Материалдар / Қысқаша көбейту формулаларын қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқаша көбейту формулаларын қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа арналған Алгебра пәнінен ашық сабақ. Математика пәні мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
389
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы:

1 слайд
Сабақтың тақырыбы:

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:

Нені еске түсіру керек: Дәреже. Дәрежеге шығару. Бірмүше. Ұқсас бірмүшелер. Ұқсас бірмүшелерді біріктіру. Көпмүшені көбейтк

2 слайд
Нені еске түсіру керек: Дәреже. Дәрежеге шығару. Бірмүше. Ұқсас бірмүшелер. Ұқсас бірмүшелерді біріктіру. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу. Екі өрнектің квадраттарының айырымы. Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты.

2 слайд

Нені еске түсіру керек: Дәреже. Дәрежеге шығару. Бірмүше. Ұқсас бірмүшелер. Ұқсас бірмүшелерді біріктіру. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу. Екі өрнектің квадраттарының айырымы. Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты.

Не үйренеміз: Өрнектерді түрленді- руде қысқаша көбейту формулаларын қолдану

3 слайд
Не үйренеміз: Өрнектерді түрленді- руде қысқаша көбейту формулаларын қолдану

3 слайд

Не үйренеміз: Өрнектерді түрленді- руде қысқаша көбейту формулаларын қолдану

Үй тапсырмасын тексеру Үй тапсырмасын тексеру

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Үй тапсырмасын тексеру

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру Үй тапсырмасын тексеру

Сұрақтар: 1.Екі өрнектің квадраттарының айырымы неге тең? 2.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең?

5 слайд
Сұрақтар: 1.Екі өрнектің квадраттарының айырымы неге тең? 2.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең? 3.Екі өрнектің айырымының квадраты неге тең? 4. Екі өрнектің қосындысының кубы неге тең? 5. Екі өрнектің айырымының кубы неге тең?

5 слайд

Сұрақтар: 1.Екі өрнектің квадраттарының айырымы неге тең? 2.Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең? 3.Екі өрнектің айырымының квадраты неге тең? 4. Екі өрнектің қосындысының кубы неге тең? 5. Екі өрнектің айырымының кубы неге тең?

32233 22233 22 222 222 33)( 33)( ))(( )(2 )(2 babbaaba babbaaba bababa bababa bababa     

6 слайд
32233 22233 22 222 222 33)( 33)( ))(( )(2 )(2 babbaaba babbaaba bababa bababa bababa     

6 слайд

32233 22233 22 222 222 33)( 33)( ))(( )(2 )(2 babbaaba babbaaba bababa bababa bababa     

Берілген өрнектер: •(а+2d) 3 х 2 у 2 – 0,04 •(2х-у) 2

7 слайд
Берілген өрнектер: •(а+2d) 3 х 2 у 2 – 0,04 •(2х-у) 2 (2х) 2 – (3у) 2 •(х-3у) 3 4с 2 -49d 2 •(6m-4n) 2 (4х+3у) 3 •(0,3а 2 +4b) 2 (х 2 +3у) 2 •(2m-3n) 3 (0,2m 2 -5n) 2 •(7х 2 у + 3ху 2 ) 2 (0,3а 5 +0,5b 2 ) 3 •(0,5а +0,16) 3

7 слайд

Берілген өрнектер: •(а+2d) 3 х 2 у 2 – 0,04 •(2х-у) 2 (2х) 2 – (3у) 2 •(х-3у) 3 4с 2 -49d 2 •(6m-4n) 2 (4х+3у) 3 •(0,3а 2 +4b) 2 (х 2 +3у) 2 •(2m-3n) 3 (0,2m 2 -5n) 2 •(7х 2 у + 3ху 2 ) 2 (0,3а 5 +0,5b 2 ) 3 •(0,5а +0,16) 3

1.(2х) 2 – (3у) 2 2.4с 2 -49d 2 3.х 2 у 2 – 0,04 1.(х 2

8 слайд
1.(2х) 2 – (3у) 2 2.4с 2 -49d 2 3.х 2 у 2 – 0,04 1.(х 2 +3у) 2 2.(0,3а 2 +4b) 2 3.(7х 2 у+3ху 2 ) 2 1. (2х-у) 2 2.(6m-4n) 2 3.(0,2m 2 -5n) 2 1.(а+2d) 3 2.(4х+3у) 3 3.(0,5а +0,16) 3 1.(х-3у) 3 2.(2m-3n) 3 3.(0,3а 5 +0,5b 2 ) 3

8 слайд

1.(2х) 2 – (3у) 2 2.4с 2 -49d 2 3.х 2 у 2 – 0,04 1.(х 2 +3у) 2 2.(0,3а 2 +4b) 2 3.(7х 2 у+3ху 2 ) 2 1. (2х-у) 2 2.(6m-4n) 2 3.(0,2m 2 -5n) 2 1.(а+2d) 3 2.(4х+3у) 3 3.(0,5а +0,16) 3 1.(х-3у) 3 2.(2m-3n) 3 3.(0,3а 5 +0,5b 2 ) 3

Математикалық диктант

9 слайд
Математикалық диктант

9 слайд

Математикалық диктант

•(10 + 4c) 2 =; •(7m – 3n) 2 = ; •(x 2 – y 2 ) 2 =; •(8x + 4a)(8x – 4a) =; •49x 4n – 25 =;

10 слайд
•(10 + 4c) 2 =; •(7m – 3n) 2 = ; •(x 2 – y 2 ) 2 =; •(8x + 4a)(8x – 4a) =; •49x 4n – 25 =;

10 слайд

•(10 + 4c) 2 =; •(7m – 3n) 2 = ; •(x 2 – y 2 ) 2 =; •(8x + 4a)(8x – 4a) =; •49x 4n – 25 =;

•(10 + 4c) 2 = 100 + 80c + 16c 2 ; •(7m – 3n) 2 = 49m 2 – 42mn + 9n 2 ; •(x 2 – y 2 ) 2 = x 4 – 2x 2 y 2 – y 4 ; •(8x

11 слайд
•(10 + 4c) 2 = 100 + 80c + 16c 2 ; •(7m – 3n) 2 = 49m 2 – 42mn + 9n 2 ; •(x 2 – y 2 ) 2 = x 4 – 2x 2 y 2 – y 4 ; •(8x + 4a)(8x – 4a) = 64x 2 – 16a 2 ; •49x 4n – 25 = (7x 2n – 5)(7x 2n + 5) . ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ:

11 слайд

•(10 + 4c) 2 = 100 + 80c + 16c 2 ; •(7m – 3n) 2 = 49m 2 – 42mn + 9n 2 ; •(x 2 – y 2 ) 2 = x 4 – 2x 2 y 2 – y 4 ; •(8x + 4a)(8x – 4a) = 64x 2 – 16a 2 ; •49x 4n – 25 = (7x 2n – 5)(7x 2n + 5) . ДҰРЫС ЖАУАПТАРЫ:

Бағалау: 5 есеп дұрыс – “5” 4 есеп дұрыс – “4” 3 есеп дұрыс – “3” 2 есеп дұрыс – “2”

12 слайд
Бағалау: 5 есеп дұрыс – “5” 4 есеп дұрыс – “4” 3 есеп дұрыс – “3” 2 есеп дұрыс – “2”

12 слайд

Бағалау: 5 есеп дұрыс – “5” 4 есеп дұрыс – “4” 3 есеп дұрыс – “3” 2 есеп дұрыс – “2”

13 слайд

13 слайд

9a 2 + + b 2 25a 2 – 10ab + + 24ab + Торкөздің ішіне тиісті бірмүшені жазу керек:

14 слайд
9a 2 + + b 2 25a 2 – 10ab + + 24ab + Торкөздің ішіне тиісті бірмүшені жазу керек:

14 слайд

9a 2 + + b 2 25a 2 – 10ab + + 24ab + Торкөздің ішіне тиісті бірмүшені жазу керек:

9a 2 + + b 2 25a 2 – 10ab + + 24ab + 18ab B 2 16а 2 9b 2 Жауабы:

15 слайд
9a 2 + + b 2 25a 2 – 10ab + + 24ab + 18ab B 2 16а 2 9b 2 Жауабы:

15 слайд

9a 2 + + b 2 25a 2 – 10ab + + 24ab + 18ab B 2 16а 2 9b 2 Жауабы:

«Жалғасын тап»

16 слайд
«Жалғасын тап»

16 слайд

«Жалғасын тап»

Практикалық тапсырмалар

17 слайд
Практикалық тапсырмалар

17 слайд

Практикалық тапсырмалар

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу кезінде төмендегі ретті сақтау пайдалы: 1)Егер мүмкін болса, ортақ көбейткішті жақша сыртына ш

18 слайд
Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу кезінде төмендегі ретті сақтау пайдалы: 1)Егер мүмкін болса, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару. 2)Қысқаша көбейту формуласын қолданып көру. 3)Егер бұл әдістер нәтиже бермейтіні белгілі болса, топтау тәсілін қолдануға тырысу. 4)Алынған нәтижені көбейту амалы арқылы тексеру.

18 слайд

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу кезінде төмендегі ретті сақтау пайдалы: 1)Егер мүмкін болса, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару. 2)Қысқаша көбейту формуласын қолданып көру. 3)Егер бұл әдістер нәтиже бермейтіні белгілі болса, топтау тәсілін қолдануға тырысу. 4)Алынған нәтижені көбейту амалы арқылы тексеру.

Мысал. а) a 2 b – 4abc + 4bc 2 = = b(a 2 – 4ac + 4c 2 ) = = b(a – 2c) 2 . ә) 3x – xy – 3y + y 2 =

19 слайд
Мысал. а) a 2 b – 4abc + 4bc 2 = = b(a 2 – 4ac + 4c 2 ) = = b(a – 2c) 2 . ә) 3x – xy – 3y + y 2 = = (3x – 3y) – (xy – y 2 ) = = 3(x – y) – y(x – y) = = (x – y)(3 – y).

19 слайд

Мысал. а) a 2 b – 4abc + 4bc 2 = = b(a 2 – 4ac + 4c 2 ) = = b(a – 2c) 2 . ә) 3x – xy – 3y + y 2 = = (3x – 3y) – (xy – y 2 ) = = 3(x – y) – y(x – y) = = (x – y)(3 – y).

Деңгейлік·тапсырмалар І топ ІІ топ 1) 81 – a 2 2) 5x 2 – 5y 2 3) 3x 2 – 6xy + 3y 2 4)x 2 –

20 слайд
Деңгейлік·тапсырмалар І топ ІІ топ 1) 81 – a 2 2) 5x 2 – 5y 2 3) 3x 2 – 6xy + 3y 2 4)x 2 – xy – 4x + 4y 5) 1) 9y 2 – 25 2) 4a – a 3 3) – 2a 2 + 4ac – 2c 2 4) 2a – ac – 2c + c 2 5)

20 слайд

Деңгейлік·тапсырмалар І топ ІІ топ 1) 81 – a 2 2) 5x 2 – 5y 2 3) 3x 2 – 6xy + 3y 2 4)x 2 – xy – 4x + 4y 5) 1) 9y 2 – 25 2) 4a – a 3 3) – 2a 2 + 4ac – 2c 2 4) 2a – ac – 2c + c 2 5)

Жауаптары: І топ ІІ топ 1) (9 – a)(9 + a) 2) 5(x – y)(x + y) 3) 3(x – y) 2 4)(x – y)(x – 4)

21 слайд
Жауаптары: І топ ІІ топ 1) (9 – a)(9 + a) 2) 5(x – y)(x + y) 3) 3(x – y) 2 4)(x – y)(x – 4) 5) 1) (3y – 5)(3y + 5) 2) a(2 – a)(2 + a) 3) – 2(a – c) 2 4) (a – c)(2 – c) 5)

21 слайд

Жауаптары: І топ ІІ топ 1) (9 – a)(9 + a) 2) 5(x – y)(x + y) 3) 3(x – y) 2 4)(x – y)(x – 4) 5) 1) (3y – 5)(3y + 5) 2) a(2 – a)(2 + a) 3) – 2(a – c) 2 4) (a – c)(2 – c) 5)

1) (3 + y) 3 = 27 + 27y + 9y 2 + y 3 ; 2) (x – 5) 3 = x 3 – 15x 2 + 75x – 125 ; 3) (3m – 2n) 3 = 27m 3 – 54m 2 n +

22 слайд
1) (3 + y) 3 = 27 + 27y + 9y 2 + y 3 ; 2) (x – 5) 3 = x 3 – 15x 2 + 75x – 125 ; 3) (3m – 2n) 3 = 27m 3 – 54m 2 n + + 36mn 2 – 8n 3 ; 4) (2x + 4) 3 = 8x 3 + 48x 2 + 96x + 64

22 слайд

1) (3 + y) 3 = 27 + 27y + 9y 2 + y 3 ; 2) (x – 5) 3 = x 3 – 15x 2 + 75x – 125 ; 3) (3m – 2n) 3 = 27m 3 – 54m 2 n + + 36mn 2 – 8n 3 ; 4) (2x + 4) 3 = 8x 3 + 48x 2 + 96x + 64

(a n – 1) 3 = (a n ) 3 – 3 ∙ (a n ) 2 ∙ 1 + + 3 ∙ a n ∙ 1 2 – 1 3 = = a 3n – 3a 2n + 3a n – 1 . №208 (1)

23 слайд
(a n – 1) 3 = (a n ) 3 – 3 ∙ (a n ) 2 ∙ 1 + + 3 ∙ a n ∙ 1 2 – 1 3 = = a 3n – 3a 2n + 3a n – 1 . №208 (1)

23 слайд

(a n – 1) 3 = (a n ) 3 – 3 ∙ (a n ) 2 ∙ 1 + + 3 ∙ a n ∙ 1 2 – 1 3 = = a 3n – 3a 2n + 3a n – 1 . №208 (1)

(x n + x n - 1 ) 3 = (x n ) 3 + 3 ∙ (x n ) 2 ∙ ∙ x n – 1 + 3 ∙ (x n ) ∙ (x n - 1 ) 2 + + (x n - 1 ) 3 = x 3n + 3x 2n x

24 слайд
(x n + x n - 1 ) 3 = (x n ) 3 + 3 ∙ (x n ) 2 ∙ ∙ x n – 1 + 3 ∙ (x n ) ∙ (x n - 1 ) 2 + + (x n - 1 ) 3 = x 3n + 3x 2n x n – 1 + + 3x n x 2n – 2 + x 3n – 3 = = x 3n + 3x 2n + n – 1 + 3x n + 2n – 2 + + x 3n – 3 = x 3n + 3x 3n – 1 + + 3x 3n – 2 + 3x 3n – 3 . №208 (3)

24 слайд

(x n + x n - 1 ) 3 = (x n ) 3 + 3 ∙ (x n ) 2 ∙ ∙ x n – 1 + 3 ∙ (x n ) ∙ (x n - 1 ) 2 + + (x n - 1 ) 3 = x 3n + 3x 2n x n – 1 + + 3x n x 2n – 2 + x 3n – 3 = = x 3n + 3x 2n + n – 1 + 3x n + 2n – 2 + + x 3n – 3 = x 3n + 3x 3n – 1 + + 3x 3n – 2 + 3x 3n – 3 . №208 (3)

(2b n + c m ) 3 = (2b n ) 3 + 3 ∙ (2b n ) 2 ∙ ∙ c m + 3 ∙ (2b n ) ∙ (c m ) 2 + (c m ) 3 = = 8b 3n + 12b 2n c m + 6b n

25 слайд
(2b n + c m ) 3 = (2b n ) 3 + 3 ∙ (2b n ) 2 ∙ ∙ c m + 3 ∙ (2b n ) ∙ (c m ) 2 + (c m ) 3 = = 8b 3n + 12b 2n c m + 6b n c 2m + c 3m . №208 (5)

25 слайд

(2b n + c m ) 3 = (2b n ) 3 + 3 ∙ (2b n ) 2 ∙ ∙ c m + 3 ∙ (2b n ) ∙ (c m ) 2 + (c m ) 3 = = 8b 3n + 12b 2n c m + 6b n c 2m + c 3m . №208 (5)

8x 3 + 60x 2 y + 150xy 2 + 125y 3 = = (2x) 3 + 3 ∙ (2x) 2 ∙ 5y + 3 ∙ 2x ∙ ∙ (5y) 2 + (5y) 3 = (2x + 5y) 3 . №209 (1)

26 слайд
8x 3 + 60x 2 y + 150xy 2 + 125y 3 = = (2x) 3 + 3 ∙ (2x) 2 ∙ 5y + 3 ∙ 2x ∙ ∙ (5y) 2 + (5y) 3 = (2x + 5y) 3 . №209 (1)

26 слайд

8x 3 + 60x 2 y + 150xy 2 + 125y 3 = = (2x) 3 + 3 ∙ (2x) 2 ∙ 5y + 3 ∙ 2x ∙ ∙ (5y) 2 + (5y) 3 = (2x + 5y) 3 . №209 (1)

0,125a 9 + 0,15a 6 b 4 + 0,06a 3 b 8 + 0,008b 12 = = (0,5a 3 ) 3 + 3 ∙ (0,5a 3 ) 2 ∙ 0,2b 4 + + 3 ∙ 0

27 слайд
0,125a 9 + 0,15a 6 b 4 + 0,06a 3 b 8 + 0,008b 12 = = (0,5a 3 ) 3 + 3 ∙ (0,5a 3 ) 2 ∙ 0,2b 4 + + 3 ∙ 0,5a 3 ∙ (0,2b 4 ) 2 + (0,2b 4 ) 3 = = (0,5a 3 + 0,2b 4 ) 3 . №209 (3)

27 слайд

0,125a 9 + 0,15a 6 b 4 + 0,06a 3 b 8 + 0,008b 12 = = (0,5a 3 ) 3 + 3 ∙ (0,5a 3 ) 2 ∙ 0,2b 4 + + 3 ∙ 0,5a 3 ∙ (0,2b 4 ) 2 + (0,2b 4 ) 3 = = (0,5a 3 + 0,2b 4 ) 3 . №209 (3)

§10. № 204. 2),4) № 208 2),4),6) № 209 2),4)

28 слайд
§10. № 204. 2),4) № 208 2),4),6) № 209 2),4)

28 слайд

§10. № 204. 2),4) № 208 2),4),6) № 209 2),4)

3 3 2 22 22 2 2 )3( )32( )2( 94 )( )3(        a a ba ba сa dа с )32)(32( 2754368 ))(( 27927 96 44 2 23 23 2 22 22 baba аa

29 слайд
3 3 2 22 22 2 2 )3( )32( )2( 94 )( )3(        a a ba ba сa dа с )32)(32( 2754368 ))(( 27927 96 44 2 23 23 2 22 22 baba аaa caca aaa cc baba dada        Сәйкестік тест

29 слайд

3 3 2 22 22 2 2 )3( )32( )2( 94 )( )3(        a a ba ba сa dа с )32)(32( 2754368 ))(( 27927 96 44 2 23 23 2 22 22 baba аaa caca aaa cc baba dada        Сәйкестік тест

3 3 2 22 22 2 2 )3( )32( )2( 94 )( )3(        a a ba ba сa dа с )32)(32( 2754368 ))(( 27927 96 44 2 23 23 2 22 22 baba аa

30 слайд
3 3 2 22 22 2 2 )3( )32( )2( 94 )( )3(        a a ba ba сa dа с )32)(32( 2754368 ))(( 27927 96 44 2 23 23 2 22 22 baba аaa caca aaa cc baba dada        Дұрыс жауаптар

30 слайд

3 3 2 22 22 2 2 )3( )32( )2( 94 )( )3(        a a ba ba сa dа с )32)(32( 2754368 ))(( 27927 96 44 2 23 23 2 22 22 baba аaa caca aaa cc baba dada        Дұрыс жауаптар

РЕФЛЕКСИЯ Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары

31 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»

31 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Оқушыларға үш түсті белгілер беріледі. Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»

32 слайд

32 слайд