Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қолайсыз атмосфералық құбылыстар 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға жаңартылған білім бағдарламасы бойынша әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Қолайсыз атмосфералық құбылыстар Сабақтың мақсаты: 7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану ш

#1 слайд
Тақырыбы: Қолайсыз атмосфералық құбылыстар Сабақтың мақсаты: 7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану шараларын ұсынады (жергілікті компоненттерді қосымша қамту негізінде) Блум таксономиясы бойынша атмосфера, атмосфералық құбылыстарды біледі, түсінеді, жіктейді, қолданады. Тілдік мақсаттар: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану

1 слайд

Тақырыбы: Қолайсыз атмосфералық құбылыстар Сабақтың мақсаты: 7.3.2.7 Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану шараларын ұсынады (жергілікті компоненттерді қосымша қамту негізінде) Блум таксономиясы бойынша атмосфера, атмосфералық құбылыстарды біледі, түсінеді, жіктейді, қолданады. Тілдік мақсаттар: оқушылардың оқылым, айтылым, тыңдалым, жазылым дағдыларын қамтамасыз ету үшін әртүрлі әдіс-тәсілдерді пайдалану

Белсенді оқу әдістері Бірлескен оқу - топтық, жұптық ,ж еке жұмыстар арқылы атмосфералық құбылыстар туралы оқиды, түсінд

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері Бірлескен оқу - топтық, жұптық ,ж еке жұмыстар арқылы атмосфералық құбылыстар туралы оқиды, түсіндіреді, талдайды Пәнаралық байланыс – Биология,экология, ағылшын тілі (үштілділік),аймақтық компоненттер Саралау – деңгейі бойынша тапсырмалар- “Тікелей радиоэфир” – ролдік ойын Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру- оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты “Кім жылдам” ойыны Модельдеу- сәйкестендіру кестесін толтырады АКТ интерактивті тақтадан терминдерді көрсету CLIL әдісі Оқу әңгімелері “Атаулар туралы үш сұрақ” сұрақтарға жауап

2 слайд

Белсенді оқу әдістері Бірлескен оқу - топтық, жұптық ,ж еке жұмыстар арқылы атмосфералық құбылыстар туралы оқиды, түсіндіреді, талдайды Пәнаралық байланыс – Биология,экология, ағылшын тілі (үштілділік),аймақтық компоненттер Саралау – деңгейі бойынша тапсырмалар- “Тікелей радиоэфир” – ролдік ойын Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру- оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты “Кім жылдам” ойыны Модельдеу- сәйкестендіру кестесін толтырады АКТ интерактивті тақтадан терминдерді көрсету CLIL әдісі Оқу әңгімелері “Атаулар туралы үш сұрақ” сұрақтарға жауап

Саралау Мәтінмен жұмыс «Аялдама» Кім жылдам? Үштілді себет «Атаулар туралы үш сұрақ» проблемалық сұрақтар «Тікелей радиоэ

#3 слайд
Саралау Мәтінмен жұмыс «Аялдама» Кім жылдам? Үштілді себет «Атаулар туралы үш сұрақ» проблемалық сұрақтар «Тікелей радиоэфир» Ролдік ойын

3 слайд

Саралау Мәтінмен жұмыс «Аялдама» Кім жылдам? Үштілді себет «Атаулар туралы үш сұрақ» проблемалық сұрақтар «Тікелей радиоэфир» Ролдік ойын

Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру •Мәтінмен жұмыс істейді •Интербелсенді тақта арқылы жұмыс жүргізеді •Термин сөздерді

#4 слайд
Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру •Мәтінмен жұмыс істейді •Интербелсенді тақта арқылы жұмыс жүргізеді •Термин сөздерді үш тілде топтай алады •Графикалық сызбалар арқылы білімдерін жинақтай алады •Шығармашыл ық қабілеттерін көрсетеді •Алған білімдерін өмірде қолдана алады Дескрипто р •«Баспалдақт ар жетістігі» арқылы қай деңгейде екенін көрсетеді •Сабақтағы көңіл- күйін ауа-райы арқылы көрсетеді Рефлексия Бағалау критерийлері

4 слайд

Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру •Мәтінмен жұмыс істейді •Интербелсенді тақта арқылы жұмыс жүргізеді •Термин сөздерді үш тілде топтай алады •Графикалық сызбалар арқылы білімдерін жинақтай алады •Шығармашыл ық қабілеттерін көрсетеді •Алған білімдерін өмірде қолдана алады Дескрипто р •«Баспалдақт ар жетістігі» арқылы қай деңгейде екенін көрсетеді •Сабақтағы көңіл- күйін ауа-райы арқылы көрсетеді Рефлексия Бағалау критерийлері

Файл форматы:
pptx
27.06.2018
663
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі