Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақ тақырыбы: Ботай мәдениеті.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі:
5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі
Сабақ тақырыбы: Ботай мәдениеті.
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:
5.4.1.1 Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау.
Қобда ауданы Қалиновка орта мектебі.
Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич
Бағалау критерийлері:
- Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттайды;
1 слайд
Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақ тақырыбы: Ботай мәдениеті. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.4.1.1 Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау. Қобда ауданы Қалиновка орта мектебі. Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич Бағалау критерийлері: - Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттайды;
2 слайд
Сабақ мақсаттары
Барлық
оқушылар:
Жылқыны қолға
үйретудің
маңыздылығын
түсінеді
Оқушылардың
басым
бөлігі:Ботайлықтар
дың жылқыны
алғаш қолға
үйретушілер екенін
сипатайды
Кейбір оқушылар:
Ботайлықтардың
жылқыны қолға
үйреткендігін
археологиялық
деректер арқылы
дәлелдейді
2 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі:Ботайлықтар дың жылқыны алғаш қолға үйретушілер екенін сипатайды Кейбір оқушылар: Ботайлықтардың жылқыны қолға үйреткендігін археологиялық деректер арқылы дәлелдейді
3 слайд
•Түсіну,қолдан
у
Ойлау
Дағдысы
•Оқыған ақпаратын өз
сөзімен баяндайды
•Мәтін бойынша
өздігінен талдау
жасап,ондағы
мәселені түсіндіріп
бере алады, өзара
талдайды,дәлелдейді
Тілдік мақсат
•Ауыздық,мәдение
т,жүген,энеолит
Пәндік
терминдер
3 слайд
•Түсіну,қолдан у Ойлау Дағдысы •Оқыған ақпаратын өз сөзімен баяндайды •Мәтін бойынша өздігінен талдау жасап,ондағы мәселені түсіндіріп бере алады, өзара талдайды,дәлелдейді Тілдік мақсат •Ауыздық,мәдение т,жүген,энеолит Пәндік терминдер
4 слайд
Құндылықтарға баулу
Айналадағыларға қамқорлық көрсету,жалпыға бірдей
еңбекке баулу
Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану,,география
4 слайд
Құндылықтарға баулу Айналадағыларға қамқорлық көрсету,жалпыға бірдей еңбекке баулу Пәнаралық байланыс Жаратылыстану,,география
5 слайд
Белсенді
оқытудың
әдіс -
тәсілдері
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
жұмыс
Тренинг « Бір
тілек»
Мозайка әдісі
Сурет құрастыру
ар қылы топқа
бөлу
Адасқан әріптер
Жұптық жұмыс
«Тірек сызбамен
жұмыс»
Жеке жұмыс
Миға шабуыл
Бейне фильм
көрсету
5 слайд
Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс Тренинг « Бір тілек» Мозайка әдісі Сурет құрастыру ар қылы топқа бөлу Адасқан әріптер Жұптық жұмыс «Тірек сызбамен жұмыс» Жеке жұмыс Миға шабуыл Бейне фильм көрсету
6 слайд
Қалыптастырушы бағалау
«Ауызша мадақтау »
«Асық тарату»
«Жұлдызша тарату»
Кері байланыс “Ұстазға хат”
6 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Ауызша мадақтау » «Асық тарату» «Жұлдызша тарату» Кері байланыс “Ұстазға хат”
7 слайд
Саралау:
Саралау сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
-Ерекше қолдауды қажет
ететін оқушылар үшін:
Тренинг: « Бір тілек»
Топтық жұмыс.
Топтарға тапсырма. /
Диалог және қолдау
көрсету\
«Топтық жұмыс»
-Қабілеті жоғары
оқушылар үшін,
топтық тапсырма.
«Мәтінмен жұмыс» әдісі
«Тірек сызбамен
жұмыс»әдісі
/Дереккөздер\
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Бұл сабақта қалыптастырушы бағалау.
«Жетондар тарату»
«Асық тарату»
Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасын сақтау
«Бір тілек»
тренингі
Слайд
7 слайд
Саралау: Саралау сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? -Ерекше қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: Тренинг: « Бір тілек» Топтық жұмыс. Топтарға тапсырма. / Диалог және қолдау көрсету\ «Топтық жұмыс» -Қабілеті жоғары оқушылар үшін, топтық тапсырма. «Мәтінмен жұмыс» әдісі «Тірек сызбамен жұмыс»әдісі /Дереккөздер\ Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бұл сабақта қалыптастырушы бағалау. «Жетондар тарату» «Асық тарату» Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Бір тілек» тренингі Слайд