Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы:
Қолайсыз атмосфералық құбылыстар
Сабақтың мақсаты:
7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану
шараларын ұсынады (жергілікті компоненттерді қосымша қамту
негізінде)
Блум таксономиясы бойынша атмосфера, атмосфералық
құбылыстарды біледі, түсінеді, жіктейді, қолданады.
Тілдік мақсаттар: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым,
жазылым дағдыларын қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді
пайдалану
1 слайд
Тақырыбы: Қолайсыз атмосфералық құбылыстар Сабақтың мақсаты: 7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану шараларын ұсынады (жергілікті компоненттерді қосымша қамту негізінде) Блум таксономиясы бойынша атмосфера, атмосфералық құбылыстарды біледі, түсінеді, жіктейді, қолданады. Тілдік мақсаттар: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану
2 слайд
Белсенді оқу
әдістеріБірлескен оқу - топтық,
жұптық ,ж еке
жұмыстар арқылы
атмосфералық
құбылыстар туралы
оқиды, түсіндіреді,
талдайдыПәнаралық байланыс –
Биология,экология,
ағылшын тілі
(үштілділік),аймақтық
компоненттер
Саралау – деңгейі бойынша
тапсырмалар- “Тікелей
радиоэфир” – ролдік ойынОқушылардың
қажеттіліктерін
қанағаттандыру-
оқушылардың қабылдау
деңгейіне байланысты “Кім
жылдам” ойыны Модельдеу-
сәйкестендіру
кестесін
толтырадыАКТ
интерактивті
тақтадан
терминдерді
көрсету CLIL
әдісіОқу әңгімелері
“Атаулар
туралы үш
сұрақ”
сұрақтарға
жауап
2 слайд
Белсенді оқу әдістеріБірлескен оқу - топтық, жұптық ,ж еке жұмыстар арқылы атмосфералық құбылыстар туралы оқиды, түсіндіреді, талдайдыПәнаралық байланыс – Биология,экология, ағылшын тілі (үштілділік),аймақтық компоненттер Саралау – деңгейі бойынша тапсырмалар- “Тікелей радиоэфир” – ролдік ойынОқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру- оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты “Кім жылдам” ойыны Модельдеу- сәйкестендіру кестесін толтырадыАКТ интерактивті тақтадан терминдерді көрсету CLIL әдісіОқу әңгімелері “Атаулар туралы үш сұрақ” сұрақтарға жауап
3 слайд
Саралау Мәтінмен жұмыс
«Аялдама»
Кім жылдам ?
Үштілді себет
«Атаулар туралы үш
сұрақ» проблемалық
сұрақтар
«Тікелей
радиоэфир»
Ролдік ойын
3 слайд
Саралау Мәтінмен жұмыс «Аялдама» Кім жылдам ? Үштілді себет «Атаулар туралы үш сұрақ» проблемалық сұрақтар «Тікелей радиоэфир» Ролдік ойын
4 слайд
Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру• Мәтінмен
жұмыс істейді
• Интербелсенді
тақта арқылы
жұмыс
жүргізеді
• Термин
сөздерді үш
тілде топтай
алады
• Графикалық
сызбалар
арқылы
білімдерін
жинақтай
алады
• Шығармашы л
ық
қабіле ттерін
көрсет еді
• Алғ ан
біл ім дерін
өм ір де
қол дана а лады Дескрипто
р
• «Баспалдақт
ар жетістігі»
арқылы қай
деңгейде
екенін
көрсетеді
• Сабақтағы
көңіл- күйін
ауа-райы
арқылы
көрсетеді
Рефлексия Бағалау критерийлері
4 слайд
Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру• Мәтінмен жұмыс істейді • Интербелсенді тақта арқылы жұмыс жүргізеді • Термин сөздерді үш тілде топтай алады • Графикалық сызбалар арқылы білімдерін жинақтай алады • Шығармашы л ық қабіле ттерін көрсет еді • Алғ ан біл ім дерін өм ір де қол дана а лады Дескрипто р • «Баспалдақт ар жетістігі» арқылы қай деңгейде екенін көрсетеді • Сабақтағы көңіл- күйін ауа-райы арқылы көрсетеді Рефлексия Бағалау критерийлері