Материалдар / Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақ тақырыбы: Ботай мәдениеті.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақ тақырыбы: Ботай мәдениеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН МАТЕРИАЛ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақ тақырыбы: Ботай мәдениеті. Сабаққа негізделген оқу ма

1 слайд
Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақ тақырыбы: Ботай мәдениеті. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.4.1.1 Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау. Қобда ауданы Қалиновка орта мектебі. Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич Бағалау критерийлері: - Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттайды;

1 слайд

Қысқа мерзімді жоспардың бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақ тақырыбы: Ботай мәдениеті. Сабаққа негізделген оқу мақсаты: 5.4.1.1 Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау. Қобда ауданы Қалиновка орта мектебі. Кушекбаев Дархан Ешмурзаевич Бағалау критерийлері: - Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттайды;

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі:Ботайлықтар

2 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі:Ботайлықтар дың жылқыны алғаш қолға үйретушілер екенін сипатайды Кейбір оқушылар: Ботайлықтардың жылқыны қолға үйреткендігін археологиялық деректер арқылы дәлелдейді

2 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі:Ботайлықтар дың жылқыны алғаш қолға үйретушілер екенін сипатайды Кейбір оқушылар: Ботайлықтардың жылқыны қолға үйреткендігін археологиялық деректер арқылы дәлелдейді

•Түсіну,қолдан у Ойлау Дағдысы •Оқыған ақпаратын өз сөзімен баяндайды •Мәтін бойынша өздігінен талдау жасап,ондағы

3 слайд
•Түсіну,қолдан у Ойлау Дағдысы •Оқыған ақпаратын өз сөзімен баяндайды •Мәтін бойынша өздігінен талдау жасап,ондағы мәселені түсіндіріп бере алады, өзара талдайды,дәлелдейді Тілдік мақсат •Ауыздық,мәдение т,жүген,энеолит Пәндік терминдер

3 слайд

•Түсіну,қолдан у Ойлау Дағдысы •Оқыған ақпаратын өз сөзімен баяндайды •Мәтін бойынша өздігінен талдау жасап,ондағы мәселені түсіндіріп бере алады, өзара талдайды,дәлелдейді Тілдік мақсат •Ауыздық,мәдение т,жүген,энеолит Пәндік терминдер

Құндылықтарға баулу Айналадағыларға қамқорлық көрсету,жалпыға бірдей еңбекке баулу Пәнаралық байланыс Жаратылыстану,,геогра

4 слайд
Құндылықтарға баулу Айналадағыларға қамқорлық көрсету,жалпыға бірдей еңбекке баулу Пәнаралық байланыс Жаратылыстану,,география

4 слайд

Құндылықтарға баулу Айналадағыларға қамқорлық көрсету,жалпыға бірдей еңбекке баулу Пәнаралық байланыс Жаратылыстану,,география

Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс Тренинг « Бір тілек» Мозайка әдісі Сурет құрастыру ар қ

5 слайд
Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс Тренинг « Бір тілек» Мозайка әдісі Сурет құрастыру ар қылы топқа бөлу Адасқан әріптер Жұптық жұмыс «Тірек сызбамен жұмыс» Жеке жұмыс Миға шабуыл Бейне фильм көрсету

5 слайд

Белсенді оқытудың әдіс - тәсілдері Мәтінмен жұмыс Топтық жұмыс Тренинг « Бір тілек» Мозайка әдісі Сурет құрастыру ар қылы топқа бөлу Адасқан әріптер Жұптық жұмыс «Тірек сызбамен жұмыс» Жеке жұмыс Миға шабуыл Бейне фильм көрсету

Қалыптастырушы бағалау  «Ауызша мадақтау »  «Асық тарату»  «Жұлдызша тарату» Кері байланыс “Ұстазға хат”

6 слайд
Қалыптастырушы бағалау  «Ауызша мадақтау »  «Асық тарату»  «Жұлдызша тарату» Кері байланыс “Ұстазға хат”

6 слайд

Қалыптастырушы бағалау  «Ауызша мадақтау »  «Асық тарату»  «Жұлдызша тарату» Кері байланыс “Ұстазға хат”

Саралау: Саралау сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру

7 слайд
Саралау: Саралау сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? -Ерекше қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: Тренинг: « Бір тілек» Топтық жұмыс. Топтарға тапсырма. / Диалог және қолдау көрсету\ «Топтық жұмыс» -Қабілеті жоғары оқушылар үшін, топтық тапсырма. «Мәтінмен жұмыс» әдісі «Тірек сызбамен жұмыс»әдісі /Дереккөздер\ Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бұл сабақта қалыптастырушы бағалау. «Жетондар тарату» «Асық тарату»   Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Бір тілек» тренингі Слайд

7 слайд

Саралау: Саралау сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? -Ерекше қолдауды қажет ететін оқушылар үшін: Тренинг: « Бір тілек» Топтық жұмыс. Топтарға тапсырма. / Диалог және қолдау көрсету\ «Топтық жұмыс» -Қабілеті жоғары оқушылар үшін, топтық тапсырма. «Мәтінмен жұмыс» әдісі «Тірек сызбамен жұмыс»әдісі /Дереккөздер\ Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Бұл сабақта қалыптастырушы бағалау. «Жетондар тарату» «Асық тарату»   Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Бір тілек» тренингі Слайд