Материалдар / Құқық 9 сынып

Құқық 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
492
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптасты

1 слайд
 Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

1 слайд

 Есім- акроним арқылы оқушылар есімдерінің бас әріптерін қатыстырып жақсы сөздер айтады.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

1. Қоғам дегенімізді қалай түсінесің? 2. Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді? 3. Қоғамды құраушы бөліктерді а

2 слайд
1. Қоғам дегенімізді қалай түсінесің? 2. Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді? 3. Қоғамды құраушы бөліктерді ата? 4. Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға жіктелді? 5. «Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?

2 слайд

1. Қоғам дегенімізді қалай түсінесің? 2. Қоғамдық қатынастардың бағыты жағынан нешеге бөлінеді? 3. Қоғамды құраушы бөліктерді ата? 4. Мазмұнына қарай қоғамдық қатынастар қаншаға жіктелді? 5. «Адамзат қоғамы» деп нені айтамыз?

Сабақтың мақсаты Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады Қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын

3 слайд
Сабақтың мақсаты Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады Қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды Мемлекеттің түрлерін картадан көрсетедіСабақтың тақырыбы: § 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру

3 слайд

Сабақтың мақсаты Қоғамның негізгі басқару түрлерін ажыратады Қоғамдық өмір аяларын және олардың шеңберінде атқарылатын әрекеттер мен қатынастарды атайды Мемлекеттің түрлерін картадан көрсетедіСабақтың тақырыбы: § 9. Қоғамдық өмірді ұйымдастыру

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

ІІІ топ: Құқық І топ: Адам

6 слайд
ІІІ топ: Құқық І топ: Адам

6 слайд

ІІІ топ: Құқық І топ: Адам

Топтық жұмыс 1 - т о п Қ о ғ а м н ы ң н е г і з г і б а с қ а р у и н с т и т у т т а р ы н ы ң б і р і м е м л е к

7 слайд
Топтық жұмыс 1 - т о п Қ о ғ а м н ы ң н е г і з г і б а с қ а р у и н с т и т у т т а р ы н ы ң б і р і м е м л е к е т , о л а р д ы ң б е л г і л е р і н а т а у .2 - т о п М е м л е к е т т е р д і ң т ү р л е р і н , а у м а ғ ы н , х а л қ ы н ы ң с а н ы н а т а у ж ә н е о л а р д ы к а р т а д а н к ө р с е т у .3 - т о п М е м л е к е т т і ң т ұ р п а т ы н , қ о ғ а м д ы қ ө м і р а я л а р ы н п о с т е р а р қ ы л ы т ү с і н д і р у ж ә н е қ о р ғ а у

7 слайд

Топтық жұмыс 1 - т о п Қ о ғ а м н ы ң н е г і з г і б а с қ а р у и н с т и т у т т а р ы н ы ң б і р і м е м л е к е т , о л а р д ы ң б е л г і л е р і н а т а у .2 - т о п М е м л е к е т т е р д і ң т ү р л е р і н , а у м а ғ ы н , х а л қ ы н ы ң с а н ы н а т а у ж ә н е о л а р д ы к а р т а д а н к ө р с е т у .3 - т о п М е м л е к е т т і ң т ұ р п а т ы н , қ о ғ а м д ы қ ө м і р а я л а р ы н п о с т е р а р қ ы л ы т ү с і н д і р у ж ә н е қ о р ғ а у

1-топ • Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі • Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады 2-топ

8 слайд
1-топ • Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі • Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады 2-топ • Мемлекеттің түрлерін атап, ерекшеліктерін түсіндіреді • Оларды картадан көрсетеді. 3-топ • Мемлекеттің тұрпатын түсіндіре алады • Қоғамдық өмір аяларын сипаттайды Дескриптор

8 слайд

1-топ • Мемлекеттің орталық және жергілікті билік органдарының жүйесін біледі • Мемлекеттің негізгі белгісін атай алады 2-топ • Мемлекеттің түрлерін атап, ерекшеліктерін түсіндіреді • Оларды картадан көрсетеді. 3-топ • Мемлекеттің тұрпатын түсіндіре алады • Қоғамдық өмір аяларын сипаттайды Дескриптор

9 слайд

9 слайд

1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды.

10 слайд
1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді  үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды. Сіздің әрекетіңіз. 3 жағдай: Ыстық жақта демалу үшін, сізге жедел түрінде шетелдік құжат қажет. Б і рақ оны бір айдан кейін алаласыз. Сіздің әрекетіңіз.2 жағдай: Сізге, қызмет жетекшісіне, заңнамаға сәйкес емес арнайы қызмет үшін ақшалай көмек ұсынады. Сіздің әрекетіңіз.

10 слайд

1 жағдай: Колледж оқытушысы емтиханда сізді  үшінші рет құлатты. Өзінің барлық келбетімен, пара беруіңізді сұрайды. Сіздің әрекетіңіз. 3 жағдай: Ыстық жақта демалу үшін, сізге жедел түрінде шетелдік құжат қажет. Б і рақ оны бір айдан кейін алаласыз. Сіздің әрекетіңіз.2 жағдай: Сізге, қызмет жетекшісіне, заңнамаға сәйкес емес арнайы қызмет үшін ақшалай көмек ұсынады. Сіздің әрекетіңіз.

11 слайд

11 слайд

Бағалау парағы

12 слайд
Бағалау парағы

12 слайд

Бағалау парағы

Кері байланыс

13 слайд
Кері байланыс

13 слайд

Кері байланыс

 § 9. оқу, хронологиялық кесте құру. Үйге тапсырма

14 слайд
 § 9. оқу, хронологиялық кесте құру. Үйге тапсырма

14 слайд

 § 9. оқу, хронологиялық кесте құру. Үйге тапсырма

Назарларыңызға рақмет!

15 слайд
Назарларыңызға рақмет!

15 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ