Материалдар / Қолөнер бұйымдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қолөнер бұйымдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Интербелсенді ойындарды сабақта қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2021
471
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Нысандардың комбинациялары Оқу мақсаты: жиынды элементтердің белгілері бойынша жіктеу (нысандардың түсі, пішіні, өлшемі, мат

1 слайд
Нысандардың комбинациялары Оқу мақсаты: жиынды элементтердің белгілері бойынша  жіктеу (нысандардың  түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті), қоршаған ортадағы заттардан екі-екіден комбинациялар жиынын  құрастыру. Сабақ мақсаттары:   1. Комбинация ұғымын біледі.   2. Заттарды комбинациялауды түсінеді.   3. Заттардың әр түрлі комбинацияларын құрастырады. Бағалау критерийлері: • Қоршаған ортадағы заттардан екі-екіден комбинациялар жиынын құрастырудың тәсілдерін анықтайды.   • Комбинация нұсқаларының санын есептеуді үйренеді. Құндылықтарды дарыту: Топпен жұмыс істеу және басқа адамдардың пікірін құрметтеу, өз жұмысын  таныстыру.

1 слайд

Нысандардың комбинациялары Оқу мақсаты: жиынды элементтердің белгілері бойынша  жіктеу (нысандардың  түсі, пішіні, өлшемі, материалы, әрекеті), қоршаған ортадағы заттардан екі-екіден комбинациялар жиынын  құрастыру. Сабақ мақсаттары:   1. Комбинация ұғымын біледі.   2. Заттарды комбинациялауды түсінеді.   3. Заттардың әр түрлі комбинацияларын құрастырады. Бағалау критерийлері: • Қоршаған ортадағы заттардан екі-екіден комбинациялар жиынын құрастырудың тәсілдерін анықтайды.   • Комбинация нұсқаларының санын есептеуді үйренеді. Құндылықтарды дарыту: Топпен жұмыс істеу және басқа адамдардың пікірін құрметтеу, өз жұмысын  таныстыру.

Сабақтың басы: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қимыл-іс әрекет арқылы сәлемдесу». Оқушылар жұппен тұрады.

2 слайд
Сабақтың басы: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қимыл-іс әрекет арқылы  сәлемдесу». Оқушылар жұппен тұрады. Сәлемдесу сөздерін, сонымен қатар оны қандай қимылмен бірге орындау керек екенін де айтамын. Топқа бөлу: Жиындарды сурет арқылы тауып топқа біріктіру. «Фигуралар» «Сандар», «Құралдар», «Әріптер» тобы. 1-тапсырма 1. - Балалар, сендердің сүйікті ойыншықтарың бар. Үстелде ойыншықтар тұр. Тапсырма: Әнел 2 ойыншықты жақсы көреді. - Олар қандай ойыншық болуы мүмкін? (қуыршақ-доп, доп-пирамида, қуыршақ-пирамида) - Не байқадыңдар? (заттардың орнын ауыстырдық, әр түрлі тәсілмен таңдап алдық) - Неше түрлі тәсілмен топтастырдық? (3) Дескриптор  •  Заттарды екі-екіден топтастыруды біледі.  •  Шыққан нұсқалардың санын анықтайды.   - Демек, балалар, кез-келген заттардың орнын алмастыруға, оларды әр түрлі тәсілмен таңдап, топтастыруға болады. Бұны комбинациялау деп атайды. Бұл сөз біздің тілімізге орыс тілінен енген сөз. 

2 слайд

Сабақтың басы: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Қимыл-іс әрекет арқылы  сәлемдесу». Оқушылар жұппен тұрады. Сәлемдесу сөздерін, сонымен қатар оны қандай қимылмен бірге орындау керек екенін де айтамын. Топқа бөлу: Жиындарды сурет арқылы тауып топқа біріктіру. «Фигуралар» «Сандар», «Құралдар», «Әріптер» тобы. 1-тапсырма 1. - Балалар, сендердің сүйікті ойыншықтарың бар. Үстелде ойыншықтар тұр. Тапсырма: Әнел 2 ойыншықты жақсы көреді. - Олар қандай ойыншық болуы мүмкін? (қуыршақ-доп, доп-пирамида, қуыршақ-пирамида) - Не байқадыңдар? (заттардың орнын ауыстырдық, әр түрлі тәсілмен таңдап алдық) - Неше түрлі тәсілмен топтастырдық? (3) Дескриптор  •  Заттарды екі-екіден топтастыруды біледі.  •  Шыққан нұсқалардың санын анықтайды.   - Демек, балалар, кез-келген заттардың орнын алмастыруға, оларды әр түрлі тәсілмен таңдап, топтастыруға болады. Бұны комбинациялау деп атайды. Бұл сөз біздің тілімізге орыс тілінен енген сөз. 

Сабақтың ортасы: 2-тапсырма. «Сиқырлы қорап» ойыны. Қорап топтарға беріледі. Қорапқа шоколад және карамель кәмпиттер салы

3 слайд
Сабақтың ортасы: 2-тапсырма. «Сиқырлы қорап» ойыны. Қорап топтарға беріледі. Қорапқа шоколад және карамель кәмпиттер салынған. Оқушылар қораптан 2 кәмпиттен алады. Бұл қандай кәмпит болуы мүмкін? Әр топ өз нұсқаларын айтады. Дескриптор • Заттардың комбинацияларын құрастырады. • Олардың санын анықтайды. Сабақтың соңы: 3-тапсырма. Таңдап көр әдісімен оқушылар Ләззатқа жаңа киімін қалай киюге болатын нұсқаларын айтады және қанша нұсқа шығатынын есептейді. Әр топтан бір оқушыдан шығып өз нұсқасын ұсынады. Дескриптор • Заттарды комбинациялауды біледі. • Комбинация нұсқаларының санын есептейді.

3 слайд

Сабақтың ортасы: 2-тапсырма. «Сиқырлы қорап» ойыны. Қорап топтарға беріледі. Қорапқа шоколад және карамель кәмпиттер салынған. Оқушылар қораптан 2 кәмпиттен алады. Бұл қандай кәмпит болуы мүмкін? Әр топ өз нұсқаларын айтады. Дескриптор • Заттардың комбинацияларын құрастырады. • Олардың санын анықтайды. Сабақтың соңы: 3-тапсырма. Таңдап көр әдісімен оқушылар Ләззатқа жаңа киімін қалай киюге болатын нұсқаларын айтады және қанша нұсқа шығатынын есептейді. Әр топтан бір оқушыдан шығып өз нұсқасын ұсынады. Дескриптор • Заттарды комбинациялауды біледі. • Комбинация нұсқаларының санын есептейді.

Сергіту сәті. Оқушыларға сыныптың кең жеріне шығуды ұсынып ойын ұйымдастыру. Оқушыларға жұп құрап тұруды ұсыну.

4 слайд
Сергіту сәті. Оқушыларға сыныптың кең жеріне шығуды ұсынып ойын ұйымдастыру. Оқушыларға жұп құрап тұруды ұсыну. Жұп құрып тұрғаннан кейін жұптар қозғалып жүруі керек. Жүргізуші «комбинациялау» деп дауыстап айтқанда жұптар орындарын ауыстырып, жаңа жұптар құрастырылады. Соңғы жұп ойыннан шығады. «Ойлан, жұптас, топтас» әдісі бойынша топтарға парақтағы түрлі түсті қарындаштар пайдаланып, бояу арқылы комбинациялар құрастыру ұсынылады. Кері байланыс. Бағалау «Кемені боя» әдісі. Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя; Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя; Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.

4 слайд

Сергіту сәті. Оқушыларға сыныптың кең жеріне шығуды ұсынып ойын ұйымдастыру. Оқушыларға жұп құрап тұруды ұсыну. Жұп құрып тұрғаннан кейін жұптар қозғалып жүруі керек. Жүргізуші «комбинациялау» деп дауыстап айтқанда жұптар орындарын ауыстырып, жаңа жұптар құрастырылады. Соңғы жұп ойыннан шығады. «Ойлан, жұптас, топтас» әдісі бойынша топтарға парақтағы түрлі түсті қарындаштар пайдаланып, бояу арқылы комбинациялар құрастыру ұсынылады. Кері байланыс. Бағалау «Кемені боя» әдісі. Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығын сәтті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя; Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя; Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.

Тапсырма: «Нысандардың комбинациялары» тақырыбына қмж жасау

5 слайд
Тапсырма: «Нысандардың комбинациялары» тақырыбына қмж жасау

5 слайд

Тапсырма: «Нысандардың комбинациялары» тақырыбына қмж жасау