Материалдар / "Қызықты физика"- сыныптан тыс іс-шара
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қызықты физика"- сыныптан тыс іс-шара

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2021
780
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МИФ-КЕМЕСІ!

1 слайд
МИФ-КЕМЕСІ!

1 слайд

МИФ-КЕМЕСІ!

Ф И З И К А Л Ы Қ О Й Ы Н Ы 2019-2020 оқу жылы .Қызықты физика- атты

2 слайд
Ф И З И К А Л Ы Қ О Й Ы Н Ы 2019-2020 оқу жылы .Қызықты физика- атты

2 слайд

Ф И З И К А Л Ы Қ О Й Ы Н Ы 2019-2020 оқу жылы .Қызықты физика- атты

« Қызықты физика » - атты физикалық ойын сабағ ының бағдарламасы Мақса ты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логи

3 слайд
« Қызықты физика » - атты физикалық ойын сабағ ының бағдарламасы Мақса ты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: ойынның слайдтары, қобдиша, физикалық приборлар, оқушылард ың шығармашылық көрмесі, физикалық тәжірибе жасауға арналған құралдар, Әдіс -тәсілдері: ауызша жауап беру, тәжірибе жасау, Формасы: ойын сабақ

3 слайд

« Қызықты физика » - атты физикалық ойын сабағ ының бағдарламасы Мақса ты: Оқушылардың білім деңгейін анықтау, логикалық ойлау қабілеттері мен жағдаяттан шығу дағдыларын дамыту, танымдық белсенділіктері мен пәнге қызығушылықтарын арттыру. Оқушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. Оқушыларды көпшілік ортада сөйлеуге және өз ойын еркін айта алуға дағдыландыру, жылдамдыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: ойынның слайдтары, қобдиша, физикалық приборлар, оқушылард ың шығармашылық көрмесі, физикалық тәжірибе жасауға арналған құралдар, Әдіс -тәсілдері: ауызша жауап беру, тәжірибе жасау, Формасы: ойын сабақ

БАРЫСЫ: Ойынның шарттары: 1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар); 3. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙ

4 слайд
БАРЫСЫ: Ойынның шарттары:   1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар); 3. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық есеп); 4. «КІМ ТАПҚЫР!» (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру); 5. «ОЙЛАН ТАП!» (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 6. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) 7.« ФИЗИКА ЖӘНЕ МАҚАЛДАР » ( Слайдта берілген сөздердерден физикалық мағынасы бар мақал құрастырады ); 8.«ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару)

4 слайд

БАРЫСЫ: Ойынның шарттары:   1. ТАНЫСТЫРУ (әр топ тобын, ұранын айту); 2. «КІМ ЖЫЛДАМ» (викториналық сұрақтар); 3. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық есеп); 4. «КІМ ТАПҚЫР!» (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру); 5. «ОЙЛАН ТАП!» (берілген тапсырма бойынша физикалық тәжірибе жасау); 6. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) 7.« ФИЗИКА ЖӘНЕ МАҚАЛДАР » ( Слайдта берілген сөздердерден физикалық мағынасы бар мақал құрастырады ); 8.«ТІЛ - ӨНЕР» (жұмбақтың шешімін тауып, орыс, ағылшын тіліне аудару)

III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық есеп); Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алуың

5 слайд
III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық есеп);   Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алуыңыз керек. Жылқы – 50 теңге, сиыр – 10 теңге, қой – 1 теңге. Ойынға ойыншылармен бірге барлық көрермендер де қатысуға болады. Есептің шешуін кім табады ?

5 слайд

III. «ОЙЛАНАЙЫҚ, ОЙЛАЙЫҚ!» (логикалық есеп);   Тапсырма: Сіздің қолыңызда – 500 теңге ақша бар, оған 100 бас мал сатып алуыңыз керек. Жылқы – 50 теңге, сиыр – 10 теңге, қой – 1 теңге. Ойынға ойыншылармен бірге барлық көрермендер де қатысуға болады. Есептің шешуін кім табады ?

6 слайд

6 слайд

IV. «КІМ ТАПҚЫР!» (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру);

7 слайд
IV. «КІМ ТАПҚЫР!» (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру);  

7 слайд

IV. «КІМ ТАПҚЫР!» (берілген физикалық құралдардың атын, атқаратын қызметін түсіндіру);  

VI. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) Тапсырма: Адамға қарағанда 5 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы аяғ

8 слайд
VI. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) Тапсырма: Адамға қарағанда 5 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы аяғында 5 саусақ, артқы аяғында 4 саусағы бар, жүгіргенде 50 км/сағ жүгіре, 60 метр қашықтықтан кө ре алатын, адамға қарағанда 14 есе иісті артық сезе алатын жануар қалай аталады?

8 слайд

VI. СЕРГІТУ СӘТІ. (Кел, күлейік!) Тапсырма: Адамға қарағанда 5 қабырғасы артық, 30 қабырғалы, 517 мускулдан, алдыңғы аяғында 5 саусақ, артқы аяғында 4 саусағы бар, жүгіргенде 50 км/сағ жүгіре, 60 метр қашықтықтан кө ре алатын, адамға қарағанда 14 есе иісті артық сезе алатын жануар қалай аталады?

VII. «ФИЗИКА ЖӘНЕ МАҚАЛДАР» Слайдта берілген сөздердерден әр команда жарыса физикалық мағынасы бар мақал құрастырады. Сө

9 слайд
VII. «ФИЗИКА ЖӘНЕ МАҚАЛДАР» Слайдта берілген сөздердерден әр команда жарыса физикалық мағынасы бар мақал құрастырады. Сөздер : жел,күйген,білекті,үрлеу, түтін,күлше,жылуы,шіріт еді;

9 слайд

VII. «ФИЗИКА ЖӘНЕ МАҚАЛДАР» Слайдта берілген сөздердерден әр команда жарыса физикалық мағынасы бар мақал құрастырады. Сөздер : жел,күйген,білекті,үрлеу, түтін,күлше,жылуы,шіріт еді;

1 -мақал. Жел соқпаса шөптің басы қимылдамайды. (инерция заңы) 2 -мақал. Аузы күйген үрлеп ішеді. (шайдыүрлеген кезде

10 слайд
1 -мақал. Жел соқпаса шөптің басы қимылдамайды. (инерция заңы) 2 -мақал. Аузы күйген үрлеп ішеді. (шайдыүрлеген кезде суық ауа кіреді де шайдың суу процесін жеделдетеді) 3 -мақал. Білек ті бірді жығады, білімді мыңды жығады. (Ньютон заңы .) 4 -мақал. Отты үрлеген жағады, шындықты іздеген табады. (Отты үрлеген кезде, отқа жаңадан таза ауа келеді де оттың жақсы жануына себепші болады.) 5 -мақал. Түндіксіз үйден түтін түзу шықпайды. (Қыста уй ге от жаққанда пеш, самауыр жақсы жануы үшін түндікті ашып, салқын ауаның кіріп, ластанған жылы ауаны сыртқа айдатқан. Конвекция құбылысы салқын ауа ауыр болғандықтан төмен түседі де, қызған жеңіл ауаны жоғары айдайды, яғни түтін түзу шықпайды.) 6 -мақал. Нан піскенше күлше күйеді. (Неғұрлым қыздырылған дененің массасы аз болса, соғұрлым оған аз жылу беру керек.) 7 -мақал. Тонның жылуы терісінен емес – жүнінен. (Жүніннің арасында ауа бар. Ауаның жылу өткізгіштігі нашар, сондықтан тон адамның қызуын сыртқа, а л сыртқы суықты адам денесіне тигізбейді. ) 8 -мақал. Бір құмалақ, бір қарын майды шірітеді. ( диффузия құбылысы)

10 слайд

1 -мақал. Жел соқпаса шөптің басы қимылдамайды. (инерция заңы) 2 -мақал. Аузы күйген үрлеп ішеді. (шайдыүрлеген кезде суық ауа кіреді де шайдың суу процесін жеделдетеді) 3 -мақал. Білек ті бірді жығады, білімді мыңды жығады. (Ньютон заңы .) 4 -мақал. Отты үрлеген жағады, шындықты іздеген табады. (Отты үрлеген кезде, отқа жаңадан таза ауа келеді де оттың жақсы жануына себепші болады.) 5 -мақал. Түндіксіз үйден түтін түзу шықпайды. (Қыста уй ге от жаққанда пеш, самауыр жақсы жануы үшін түндікті ашып, салқын ауаның кіріп, ластанған жылы ауаны сыртқа айдатқан. Конвекция құбылысы салқын ауа ауыр болғандықтан төмен түседі де, қызған жеңіл ауаны жоғары айдайды, яғни түтін түзу шықпайды.) 6 -мақал. Нан піскенше күлше күйеді. (Неғұрлым қыздырылған дененің массасы аз болса, соғұрлым оған аз жылу беру керек.) 7 -мақал. Тонның жылуы терісінен емес – жүнінен. (Жүніннің арасында ауа бар. Ауаның жылу өткізгіштігі нашар, сондықтан тон адамның қызуын сыртқа, а л сыртқы суықты адам денесіне тигізбейді. ) 8 -мақал. Бір құмалақ, бір қарын майды шірітеді. ( диффузия құбылысы)

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд