ҚМЖ таныстырылымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән : қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып: 8
Бөлім : Қазақстанның су ресурстары
Тақырып: Су бар жерде дәулет бар
СҚО, Петропавл қаласы
«№ 4 орта мектеп» КММ
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Искожина Улпан Эмлисовна
1 слайд
Пән : қазақ тілі мен әдебиеті Сынып: 8 Бөлім : Қазақстанның су ресурстары Тақырып: Су бар жерде дәулет бар СҚО, Петропавл қаласы «№ 4 орта мектеп» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Искожина Улпан Эмлисовна
2 слайд
Оқушылардың басым бөлігі:
- жоспар бойынша әңгімелейді
- ақпаратты жүйелеп эссе
жазады. Барлық оқушылар:
- тыңдалым мәтіні арқылы
сұрақтарға жауап береді,
нақты ақпаратты табады
- на қты сөйлемдер
құрастырады Кейбір оқушылар:
- мазмұнын дәлелдеп айтады
-
барлық қосымша
-
ақпараттарды түйіндеп,
эссе жазуда пайдалы
қолданады.
Бағалау критерийі:
•
мәтіннен негізгі ақпаратты анықтау
•
мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну
•
тақырып бойынша өз ойын жинақтау
•
жазба жұмысын орындау. Тілдік мақсат:
Детальді ақпаратты анықтайды, жоспар
бойынша баяндайды, жазба жұмысын
орындауда сөйлемдерді құрастырады,
эссе жазады.Оқу мақсаты:
8.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды
анықтау.
8.Ж4. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану.
Сабақтың мақсаттарыС абағы м Sm art ф орматы негізінде құрасты ры лған
2 слайд
Оқушылардың басым бөлігі: - жоспар бойынша әңгімелейді - ақпаратты жүйелеп эссе жазады. Барлық оқушылар: - тыңдалым мәтіні арқылы сұрақтарға жауап береді, нақты ақпаратты табады - на қты сөйлемдер құрастырады Кейбір оқушылар: - мазмұнын дәлелдеп айтады - барлық қосымша - ақпараттарды түйіндеп, эссе жазуда пайдалы қолданады. Бағалау критерийі: • мәтіннен негізгі ақпаратты анықтау • мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну • тақырып бойынша өз ойын жинақтау • жазба жұмысын орындау. Тілдік мақсат: Детальді ақпаратты анықтайды, жоспар бойынша баяндайды, жазба жұмысын орындауда сөйлемдерді құрастырады, эссе жазады.Оқу мақсаты: 8.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау. 8.Ж4. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану. Сабақтың мақсаттарыС абағы м Sm art ф орматы негізінде құрасты ры лған
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері – оқушының
белсенді оқыту жұмысқа тартылуын
көздейтін оқу.
Белсенді әдіс –
тәсілдер Мақсаты
«Төрт сөйлем»
әдісі
«Бір минут
қана» әдісі
«Кезбе тілші»
әдісі
«Ой тоғаныс»
әдісі Жеке
жұмыс Сыни ойлау дағдысы
қалыптасады мәтінді тыңдап,
негізгі ақпаратты
анықтау
мәтіннің мазмұнын
әңгімелеп айту
тірек сөздерді
пайдалана отырып
мәтінге қосымша
ақпарат енгізу Тапсырма
алған мәліметтерді
жинақтап, «Су бар
жерде дәулет бар»
тақырыбына эссе
жазу Жан – жақты ойлай
отырып сөйлеу деңгейін
дамытады
Оқушылардың
қосымша
ақпараттарды
қабылдап пайдалануға
баулиды
Оқушылар өз ойларын
жүйелеуге үйренедіТоптық
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Жеке
жұмыс
3 слайд
Белсенді оқыту әдістері – оқушының белсенді оқыту жұмысқа тартылуын көздейтін оқу. Белсенді әдіс – тәсілдер Мақсаты «Төрт сөйлем» әдісі «Бір минут қана» әдісі «Кезбе тілші» әдісі «Ой тоғаныс» әдісі Жеке жұмыс Сыни ойлау дағдысы қалыптасады мәтінді тыңдап, негізгі ақпаратты анықтау мәтіннің мазмұнын әңгімелеп айту тірек сөздерді пайдалана отырып мәтінге қосымша ақпарат енгізу Тапсырма алған мәліметтерді жинақтап, «Су бар жерде дәулет бар» тақырыбына эссе жазу Жан – жақты ойлай отырып сөйлеу деңгейін дамытады Оқушылардың қосымша ақпараттарды қабылдап пайдалануға баулиды Оқушылар өз ойларын жүйелеуге үйренедіТоптық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс
4 слайд
Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қабілеттілігін,мүмкіндігін ескере
отырып оқыту
1- тапсырма : мәтінді тыңдап, негізгі
ақпаратты анықтау 4 – тапсырма : алған мәліметтерді жинақтап,
«Су бар ерде дәулет бар» тақырыбына эссе
жазу
БО: берліген төрт сұраққа
жауап беріп, нақты
ақпаратты табу
ББ: нақты ақпаратты
анықтап, төрт сөйлеммен
айту
КО: тақырып туралы
пікірлерін білдіру БО : жүйелі сөйлемдер
құрастыру
ББ: тақырып бойынша
қосымша ақпараттарды
талқылап жазу
КО : мәліметтерді
жинақтай отырып, эссе
жазуда тиімді қолдану
Барлық оқушыларға :
-тірек сөздер;
-сұрақтардың үлгісі;
-жоспардың үлгісі
Оқушылардың басым бөлігіне :
-қосымша мәлімет;
-түсіндірме сөздік;
Кейбір оқушыларға:
-мәтінге сай ресурс ұсыну;
-эссе үлгері;
-жоспар. Қ
олдау8.Т2.Тыңдалған мәтіннің
негізгі мазмұнын түсіну,
детальді ақпараттарды анықтау. 8.Ж4. Тақырып бойынша мәліметтерді
жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану .
4 слайд
Саралап оқыту – әрбір оқушының жеке қабілеттілігін,мүмкіндігін ескере отырып оқыту 1- тапсырма : мәтінді тыңдап, негізгі ақпаратты анықтау 4 – тапсырма : алған мәліметтерді жинақтап, «Су бар ерде дәулет бар» тақырыбына эссе жазу БО: берліген төрт сұраққа жауап беріп, нақты ақпаратты табу ББ: нақты ақпаратты анықтап, төрт сөйлеммен айту КО: тақырып туралы пікірлерін білдіру БО : жүйелі сөйлемдер құрастыру ББ: тақырып бойынша қосымша ақпараттарды талқылап жазу КО : мәліметтерді жинақтай отырып, эссе жазуда тиімді қолдану Барлық оқушыларға : -тірек сөздер; -сұрақтардың үлгісі; -жоспардың үлгісі Оқушылардың басым бөлігіне : -қосымша мәлімет; -түсіндірме сөздік; Кейбір оқушыларға: -мәтінге сай ресурс ұсыну; -эссе үлгері; -жоспар. Қ олдау8.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау. 8.Ж4. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану .
5 слайд
Критериалды бағалау – оқу үдерісінің ажырамас бөлігі.
Оқушылардың білім деңгейін меңгергенін көрсетеді,
оқудағы қиындықтарды анықтап, оқу мақсатына жетуге
көмектеседі.
Ойлау
деңгейлері Бағалау
критерийлері Дескрипторлар
Талдау тақырыпты
ашып көрсетуде
ойларын
талқылайды сөйлемдер
құрастырады,
ойын
тиянақтайды
Жинақтау тақырып
бойынша
мәліметтерді
пайымдайды қосымша
материалдары
эссе жазуда
тұжырымдайды4- тапсырма: алған
мәліметтерді жинақтап,
«Су бар жерде дәулет бар»
тақырыбына эссе жазу Қалыптастырушы
бағалау әдісі жазылым
дағдысы оқу
мақатына сәйкес
құрылған
Кері байланыс:
«Кемел желкені»
- ұнаса жасыл,
кедергі болса
сары, көмек
қажет болса
қызыл түске
бояйды.8.Ж4. Тақырып бойынша
мәліметтерді жинақтап,
эссе жазуда тиімді қолдану. «Элективті тест» (өзін- өзі
бағалау) - стикер арқылы
алған білімдерін жинақтайды
«Гүлдер» (ұжымдық бағалау)
– гүл шоғырын жинау арқылы
бірін-бірі бағалайды.
«Кері байланыс
бутерброды» (өзара бағалау)
– бір жағымды пікір айтып,
кейін сын айтып, сын айтып
мадақтау арқылы бағалайды.
«Оқушылардың бағалауы»
(өзін-өзі бағалау) – оқушылар
тақырыпты бағалау үдерісінің
өзін және өз жұмысын
орындай отырып, не
жасағандарын аса тереңірек
түсінуге қол жеткізеді.
5 слайд
Критериалды бағалау – оқу үдерісінің ажырамас бөлігі. Оқушылардың білім деңгейін меңгергенін көрсетеді, оқудағы қиындықтарды анықтап, оқу мақсатына жетуге көмектеседі. Ойлау деңгейлері Бағалау критерийлері Дескрипторлар Талдау тақырыпты ашып көрсетуде ойларын талқылайды сөйлемдер құрастырады, ойын тиянақтайды Жинақтау тақырып бойынша мәліметтерді пайымдайды қосымша материалдары эссе жазуда тұжырымдайды4- тапсырма: алған мәліметтерді жинақтап, «Су бар жерде дәулет бар» тақырыбына эссе жазу Қалыптастырушы бағалау әдісі жазылым дағдысы оқу мақатына сәйкес құрылған Кері байланыс: «Кемел желкені» - ұнаса жасыл, кедергі болса сары, көмек қажет болса қызыл түске бояйды.8.Ж4. Тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, эссе жазуда тиімді қолдану. «Элективті тест» (өзін- өзі бағалау) - стикер арқылы алған білімдерін жинақтайды «Гүлдер» (ұжымдық бағалау) – гүл шоғырын жинау арқылы бірін-бірі бағалайды. «Кері байланыс бутерброды» (өзара бағалау) – бір жағымды пікір айтып, кейін сын айтып, сын айтып мадақтау арқылы бағалайды. «Оқушылардың бағалауы» (өзін-өзі бағалау) – оқушылар тақырыпты бағалау үдерісінің өзін және өз жұмысын орындай отырып, не жасағандарын аса тереңірек түсінуге қол жеткізеді.
6 слайд
Егер сен болашақтағы
өзгерісті байқағың келсе, сол
өзгерісті уақытыңда жаса.
Ықшам сабақты
жоспарлау барысында білгенім:
қысқа мерзімді жоспарды
құрастыруда тілдік төрт
дағдыны жүзеге асыру;
белсенді әдістерді түрлендіріп
алу;
сараланған тапсырмаларды
құрастыру;
сабақ барысында үнемі кері
байланыстың жүргзіп отыру; Келешекке жоспарым:
тапсырмаларды саралап
құрастыру;
белсенді әдістерді тиімді
пайдалану;
бағалау критерийлеріне сүйене
отырып, дескрипторлар құру.
6 слайд
Егер сен болашақтағы өзгерісті байқағың келсе, сол өзгерісті уақытыңда жаса. Ықшам сабақты жоспарлау барысында білгенім: қысқа мерзімді жоспарды құрастыруда тілдік төрт дағдыны жүзеге асыру; белсенді әдістерді түрлендіріп алу; сараланған тапсырмаларды құрастыру; сабақ барысында үнемі кері байланыстың жүргзіп отыру; Келешекке жоспарым: тапсырмаларды саралап құрастыру; белсенді әдістерді тиімді пайдалану; бағалау критерийлеріне сүйене отырып, дескрипторлар құру.