Құқық 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас
әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
1 слайд
Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 слайд
1.Қоғам дегенімізді қалай түсінесің?
2.Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан
нешеге бөлінеді?
3.Қоғамды құраушы бөліктерді ата?
4.Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға
жіктелді?
5.«Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?
2 слайд
1.Қоғам дегенімізді қалай түсінесің? 2.Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді? 3.Қоғамды құраушы бөліктерді ата? 4.Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға жіктелді? 5.«Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?
3 слайд
Сабақтың мақсаты
Қоғамның
негізгі
басқару
түрлерін
ажыратады
Қоғамдық өмір
аяларын және
олардың шеңберінде
атқарылатын
әрекеттер мен
қатынастарды атайды
Мемлекеттің
түрлерін
картадан
көрсетеді
Сабақтың тақырыбы: § 9. Қоғамдық өмірді
ұйымдастыру
3 слайд
Сабақтың мақсаты Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады Қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды Мемлекеттің түрлерін картадан көрсетеді Сабақтың тақырыбы: § 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
ІІІ топ:
Құқық
І топ:
Адам
6 слайд
ІІІ топ: Құқық І топ: Адам
7 слайд
Топтық жұмыс
1
-
т
о
п
Қ
о
ғ
а
м
н
ы
ң
н
е
г
і
з
г
і
б
а
с
қ
а
р
у
и
н
с
т
и
т
у
т
т
а
р
ы
н
ы
ң
б
і
р
і
м
е
м
л
е
к
е
т
,
о
л
а
р
д
ы
ң
б
е
л
г
і
л
е
р
і
н
а
т
а
у
.
2
-
т
о
п
М
е
м
л
е
к
е
т
т
е
р
д
і
ң
т
ү
р
л
е
р
і
н
,
а
у
м
а
ғ
ы
н
,
х
а
л
қ
ы
н
ы
ң
с
а
н
ы
н
а
т
а
у
ж
ә
н
е
о
л
а
р
д
ы
к
а
р
т
а
д
а
н
к
ө
р
с
е
т
у
.
3
-
т
о
п
М
е
м
л
е
к
е
т
т
і
ң
т
ұ
р
п
а
т
ы
н
,
қ
о
ғ
а
м
д
ы
қ
ө
м
і
р
а
я
л
а
р
ы
н
п
о
с
т
е
р
а
р
қ
ы
л
ы
т
ү
с
і
н
д
і
р
у
ж
ә
н
е
қ
о
р
ғ
а
у
7 слайд
Топтық жұмыс 1 - т о п Қ о ғ а м н ы ң н е г і з г і б а с қ а р у и н с т и т у т т а р ы н ы ң б і р і м е м л е к е т , о л а р д ы ң б е л г і л е р і н а т а у . 2 - т о п М е м л е к е т т е р д і ң т ү р л е р і н , а у м а ғ ы н , х а л қ ы н ы ң с а н ы н а т а у ж ә н е о л а р д ы к а р т а д а н к ө р с е т у . 3 - т о п М е м л е к е т т і ң т ұ р п а т ы н , қ о ғ а м д ы қ ө м і р а я л а р ы н п о с т е р а р қ ы л ы т ү с і н д і р у ж ә н е қ о р ғ а у
8 слайд
1-топ
•Мемлекеттің орталық және
жергілікті билік органдарының
жүйесін біледі
•Мемлекеттің негізгі белгісін атай
алады
2-топ
•Мемлекеттің түрлерін атап,
ерекшеліктерін түсіндіреді
•Оларды картадан көрсетеді.
3-топ
•Мемлекеттің тұрпатын
түсіндіре алады
•Қоғамдық өмір аяларын
сипаттайды
Дескриптор
8 слайд
1-топ •Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі •Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады 2-топ •Мемлекеттің түрлерін атап, ерекшеліктерін түсіндіреді •Оларды картадан көрсетеді. 3-топ •Мемлекеттің тұрпатын түсіндіре алады •Қоғамдық өмір аяларын сипаттайды Дескриптор
9 слайд
9 слайд
10 слайд
1 жағдай:
Колледж
оқытушысы
емтиханда
сізді үшінші
рет құлатты.
Өзінің
барлық
келбетімен,
пара
беруіңізді
сұрайды.
Сіздің
әрекетіңіз.
3 жағдай:
Ыстық
жақта
демалу үшін,
сізге жедел
түрінде
шетелдік
құжат қажет.
Бірақ оны
бір айдан
кейін
алаласыз.
Сіздің
әрекетіңіз.
2 жағдай:
Сізге,
қызмет
жетекшісіне,
заңнамаға
сәйкес емес
арнайы
қызмет үшін
ақшалай
көмек
ұсынады.
Сіздің
әрекетіңіз.
10 слайд
1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды. Сіздің әрекетіңіз. 3 жағдай: Ыстық жақта демалу үшін, сізге жедел түрінде шетелдік құжат қажет. Бірақ оны бір айдан кейін алаласыз. Сіздің әрекетіңіз. 2 жағдай: Сізге, қызмет жетекшісіне, заңнамаға сәйкес емес арнайы қызмет үшін ақшалай көмек ұсынады. Сіздің әрекетіңіз.
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Бағалау парағы
12 слайд
Бағалау парағы
13 слайд
Кері байланыс
13 слайд
Кері байланыс
14 слайд
§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру.
Үйге тапсырма
14 слайд
§ 9. оқу, хронологиялық кесте құру. Үйге тапсырма
15 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
15 слайд
Назарларыңызға рақмет!