Құқық 9 сынып
Құқық 9 сынып

#1 слайд
Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас
әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
1 слайд
Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
#2 слайд
1.Қоғам дегенімізді қалай түсінесің?
2.Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан
нешеге бөлінеді?
3.Қоғамды құраушы бөліктерді ата?
4.Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға
жіктелді?
5.«Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?
2 слайд
1.Қоғам дегенімізді қалай түсінесің? 2.Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді? 3.Қоғамды құраушы бөліктерді ата? 4.Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға жіктелді? 5.«Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?
#3 слайд
Сабақтың мақсаты
Қоғамның
негізгі
басқару
түрлерін
ажыратады
Қоғамдық өмір
аяларын және
олардың шеңберінде
атқарылатын
әрекеттер мен
қатынастарды атайды
Мемлекеттің
түрлерін
картадан
көрсетеді
Сабақтың тақырыбы: § 9. Қоғамдық өмірді
ұйымдастыру
3 слайд
Сабақтың мақсаты Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады Қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды Мемлекеттің түрлерін картадан көрсетеді Сабақтың тақырыбы: § 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
ІІІ топ:
Құқық
І топ:
Адам
6 слайд
ІІІ топ: Құқық І топ: Адам
#7 слайд
Топтық жұмыс
1
-
т
о
п
Қ
о
ғ
а
м
н
ы
ң
н
е
г
і
з
г
і
б
а
с
қ
а
р
у
и
н
с
т
и
т
у
т
т
а
р
ы
н
ы
ң
б
і
р
і
м
е
м
л
е
к
е
т
,
о
л
а
р
д
ы
ң
б
е
л
г
і
л
е
р
і
н
а
т
а
у
.
2
-
т
о
п
М
е
м
л
е
к
е
т
т
е
р
д
і
ң
т
ү
р
л
е
р
і
н
,
а
у
м
а
ғ
ы
н
,
х
а
л
қ
ы
н
ы
ң
с
а
н
ы
н
а
т
а
у
ж
ә
н
е
о
л
а
р
д
ы
к
а
р
т
а
д
а
н
к
ө
р
с
е
т
у
.
3
-
т
о
п
М
е
м
л
е
к
е
т
т
і
ң
т
ұ
р
п
а
т
ы
н
,
қ
о
ғ
а
м
д
ы
қ
ө
м
і
р
а
я
л
а
р
ы
н
п
о
с
т
е
р
а
р
қ
ы
л
ы
т
ү
с
і
н
д
і
р
у
ж
ә
н
е
қ
о
р
ғ
а
у
7 слайд
Топтық жұмыс 1 - т о п Қ о ғ а м н ы ң н е г і з г і б а с қ а р у и н с т и т у т т а р ы н ы ң б і р і м е м л е к е т , о л а р д ы ң б е л г і л е р і н а т а у . 2 - т о п М е м л е к е т т е р д і ң т ү р л е р і н , а у м а ғ ы н , х а л қ ы н ы ң с а н ы н а т а у ж ә н е о л а р д ы к а р т а д а н к ө р с е т у . 3 - т о п М е м л е к е т т і ң т ұ р п а т ы н , қ о ғ а м д ы қ ө м і р а я л а р ы н п о с т е р а р қ ы л ы т ү с і н д і р у ж ә н е қ о р ғ а у
#8 слайд
1-топ
•Мемлекеттің орталық және
жергілікті билік органдарының
жүйесін біледі
•Мемлекеттің негізгі белгісін атай
алады
2-топ
•Мемлекеттің түрлерін атап,
ерекшеліктерін түсіндіреді
•Оларды картадан көрсетеді.
3-топ
•Мемлекеттің тұрпатын
түсіндіре алады
•Қоғамдық өмір аяларын
сипаттайды
Дескриптор
8 слайд
1-топ •Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі •Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады 2-топ •Мемлекеттің түрлерін атап, ерекшеліктерін түсіндіреді •Оларды картадан көрсетеді. 3-топ •Мемлекеттің тұрпатын түсіндіре алады •Қоғамдық өмір аяларын сипаттайды Дескриптор
#9 слайд
9 слайд
#10 слайд
1 жағдай:
Колледж
оқытушысы
емтиханда
сізді үшінші
рет құлатты.
Өзінің
барлық
келбетімен,
пара
беруіңізді
сұрайды.
Сіздің
әрекетіңіз.
3 жағдай:
Ыстық
жақта
демалу үшін,
сізге жедел
түрінде
шетелдік
құжат қажет.
Бірақ оны
бір айдан
кейін
алаласыз.
Сіздің
әрекетіңіз.
2 жағдай:
Сізге,
қызмет
жетекшісіне,
заңнамаға
сәйкес емес
арнайы
қызмет үшін
ақшалай
көмек
ұсынады.
Сіздің
әрекетіңіз.
10 слайд
1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды. Сіздің әрекетіңіз. 3 жағдай: Ыстық жақта демалу үшін, сізге жедел түрінде шетелдік құжат қажет. Бірақ оны бір айдан кейін алаласыз. Сіздің әрекетіңіз. 2 жағдай: Сізге, қызмет жетекшісіне, заңнамаға сәйкес емес арнайы қызмет үшін ақшалай көмек ұсынады. Сіздің әрекетіңіз.
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
Бағалау парағы
12 слайд
Бағалау парағы
#13 слайд
Кері байланыс
13 слайд
Кері байланыс
#14 слайд
§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру.
Үйге тапсырма
14 слайд
§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру. Үйге тапсырма
#15 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
15 слайд
Назарларыңызға рақмет!
шағым қалдыра аласыз













