Материалдар / Қосу және азайту. 23 + 7; 30 – 7. 2 сынып математика пәнінен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосу және азайту. 23 + 7; 30 – 7. 2 сынып математика пәнінен

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосу және азайту. 23 + 7; 30 – 7. 2 сыныпқа математика пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
452
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дайындаған: Нарымбетова Гүлшат 2 сынып №60 «Қызылқұм» жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі филиал №1

1 слайд
Дайындаған: Нарымбетова Гүлшат 2 сынып №60 «Қызылқұм» жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі филиал №1

1 слайд

Дайындаған: Нарымбетова Гүлшат 2 сынып №60 «Қызылқұм» жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі филиал №1

Білімділік Бірліктерді қосу және азайтуға келтіру арқылы орындалатын есептеу тәсілдерін енгізу, сол тәсілдерді қолдану

2 слайд
Білімділік Бірліктерді қосу және азайтуға келтіру арқылы орындалатын есептеу тәсілдерін енгізу, сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсетіп, екі амалмен шығарылатын есепті шығаруды пысықтау. Геометриялық фигураларды ажырату және ұзындықты өлшеуді қайталау. Оқулықпен жұмыс істеу. Дамытушылық Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе білу дағдыларын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге, өз пікірін еркін айтуға,өзгенің пікірін тыңдауға баулу; адамгершілігін арттыру, еңбекті сүйе білуге тәрбиелеу.

2 слайд

Білімділік Бірліктерді қосу және азайтуға келтіру арқылы орындалатын есептеу тәсілдерін енгізу, сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсетіп, екі амалмен шығарылатын есепті шығаруды пысықтау. Геометриялық фигураларды ажырату және ұзындықты өлшеуді қайталау. Оқулықпен жұмыс істеу. Дамытушылық Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе білу дағдыларын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге, өз пікірін еркін айтуға,өзгенің пікірін тыңдауға баулу; адамгершілігін арттыру, еңбекті сүйе білуге тәрбиелеу.

Әлібектің түстері қызыл, көк және жасыл доптары бар. Қызыл доп көк доптан үлкен, ал көк доп жасыл доптан үлкен. Ең үлкен допт

3 слайд
Әлібектің түстері қызыл, көк және жасыл доптары бар. Қызыл доп көк доптан үлкен, ал көк доп жасыл доптан үлкен. Ең үлкен доптың түсі қандай? Ең кіші доптың түсі қандай? Артқа

3 слайд

Әлібектің түстері қызыл, көк және жасыл доптары бар. Қызыл доп көк доптан үлкен, ал көк доп жасыл доптан үлкен. Ең үлкен доптың түсі қандай? Ең кіші доптың түсі қандай? Артқа

а) Қандай геометриялық фигуралармен таныстық (сызбаларды атау) • • • • нүкте

4 слайд
а) Қандай геометриялық фигуралармен таныстық (сызбаларды атау) • • • • нүкте сәуле кесінді сүйір бұрыш тік бұрыш доғал бұрыш төртбұрыш үшбұрыш шаршы тік төртбұрыш ә) Теңдеуді шешу

4 слайд

а) Қандай геометриялық фигуралармен таныстық (сызбаларды атау) • • • • нүкте сәуле кесінді сүйір бұрыш тік бұрыш доғал бұрыш төртбұрыш үшбұрыш шаршы тік төртбұрыш ә) Теңдеуді шешу

9 + 4 =? 6 + 7 =? 13 – 7 =? 12 – 8 =? 13 – 4 =?

5 слайд
9 + 4 =? 6 + 7 =? 13 – 7 =? 12 – 8 =? 13 – 4 =?

5 слайд

9 + 4 =? 6 + 7 =? 13 – 7 =? 12 – 8 =? 13 – 4 =?

а) Жолақтарды пайдалана отырып, қосу, азайту тәсілдерін орындау.

6 слайд
а) Жолақтарды пайдалана отырып, қосу, азайту тәсілдерін орындау. 23 + 7 20 + ( 3 + 7) = 30 30 - 7 20 + (10 – 7) = 23 20 3 20 10 №1 тапсырма.

6 слайд

а) Жолақтарды пайдалана отырып, қосу, азайту тәсілдерін орындау. 23 + 7 20 + ( 3 + 7) = 30 30 - 7 20 + (10 – 7) = 23 20 3 20 10 №1 тапсырма.

ә) Түсіндіре отырып, тақтада шығарту. (оқулықпен жұмыс) 42+8 40 + ( 2 + 8) = 50 50-8

7 слайд
ә) Түсіндіре отырып, тақтада шығарту. (оқулықпен жұмыс) 42+8 40 + ( 2 + 8) = 50 50-8 40 + (10 – 8) = 42 40 2 40 10 64+6 60 + ( 4 + 6) = 70 70-6 40 + (10 – 8) = 42 60 4 60 10 87+3 80 + ( 7 + 6) = 90 90-3 80 + (10 – 3) = 87 80 7 80 10

7 слайд

ә) Түсіндіре отырып, тақтада шығарту. (оқулықпен жұмыс) 42+8 40 + ( 2 + 8) = 50 50-8 40 + (10 – 8) = 42 40 2 40 10 64+6 60 + ( 4 + 6) = 70 70-6 40 + (10 – 8) = 42 60 4 60 10 87+3 80 + ( 7 + 6) = 90 90-3 80 + (10 – 3) = 87 80 7 80 10

№2 тапсырма. Ауызша орындау. Бос торларға теңдеулердің шешімдері болатын сандар қойылады. + 5=10 10 - = 100+ -100 = = Артқа

8 слайд
№2 тапсырма. Ауызша орындау. Бос торларға теңдеулердің шешімдері болатын сандар қойылады. + 5=10 10 - = 100+ -100 = = Артқа

8 слайд

№2 тапсырма. Ауызша орындау. Бос торларға теңдеулердің шешімдері болатын сандар қойылады. + 5=10 10 - = 100+ -100 = = Артқа

Сергіту сәті: Кіші көршім оң жақта, Үлкен көршім сол жақта, Қайда кеткен жан-жаққа? •••30••• •••29••• •••15••• ••

9 слайд
Сергіту сәті: Кіші көршім оң жақта, Үлкен көршім сол жақта, Қайда кеткен жан-жаққа? •••30••• •••29••• •••15••• •••27••• •••25••• •••9••• •••8••• •••10••• Артқа

9 слайд

Сергіту сәті: Кіші көршім оң жақта, Үлкен көршім сол жақта, Қайда кеткен жан-жаққа? •••30••• •••29••• •••15••• •••27••• •••25••• •••9••• •••8••• •••10••• Артқа

10 слайд

10 слайд

•45 + 5 = •30 – 7 = •39 + 1 = • 80 – 4 = •100 – 8 = • 92 + 8 =

11 слайд
•45 + 5 = •30 – 7 = •39 + 1 = • 80 – 4 = •100 – 8 = • 92 + 8 =

11 слайд

•45 + 5 = •30 – 7 = •39 + 1 = • 80 – 4 = •100 – 8 = • 92 + 8 =

Ұл бала – 36 Қыз бала – ? 4-еуі артық Шешуі:

12 слайд
Ұл бала – 36 Қыз бала – ? 4-еуі артық Шешуі:

12 слайд

Ұл бала – 36 Қыз бала – ? 4-еуі артық Шешуі:

•Шығармашылық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан тең

13 слайд
•Шығармашылық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан теңдеу тақырыбына тақпақ, өлең, жұмбақ немесе шағын ертегі құрастыру. Артқа

13 слайд

•Шығармашылық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан теңдеу тақырыбына тақпақ, өлең, жұмбақ немесе шағын ертегі құрастыру. Артқа

•23 + 7 = •50 – 5 = •76 + 4 = •40 –1= •95 +5= •100 – 5=

14 слайд
•23 + 7 = •50 – 5 = •76 + 4 = •40 –1= •95 +5= •100 – 5=

14 слайд

•23 + 7 = •50 – 5 = •76 + 4 = •40 –1= •95 +5= •100 – 5=

Қыз балалар – 30 кітап Ұл бала – ? 3 кітап кем Шешуі:

15 слайд
Қыз балалар – 30 кітап Ұл бала – ? 3 кітап кем Шешуі:

15 слайд

Қыз балалар – 30 кітап Ұл бала – ? 3 кітап кем Шешуі:

•Шығармашылық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан теңд

16 слайд
•Шығармашылық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан теңдеу тақырыбына тақпақ, өлең, жұмбақ немесе шағын ертегі құрастыру. Артқа

16 слайд

•Шығармашылық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан теңдеу тақырыбына тақпақ, өлең, жұмбақ немесе шағын ертегі құрастыру. Артқа

Орнымыздан тұрайық, Алақанды соғайық. Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп. Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табайық.

17 слайд
Орнымыздан тұрайық, Алақанды соғайық. Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп. Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табайық.

17 слайд

Орнымыздан тұрайық, Алақанды соғайық. Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп. Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табайық.

50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 = 50+(10-а) мұндағы а = 8 х – 8 = 9 х+8 = 17 Д - 60 О- 52 С-93 Т-9 Ы-17 Қ-90

18 слайд
50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 = 50+(10-а) мұндағы а = 8 х – 8 = 9 х+8 = 17 Д - 60 О- 52 С-93 Т-9 Ы-17 Қ-90 Аққуды атпа, … сатпа 1. Қандай сөз жасырынып тұр, тауып көрейік. 2.Ол үшін қима қағаздағы есепті шығару керек (57-7)+40 = 70+(16-6) Т-70 Ы-80

18 слайд

50 + (2 + 8)= 73+20= 76 – 6 = 50+(10-а) мұндағы а = 8 х – 8 = 9 х+8 = 17 Д - 60 О- 52 С-93 Т-9 Ы-17 Қ-90 Аққуды атпа, … сатпа 1. Қандай сөз жасырынып тұр, тауып көрейік. 2.Ол үшін қима қағаздағы есепті шығару керек (57-7)+40 = 70+(16-6) Т-70 Ы-80

( 8 4 ) = 3

19 слайд
( 8 4 ) = 3

19 слайд

( 8 4 ) = 3

артқа Білімімен, ұтымды жауабымен, шапшаңдығымен орындаған оқушыларды бағалау.

20 слайд
артқа Білімімен, ұтымды жауабымен, шапшаңдығымен орындаған оқушыларды бағалау.

20 слайд

артқа Білімімен, ұтымды жауабымен, шапшаңдығымен орындаған оқушыларды бағалау.