Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып
Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып

#1 слайд
Тақырыбы:
Қолайсыз атмосфералық құбылыстар
Сабақтың мақсаты:
7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану
шараларын ұсынады (жергілікті компоненттерді қосымша қамту
негізінде)
Блум таксономиясы бойынша атмосфера, атмосфералық
құбылыстарды біледі, түсінеді, жіктейді, қолданады.
Тілдік мақсаттар: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым,
жазылым дағдыларын қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді
пайдалану
1 слайд
Тақырыбы: Қолайсыз атмосфералық құбылыстар Сабақтың мақсаты: 7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану шараларын ұсынады (жергілікті компоненттерді қосымша қамту негізінде) Блум таксономиясы бойынша атмосфера, атмосфералық құбылыстарды біледі, түсінеді, жіктейді, қолданады. Тілдік мақсаттар: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану
#2 слайд
Белсенді оқу
әдістері
Бірлескен оқу - топтық,
жұптық ,ж еке
жұмыстар арқылы
атмосфералық
құбылыстар туралы
оқиды, түсіндіреді,
талдайды
Пәнаралық байланыс –
Биология,экология,
ағылшын тілі
(үштілділік),аймақтық
компоненттер
Саралау – деңгейі бойынша
тапсырмалар- “Тікелей
радиоэфир” – ролдік ойын
Оқушылардың
қажеттіліктерін
қанағаттандыру-
оқушылардың қабылдау
деңгейіне байланысты “Кім
жылдам” ойыны
Модельдеу-
сәйкестендіру
кестесін
толтырады
АКТ
интерактивті
тақтадан
терминдерді
көрсету CLIL
әдісі
Оқу әңгімелері
“Атаулар
туралы үш
сұрақ”
сұрақтарға
жауап
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Бірлескен оқу - топтық, жұптық ,ж еке жұмыстар арқылы атмосфералық құбылыстар туралы оқиды, түсіндіреді, талдайды Пәнаралық байланыс – Биология,экология, ағылшын тілі (үштілділік),аймақтық компоненттер Саралау – деңгейі бойынша тапсырмалар- “Тікелей радиоэфир” – ролдік ойын Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру- оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты “Кім жылдам” ойыны Модельдеу- сәйкестендіру кестесін толтырады АКТ интерактивті тақтадан терминдерді көрсету CLIL әдісі Оқу әңгімелері “Атаулар туралы үш сұрақ” сұрақтарға жауап
#3 слайд
Саралау
Мәтінмен жұмыс
«Аялдама»
Кім жылдам?
Үштілді себет
«Атаулар туралы үш
сұрақ» проблемалық
сұрақтар
«Тікелей
радиоэфир»
Ролдік ойын
3 слайд
Саралау Мәтінмен жұмыс «Аялдама» Кім жылдам? Үштілді себет «Атаулар туралы үш сұрақ» проблемалық сұрақтар «Тікелей радиоэфир» Ролдік ойын
#4 слайд
Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру
•Мәтінмен
жұмыс істейді
•Интербелсенді
тақта арқылы
жұмыс
жүргізеді
•Термин
сөздерді үш
тілде топтай
алады
•Графикалық
сызбалар
арқылы
білімдерін
жинақтай
алады
•Шығармашыл
ық
қабілеттерін
көрсетеді
•Алған
білімдерін
өмірде
қолдана алады
Дескрипто
р
•«Баспалдақт
ар жетістігі»
арқылы қай
деңгейде
екенін
көрсетеді
•Сабақтағы
көңіл- күйін
ауа-райы
арқылы
көрсетеді
Рефлексия
Бағалау критерийлері
4 слайд
Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру •Мәтінмен жұмыс істейді •Интербелсенді тақта арқылы жұмыс жүргізеді •Термин сөздерді үш тілде топтай алады •Графикалық сызбалар арқылы білімдерін жинақтай алады •Шығармашыл ық қабілеттерін көрсетеді •Алған білімдерін өмірде қолдана алады Дескрипто р •«Баспалдақт ар жетістігі» арқылы қай деңгейде екенін көрсетеді •Сабақтағы көңіл- күйін ауа-райы арқылы көрсетеді Рефлексия Бағалау критерийлері
шағым қалдыра аласыз













