Материалдар / Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып

Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға жаңартылған білім бағдарламасы бойынша әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2018
537
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Қолайсыз атмосфералық құбылыстар Сабақтың мақсаты: 7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану ш

1 слайд
Тақырыбы: Қолайсыз атмосфералық құбылыстар Сабақтың мақсаты: 7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану шараларын ұсынады (жергілікті компоненттерді қосымша қамту негізінде) Блум таксономиясы бойынша атмосфера, атмосфералық құбылыстарды біледі, түсінеді, жіктейді, қолданады. Тілдік мақсаттар: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану

1 слайд

Тақырыбы: Қолайсыз атмосфералық құбылыстар Сабақтың мақсаты: 7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану шараларын ұсынады (жергілікті компоненттерді қосымша қамту негізінде) Блум таксономиясы бойынша атмосфера, атмосфералық құбылыстарды біледі, түсінеді, жіктейді, қолданады. Тілдік мақсаттар: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану

Белсенді оқу әдістеріБірлескен оқу - топтық, жұптық ,ж еке жұмыстар арқылы атмосфералық құбылыстар туралы оқиды, түсінді

2 слайд
Белсенді оқу әдістеріБірлескен оқу - топтық, жұптық ,ж еке жұмыстар арқылы атмосфералық құбылыстар туралы оқиды, түсіндіреді, талдайдыПәнаралық байланыс – Биология,экология, ағылшын тілі (үштілділік),аймақтық компоненттер Саралау – деңгейі бойынша тапсырмалар- “Тікелей радиоэфир” – ролдік ойынОқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру- оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты “Кім жылдам” ойыны Модельдеу- сәйкестендіру кестесін толтырадыАКТ интерактивті тақтадан терминдерді көрсету CLIL әдісіОқу әңгімелері “Атаулар туралы үш сұрақ” сұрақтарға жауап

2 слайд

Белсенді оқу әдістеріБірлескен оқу - топтық, жұптық ,ж еке жұмыстар арқылы атмосфералық құбылыстар туралы оқиды, түсіндіреді, талдайдыПәнаралық байланыс – Биология,экология, ағылшын тілі (үштілділік),аймақтық компоненттер Саралау – деңгейі бойынша тапсырмалар- “Тікелей радиоэфир” – ролдік ойынОқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру- оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты “Кім жылдам” ойыны Модельдеу- сәйкестендіру кестесін толтырадыАКТ интерактивті тақтадан терминдерді көрсету CLIL әдісіОқу әңгімелері “Атаулар туралы үш сұрақ” сұрақтарға жауап

Саралау Мәтінмен жұмыс «Аялдама» Кім жылдам ? Үштілді себет «Атаулар туралы үш сұрақ» проблемалық сұрақтар «Тікелей рад

3 слайд
Саралау Мәтінмен жұмыс «Аялдама» Кім жылдам ? Үштілді себет «Атаулар туралы үш сұрақ» проблемалық сұрақтар «Тікелей радиоэфир» Ролдік ойын

3 слайд

Саралау Мәтінмен жұмыс «Аялдама» Кім жылдам ? Үштілді себет «Атаулар туралы үш сұрақ» проблемалық сұрақтар «Тікелей радиоэфир» Ролдік ойын

Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру• Мәтінмен жұмыс істейді • Интербелсенді тақта арқылы жұмыс жүргізеді • Термин сөздер

4 слайд
Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру• Мәтінмен жұмыс істейді • Интербелсенді тақта арқылы жұмыс жүргізеді • Термин сөздерді үш тілде топтай алады • Графикалық сызбалар арқылы білімдерін жинақтай алады • Шығармашы л ық қабіле ттерін көрсет еді • Алғ ан біл ім дерін өм ір де қол дана а лады Дескрипто р • «Баспалдақт ар жетістігі» арқылы қай деңгейде екенін көрсетеді • Сабақтағы көңіл- күйін ауа-райы арқылы көрсетеді Рефлексия Бағалау критерийлері

4 слайд

Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру• Мәтінмен жұмыс істейді • Интербелсенді тақта арқылы жұмыс жүргізеді • Термин сөздерді үш тілде топтай алады • Графикалық сызбалар арқылы білімдерін жинақтай алады • Шығармашы л ық қабіле ттерін көрсет еді • Алғ ан біл ім дерін өм ір де қол дана а лады Дескрипто р • «Баспалдақт ар жетістігі» арқылы қай деңгейде екенін көрсетеді • Сабақтағы көңіл- күйін ауа-райы арқылы көрсетеді Рефлексия Бағалау критерийлері

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ