Материалдар / Қысқа мерзімді сабақ жоспарының таныстырылымы . Тақырыбы "Қазақтың бас театры".8-сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді сабақ жоспарының таныстырылымы . Тақырыбы "Қазақтың бас театры".8-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі. Қысқа мерзімді сабақ жоспары.Тақырыбы "Қазақтың бас театры".
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2019
1342
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым Сапақова Венера Кайратбековна Ұзақ мерзімді сабақ жоспарының бөлімі: Театр өнері және

1 слайд
Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым Сапақова Венера Кайратбековна Ұзақ мерзімді сабақ жоспарының бөлімі: Театр өнері және мәдениет Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас театрыПәні: қазақ тілі 8 -сыныпРайымбек ауданы” М. Мақатаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” КММ

1 слайд

Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым Сапақова Венера Кайратбековна Ұзақ мерзімді сабақ жоспарының бөлімі: Театр өнері және мәдениет Сабақтың тақырыбы: Қазақтың бас театрыПәні: қазақ тілі 8 -сыныпРайымбек ауданы” М. Мақатаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен” КММ

8.3.1.1 тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; 8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық

2 слайд
8.3.1.1 тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; 8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады; Барлық оқушылар орындай алады: Қазақтың бас театры бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құрады; Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қазақтың бас театры тақырыбы бойынша материал жинақтайды,құрылымын, мазмұнын сақтай отырып, тезистік жоспар құрады; Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады, сөйлемде дұрыс пайдалана отырып түсінеді. Кейбір оқушылар орындай алады: Қазақтың бас театры бойынша жан-жақты материалдар жинақтайды, тезистік жоспар құрады, өз ойын жүйелі жеткізеді ; Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады, сөйлемде дұрыс пайдалана отырып , жасалу жолын түсіндіреді.Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары

2 слайд

8.3.1.1 тақырып бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құру; 8.4.4.4 жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады; Барлық оқушылар орындай алады: Қазақтың бас театры бойынша материал жинақтап, тезистік жоспар құрады; Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қазақтың бас театры тақырыбы бойынша материал жинақтайды,құрылымын, мазмұнын сақтай отырып, тезистік жоспар құрады; Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады, сөйлемде дұрыс пайдалана отырып түсінеді. Кейбір оқушылар орындай алады: Қазақтың бас театры бойынша жан-жақты материалдар жинақтайды, тезистік жоспар құрады, өз ойын жүйелі жеткізеді ; Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады, сөйлемде дұрыс пайдалана отырып , жасалу жолын түсіндіреді.Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары

Белсенді оқу әдістері “ Өзіңізге тілегенді- өзгелерге тілеңіз!” тәсілі “ Қағаз қиындылары” әдісі Жазылым алды тапсырмасы ББ

3 слайд
Белсенді оқу әдістері “ Өзіңізге тілегенді- өзгелерге тілеңіз!” тәсілі “ Қағаз қиындылары” әдісі Жазылым алды тапсырмасы БББ кестесі Жазылым тапсырмасы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Әдеби тіл нормалары бойынша тапсырма Оқушыларды шаттық шеңберге тұрғызып жағымды психалогиялық орта қалыптастырамын. Бірнеше құттықтау қағаздардың әрқайсысын топ құрамындағы оқушылар санына қарай қиямын.Оқушылар қиықтардан бүтін құрап сол бойынша топ құрайды. Сабақтың басында қазақтың бас театры туралы білетіндерін, білгісі келетіндерін жазады.Ал сабақтың соңында не білгендерін , қандай мәлімет алғандарын БББ кестесінің ұяшықтарын толтырады. Оқыту және оқу мақсатында оқушылардың түсіну деңгейін анықтау үшін, олардың оқу мақсаттарына жеткендігінің немесе алға ілгерілеуінің деңгейі қадағалану мақсатында қолдандым. Оқушының танымдық қасиеттерін арттыру үшін Блум таксаномиясын қолдандым.Жазылымнан кейінгі тапсырма Блум таксономиясы бойынша саралау тапсырмасы Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай , белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады . Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай сұрақтарға жауап жазады.

3 слайд

Белсенді оқу әдістері “ Өзіңізге тілегенді- өзгелерге тілеңіз!” тәсілі “ Қағаз қиындылары” әдісі Жазылым алды тапсырмасы БББ кестесі Жазылым тапсырмасы Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Әдеби тіл нормалары бойынша тапсырма Оқушыларды шаттық шеңберге тұрғызып жағымды психалогиялық орта қалыптастырамын. Бірнеше құттықтау қағаздардың әрқайсысын топ құрамындағы оқушылар санына қарай қиямын.Оқушылар қиықтардан бүтін құрап сол бойынша топ құрайды. Сабақтың басында қазақтың бас театры туралы білетіндерін, білгісі келетіндерін жазады.Ал сабақтың соңында не білгендерін , қандай мәлімет алғандарын БББ кестесінің ұяшықтарын толтырады. Оқыту және оқу мақсатында оқушылардың түсіну деңгейін анықтау үшін, олардың оқу мақсаттарына жеткендігінің немесе алға ілгерілеуінің деңгейі қадағалану мақсатында қолдандым. Оқушының танымдық қасиеттерін арттыру үшін Блум таксаномиясын қолдандым.Жазылымнан кейінгі тапсырма Блум таксономиясы бойынша саралау тапсырмасы Белсенді оқу оқушының мұғалімді енжар тыңдап қана қоймай , белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқу әдістерінің бірі болып табылады . Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай сұрақтарға жауап жазады.

Жазылымнан кейінгі тапсырма Саралау тапсырмасы Оқушының танымдық қажеттілігін ескере отырып, шығармашылық және сын тұрғысын

4 слайд
Жазылымнан кейінгі тапсырма Саралау тапсырмасы Оқушының танымдық қажеттілігін ескере отырып, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді. Білу   Түсіну   Қолдану   Қазақстанның белгілі театрларын атаңыз. Театр өнері дегенді қалай түсінесің? ( 5-7 сөйлем) Неліктен театр өнерін заманмен тілдесетін орын деп атаған? Өз ойыңызды жазыңыз.( 5-7 сөйлем) Талдау Жинақтау Бағалау Театр өнері мен кино өнерінің айырмашылықтарын «Венн диограммасына» салыңыз. "Театрдың тәрбиелік мәні" тақырыбы бойынша өз ойыңды 5 - 7 сөйлеммен жаз. Актер болу үшін адамға қандай қасиеттер қажет? ( 5-7 сөйлеммен жазыңыз)  Блум таксономиясы негізінде саралау тапсырмасы

4 слайд

Жазылымнан кейінгі тапсырма Саралау тапсырмасы Оқушының танымдық қажеттілігін ескере отырып, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамытуға септігін тигізеді. Білу   Түсіну   Қолдану   Қазақстанның белгілі театрларын атаңыз. Театр өнері дегенді қалай түсінесің? ( 5-7 сөйлем) Неліктен театр өнерін заманмен тілдесетін орын деп атаған? Өз ойыңызды жазыңыз.( 5-7 сөйлем) Талдау Жинақтау Бағалау Театр өнері мен кино өнерінің айырмашылықтарын «Венн диограммасына» салыңыз. "Театрдың тәрбиелік мәні" тақырыбы бойынша өз ойыңды 5 - 7 сөйлеммен жаз. Актер болу үшін адамға қандай қасиеттер қажет? ( 5-7 сөйлеммен жазыңыз)  Блум таксономиясы негізінде саралау тапсырмасы

Критериалды бағалау Оқу бағдарламаларындағы күтілетін нәтижелерге жету мақсатында оқушылардың білім алудағы даму жолына

5 слайд
Критериалды бағалау Оқу бағдарламаларындағы күтілетін нәтижелерге жету мақсатында оқушылардың білім алудағы даму жолына жүйелі қадағалап отыруға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау Ауызша кері байланыс ең кең тараған бөлігі. Оқу мақсаттарына сай бағалау критерийлеріне негізделген. Әр критерийдің дескрипторлары болады.Дескрипторға сәйкес бағалау оқушының қойған мақсатына жетуін анықтайды.Қалыптастырушы бағалау мен саралау тапсырмасын орындауда оқушылар дескриптор арқылы өзін-өзі, бірін-бірі бағалайды. Негізгі функциялары: - қалыптастыру; - - ынталандыру; - Уәждеу;

5 слайд

Критериалды бағалау Оқу бағдарламаларындағы күтілетін нәтижелерге жету мақсатында оқушылардың білім алудағы даму жолына жүйелі қадағалап отыруға мүмкіндік береді. Қалыптастырушы бағалау Ауызша кері байланыс ең кең тараған бөлігі. Оқу мақсаттарына сай бағалау критерийлеріне негізделген. Әр критерийдің дескрипторлары болады.Дескрипторға сәйкес бағалау оқушының қойған мақсатына жетуін анықтайды.Қалыптастырушы бағалау мен саралау тапсырмасын орындауда оқушылар дескриптор арқылы өзін-өзі, бірін-бірі бағалайды. Негізгі функциялары: - қалыптастыру; - - ынталандыру; - Уәждеу;

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Ықшамсабақ бойынша үш м

6 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Ықшамсабақ бойынша үш мұғалім болып жұмыс жүргіздік. Жұмыс барысында өз сабақ жоспарымды тәжірибе жүзінде байқап көрдім. Тапсырма орындауда кездескен кедергілерді байқадым. Сабақты жоспарлаудағы әріптестер мен тренердің кері байланысы Ықшамсабақтың барысында әріптестерімнің тарапынан саралау жұмысын дұрыс іске асыру жөнінде кері байланыс алдым. Бұл сабақты жоспарлаудағы әдіс-тәсілдерді ұтымды қолдануға ықпал етті. Жоспарлау тәжірбиесін жетілдіру үшін нені дамытамын Әріптестерімнің кері байланысын ала отырып, жоспарлау тәжірбиесін жетілдіру үшін оқу мақсатыма қарай белсенді әрі тиімді әдіс-тәсілдерді оқушыларды танымдық қажеттіліктерін ескере отырып, дұрыс таңдауды дамытамын.

6 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы Ықшамсабақтың жоспарлау тәсілдеріне ықпалы Ықшамсабақ бойынша үш мұғалім болып жұмыс жүргіздік. Жұмыс барысында өз сабақ жоспарымды тәжірибе жүзінде байқап көрдім. Тапсырма орындауда кездескен кедергілерді байқадым. Сабақты жоспарлаудағы әріптестер мен тренердің кері байланысы Ықшамсабақтың барысында әріптестерімнің тарапынан саралау жұмысын дұрыс іске асыру жөнінде кері байланыс алдым. Бұл сабақты жоспарлаудағы әдіс-тәсілдерді ұтымды қолдануға ықпал етті. Жоспарлау тәжірбиесін жетілдіру үшін нені дамытамын Әріптестерімнің кері байланысын ала отырып, жоспарлау тәжірбиесін жетілдіру үшін оқу мақсатыма қарай белсенді әрі тиімді әдіс-тәсілдерді оқушыларды танымдық қажеттіліктерін ескере отырып, дұрыс таңдауды дамытамын.