Материалдар / "Қызықты химия әлемі" сайысы

"Қызықты химия әлемі" сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия апталығында қолдануға өте тиімді материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2020
1509
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Қызықты химия әлемі» Дайындаған: Биология,Химия пәні мұғалімі: Айтбаева Ақмарал Ералбайқызы

1 слайд
«Қызықты химия әлемі» Дайындаған: Биология,Химия пәні мұғалімі: Айтбаева Ақмарал Ералбайқызы

1 слайд

«Қызықты химия әлемі» Дайындаған: Биология,Химия пәні мұғалімі: Айтбаева Ақмарал Ералбайқызы

Мақсаты: Жалпы химиядан алған білімдерін жинақтап, жүйелеп, өз бетімен еңбектенуге, іскерліктерін арттыруға дағдыла

2 слайд
Мақсаты: Жалпы химиядан алған білімдерін жинақтап, жүйелеп, өз бетімен еңбектенуге, іскерліктерін арттыруға дағдыландыру, одан әрі пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сұрақ тапсырмаларын, сөзжұмбақ шешу, есептер шығару, тәжірибе көрсету арқылы ой-өрісін кеңінен дамыту, білімділік пен дамытушылықты байланыстыра отырып, жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа үйрету.

2 слайд

Мақсаты: Жалпы химиядан алған білімдерін жинақтап, жүйелеп, өз бетімен еңбектенуге, іскерліктерін арттыруға дағдыландыру, одан әрі пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, сұрақ тапсырмаларын, сөзжұмбақ шешу, есептер шығару, тәжірибе көрсету арқылы ой-өрісін кеңінен дамыту, білімділік пен дамытушылықты байланыстыра отырып, жылдамдыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа үйрету.

Сайыс кезеңдері 1-бөлім. «Бәйге» 2- бөлім. «Ой қозғау » 3-бөлім. «Мен кіммін?» 4-бөлім. «Химиялық портрет» 5- б өлім. «Шығарма

3 слайд
Сайыс кезеңдері 1-бөлім. «Бәйге» 2- бөлім. «Ой қозғау » 3-бөлім. «Мен кіммін?» 4-бөлім. «Химиялық портрет» 5- б өлім. «Шығармашылық сәт»

3 слайд

Сайыс кезеңдері 1-бөлім. «Бәйге» 2- бөлім. «Ой қозғау » 3-бөлім. «Мен кіммін?» 4-бөлім. «Химиялық портрет» 5- б өлім. «Шығармашылық сәт»

1. бөлім. «Бәйге» (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) І-топқа қойылатың сұрақтар 1. Зат массасының сақталу заңын кім ашты? 2. Авагадро

4 слайд
1. бөлім. «Бәйге» (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) І-топқа қойылатың сұрақтар 1. Зат массасының сақталу заңын кім ашты? 2. Авагадро саны тең? 3. Газдың моль көлемі? 4. Өндірісте сутекті қалай алады? 5. Қышқылдар қандай болады? 6. Реттік номері 29 - шы элементтің неше электрон қабаты бар? 7. Периодтық жүйеде неше период бар? 8. Қай элементтің атомдық массасы 12? 9. Реакция типтерін ата? 10. Емдік қасиеті бар улы газ?

4 слайд

1. бөлім. «Бәйге» (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) І-топқа қойылатың сұрақтар 1. Зат массасының сақталу заңын кім ашты? 2. Авагадро саны тең? 3. Газдың моль көлемі? 4. Өндірісте сутекті қалай алады? 5. Қышқылдар қандай болады? 6. Реттік номері 29 - шы элементтің неше электрон қабаты бар? 7. Периодтық жүйеде неше период бар? 8. Қай элементтің атомдық массасы 12? 9. Реакция типтерін ата? 10. Емдік қасиеті бар улы газ?

ІІ-топқа қойылатын сұрақтар (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) 1. NH 3 молекуласындағы химиялық байланыс? 2.Химия пәні нені оқыта

5 слайд
ІІ-топқа қойылатын сұрақтар (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) 1. NH 3 молекуласындағы химиялық байланыс? 2.Химия пәні нені оқытады? 3. Оттектің аллопоропиялық түр өзгерісі? 4.Сілтілік металдардың периодтық жүйеде орналасуы? 5.Химиялық реакцияның қандай белгілерін білесің? Атаңыз. 6.Заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі 7. Химиядағы басты ұғым 8. Химиялық реакция типтерін атаңыз 9. Авогадро тұрақтысының мәні 10.Зат мөлшерінің белгіленуі, немен өлшенеді?

5 слайд

ІІ-топқа қойылатын сұрақтар (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) 1. NH 3 молекуласындағы химиялық байланыс? 2.Химия пәні нені оқытады? 3. Оттектің аллопоропиялық түр өзгерісі? 4.Сілтілік металдардың периодтық жүйеде орналасуы? 5.Химиялық реакцияның қандай белгілерін білесің? Атаңыз. 6.Заттың құрамы мен қасиетін сақтайтын ең кіші бөлшегі 7. Химиядағы басты ұғым 8. Химиялық реакция типтерін атаңыз 9. Авогадро тұрақтысының мәні 10.Зат мөлшерінің белгіленуі, немен өлшенеді?

ІІ-кезең «Ой қозғау» Оқушылардың валенттілік ұғымын қалай меңгергендігі, химиялық формулалар құрастыру біліктіліктері тексері

6 слайд
ІІ-кезең «Ой қозғау» Оқушылардың валенттілік ұғымын қалай меңгергендігі, химиялық формулалар құрастыру біліктіліктері тексеріледі (Әр дұрыс жауапқа 1 балл) І топ 1.Қосылыстағы элементтің валенттілігін анықта (тапсырма үлестірме ретінде берілген) SiH 4 , CrO 3 , H 2 S, CO 2 , K 2 O, CO 2.Қосылыстардың формулаларын құрастырыңдар: VI II II I III I VII II СrO, BaCl, AlH, MnO ІІ топ 1.Қосылыстағы элементтің валенттілігін анықта (тапсырма үлестірме ретінде берілген) HBr, Cl 2 O 5 , Cl 2 O 7 , РН 3 , SO 3, Al 2 O 3, 2.Қосылыстардың формулаларын құрастырыңдар: II I III I V II III II CaCl PCl NO CrO

6 слайд

ІІ-кезең «Ой қозғау» Оқушылардың валенттілік ұғымын қалай меңгергендігі, химиялық формулалар құрастыру біліктіліктері тексеріледі (Әр дұрыс жауапқа 1 балл) І топ 1.Қосылыстағы элементтің валенттілігін анықта (тапсырма үлестірме ретінде берілген) SiH 4 , CrO 3 , H 2 S, CO 2 , K 2 O, CO 2.Қосылыстардың формулаларын құрастырыңдар: VI II II I III I VII II СrO, BaCl, AlH, MnO ІІ топ 1.Қосылыстағы элементтің валенттілігін анықта (тапсырма үлестірме ретінде берілген) HBr, Cl 2 O 5 , Cl 2 O 7 , РН 3 , SO 3, Al 2 O 3, 2.Қосылыстардың формулаларын құрастырыңдар: II I III I V II III II CaCl PCl NO CrO

Жауаптары: І топ IV I VI II I II IV I

7 слайд
Жауаптары: І топ IV I VI II I II IV II I I II VI II SiH 4 , CrO 3 , H 2 S, CO 2 , CO, SO 3 СrO 3 BaCl 2 AlH 3 Mn 2 O 7 P 2 O 3   ІІ топ I I V II VII II III I I II III II HBr, Cl 2 O 5 , Cl 2 O 7 , РН 3 , K 2 O, Al 2 O 3 CaCl 2 PCl 3 N 2 O 5 Cr 2 O 3 Cl 2 O 7    

7 слайд

Жауаптары: І топ IV I VI II I II IV II I I II VI II SiH 4 , CrO 3 , H 2 S, CO 2 , CO, SO 3 СrO 3 BaCl 2 AlH 3 Mn 2 O 7 P 2 O 3   ІІ топ I I V II VII II III I I II III II HBr, Cl 2 O 5 , Cl 2 O 7 , РН 3 , K 2 O, Al 2 O 3 CaCl 2 PCl 3 N 2 O 5 Cr 2 O 3 Cl 2 O 7    

ІІІ-«Мен кіммін?» ойыны : (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) І топ 1. Бірінші бөлігім көп емес, екінші бөлігім тілсіз жау. 2. Бірінші

8 слайд
ІІІ-«Мен кіммін?» ойыны : (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) І топ 1. Бірінші бөлігім көп емес, екінші бөлігім тілсіз жау. 2. Бірінші бөлігім «алда бол» деген бұйрық рай, екінші бөлігім сан есім ІІ топ 3. Бірінші бөлігім тасқын су, екінші бөлігім мал құлағына салатын белгі. 4. Бірінші бөлігім қабылда деген сөздің мағынасын береді, екінші буыным шараппен улану деген мағынада

8 слайд

ІІІ-«Мен кіммін?» ойыны : (Әр дұрыс жауапқа 5 балл) І топ 1. Бірінші бөлігім көп емес, екінші бөлігім тілсіз жау. 2. Бірінші бөлігім «алда бол» деген бұйрық рай, екінші бөлігім сан есім ІІ топ 3. Бірінші бөлігім тасқын су, екінші бөлігім мал құлағына салатын белгі. 4. Бірінші бөлігім қабылда деген сөздің мағынасын береді, екінші буыным шараппен улану деген мағынада

І V - «Химиялық портрет» Бұл бөлімде сіздерге тапсырмалар оқылады. Қай топ бірінші жауап берсе ұпай сол топқа беріледі. (Әр д

9 слайд
І V - «Химиялық портрет» Бұл бөлімде сіздерге тапсырмалар оқылады. Қай топ бірінші жауап берсе ұпай сол топқа беріледі. (Әр дұрыс ұпайға 10 балл) І Орыс химигі, Петербург Ғылым Академиясының корреспондент мүшесі (1876). 1834 ж. 27-қаңтарда Ресейдің Тобольск қаласында дүниеге келген. Химиялық элементтерді ретке келтіріп 35 жасында өзінің атақты ғылыми жаңалығын паш еткен, математика мен физиканың әдістерін химияның күрделі мәселелерін шешуге қолданған орыстың ұлы ғалымы, педагог және қоғам қайраткері

9 слайд

І V - «Химиялық портрет» Бұл бөлімде сіздерге тапсырмалар оқылады. Қай топ бірінші жауап берсе ұпай сол топқа беріледі. (Әр дұрыс ұпайға 10 балл) І Орыс химигі, Петербург Ғылым Академиясының корреспондент мүшесі (1876). 1834 ж. 27-қаңтарда Ресейдің Тобольск қаласында дүниеге келген. Химиялық элементтерді ретке келтіріп 35 жасында өзінің атақты ғылыми жаңалығын паш еткен, математика мен физиканың әдістерін химияның күрделі мәселелерін шешуге қолданған орыстың ұлы ғалымы, педагог және қоғам қайраткері

ІІ Шығармашылық қызметі өзінің қызығушылық өрісінің кеңдігімен және табиғат сырларына терең енуімен ерекшеленеді. Оның зертте

10 слайд
ІІ Шығармашылық қызметі өзінің қызығушылық өрісінің кеңдігімен және табиғат сырларына терең енуімен ерекшеленеді. Оның зерттеулері математика, физика, химия, Жер туралы ілім, астрономия салаларына жатады. Бұл зерттеулердің нәтижелері қазіргі заманғы жаратылыстанудың негізін салды. 1748 жылы атом- молекулалық ілімінің негізін жариялаған және де химиялық реакция кезіндегі массаның сақталу заңын ұсынған орыстың ұлы ғалымы, жаратылыстанушы, суретші, тарихшы

10 слайд

ІІ Шығармашылық қызметі өзінің қызығушылық өрісінің кеңдігімен және табиғат сырларына терең енуімен ерекшеленеді. Оның зерттеулері математика, физика, химия, Жер туралы ілім, астрономия салаларына жатады. Бұл зерттеулердің нәтижелері қазіргі заманғы жаратылыстанудың негізін салды. 1748 жылы атом- молекулалық ілімінің негізін жариялаған және де химиялық реакция кезіндегі массаның сақталу заңын ұсынған орыстың ұлы ғалымы, жаратылыстанушы, суретші, тарихшы

ІІІ 1811 жылы жай газдардың молекуласы бiр немесе бiрнеше атомдардан тұрады деген жорамал жасап, осы жорамал негiзiнде ол негi

11 слайд
ІІІ 1811 жылы жай газдардың молекуласы бiр немесе бiрнеше атомдардан тұрады деген жорамал жасап, осы жорамал негiзiнде ол негiзгi идеал газ заңдарының бiрiнiң айтылуын (өрнектелуiн), атомдық және молекулалық массаны анықтау әдiсiн анықтады. Ол өз есiмiмен универсалдық тұрақты сан (6,02*10 23 ) – идеал газдың 1 молiндегi молекулалар саны деп атаған итальян физигi және химигі

11 слайд

ІІІ 1811 жылы жай газдардың молекуласы бiр немесе бiрнеше атомдардан тұрады деген жорамал жасап, осы жорамал негiзiнде ол негiзгi идеал газ заңдарының бiрiнiң айтылуын (өрнектелуiн), атомдық және молекулалық массаны анықтау әдiсiн анықтады. Ол өз есiмiмен универсалдық тұрақты сан (6,02*10 23 ) – идеал газдың 1 молiндегi молекулалар саны деп атаған итальян физигi және химигі

V- « Шығармашылық сәт» Мұнда оқушылардың шығармашылық қабілеттері анықталып, тиісті ұпайлары беріледі. Әр дұрыс жауап үшін 1

12 слайд
V- « Шығармашылық сәт» Мұнда оқушылардың шығармашылық қабілеттері анықталып, тиісті ұпайлары беріледі. Әр дұрыс жауап үшін 1 ұпай. 1. Берілген сөздердің ішінен қажеттісін тауып, мақал-мәтел құрастыру. (Ауыл, қала, орда – алтын; Жылқы, қой, түйе – қорғасын; Алтын, қорғасын, темір – тас; Алтын, платина, темір – шыққан ). © Wikipedia.org

12 слайд

V- « Шығармашылық сәт» Мұнда оқушылардың шығармашылық қабілеттері анықталып, тиісті ұпайлары беріледі. Әр дұрыс жауап үшін 1 ұпай. 1. Берілген сөздердің ішінен қажеттісін тауып, мақал-мәтел құрастыру. (Ауыл, қала, орда – алтын; Жылқы, қой, түйе – қорғасын; Алтын, қорғасын, темір – тас; Алтын, платина, темір – шыққан ). © Wikipedia.org

Қорытынды

13 слайд
Қорытынды

13 слайд

Қорытынды

Назарларыңызға рахмет © Wikipedia.org

14 слайд
Назарларыңызға рахмет © Wikipedia.org

14 слайд

Назарларыңызға рахмет © Wikipedia.org

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ