қол моторикасын дамыту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
2022-2023 оқу
жылына арналған
дефектологтың
жылдық жұмыс
жоспары
Дайындаған:Ниязбаева Жанат
Аманғалиевна
1 слайд
2022-2023 оқу жылына арналған дефектологтың жылдық жұмыс жоспары Дайындаған:Ниязбаева Жанат Аманғалиевна
2 слайд
Дефектологтың мақсаты:
ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына және
мектеп кеңесінің шешіміне сәйкес білім алуда
ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыларына
арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
2 слайд
Дефектологтың мақсаты: ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына және мектеп кеңесінің шешіміне сәйкес білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыларына арнайы педагогикалық қолдау көрсету.
3 слайд
Дефектологтың міндеттері:
1. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа
мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп
тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу;
2. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға
жеке,топтық және сыныптық сабақтарда арнайы
педагогикалық қолдау көрсету.
3. Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда
ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және
үйде тәрбиелеу кезінде педагогикалық қолдау бойынша кеңес
беру.
3 слайд
Дефектологтың міндеттері: 1. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға басқа мамандармен, мұғалімдермен, ата-аналармен бірлесіп тереңдетілген арнайы педагогикалық тексеруден өткізу; 2. Білім алуда ерекше қажеттілігі бар мектеп оқушыға жеке,топтық және сыныптық сабақтарда арнайы педагогикалық қолдау көрсету. 3. Оқытушыларға, ата-аналарға, басқа мамандарға білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушыларды оқу процесінде және үйде тәрбиелеу кезінде педагогикалық қолдау бойынша кеңес беру.
4 слайд
Дефектологтың жұмысының негізгі
бағыттары:
1. Ұйымдастырушылық жұмыс;
2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және
оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек)
мазмұнын анықтау;
3. Оқушыларға арнайы педагогикалық қолдау
көрсету және оның тиімділігін бағалау;
4. Кеңестік-әдістемелік қызмет;
5. Өзін-өзі дамыту.
4 слайд
Дефектологтың жұмысының негізгі бағыттары: 1. Ұйымдастырушылық жұмыс; 2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды педагогикалық қолдаудың (көмек) мазмұнын анықтау; 3. Оқушыларға арнайы педагогикалық қолдау көрсету және оның тиімділігін бағалау; 4. Кеңестік-әдістемелік қызмет; 5. Өзін-өзі дамыту.
5 слайд
1. Ұйымдастырушылық жұмыс
Көрнекі-дидактикалық құралдар мен
жұмыс орнын дайындау
Тамыз
Қыркүйек 1) Диагностикалық және дидактикалық
материалдардың картотекасы;
2) Оқушының сабақтағы іс-
әрекетіне бақылау формалары
(форма 2а,б) мұғалімнің
мінездемесі балаға (форма 3)
3) Қатысқан сабақтарды талдау
формалары
Жылдық жұмыс жоспары Қыркүйек Жұмыстың жылдық жоспары
Оқушыларға жеке, топтық сабақтарда
құру Қыркүйек Оқушылардың тізімі
Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу:
1) Жұмыс кестесін құру;
2) Сабақ кестесін құру;
3) Журнал толтыру: сабаққа
қатысу,кеңестерді тіркеу. Қыркүйек
және жыл
бойы
1) Жұмыс кестесі
2) Сабақ кестесі
3) Сабақтарға қатысу журналы
4) Кеңестерді тіркеу журналы
Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу Мамыр Жылдық рефлексиялық есеп
5 слайд
1. Ұйымдастырушылық жұмыс Көрнекі-дидактикалық құралдар мен жұмыс орнын дайындау Тамыз Қыркүйек 1) Диагностикалық және дидактикалық материалдардың картотекасы; 2) Оқушының сабақтағы іс- әрекетіне бақылау формалары (форма 2а,б) мұғалімнің мінездемесі балаға (форма 3) 3) Қатысқан сабақтарды талдау формалары Жылдық жұмыс жоспары Қыркүйек Жұмыстың жылдық жоспары Оқушыларға жеке, топтық сабақтарда құру Қыркүйек Оқушылардың тізімі Құжаттарды рәсімдеу және жүргізу: 1) Жұмыс кестесін құру; 2) Сабақ кестесін құру; 3) Журнал толтыру: сабаққа қатысу,кеңестерді тіркеу. Қыркүйек және жыл бойы 1) Жұмыс кестесі 2) Сабақ кестесі 3) Сабақтарға қатысу журналы 4) Кеңестерді тіркеу журналы Жылдық рефлексиялық есеп жүргізу Мамыр Жылдық рефлексиялық есеп
6 слайд
2 а -форма
Сабақ барысында оқушыға бақылау жасау хаттамасы
(бірнеше күн ішіндегі ағымдағы баға)
Оқушының аты-жөні________________________
Мұғаліммен мамандар (логопед, психолог, арнайы педагог) хаттама-да көрсетілген
критерийлерді пайдалана отырып, мінез-құлықтың немесе қызметтің бірде-бір белгісін
жібермей оқушының сабақ барысындағы әрекеттерімен мінез-құлқын жеке қадағалайды.
Егер көрсетілген белгі әлсіз көрінсе, онда тиісті бағанда "1" қойылады, егер белгі елеулі
дәрежеде көрінсе, онда "2" қойылады. Егер кесте-де сипатталған мінез-құлық сипаттамасы
байқалмаса, онда баған бос қалдырылады.
Егер баланың мінез-құлқының қандай да бір сипаттамасын қалай атап өтуге болады деген күдік
туындаса, баланың таяуда өзін қалай ұстағанын еске алу керек. Бақылау бірнеше күн бойы
жүргізіледі, бақылау түрлі сабақтарда жүргізіледі.
6 слайд
2 а -форма Сабақ барысында оқушыға бақылау жасау хаттамасы (бірнеше күн ішіндегі ағымдағы баға) Оқушының аты-жөні________________________ Мұғаліммен мамандар (логопед, психолог, арнайы педагог) хаттама-да көрсетілген критерийлерді пайдалана отырып, мінез-құлықтың немесе қызметтің бірде-бір белгісін жібермей оқушының сабақ барысындағы әрекеттерімен мінез-құлқын жеке қадағалайды. Егер көрсетілген белгі әлсіз көрінсе, онда тиісті бағанда "1" қойылады, егер белгі елеулі дәрежеде көрінсе, онда "2" қойылады. Егер кесте-де сипатталған мінез-құлық сипаттамасы байқалмаса, онда баған бос қалдырылады. Егер баланың мінез-құлқының қандай да бір сипаттамасын қалай атап өтуге болады деген күдік туындаса, баланың таяуда өзін қалай ұстағанын еске алу керек. Бақылау бірнеше күн бойы жүргізіледі, бақылау түрлі сабақтарда жүргізіледі.
7 слайд
2 б-форма
Сабақта оқушының әрекеті мен мінез-құлқын психологиялықпедагогикалық бағалау.
(бірнеше күнге бақылау қортындылары енгізіледі)
Баланың аты-жөні_____________________________________________Жасы:_______
Мұғалім,психолог,арнайы педагог,логопед____________________________________
Сыныбы_______________
Бақылау күні_________________
2 б-форма сабақ барысында оқушыны бақылау нәтижесі бойынша толтырылады.
Бақылау хаттамасында жиі қолданылған балдар әр графикке қойылады
7 слайд
2 б-форма Сабақта оқушының әрекеті мен мінез-құлқын психологиялықпедагогикалық бағалау. (бірнеше күнге бақылау қортындылары енгізіледі) Баланың аты-жөні_____________________________________________Жасы:_______ Мұғалім,психолог,арнайы педагог,логопед____________________________________ Сыныбы_______________ Бақылау күні_________________ 2 б-форма сабақ барысында оқушыны бақылау нәтижесі бойынша толтырылады. Бақылау хаттамасында жиі қолданылған балдар әр графикке қойылады
8 слайд
Сфера Күшті жақтары,актуалды деңгей Күрделілігі
Оқу пәндерінің меңгеру
мазмұны Оқу
Жазу
Математика
Оқу қызметі:мотивация,өзін-өзі ұйымдастыруы.
Оқу іс-әрекеттерін жоспарлау,орындау және бақылау.
Қызмет қарқыны мен жұмысқа қабілеттілігі
Сөйлеу тілі:дербес және түсіну
Қабылдау,зейіні.есте сақтау,ойлау
Эмоциялар мен мінез-құлық (сабақта және сабақтан тыс)
Мұғалім және сыныптастармен қарым-қатынастар мен өзара
әрекет жасауы
Қозғалыс дағдылары (ұсақ моторика,жалпы моторика)
Өзіне өзі қызмет көрсету дағдылары
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар
Сүйікті сабақтар
Оқыту қиындықтарының болжамды себептері 3- форма
Оқушыға мінездеме (бірінші,екінші жартыжылдық,жылдың соны)
8 слайд
Сфера Күшті жақтары,актуалды деңгей Күрделілігі Оқу пәндерінің меңгеру мазмұны Оқу Жазу Математика Оқу қызметі:мотивация,өзін-өзі ұйымдастыруы. Оқу іс-әрекеттерін жоспарлау,орындау және бақылау. Қызмет қарқыны мен жұмысқа қабілеттілігі Сөйлеу тілі:дербес және түсіну Қабылдау,зейіні.есте сақтау,ойлау Эмоциялар мен мінез-құлық (сабақта және сабақтан тыс) Мұғалім және сыныптастармен қарым-қатынастар мен өзара әрекет жасауы Қозғалыс дағдылары (ұсақ моторика,жалпы моторика) Өзіне өзі қызмет көрсету дағдылары Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар Сүйікті сабақтар Оқыту қиындықтарының болжамды себептері 3- форма Оқушыға мінездеме (бірінші,екінші жартыжылдық,жылдың соны)
9 слайд
Р
/
с
№ Аты- жөні Жасы Сынып Тексеру
күні Мекен-жайы
Байланыс
телефоны Оқу бағдарламасы Ұсыныстар Ескерту
1
«Бекітемін»
Мектеп директоры
« » ___________2022ж
Дефектологтың сабағына алынған оқушыларды есепке алу журналы
Дефектолог:------------------
9 слайд
Р / с № Аты- жөні Жасы Сынып Тексеру күні Мекен-жайы Байланыс телефоны Оқу бағдарламасы Ұсыныстар Ескерту 1 «Бекітемін» Мектеп директоры « » ___________2022ж Дефектологтың сабағына алынған оқушыларды есепке алу журналы Дефектолог:------------------
10 слайд
«Бекітемін»
Мектеп директоры
________
« » ___________202 2ж
Дефектологтың жұмыс уақытының ц иклограмма сы
Апта күндері Оқушылармен
жүргізілетін
түзете -дамыту
сабақтары
Мұғалімдерге
кеңес беру
Ата -аналарға
кеңес беру
Ерекше білім беру
қажеттіліктері бар
оқушылардың
сабақтарына қатысу
Әдістемелік жұмыстар.
Көрнекі -дидактикалық
материалдар жинақтау
Сейсенбі
9.00 -13.00
Сұраныс бойынша
Сәрсенбі
9.00 -13.00
14.00 -15.00 Сұраныс бойынша
Бейсенбі
9.00 -13.00
Сұраныс бойынша
Жұма
9.00 -13.00
14.00 -15.00 Сұраныс бойынша
Дефектолог:
10 слайд
«Бекітемін» Мектеп директоры ________ « » ___________202 2ж Дефектологтың жұмыс уақытының ц иклограмма сы Апта күндері Оқушылармен жүргізілетін түзете -дамыту сабақтары Мұғалімдерге кеңес беру Ата -аналарға кеңес беру Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың сабақтарына қатысу Әдістемелік жұмыстар. Көрнекі -дидактикалық материалдар жинақтау Сейсенбі 9.00 -13.00 Сұраныс бойынша Сәрсенбі 9.00 -13.00 14.00 -15.00 Сұраныс бойынша Бейсенбі 9.00 -13.00 Сұраныс бойынша Жұма 9.00 -13.00 14.00 -15.00 Сұраныс бойынша Дефектолог:
11 слайд
«Бекітемін» Мектеп директоры ________ « » ___________2022 ж
Оқушылардың дефектологтың түзете -дамыту сабақтарына қатысуын
есепке алу журналы
№ Баланың
аты-жөні Қыркүйек Ескерту
1 2 5 6 7 8 9 12 13 14 15 16 19 20 21 22 23 26 27 28
29 30
1
2
3
4
5
6
7
8 ррппроомм
9
10
11
12
13
11 слайд
«Бекітемін» Мектеп директоры ________ « » ___________2022 ж Оқушылардың дефектологтың түзете -дамыту сабақтарына қатысуын есепке алу журналы № Баланың аты-жөні Қыркүйек Ескерту 1 2 5 6 7 8 9 12 13 14 15 16 19 20 21 22 23 26 27 28 29 30 1 2 3 4 5 6 7 8 ррппроомм 9 10 11 12 13
12 слайд
«Бекітемін»
Мектеп директоры
___________
« » ___________2022ж
АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТІ ТІРКЕУ
ЖУРНАЛЫ
12 слайд
«Бекітемін» Мектеп директоры ___________ « » ___________2022ж АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН КЕҢЕСТІ ТІРКЕУ ЖУРНАЛЫ
13 слайд
«Бекітемін»
Мектеп директоры
___________
« » ___________2022ж
МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНЕ АРНАЛҒАН
КЕҢЕСТІ ТІРКЕУ ЖУРНАЛЫ
13 слайд
«Бекітемін» Мектеп директоры ___________ « » ___________2022ж МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНЕ АРНАЛҒАН КЕҢЕСТІ ТІРКЕУ ЖУРНАЛЫ
14 слайд
2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау (көмек)
Оқушылардың мүмкіндіктері
мен қажеттіліктерін арнайы
педагогикалық зерттеу:
1) Сабақта бақылау;
2) Ата-аналармен сұхбат және
сауалнамалар;
3) Тереңдетілген арнайы
педагогикалық бақылау;
4) Оқушының «Коммуникативтік
паспортын» зерттеу
Қараша 1) Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б)
2) Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған
сауалнама;
3) Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамасы негізгі оқу пәндері
бойынша оқу жетістіктерінің карталары;
4) Оқушылардың мінездемесі (форма 3)
Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін
және олардың себептерін ұжымдық талқылау Қыркүйек Оқушылардың мінездемесі (форма 4)
Оқушылармен жұмысты жоспарлау:
1) оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын
құру;
2)оқушылармен жеке және топтық сабақтардың
күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру;
3) Жеке және топтық сабақтардың қысқа мерзімді
жоспарлау;
4)оқушыларға жеке оқу жоспарларын дайындау;
5)сынып жетекшісімен бірлесе отырып
бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына
сәйкес) Қыркүйек
Қараша 1) Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламалары;
2) Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын
құру;
3) ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына сәйкес оқушыларға арналған бейімделген
және жеке оқу жоспарларының мәтіндері.
Мұғалімдердің сұранысы бойынша
оқушылардың қажеттіліктерін бағалау Жыл бойы 1) Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б);
2) Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамалары, негізгі оқу пәндері бойынша
оқу жетістіктерінің карталары;
3) Оқушылар мінездемесі (форма 3)
Мектеп мамандарының сабақтары мен
сынып сабақтарына қатысу Жыл бойы Хаттама, талдау
14 слайд
2. Білім алуда ерекше қажеттіліктерін бағалау және оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау (көмек) Оқушылардың мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін арнайы педагогикалық зерттеу: 1) Сабақта бақылау; 2) Ата-аналармен сұхбат және сауалнамалар; 3) Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау; 4) Оқушының «Коммуникативтік паспортын» зерттеу Қараша 1) Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б) 2) Әңгімелесу хаттамасы немесе толтырылған сауалнама; 3) Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамасы негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары; 4) Оқушылардың мінездемесі (форма 3) Оқушылардың оқу қиындықтарының көріністерін және олардың себептерін ұжымдық талқылау Қыркүйек Оқушылардың мінездемесі (форма 4) Оқушылармен жұмысты жоспарлау: 1) оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламаларын құру; 2)оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру; 3) Жеке және топтық сабақтардың қысқа мерзімді жоспарлау; 4)оқушыларға жеке оқу жоспарларын дайындау; 5)сынып жетекшісімен бірлесе отырып бағдарламаларды бейімдеу (ПМПК ұсыныстарына сәйкес) Қыркүйек Қараша 1) Оқушылармен жұмыстың жеке бағдарламалары; 2) Оқушылармен жеке және топтық сабақтардың күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын құру; 3) ПМПК қорытындысы мен ұсыныстарына сәйкес оқушыларға арналған бейімделген және жеке оқу жоспарларының мәтіндері. Мұғалімдердің сұранысы бойынша оқушылардың қажеттіліктерін бағалау Жыл бойы 1) Оқушыларды сабақта бақылау хаттамасы (форма 2а,б); 2) Тереңдетілген арнайы педагогикалық бақылау хаттамалары, негізгі оқу пәндері бойынша оқу жетістіктерінің карталары; 3) Оқушылар мінездемесі (форма 3) Мектеп мамандарының сабақтары мен сынып сабақтарына қатысу Жыл бойы Хаттама, талдау
15 слайд
1а-форма
Сынып о қушыларының ата-аналарына арналған
Сауалнама
Құрметті, ата-аналар ұсынылатын сұрақтарға жауап беруіңізді сұраймыз.Бұл мектеп мамандары мен мұғалімдердің
балаларға оқытуды ұйымдастыру мен көмек көрсетуді жақсартуға септігін тигізеді.Мінез-құлықтың (дамудың) бірде-бір
белгісін өткізбей,крест қою немесе ұсынылған төрт жауаптың бірін сызу қажет.Егер маңызды деп санасаңыз,бала туралы
қосымша ақпарат жазыңыз.
1.Сіз өз балаңыздың дені сау,мықты,шыдамды ,мектеп жүктемелерімен күресуге қабілетті деп санайсыз ба?
1)Ия 3)Ия дегеннен гөрі жоқ 2)Жоқ
дегеннен гөрі ия 4) жоқ
2.Сіз оның есту,көру қалыпты деңгейде дамығанына сенімсіз бе?(егер ауытқушылық бар болса,онда есту,көру
немесе сөйлеу тілін белгілеңіз)
1)Ия 2)Жоқ дегеннен көрі ия 3)Ия дегеннен
гөрі жоқ 4)Жоқ
3.Сізді уайымдататындай мінез-құлқында қандай да бір ауытқу бар ма;қимылының шектеулігі немесе
тежелуі,уайымға бейім,ашушаңдық,шулы,ыстықты көтере алмау,жылауық,негізсіз қорқыныш және т.б.
1)Ия 3)Ия дегеннен гөрі жоқ 2)Жоқ
дегеннен гөрі ия 4) жоқ
4.Сөйлеуде түсінуде немесе өз сөйлеу тілінде қиындықтар бар ма:дыбыстарды,сөздерді дұрыс
айтпайды,сөйлемдерді құра алмайды,қайта айта алмайды.
15 слайд
1а-форма Сынып о қушыларының ата-аналарына арналған Сауалнама Құрметті, ата-аналар ұсынылатын сұрақтарға жауап беруіңізді сұраймыз.Бұл мектеп мамандары мен мұғалімдердің балаларға оқытуды ұйымдастыру мен көмек көрсетуді жақсартуға септігін тигізеді.Мінез-құлықтың (дамудың) бірде-бір белгісін өткізбей,крест қою немесе ұсынылған төрт жауаптың бірін сызу қажет.Егер маңызды деп санасаңыз,бала туралы қосымша ақпарат жазыңыз. 1.Сіз өз балаңыздың дені сау,мықты,шыдамды ,мектеп жүктемелерімен күресуге қабілетті деп санайсыз ба? 1)Ия 3)Ия дегеннен гөрі жоқ 2)Жоқ дегеннен гөрі ия 4) жоқ 2.Сіз оның есту,көру қалыпты деңгейде дамығанына сенімсіз бе?(егер ауытқушылық бар болса,онда есту,көру немесе сөйлеу тілін белгілеңіз) 1)Ия 2)Жоқ дегеннен көрі ия 3)Ия дегеннен гөрі жоқ 4)Жоқ 3.Сізді уайымдататындай мінез-құлқында қандай да бір ауытқу бар ма;қимылының шектеулігі немесе тежелуі,уайымға бейім,ашушаңдық,шулы,ыстықты көтере алмау,жылауық,негізсіз қорқыныш және т.б. 1)Ия 3)Ия дегеннен гөрі жоқ 2)Жоқ дегеннен гөрі ия 4) жоқ 4.Сөйлеуде түсінуде немесе өз сөйлеу тілінде қиындықтар бар ма:дыбыстарды,сөздерді дұрыс айтпайды,сөйлемдерді құра алмайды,қайта айта алмайды.
16 слайд
6-форма
Ата-аналардың келісім беру формасы
______________________________________________________________
Ата-анасының аты-жөні
Мекен-жайы және байланыс телефоны
Жалау Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясының Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметі.
Келісім
Күні:_________
Мен,ұлымның (қызымның) ____________________________білім
алуы барысындағы жетістіктерін бағалауды жүргізу мен қиындықты және оның күрделігін анықтауға келісімімді
беремін.
Мен,өз баламның арнайы білім алу қажеттілігі туралы мәліметті оқушылар туралы ақпараты бар базаға жіберуіне
келісімімді беремін.
Күні: _________
қолы
16 слайд
6-форма Ата-аналардың келісім беру формасы ______________________________________________________________ Ата-анасының аты-жөні Мекен-жайы және байланыс телефоны Жалау Мыңбаев атындағы мектеп-гимназиясының Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметі. Келісім Күні:_________ Мен,ұлымның (қызымның) ____________________________білім алуы барысындағы жетістіктерін бағалауды жүргізу мен қиындықты және оның күрделігін анықтауға келісімімді беремін. Мен,өз баламның арнайы білім алу қажеттілігі туралы мәліметті оқушылар туралы ақпараты бар базаға жіберуіне келісімімді беремін. Күні: _________ қолы
17 слайд
мұғалімге сұрақ мұғалім
жауабы
1.сіздің ойыңызша, оқушыда оқу процесінде қиындықтар неден туындайды?
- оқу материалын меңгеруде;
– сатып алу оқу дағдысын меңгеру кезінде;
- қиын мінез-құлық.
2.оқушы оқу тапсырмаларын орындау кезінде қандай нақты қиындықтарға тап болады? (қиындық тудыртатын нақты
әрекетті атаңыз)
3.Оқушы қиындыққа тап болғандағы жауап реакциясы ?
4. сіздің ойыңызша, оқушының қандай қасиеттері оған қиындықтарды жеңуге көмектеседі?
5. сіздің ойыңызша, оқушының қандай қасиеттері оған қиындықтарды жеңуге кедергі келтіреді?
6.Оқушы өз бетінше қандай тапсырмаларды, қандай жұмыс түрлерін орындайды?
7.сіздің ойыңызша, қандай оқу қызметінде табысты?
8. сіз оқушыға қандай көмек түрін ұсынасыз? - жалпы қолдау: "сен істей аласың, сенің күшін жетеді»
- жетекші сұрақ " бұл тапсырма қандай ережеге сай?»
- әрекеттің басталуын көрсету.
- барлық шешімді көрсету " мен қалай істеу керектігін көрсетемін, ал сен қайтала»
9. сіз, оқушымен жеке жұмыс жасайсыз ба? сабақта? сабақтан тыс?
10.жеке көмек көрсету қалай жүзеге асырылады?-тапсырманы нақты, терең қайталап түсіндіру. 7-форма
Мұғалімдерге арналған сауалнама
Ескерту. бұл форманы мұғалімнің психологиялық-педагогикалық қолдау
көрсету қызметіне жүгінген кезінде қолданылады
17 слайд
мұғалімге сұрақ мұғалім жауабы 1.сіздің ойыңызша, оқушыда оқу процесінде қиындықтар неден туындайды? - оқу материалын меңгеруде; – сатып алу оқу дағдысын меңгеру кезінде; - қиын мінез-құлық. 2.оқушы оқу тапсырмаларын орындау кезінде қандай нақты қиындықтарға тап болады? (қиындық тудыртатын нақты әрекетті атаңыз) 3.Оқушы қиындыққа тап болғандағы жауап реакциясы ? 4. сіздің ойыңызша, оқушының қандай қасиеттері оған қиындықтарды жеңуге көмектеседі? 5. сіздің ойыңызша, оқушының қандай қасиеттері оған қиындықтарды жеңуге кедергі келтіреді? 6.Оқушы өз бетінше қандай тапсырмаларды, қандай жұмыс түрлерін орындайды? 7.сіздің ойыңызша, қандай оқу қызметінде табысты? 8. сіз оқушыға қандай көмек түрін ұсынасыз? - жалпы қолдау: "сен істей аласың, сенің күшін жетеді» - жетекші сұрақ " бұл тапсырма қандай ережеге сай?» - әрекеттің басталуын көрсету. - барлық шешімді көрсету " мен қалай істеу керектігін көрсетемін, ал сен қайтала» 9. сіз, оқушымен жеке жұмыс жасайсыз ба? сабақта? сабақтан тыс? 10.жеке көмек көрсету қалай жүзеге асырылады?-тапсырманы нақты, терең қайталап түсіндіру. 7-форма Мұғалімдерге арналған сауалнама Ескерту. бұл форманы мұғалімнің психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметіне жүгінген кезінде қолданылады
18 слайд
3.Оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау
1 Жеке және топтық сабақтарды өткізу Жыл бойы
Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары
2 Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке
бағдарламасы мен жеке оқыту
бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін
динамикалық байқау 1) Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы
(2а,б формасы);
2) Білім жетістіктері карталары;
3) Сабаққа қатысу хаттамасы.
4. Кеңестік-әдістемелік қызмет
1 Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы
бойынша немесе қажет болған жағдайда) Жыл бойы Кеңесті тіркеу журналы
2 Мұғалімдерге жеке кеңес беру Жыл бойы Кеңесті тіркеу журналы
5.Өзін-өзі дамыту
1 Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу Жыл бойы
2 Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру Жыл бойы Сертификат
18 слайд
3.Оқушыларды арнайы педагогикалық қолдау және оның тиімділігін бағалау 1 Жеке және топтық сабақтарды өткізу Жыл бойы Жеке және топтық сабақтардың жоспарлары 2 Психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасы мен жеке оқыту бағдарламаларын іске асырудың сәттілігін динамикалық байқау 1) Сабақ барысында оқушыны бақылау хаттамасы (2а,б формасы); 2) Білім жетістіктері карталары; 3) Сабаққа қатысу хаттамасы. 4. Кеңестік-әдістемелік қызмет 1 Ата-аналарға жеке кеңес беру (ата-анасының қалауы бойынша немесе қажет болған жағдайда) Жыл бойы Кеңесті тіркеу журналы 2 Мұғалімдерге жеке кеңес беру Жыл бойы Кеңесті тіркеу журналы 5.Өзін-өзі дамыту 1 Ғылыми-әдістемелік құралдарды зерделеу Жыл бойы 2 Біліктілікті арттыру курстарынан өтуді ұйымдастыру Жыл бойы Сертификат
19 слайд
19 слайд