2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ҚМЖ 5 сынып толық жыл

ҚМЖ 5 сынып толық жыл

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 5 сынып толық жыл
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Қанатбек Нұрым
09 Желтоқсан 2024
134
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру ӨҚН Жердің опырылуы мен сель, көшкін

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру ӨҚН Жердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алдын алуы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру ӨҚН Жердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алдын алуы

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: 5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: 5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: 5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені м

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

Дескриптор гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды; жаттығуларды ретімен орындайды; жеткен

4 слайд
Дескриптор гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды; жаттығуларды ретімен орындайды; жеткен жетістіктері мен қателіктерін талқылайды.

4 слайд

Дескриптор гимнастика кешенінің жаттығуларын орындауда техника қауіпсіздігін сақтайды; жаттығуларды ретімен орындайды; жеткен жетістіктері мен қателіктерін талқылайды.

, Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы • Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар , . желдіңәсерінен қозғал

5 слайд
, Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы • Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар , . желдіңәсерінен қозғалады • Эрозия сөзіделатынтіліненшыққан erodere – , шіріту шаю . мағынасынбілдіреді • , Қарлыборандарқардыңжауу күштіжелжәнеқардыңүрлеу нәтижесіненболады . • Қарлыборанныңтасымалдануыныңуақыттықұзақтығы дефляцияғақабілеттіқардыңартыққорынажәнежелдіңкүшімен . ұзақтығынабайланыстыболады

5 слайд

, Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы • Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар , . желдіңәсерінен қозғалады • Эрозия сөзіделатынтіліненшыққан erodere – , шіріту шаю . мағынасынбілдіреді • , Қарлыборандарқардыңжауу күштіжелжәнеқардыңүрлеу нәтижесіненболады . • Қарлыборанныңтасымалдануыныңуақыттықұзақтығы дефляцияғақабілеттіқардыңартыққорынажәнежелдіңкүшімен . ұзақтығынабайланыстыболады

Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

6 слайд
Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

6 слайд

Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

7 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

7 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Саптағы жаттығулар ӨҚН Жердің опырылуы мен сель, көшкін

8 слайд
Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Саптағы жаттығулар ӨҚН Жердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алдын алуы Сабақтың тақырыбы:

8 слайд

Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Саптағы жаттығулар ӨҚН Жердің опырылуы мен сель, көшкіннің орын алдын алуы Сабақтың тақырыбы:

5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну Саба

9 слайд
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну Сабақтың мақсаты:

9 слайд

5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну Сабақтың мақсаты:

Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: •«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? •«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені м

10 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: •«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? •«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? •бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? •гимнастика сендерді қалай дамытады? •сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? •үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? •басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

10 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: •«Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? •«Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? •бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? •гимнастика сендерді қалай дамытады? •сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? •үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? •басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

«Қолмен белгі беру» Ұйымдастырукезеңі Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалу

11 слайд
«Қолмен белгі беру» Ұйымдастырукезеңі Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау Ауызша бағалау» әдісі «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).

11 слайд

«Қолмен белгі беру» Ұйымдастырукезеңі Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау Ауызша бағалау» әдісі «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).

, Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы • Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар , . желдіңәсерінен қозғал

12 слайд
, Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы • Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар , . желдіңәсерінен қозғалады • Эрозия сөзіделатынтіліненшыққан erodere – , шіріту шаю . мағынасынбілдіреді • , Қарлыборандарқардыңжауу күштіжелжәнеқардыңүрлеу нәтижесіненболады . • Қарлыборанныңтасымалдануыныңуақыттықұзақтығы дефляцияғақабілеттіқардыңартыққорынажәнежелдіңкүшімен . ұзақтығынабайланыстыболады

12 слайд

, Жердіңопырылуыменсель көшкінніңорыналуы • Желдіңтабиғижетунәтижесіндежербетіқабатынатүскенқар , . желдіңәсерінен қозғалады • Эрозия сөзіделатынтіліненшыққан erodere – , шіріту шаю . мағынасынбілдіреді • , Қарлыборандарқардыңжауу күштіжелжәнеқардыңүрлеу нәтижесіненболады . • Қарлыборанныңтасымалдануыныңуақыттықұзақтығы дефляцияғақабілеттіқардыңартыққорынажәнежелдіңкүшімен . ұзақтығынабайланыстыболады

Жаттығулар Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жаты

13 слайд
Жаттығулар Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

13 слайд

Жаттығулар Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

14 слайд
Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

14 слайд

Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

15 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Сабақтың тақырыбы: Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау ӨҚН Дауыл, бора

16 слайд
Сабақтың тақырыбы: Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау ӨҚН Дауыл, боран алдын алуы

16 слайд

Сабақтың тақырыбы: Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру. Гимнастикалық төсеніште жаттығулар жасау ӨҚН Дауыл, боран алдын алуы

5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсін Сабақ

17 слайд
5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсін Сабақтың мақсаты:

17 слайд

5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсін Сабақтың мақсаты:

Пысықтау сұрақтары «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құраст

18 слайд
Пысықтау сұрақтары «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

18 слайд

Пысықтау сұрақтары «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

Ұйымдастырукезеңі «Қолмен белгі беру» және «Ауызша бағалау» әдістері «Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан ек

19 слайд
Ұйымдастырукезеңі «Қолмен белгі беру» және «Ауызша бағалау» әдістері «Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан екіншісіне бірқалыпты өтуді қалай орындай аламыз? «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу)

19 слайд

Ұйымдастырукезеңі «Қолмен белгі беру» және «Ауызша бағалау» әдістері «Бірқалыпты» сөзі нені білдіреді? Біз бір қозғалыстан екіншісіне бірқалыпты өтуді қалай орындай аламыз? «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу)

«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар,

20 слайд
«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. 1.Дауыл – жойқын күші бар және едуәір созылатын, 30 м/с жылдамдықпен соғатын жел. 2.Шаңдақ дауыл – бұл күшті жел салдарынан шаңның, құмның, топырақтың, тұздың және көлемі 1 мм аз басқа да бөліктердің ауаға көтерілуі. 3.Қазақтсан аумағында шаңдақ дауыл – сәуір, мамыр және қыркүйек айларында жиі байқалады. , Дауыл боранныңорыналуы

20 слайд

«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. 1.Дауыл – жойқын күші бар және едуәір созылатын, 30 м/с жылдамдықпен соғатын жел. 2.Шаңдақ дауыл – бұл күшті жел салдарынан шаңның, құмның, топырақтың, тұздың және көлемі 1 мм аз басқа да бөліктердің ауаға көтерілуі. 3.Қазақтсан аумағында шаңдақ дауыл – сәуір, мамыр және қыркүйек айларында жиі байқалады. , Дауыл боранныңорыналуы

Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинациялары Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-

21 слайд
Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинациялары Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

21 слайд

Гимнастика жаттығуларындағы қимыл-қозғалыс комбинациялары Қолыңызды тіреп отырыңыз, тізеңізді кеудеге жинақтаңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатып, аяғыңызды кеудеге жинап, жинақталыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Алақаныңызды бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстаңыз, осы күйде, тез отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз. Гимнастикалық төсенішке жатыңыз, тез арада отырып топтасыңыз. Жаттығуды 10-15 рет орындаңыз.

Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

22 слайд
Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

22 слайд

Қорытынды бөлімі. Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

23 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Сабақтың тақырыбы Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру Гимнастикалық көпір жасау арқылы 1 м көтерілу

24 слайд
Сабақтың тақырыбы Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру Гимнастикалық көпір жасау арқылы 1 м көтерілу

24 слайд

Сабақтың тақырыбы Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру Гимнастикалық көпір жасау арқылы 1 м көтерілу

Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

25 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

25 слайд

Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

Ұйымдастыру кезеңі «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру

26 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

26 слайд

Ұйымдастыру кезеңі «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

Дескриптор қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды; алақанын бі

27 слайд
Дескриптор қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды; алақанын бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып топтастырады гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтастырады гимнастика жаттығуларын ретімен орындайды

27 слайд

Дескриптор қолын тіреп отырып, тізесін кеудеге жинақтайды гимнастикалық төсенішке жатып, аяғын кеудесіне жинақтайды; алақанын бір-біріне қарама-қарсы бағытта ұстап, тез отырып топтастырады гимнастикалық төсенішке жатып, тез арада отырып топтастырады гимнастика жаттығуларын ретімен орындайды

Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

28 слайд
Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

28 слайд

Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

29 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

29 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Сабақтың тақырыбы Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау

30 слайд
Сабақтың тақырыбы Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау

30 слайд

Сабақтың тақырыбы Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық бөренеде жаттығулар жасау

Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

31 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

31 слайд

Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

Ұйымдастыру кезеңі Талқылауғаарналғансұрақтар «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені м

32 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Талқылауғаарналғансұрақтар «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

32 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Талқылауғаарналғансұрақтар «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

«Қолмен белгі беру» Ұйымдастырукезеңі Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалу

33 слайд
«Қолмен белгі беру» Ұйымдастырукезеңі Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау Ауызша бағалау» әдісі «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).

33 слайд

«Қолмен белгі беру» Ұйымдастырукезеңі Оқушылардың қатарда түзу тұруың қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау Ауызша бағалау» әдісі «Унисон» және «бірізді» сөздерімен бізді нені мегзейміз? (бір уақытта бірдей жұмыс істей, бірінен соң бірі жұмыс істеу).

«Бір минуттық эссе» Акробатикалық жаттығулар орындау (ЖЖ, Т, Ф) Оқушылар жұптарда бірге жұмыс істейді және маттардағы аудары

34 слайд
«Бір минуттық эссе» Акробатикалық жаттығулар орындау (ЖЖ, Т, Ф) Оқушылар жұптарда бірге жұмыс істейді және маттардағы аударылып түсулерді бір уақытта және бірізді үйлестіру мүмкіндігін қарастырады. Содан кейін олар аударылып түсуді маттарда қарама-қарсы орындау мүмкіндігін қарастырады. Олар 2-3 идеяны біріктіреді және аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындауды. Жұптарда немесе топтарда 5-7 акробатикалық элементтен қарапайым кешен құру: алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым/аюдың аударылып түсуі, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау.

34 слайд

«Бір минуттық эссе» Акробатикалық жаттығулар орындау (ЖЖ, Т, Ф) Оқушылар жұптарда бірге жұмыс істейді және маттардағы аударылып түсулерді бір уақытта және бірізді үйлестіру мүмкіндігін қарастырады. Содан кейін олар аударылып түсуді маттарда қарама-қарсы орындау мүмкіндігін қарастырады. Олар 2-3 идеяны біріктіреді және аударылып түсулердің қысқа реттілігін орындауды. Жұптарда немесе топтарда 5-7 акробатикалық элементтен қарапайым кешен құру: алға аударылып түсу, артқа аударылып түсу, домалау; кең адым/аюдың аударылып түсуі, отырып секіру және 360 градусқа бұрылып ыршып түсу, домалау.

Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

35 слайд
Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

35 слайд

Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

36 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

36 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Сабақтың тақырыбы: Акробатикалықжаттығуларорындау Гимнастикалықкермедежаттығуларжасау

37 слайд
Сабақтың тақырыбы: Акробатикалықжаттығуларорындау Гимнастикалықкермедежаттығуларжасау

37 слайд

Сабақтың тақырыбы: Акробатикалықжаттығуларорындау Гимнастикалықкермедежаттығуларжасау

Сабақтың мақсаты 5.1.2.1 - қимыл қозғалыскомбинацияларынжәнеолардыңкейбір жаттығулардағыреттілігінбілужәнеорындау

38 слайд
Сабақтың мақсаты 5.1.2.1 - қимыл қозғалыскомбинацияларынжәнеолардыңкейбір жаттығулардағыреттілігінбілужәнеорындау

38 слайд

Сабақтың мақсаты 5.1.2.1 - қимыл қозғалыскомбинацияларынжәнеолардыңкейбір жаттығулардағыреттілігінбілужәнеорындау

Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені м

39 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

39 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Талқылауға арналған сұрақтар: «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым- қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

Үш тәсілмен арқанмен өрмелеу аяқты алға қарай бүгу, олармен арқанды қармау, отырып асылуға өту. аяқты алға жазу, қолда тартылу

40 слайд
Үш тәсілмен арқанмен өрмелеу аяқты алға қарай бүгу, олармен арқанды қармау, отырып асылуға өту. аяқты алға жазу, қолда тартылу, бүгілмен қолда тұрып, асылуға өту қолдарды кезекпен қармау, тұрып асылуға өту Кішіатснарядынансекірутехникасы 1.Кіші ат ені мен ұзындығын сақтай отырып аяқты алшақ қойып секіріңіз. 2.Гимнастикалық көпірді снарядтан ығыстырыңыз

40 слайд

Үш тәсілмен арқанмен өрмелеу аяқты алға қарай бүгу, олармен арқанды қармау, отырып асылуға өту. аяқты алға жазу, қолда тартылу, бүгілмен қолда тұрып, асылуға өту қолдарды кезекпен қармау, тұрып асылуға өту Кішіатснарядынансекірутехникасы 1.Кіші ат ені мен ұзындығын сақтай отырып аяқты алшақ қойып секіріңіз. 2.Гимнастикалық көпірді снарядтан ығыстырыңыз

Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

41 слайд
Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

41 слайд

Қорытынды Үй тапсырмасы Жалпы дамыту және бой жазу жаттығулары

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

42 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

42 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық сырыкта жаттығулар жасау

43 слайд
Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық сырыкта жаттығулар жасау

43 слайд

Сабақтың тақырыбы: Акробатикалық жаттығулар орындау Гимнастикалық сырыкта жаттығулар жасау

Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

44 слайд
Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

44 слайд

Сабақтың мақсаты: 5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау

Ұйымдастыру кезеңі «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру

45 слайд
Ұйымдастыру кезеңі «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

45 слайд

Ұйымдастыру кезеңі «Бағдарлама» сөзі нені білдіреді? «Унисон» және «реттілік» сөзімен біз нені мегзейміз? бағдарламаны құрастыру кезінде унисон және реттілік тәрізді композициялық құралдардың көмегімен қарым-қатынасты өзгерткен неліктен маңызды? гимнастика сендерді қалай дамытады? сендер қандай траектория бойынша қозғала аласыңдар? үлкен гимнастикалық снарядтарды пайдаланумен қандай қиындықтар мен тәуекелдер байланысты? басқа топтардың жұмысын бақылау кезінде сындарлы ұсынымдар беру неліктен маңызды?

Талқылауғаарналғансұрақтар Неліктен біз снарядтарға қау...

46 слайд
Талқылауғаарналғансұрақтар Неліктен біз снарядтарға қау...

46 слайд

Талқылауғаарналғансұрақтар Неліктен біз снарядтарға қау...

Министірлікпен келісілген курстар тізімі