Қосу және азайту. 23 + 7; 30 – 7. 2 сынып математика пәнінен
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дайындаған: Нарымбетова Гүлшат 2
сынып№ 60 «Қызылқұм» жалпы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
филиал №1
1 слайд
Дайындаған: Нарымбетова Гүлшат 2 сынып№ 60 «Қызылқұм» жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі филиал №1
2 слайд
Білімділік
Бірліктерді қосу және азайтуға келтіру арқылы орындалатын есептеу
тәсілдерін енгізу, сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсетіп, екі амалмен
шығарылатын есепті шығаруды пысықтау. Геометриялық фигураларды
ажырату және ұзындықты өлшеуді қайталау. Оқулықпен жұмыс істеу.
Дамытушылық
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе білу
дағдыларын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу
машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік
Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге, өз пікірін еркін
айтуға,өзгенің пікірін тыңдауға баулу; адамгершілігін арттыру, еңбекті
сүйе білуге тәрбиелеу.
2 слайд
Білімділік Бірліктерді қосу және азайтуға келтіру арқылы орындалатын есептеу тәсілдерін енгізу, сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсетіп, екі амалмен шығарылатын есепті шығаруды пысықтау. Геометриялық фигураларды ажырату және ұзындықты өлшеуді қайталау. Оқулықпен жұмыс істеу. Дамытушылық Сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы ойды дұрыс жеткізе білу дағдыларын, ой-өрісін, есте сақтау қабілетін, дамыту; есептеу машықтарын жетілдіру, өздігімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбиелік Алған білімдерін күнделікті өмірде пайдалана білуге, өз пікірін еркін айтуға,өзгенің пікірін тыңдауға баулу; адамгершілігін арттыру, еңбекті сүйе білуге тәрбиелеу.
3 слайд
Әлібектің түстері қызыл, көк және жасыл
доптары бар. Қызыл доп көк доптан
үлкен, ал көк доп жасыл доптан үлкен. Ең
үлкен доптың түсі қандай? Ең кіші
доптың түсі қандай?
Артқа
3 слайд
Әлібектің түстері қызыл, көк және жасыл доптары бар. Қызыл доп көк доптан үлкен, ал көк доп жасыл доптан үлкен. Ең үлкен доптың түсі қандай? Ең кіші доптың түсі қандай? Артқа
4 слайд
а) Қандай геометриялық фигуралармен таныстық
(сызбаларды атау)
• • • •
нүкте сәуле кесінді сүйір бұрыш
тік бұрыш доғал бұрыш төртбұрыш үшбұрыш
шаршы тік төртбұрыш
ә) Теңдеуді шешу
4 слайд
а) Қандай геометриялық фигуралармен таныстық (сызбаларды атау) • • • • нүкте сәуле кесінді сүйір бұрыш тік бұрыш доғал бұрыш төртбұрыш үшбұрыш шаршы тік төртбұрыш ә) Теңдеуді шешу
5 слайд
9 + 4 =? 6 + 7 =? 13 – 7 =?
12 – 8 =? 13 – 4 =?
5 слайд
9 + 4 =? 6 + 7 =? 13 – 7 =? 12 – 8 =? 13 – 4 =?
6 слайд
а) Жолақтарды пайдалана отырып, қосу,
азайту тәсілдерін орындау.
23 + 7 20 + ( 3 + 7) = 30 30 - 7
20 + (10 – 7) = 23
20 3 20 10 № 1 тапсырма.
6 слайд
а) Жолақтарды пайдалана отырып, қосу, азайту тәсілдерін орындау. 23 + 7 20 + ( 3 + 7) = 30 30 - 7 20 + (10 – 7) = 23 20 3 20 10 № 1 тапсырма.
7 слайд
ә) Түсіндіре отырып, тақтада
шығарту. (оқулықпен жұмыс)
42+8 40 + ( 2 + 8) = 50 50-8
40 + (10 – 8) = 42
40 2 40 10
64+6 60 + ( 4 + 6) = 70 70-6
40 + (10 – 8) = 42
60 4 60 10
87+3 80 + ( 7 + 6) = 90 90-3
80 + (10 – 3) = 87
80 7 80 10
7 слайд
ә) Түсіндіре отырып, тақтада шығарту. (оқулықпен жұмыс) 42+8 40 + ( 2 + 8) = 50 50-8 40 + (10 – 8) = 42 40 2 40 10 64+6 60 + ( 4 + 6) = 70 70-6 40 + (10 – 8) = 42 60 4 60 10 87+3 80 + ( 7 + 6) = 90 90-3 80 + (10 – 3) = 87 80 7 80 10
8 слайд
№ 2 тапсырма.
Ауызша орындау. Бос торларға теңдеулердің
шешімдері болатын сандар қойылады .
+ 5
= 10
10 -
= 100+
-
100 =
=
Артқа
8 слайд
№ 2 тапсырма. Ауызша орындау. Бос торларға теңдеулердің шешімдері болатын сандар қойылады . + 5 = 10 10 - = 100+ - 100 = = Артқа
9 слайд
Сергіту сәті:
Кіші көршім оң жақта,
Үлкен көршім сол жақта,
Қайда кеткен жан-жаққа?
••• 30••• •••29••• •••15•••
••• 27••• •••25••• •••9•••
••• 8••• •••10•••
Артқа
9 слайд
Сергіту сәті: Кіші көршім оң жақта, Үлкен көршім сол жақта, Қайда кеткен жан-жаққа? ••• 30••• •••29••• •••15••• ••• 27••• •••25••• •••9••• ••• 8••• •••10••• Артқа
10 слайд
10 слайд
11 слайд
•
45 + 5 =
•
30 – 7 =
•
39 + 1 = •
80 – 4 =
•
100 – 8 =
•
92 + 8 =
11 слайд
• 45 + 5 = • 30 – 7 = • 39 + 1 = • 80 – 4 = • 100 – 8 = • 92 + 8 =
12 слайд
Ұл бала – 36
Қыз бала – ? 4-еуі артық
Шешуі:
12 слайд
Ұл бала – 36 Қыз бала – ? 4-еуі артық Шешуі:
13 слайд
•
Шығармашылық тапсырма
Қиялменен, арманды
Жалғастырып
самғаймыз.
Болашақты армандап,
Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан
теңдеу
тақырыбына
тақпақ, өлең,
жұмбақ немесе
шағын ертегі
құрастыру.
Артқа
13 слайд
• Шығармашылық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан теңдеу тақырыбына тақпақ, өлең, жұмбақ немесе шағын ертегі құрастыру. Артқа
14 слайд
•
23 + 7 =
•
50 – 5 =
•
76 + 4 = •
40 –1=
•
95 +5=
•
100 – 5=
14 слайд
• 23 + 7 = • 50 – 5 = • 76 + 4 = • 40 –1= • 95 +5= • 100 – 5=
15 слайд
Қыз балалар – 30 кітап
Ұл бала – ? 3 кітап кем
Шешуі:
15 слайд
Қыз балалар – 30 кітап Ұл бала – ? 3 кітап кем Шешуі:
16 слайд
•
Шығармашылық тапсырма
Қиялменен, арманды
Жалғастырып самғаймыз.
Болашақты армандап,
Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан
теңдеу
тақырыбына
тақпақ, өлең,
жұмбақ немесе
шағын ертегі
құрастыру.
Артқа
16 слайд
• Шығармашылық тапсырма Қиялменен, арманды Жалғастырып самғаймыз. Болашақты армандап, Үміт отын жалғаймыз. Өз ойларынан теңдеу тақырыбына тақпақ, өлең, жұмбақ немесе шағын ертегі құрастыру. Артқа
17 слайд
Орнымыздан
тұрайық,
Алақанды соғайық.
Оңға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп.
Бір отырып, бір
тұрып,
Орнымызды
табайық.
17 слайд
Орнымыздан тұрайық, Алақанды соғайық. Оңға қарай иіліп, Солға қарай иіліп. Бір отырып, бір тұрып, Орнымызды табайық.
18 слайд
50 + (2 + 8)=
73+20 = 76 – 6 =
50+(10-а) мұндағы а = 8 х – 8 = 9
х+8 = 17
Д - 60
О- 52 С-93
Т-9 Ы-17
Қ-90 Аққуды атпа, … сатпа
1. Қандай сөз
жасырынып тұр,
тауып көрейік. 2.Ол үшін қима
қағаздағы есепті
шығару керек
(57-7)+40 =
70+ (16-6)
Т-70
Ы-80
18 слайд
50 + (2 + 8)= 73+20 = 76 – 6 = 50+(10-а) мұндағы а = 8 х – 8 = 9 х+8 = 17 Д - 60 О- 52 С-93 Т-9 Ы-17 Қ-90 Аққуды атпа, … сатпа 1. Қандай сөз жасырынып тұр, тауып көрейік. 2.Ол үшін қима қағаздағы есепті шығару керек (57-7)+40 = 70+ (16-6) Т-70 Ы-80
19 слайд
( 8 4 ) = 3
19 слайд
( 8 4 ) = 3
20 слайд
артқаБ ілімімен, ұтымды
жауабымен,
шапшаңдығымен
орындаған
оқушыларды
бағалау.
20 слайд
артқаБ ілімімен, ұтымды жауабымен, шапшаңдығымен орындаған оқушыларды бағалау.