд
«Бір минуттық эссе» Акробатикалық жаттығулар орындау (ЖЖ, Т, Ф) Оқушылар жұптарда бірге жұмыс істейді және маттардағы аударылып түсулерді бір уақытта және бірізді үйлестіру мүмкіндігін қарастырады. Содан кейін олар аударылып түсуді маттарда қарама-қарсы орындау мүмкіндігін қарастырады. Олар 2-3 идеяны біріктіреді және аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындауды. Жұптарда немесе топтарда 5-7 акробатикалық элементтен қарапайым кешен құру: алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым/аюдың аударылып түсуі, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау.

35 слайд
Қорытынды
Үй тапсырмасы
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары
35 слайд
Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

36 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
36 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

37 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Акробатикалықжаттығуларорындау
Гимнастикалықкермедежаттығуларжасау
37 слайд
Сабақтың тақырыбы: Акробатикалықжаттығуларорындау Гимнастикалықкермедежаттығуларжасау

38 слайд
Сабақтың мақсаты
5.1.2.1 -
қимыл қозғалыскомбинацияларынжәнеолардыңкейбір
жаттығулардағыреттілігінбілужәнеорындау
38 слайд
Сабақтың мақсаты 5.1.2.1 - қимыл қозғалыскомбинацияларынжәнеолардыңкейбір жаттығулардағыреттілігінбілужәнеорындау

39 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Талқылауға арналған сұрақтар:
«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?
«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?
бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-
қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?
гимнастика сендерді қалай дамытады?
сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?
үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты?
басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?
39 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

40 слайд
Үш тәсілмен арқанмен өрмелеу
аяқты алға қарай бүгу, олармен арқанды қармау, отырып асылуға өту.
аяқты алға жазу, қолда тартылу, бүгілмен қолда тұрып, асылуға өту
қолдарды кезекпен қармау, тұрып асылуға өту
Кішіатснарядынансекірутехникасы
1.Кіші ат ені мен ұзындығын сақтай отырып аяқты алшақ қойып секіріңіз.
2.Гимнастикалық көпірді снарядтан ығыстырыңыз
40 слайд
Үш тәсілмен арқанмен өрмелеу аяқты алға қарай бүгу, олармен арқанды қармау, отырып асылуға өту. аяқты алға жазу, қолда тартылу, бүгілмен қолда тұрып, асылуға өту қолдарды кезекпен қармау, тұрып асылуға өту Кішіатснарядынансекірутехникасы 1.Кіші ат ені мен ұзындығын сақтай отырып аяқты алшақ қойып секіріңіз. 2.Гимнастикалық көпірді снарядтан ығыстырыңыз

41 слайд
Қорытынды
Үй тапсырмасы
Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары
41 слайд
Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

42 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
42 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

43 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Акробатикалық жаттығулар орындау
Гимнастикалық сырыкта жаттығулар жасау
43 слайд
Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық сырыкта жаттығулар жасау

44 слайд
Сабақтың мақсаты:
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір
жаттығулардағы реттілігін білу және орындау
44 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

45 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді?
«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз?
бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың
көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды?
гимнастика сендерді қалай дамытады?
сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар?
үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер
байланысты?
басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?
45 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

46 слайд
Талқылауғаарналғансұрақтар
Неліктен біз снарядтарға қау...
46 слайд
Талқылауғаарналғансұрақтар Неліктен біз снарядтарға қау...