Материалдар / Құқық 9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Құқық 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
513
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады. Ынтымақтастық атмосферасын қалыпт

1 слайд
Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

1 слайд

Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

1.Қоғам дегенімізді қалай түсінесің? 2.Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді? 3.Қоғамды құраушы бөліктерді

2 слайд
1.Қоғам дегенімізді қалай түсінесің? 2.Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді? 3.Қоғамды құраушы бөліктерді ата? 4.Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға жіктелді? 5.«Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?

2 слайд

1.Қоғам дегенімізді қалай түсінесің? 2.Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді? 3.Қоғамды құраушы бөліктерді ата? 4.Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға жіктелді? 5.«Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?

Сабақтың мақсаты Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады Қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарыл

3 слайд
Сабақтың мақсаты Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады Қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды Мемлекеттің түрлерін картадан көрсетеді Сабақтың тақырыбы: § 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру

3 слайд

Сабақтың мақсаты Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады Қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды Мемлекеттің түрлерін картадан көрсетеді Сабақтың тақырыбы: § 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

ІІІ топ: Құқық І топ: Адам

6 слайд
ІІІ топ: Құқық І топ: Адам

6 слайд

ІІІ топ: Құқық І топ: Адам

Топтық жұмыс 1 - т о п Қ о ғ а м н ы ң н е г і з г і б а с қ а р у и н с т и т у т т а р ы н ы ң б і р і м е

7 слайд
Топтық жұмыс 1 - т о п Қ о ғ а м н ы ң н е г і з г і б а с қ а р у и н с т и т у т т а р ы н ы ң б і р і м е м л е к е т , о л а р д ы ң б е л г і л е р і н а т а у . 2 - т о п М е м л е к е т т е р д і ң т ү р л е р і н , а у м а ғ ы н , х а л қ ы н ы ң с а н ы н а т а у ж ә н е о л а р д ы к а р т а д а н к ө р с е т у . 3 - т о п М е м л е к е т т і ң т ұ р п а т ы н , қ о ғ а м д ы қ ө м і р а я л а р ы н п о с т е р а р қ ы л ы т ү с і н д і р у ж ә н е қ о р ғ а у

7 слайд

Топтық жұмыс 1 - т о п Қ о ғ а м н ы ң н е г і з г і б а с қ а р у и н с т и т у т т а р ы н ы ң б і р і м е м л е к е т , о л а р д ы ң б е л г і л е р і н а т а у . 2 - т о п М е м л е к е т т е р д і ң т ү р л е р і н , а у м а ғ ы н , х а л қ ы н ы ң с а н ы н а т а у ж ә н е о л а р д ы к а р т а д а н к ө р с е т у . 3 - т о п М е м л е к е т т і ң т ұ р п а т ы н , қ о ғ а м д ы қ ө м і р а я л а р ы н п о с т е р а р қ ы л ы т ү с і н д і р у ж ә н е қ о р ғ а у

1-топ •Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі •Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады 2-т

8 слайд
1-топ •Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі •Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады 2-топ •Мемлекеттің түрлерін атап, ерекшеліктерін түсіндіреді •Оларды картадан көрсетеді. 3-топ •Мемлекеттің тұрпатын түсіндіре алады •Қоғамдық өмір аяларын сипаттайды Дескриптор

8 слайд

1-топ •Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі •Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады 2-топ •Мемлекеттің түрлерін атап, ерекшеліктерін түсіндіреді •Оларды картадан көрсетеді. 3-топ •Мемлекеттің тұрпатын түсіндіре алады •Қоғамдық өмір аяларын сипаттайды Дескриптор

9 слайд

9 слайд

1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайд

10 слайд
1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді  үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды. Сіздің әрекетіңіз. 3 жағдай: Ыстық жақта демалу үшін, сізге жедел түрінде шетелдік құжат қажет. Бірақ оны бір айдан кейін алаласыз. Сіздің әрекетіңіз. 2 жағдай: Сізге, қызмет жетекшісіне, заңнамаға сәйкес емес арнайы қызмет үшін ақшалай көмек ұсынады. Сіздің әрекетіңіз.

10 слайд

1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді  үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды. Сіздің әрекетіңіз. 3 жағдай: Ыстық жақта демалу үшін, сізге жедел түрінде шетелдік құжат қажет. Бірақ оны бір айдан кейін алаласыз. Сіздің әрекетіңіз. 2 жағдай: Сізге, қызмет жетекшісіне, заңнамаға сәйкес емес арнайы қызмет үшін ақшалай көмек ұсынады. Сіздің әрекетіңіз.

11 слайд

11 слайд

Бағалау парағы

12 слайд
Бағалау парағы

12 слайд

Бағалау парағы

Кері байланыс

13 слайд
Кері байланыс

13 слайд

Кері байланыс

§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру. Үйге тапсырма

14 слайд
§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру. Үйге тапсырма

14 слайд

§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру. Үйге тапсырма

Назарларыңызға рақмет!

15 слайд
Назарларыңызға рақмет!

15 слайд

Назарларыңызға рақмет!