"Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қозғалыс белсенділігі
арқылы денсаулықты
нығайту.
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі:
Омарбеков Дарын Касымбекович Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы
«Төле би атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекемесі
5 сынып
1 слайд
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту. Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі: Омарбеков Дарын Касымбекович Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы «Төле би атындағы орта мектеп» мемлекеттік мекемесі 5 сынып
2 слайд
Оқыту мақсаты:
5.3.1.1. Денсаулық маңыздылығын білу және түсіну.
2 слайд
Оқыту мақсаты: 5.3.1.1. Денсаулық маңыздылығын білу және түсіну.
3 слайд
Сабақ мақсаттары:
Оқушылардың барлығы топтық жұмыста белсенділік
көрсете алады.
Оқушылардың көбісі көшбасшылық қасиетін көрсете
алады.
Оқушылардың кейбіреуі таңдалған ойынның ережесін
құрастырып, түсіндіре алады.
3 слайд
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы топтық жұмыста белсенділік көрсете алады. Оқушылардың көбісі көшбасшылық қасиетін көрсете алады. Оқушылардың кейбіреуі таңдалған ойынның ережесін құрастырып, түсіндіре алады.
4 слайд
Бағалау критерийлері:
Қауіпсіздік ережелерді сақтауы.
Ойынның ержесін сақтауы.
Сабақ үрдісіне белсенді қатысуы.
Дескрипторлар:
Ұсынылған ойын барлығына тән,
күрделенген және қауіпсіздік ережелері
сақталу керек.
4 слайд
Бағалау критерийлері: Қауіпсіздік ережелерді сақтауы. Ойынның ержесін сақтауы. Сабақ үрдісіне белсенді қатысуы. Дескрипторлар: Ұсынылған ойын барлығына тән, күрделенген және қауіпсіздік ережелері сақталу керек.
5 слайд
Үй тапсырма:
1) Жылдамдық
2) Секіргіштік
3) Икемділік
4) Күш
Қозғалыс ойындарын іздену. Әр оқушы өзіне берілген
тапсырманы ғаламтордан іздеп, тауып басқа
оқушылармен бөліседі. Окушы қандай ойынды ойнау
керек екендігін таңдайды. Оқушылар мүмкіндіктерге
байланысты оқушыларға ойынның қарапайым болуын
қарастырады.
5 слайд
Үй тапсырма: 1) Жылдамдық 2) Секіргіштік 3) Икемділік 4) Күш Қозғалыс ойындарын іздену. Әр оқушы өзіне берілген тапсырманы ғаламтордан іздеп, тауып басқа оқушылармен бөліседі. Окушы қандай ойынды ойнау керек екендігін таңдайды. Оқушылар мүмкіндіктерге байланысты оқушыларға ойынның қарапайым болуын қарастырады.