Материалдар / Қосу амалының қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосу амалының қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2019
1122
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қайырлы күн, досым, Қайырлы күн болсын. Күнделікке бүгін Кілең бестік толсын.

1 слайд
Қайырлы күн, досым, Қайырлы күн болсын. Күнделікке бүгін Кілең бестік толсын.

1 слайд

Қайырлы күн, досым, Қайырлы күн болсын. Күнделікке бүгін Кілең бестік толсын.

9 – шы қазан Сынып жұмысы

2 слайд
9 – шы қазан Сынып жұмысы

2 слайд

9 – шы қазан Сынып жұмысы

14 24 34 44 54 64 74 84 94 Бұл сандардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

3 слайд
14 24 34 44 54 64 74 84 94 Бұл сандардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

3 слайд

14 24 34 44 54 64 74 84 94 Бұл сандардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

О й ш и р а т у 5 бірлік пен 1 ондықтан тұратын сан 6 ондықтан 8 бірліктен тұратын санды ата ? Цифрлары әртүрлі ең үлкен

4 слайд
О й ш и р а т у 5 бірлік пен 1 ондықтан тұратын сан 6 ондықтан 8 бірліктен тұратын санды ата ? Цифрлары әртүрлі ең үлкен екі таңбалы сан? 9 бен 8-дің қосындысы нешеге тең? Түсіндіріп бер: 26+9= 84-40= 44-6= 50+44=

4 слайд

О й ш и р а т у 5 бірлік пен 1 ондықтан тұратын сан 6 ондықтан 8 бірліктен тұратын санды ата ? Цифрлары әртүрлі ең үлкен екі таңбалы сан? 9 бен 8-дің қосындысы нешеге тең? Түсіндіріп бер: 26+9= 84-40= 44-6= 50+44=

Ой ширату -Қосу амалында сандар қалай аталады? - Алу амалында сандар қалай аталады? - 1 Ғасырда неше жыл бар? - 96 санында

5 слайд
Ой ширату -Қосу амалында сандар қалай аталады? - Алу амалында сандар қалай аталады? - 1 Ғасырда неше жыл бар? - 96 санында неше ондық, неше бірлік бар? - Ең улкен екі таңбалы санды ата - 1 дм.неше сантиметр бар? - 1 жылда неше ай бар? - 1 аптада неше күн бар? - - Жарайсыңдар, балақайлар!

5 слайд

Ой ширату -Қосу амалында сандар қалай аталады? - Алу амалында сандар қалай аталады? - 1 Ғасырда неше жыл бар? - 96 санында неше ондық, неше бірлік бар? - Ең улкен екі таңбалы санды ата - 1 дм.неше сантиметр бар? - 1 жылда неше ай бар? - 1 аптада неше күн бар? - - Жарайсыңдар, балақайлар!

Өрнектер туралы не айтуға болады? 4 + 6 = 6 + 4 7 + 5 = 5 + 7 - М әні өзгерді ме? ( 5 + 3 ) + 2 =

6 слайд
Өрнектер туралы не айтуға болады? 4 + 6 = 6 + 4 7 + 5 = 5 + 7 - М әні өзгерді ме? ( 5 + 3 ) + 2 = ( 5 + 2 ) + 3 ( 7 + 5 ) + 3 = ( 7 + 3 ) + 5 Не байқадыңдар?

6 слайд

Өрнектер туралы не айтуға болады? 4 + 6 = 6 + 4 7 + 5 = 5 + 7 - М әні өзгерді ме? ( 5 + 3 ) + 2 = ( 5 + 2 ) + 3 ( 7 + 5 ) + 3 = ( 7 + 3 ) + 5 Не байқадыңдар?

Өрнектер туралы не айтуға болады? a + b = b + а 7 + 5 = 5 + 7 ( a + b ) + c = ( a + c ) +

7 слайд
Өрнектер туралы не айтуға болады? a + b = b + а 7 + 5 = 5 + 7 ( a + b ) + c = ( a + c ) + b ( 7 + 5 ) + 3 = ( 7 + 3 ) + 5

7 слайд

Өрнектер туралы не айтуға болады? a + b = b + а 7 + 5 = 5 + 7 ( a + b ) + c = ( a + c ) + b ( 7 + 5 ) + 3 = ( 7 + 3 ) + 5

Бұл – қосудың терімділік қасиеті Көрші қосылғыштарды қосындының мәнімен алмастыру, яғни көршілес қосылғыштарды топтастыру қ

8 слайд
Бұл – қосудың терімділік қасиеті Көрші қосылғыштарды қосындының мәнімен алмастыру, яғни көршілес қосылғыштарды топтастыру қосындының мәнін өзгертпейді . 5 + ( 3 + 2 ) = 10 ( 5 + 3 ) + 2 =

8 слайд

Бұл – қосудың терімділік қасиеті Көрші қосылғыштарды қосындының мәнімен алмастыру, яғни көршілес қосылғыштарды топтастыру қосындының мәнін өзгертпейді . 5 + ( 3 + 2 ) = 10 ( 5 + 3 ) + 2 =

Өрнектің мәнін тап: 6 + 7 + 8 + 9 + 3 + 4 + 1 + 2 = (6 + 4) + (7 + 3) + (8 + 2) + (9 + 1) = Ең тиімді тәс

9 слайд
Өрнектің мәнін тап: 6 + 7 + 8 + 9 + 3 + 4 + 1 + 2 = (6 + 4) + (7 + 3) + (8 + 2) + (9 + 1) = Ең тиімді тәсілді тап: Қосуда сандарды ыңғайлы кез келген ретпен алмастыруға болады

9 слайд

Өрнектің мәнін тап: 6 + 7 + 8 + 9 + 3 + 4 + 1 + 2 = (6 + 4) + (7 + 3) + (8 + 2) + (9 + 1) = Ең тиімді тәсілді тап: Қосуда сандарды ыңғайлы кез келген ретпен алмастыруға болады

2 –мысал 7+50+20+3 4+44+6 2+5+10+40 8+80+2 30+5+5

10 слайд
2 –мысал 7+50+20+3 4+44+6 2+5+10+40 8+80+2 30+5+5 8+2+70 15+1+9 4+40+10+6 40, 80, 25, 57, 90, 60, 80, 54

10 слайд

2 –мысал 7+50+20+3 4+44+6 2+5+10+40 8+80+2 30+5+5 8+2+70 15+1+9 4+40+10+6 40, 80, 25, 57, 90, 60, 80, 54

Жарайсыңдар! Топтық жұмыс: Алинаның себетінде 14 алма бар. Ол достарына 8 алманы таратып берді. Себетте қанша алма қалды?

11 слайд
Жарайсыңдар! Топтық жұмыс: Алинаның себетінде 14 алма бар. Ол достарына 8 алманы таратып берді. Себетте қанша алма қалды?

11 слайд

Жарайсыңдар! Топтық жұмыс: Алинаның себетінде 14 алма бар. Ол достарына 8 алманы таратып берді. Себетте қанша алма қалды?

12 слайд

12 слайд

Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда, оның неше бұрышы болады?

13 слайд
Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда, оның неше бұрышы болады?

13 слайд

Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда, оның неше бұрышы болады?

Қосу амалының қасиеттерін пайдаланып, аяқта 7 + 8 = ... + … 9 + 4 = ... + ... ( 8 + 2 ) + 1 = ( ...

14 слайд
Қосу амалының қасиеттерін пайдаланып, аяқта 7 + 8 = ... + … 9 + 4 = ... + ... ( 8 + 2 ) + 1 = ( ... + ... ) + ... ( 3 + 1 ) + 5 = ( ... + ... ) + ...

14 слайд

Қосу амалының қасиеттерін пайдаланып, аяқта 7 + 8 = ... + … 9 + 4 = ... + ... ( 8 + 2 ) + 1 = ( ... + ... ) + ... ( 3 + 1 ) + 5 = ( ... + ... ) + ...

 Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді  Көрші қосылғыштарды қосындының мәнімен алмастыру, яғни кө

15 слайд
 Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді  Көрші қосылғыштарды қосындының мәнімен алмастыру, яғни көршілес қосылғыштарды топтастыру қосындының мәнін өзгертпейді  Қосуда сандарды ыңғайлы кез келген ретпен алмастыруға болады Қ о су ту р а л ы н е б іл д ік ?

15 слайд

 Қосылғыштардың орнын ауыстырғанмен қосындының мәні өзгермейді  Көрші қосылғыштарды қосындының мәнімен алмастыру, яғни көршілес қосылғыштарды топтастыру қосындының мәнін өзгертпейді  Қосуда сандарды ыңғайлы кез келген ретпен алмастыруға болады Қ о су ту р а л ы н е б іл д ік ?

Үйге тапсырма № 3, 53-бет

16 слайд
Үйге тапсырма № 3, 53-бет

16 слайд

Үйге тапсырма № 3, 53-бет

Балақай, саған бүгінгі сабақ ұнады ма? Бүгін өзіңді қалай бағалайсың? 1. барлық тапсырманы өзім дұрыс орындадым

17 слайд
Балақай, саған бүгінгі сабақ ұнады ма? Бүгін өзіңді қалай бағалайсың? 1. барлық тапсырманы өзім дұрыс орындадым 2. кей тапсырмада қате жібердім 3. тапсырманы орындау маған қиын болды

17 слайд

Балақай, саған бүгінгі сабақ ұнады ма? Бүгін өзіңді қалай бағалайсың? 1. барлық тапсырманы өзім дұрыс орындадым 2. кей тапсырмада қате жібердім 3. тапсырманы орындау маған қиын болды

Сау болыңдарболыңдар , балалар!Оқуда алғыр болыңдар!Оқуда алғыр болыңдар! Ойлауда даңғыл болыңдар!Ойлауда даңғыл болыңдар! Көк

18 слайд
Сау болыңдарболыңдар , балалар!Оқуда алғыр болыңдар!Оқуда алғыр болыңдар! Ойлауда даңғыл болыңдар!Ойлауда даңғыл болыңдар! Көк аспанда жарқырап,Көк аспанда жарқырап, Жұлдыз болып жаныңдар!Жұлдыз болып жаныңдар!

18 слайд

Сау болыңдарболыңдар , балалар!Оқуда алғыр болыңдар!Оқуда алғыр болыңдар! Ойлауда даңғыл болыңдар!Ойлауда даңғыл болыңдар! Көк аспанда жарқырап,Көк аспанда жарқырап, Жұлдыз болып жаныңдар!Жұлдыз болып жаныңдар!

19 слайд

19 слайд