Материалдар / ҚЫЗЫҚТЫ МАТЕМАтикАЛЫҚ оЙЫНДАР

ҚЫЗЫҚТЫ МАТЕМАтикАЛЫҚ оЙЫНДАР

Материал туралы қысқаша түсінік
 7 – ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету  Логикалық ой-өрісін дамыту.  Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу  7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді  Жылдам есептеп үйренеді  Білімін жүйелі пайдалананып үйренеді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
16 Маусым 2018
381
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қызықты математикалық ойындар

1 слайд
Қызықты математикалық ойындар

1 слайд

Қызықты математикалық ойындар

Сабақтың мақсаты: Білімділік мәні: Әр түрлі математикалық ойын тапсырмаларды орындау . Білімдерін ,одан әрі тереңдету.Алған бі

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік мәні: Әр түрлі математикалық ойын тапсырмаларды орындау . Білімдерін ,одан әрі тереңдету.Алған білімдерін пысықтау. Дамытушылық мәні:Өлең –есептер,ертегі есептер,сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылардың математикалық ойлау қаблетін дамыту,пәнге қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік мәні: Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Есте сақтау қабілетін жетілдіру.Туған жерінің табиғатын сүюге,қорғауға,көркейтуге атсалысуға тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Білімділік мәні: Әр түрлі математикалық ойын тапсырмаларды орындау . Білімдерін ,одан әрі тереңдету.Алған білімдерін пысықтау. Дамытушылық мәні:Өлең –есептер,ертегі есептер,сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылардың математикалық ойлау қаблетін дамыту,пәнге қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік мәні: Оқушыларды ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Есте сақтау қабілетін жетілдіру.Туған жерінің табиғатын сүюге,қорғауға,көркейтуге атсалысуға тәрбиелеу.

Бүгінгі сабақта 1.Таныстыру 2. Сөзжұмбақ шешу 3.”Баспалдақ” ойыны 4.Бейнелі сөз шешу 5. Бейне сұрақ 6.”Сан

3 слайд
Бүгінгі сабақта 1.Таныстыру 2. Сөзжұмбақ шешу 3.”Баспалдақ” ойыны 4.Бейнелі сөз шешу 5. Бейне сұрақ 6.”Санамақ” жарысы 7.Викторина 8.Өлең есептер 9.Суреттегі фигураларды анықтау

3 слайд

Бүгінгі сабақта 1.Таныстыру 2. Сөзжұмбақ шешу 3.”Баспалдақ” ойыны 4.Бейнелі сөз шешу 5. Бейне сұрақ 6.”Санамақ” жарысы 7.Викторина 8.Өлең есептер 9.Суреттегі фигураларды анықтау

Уа, халайық, халайық Бәріне жар салайық Бүгінгі кеш төрінде Математика елінде Есеп шешіп жарысып Жұмбақ шешіп аңдысып Шабыт тасы

4 слайд
Уа, халайық, халайық Бәріне жар салайық Бүгінгі кеш төрінде Математика елінде Есеп шешіп жарысып Жұмбақ шешіп аңдысып Шабыт тасып,шалқысып Көңілді кеш жасайық Жұмбақ шеру шашайық Мұнда қызық табылар Жұмбақ,есеп бәрі бар Ал,сайыскер балалар Білімдеріңді сынайық

4 слайд

Уа, халайық, халайық Бәріне жар салайық Бүгінгі кеш төрінде Математика елінде Есеп шешіп жарысып Жұмбақ шешіп аңдысып Шабыт тасып,шалқысып Көңілді кеш жасайық Жұмбақ шеру шашайық Мұнда қызық табылар Жұмбақ,есеп бәрі бар Ал,сайыскер балалар Білімдеріңді сынайық

Бабатаева Таңшолпан Қуанышева Гауһар Сексенбай Ерхан Есдәулетов Мерей Хабдрахи Жансая

5 слайд
Бабатаева Таңшолпан Қуанышева Гауһар Сексенбай Ерхан Есдәулетов Мерей Хабдрахи Жансая

5 слайд

Бабатаева Таңшолпан Қуанышева Гауһар Сексенбай Ерхан Есдәулетов Мерей Хабдрахи Жансая

Сақыпкерей Еркежан Орынбасар Жұлдыз Алмағамбетов Нұрхан Е

6 слайд
Сақыпкерей Еркежан Орынбасар Жұлдыз Алмағамбетов Нұрхан Есенова Жұлдыз Сенгір Қуаныш

6 слайд

Сақыпкерей Еркежан Орынбасар Жұлдыз Алмағамбетов Нұрхан Есенова Жұлдыз Сенгір Қуаныш

Бабатаева Таңшолпан Қуанышева Гауһар Сексенбай Ерхан Есдәулетов Хабдрахи Мерей

7 слайд
Бабатаева Таңшолпан Қуанышева Гауһар Сексенбай Ерхан Есдәулетов Хабдрахи Мерей Жансая

7 слайд

Бабатаева Таңшолпан Қуанышева Гауһар Сексенбай Ерхан Есдәулетов Хабдрахи Мерей Жансая

Сақыпкерей Еркежан Орынбасар Сенгір

8 слайд
Сақыпкерей Еркежан Орынбасар Сенгір Жұлдыз Қуаныш Алмағамбетов Нұрхан Есенова Жұлдыз

8 слайд

Сақыпкерей Еркежан Орынбасар Сенгір Жұлдыз Қуаныш Алмағамбетов Нұрхан Есенова Жұлдыз

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Ж А Қ Ш А 1.Ең кіші үш таңбалы сан 2.Қабырғалары тең тік төртбұрыш 3.Ондықтан құралған сан 4.Бір таңбалы сан 5.Кемі

11 слайд
    Ж А Қ       Ш А 1.Ең кіші үш таңбалы сан 2.Қабырғалары тең тік төртбұрыш 3.Ондықтан құралған сан 4.Бір таңбалы сан 5.Кеміту амалы

11 слайд

    Ж А Қ       Ш А 1.Ең кіші үш таңбалы сан 2.Қабырғалары тең тік төртбұрыш 3.Ондықтан құралған сан 4.Бір таңбалы сан 5.Кеміту амалы

Б Ұ Р Ы Ш 1.Бір таңбалы сан 2.Геометриялық фигура 3.Бұрыш түрі 4. Уақыт өлшем бірлігі 5.Дө

12 слайд
  Б     Ұ Р   Ы     Ш 1.Бір таңбалы сан 2.Геометриялық фигура 3.Бұрыш түрі 4. Уақыт өлшем бірлігі 5.Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз.

12 слайд

  Б     Ұ Р   Ы     Ш 1.Бір таңбалы сан 2.Геометриялық фигура 3.Бұрыш түрі 4. Уақыт өлшем бірлігі 5.Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз.

13 слайд

13 слайд

Н.Ә. Назарбаев “ҚАЗАҚСТАН АУАСЫ ТАЗА, СУЫ – МӨЛДІР, ЖАСЫЛ ЖЕЛЕККЕ АЙНАЛУЫ ТИІС”

14 слайд
Н.Ә. Назарбаев “ҚАЗАҚСТАН АУАСЫ ТАЗА, СУЫ – МӨЛДІР, ЖАСЫЛ ЖЕЛЕККЕ АЙНАЛУЫ ТИІС”

14 слайд

Н.Ә. Назарбаев “ҚАЗАҚСТАН АУАСЫ ТАЗА, СУЫ – МӨЛДІР, ЖАСЫЛ ЖЕЛЕККЕ АЙНАЛУЫ ТИІС”

А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

15 слайд
А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

15 слайд

А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

«Алғырлар» «Білгірлер» 90 +10= 24+2= 25+3= 24+3= 35+2= 38-8= 56+1= 40-10= 73+2= Баспалдақ ойыны 40-20= 80-

16 слайд
«Алғырлар» «Білгірлер» 90 +10= 24+2= 25+3= 24+3= 35+2= 38-8= 56+1= 40-10= 73+2= Баспалдақ ойыны 40-20= 80-50=

16 слайд

«Алғырлар» «Білгірлер» 90 +10= 24+2= 25+3= 24+3= 35+2= 38-8= 56+1= 40-10= 73+2= Баспалдақ ойыны 40-20= 80-50=

А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

17 слайд
А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

17 слайд

А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

18 слайд

18 слайд

.

19 слайд
.

19 слайд

.

А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

20 слайд
А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

20 слайд

А Ғ А Ш О Т Ы Р Ғ Ы З А М Ы З

С Е Р Г І Т У Жапырақтары жайқалып, Биік ағаш өседі. Самал желмен тербеліп, Бұлттар жылжып келеді.

21 слайд
С Е Р Г І Т У Жапырақтары жайқалып, Биік ағаш өседі. Самал желмен тербеліп, Бұлттар жылжып келеді.

21 слайд

С Е Р Г І Т У Жапырақтары жайқалып, Биік ағаш өседі. Самал желмен тербеліп, Бұлттар жылжып келеді.

Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

22 слайд
Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

22 слайд

Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

23 слайд

23 слайд

Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

24 слайд
Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

24 слайд

Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

25 слайд
Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

25 слайд

Г Ү Л Д Е Р Е Г Е М І З

Құстарды шақырамыз

26 слайд
Құстарды шақырамыз

26 слайд

Құстарды шақырамыз

Құстарды шақырамыз

27 слайд
Құстарды шақырамыз

27 слайд

Құстарды шақырамыз

Құстарды шақырамыз

28 слайд
Құстарды шақырамыз

28 слайд

Құстарды шақырамыз

Суретте неше бар?

29 слайд
Суретте неше бар?

29 слайд

Суретте неше бар?

Суретте неше бар?

30 слайд
Суретте неше бар?

30 слайд

Суретте неше бар?

Математика

31 слайд
Математика

31 слайд

Математика

Математика

32 слайд
Математика

32 слайд

Математика

33 слайд

33 слайд

Сау болыңыздар!

34 слайд
Сау болыңыздар!

34 слайд

Сау болыңыздар!

1- топ 2-топ 1. Амалды орында: 27 + 42

35 слайд
1- топ 2-топ 1. Амалды орында: 27 + 42 28 + 32 а) 69 а) 60 ә) 47 ә) 61 б) 29 б) 62 2. 1 жылда қанша ай бар? 1 аптада қанша күн бар? а) 12 а) 7 ә) 18 ә) 14 б) 36 б) 21 3. Сатылғаны-10 л Кесе – 70 теңге Қалғаны – 30 л Қасық – 30 теңге Болғаны - ? Барлығы - ? а) 10 а) 40 теңге ә) 33 ә) 90 теңге б) 40 б) 100 теңге 4. Салыстыр: 8 жүздік * 6жүзд 9 жүзд * 5 жүзд а) < а) < ә) > ә) = б) = б) > 5. Минутпен өрнекте: Сағатпен өрнекте: 2сағ 20 мин 1 тәуілік 4 саға= а) 120 а) 20 ә) 140 ә) 28 б) 160 б) 24

35 слайд

1- топ 2-топ 1. Амалды орында: 27 + 42 28 + 32 а) 69 а) 60 ә) 47 ә) 61 б) 29 б) 62 2. 1 жылда қанша ай бар? 1 аптада қанша күн бар? а) 12 а) 7 ә) 18 ә) 14 б) 36 б) 21 3. Сатылғаны-10 л Кесе – 70 теңге Қалғаны – 30 л Қасық – 30 теңге Болғаны - ? Барлығы - ? а) 10 а) 40 теңге ә) 33 ә) 90 теңге б) 40 б) 100 теңге 4. Салыстыр: 8 жүздік * 6жүзд 9 жүзд * 5 жүзд а) < а) < ә) > ә) = б) = б) > 5. Минутпен өрнекте: Сағатпен өрнекте: 2сағ 20 мин 1 тәуілік 4 саға= а) 120 а) 20 ә) 140 ә) 28 б) 160 б) 24

Тест жауаптары 1.А 2.А 3.Б 4.Ә 5.Ә 1.А 2.А 3.Б 4.Б 5.Ә 1-топ 2-топ

36 слайд
Тест жауаптары 1.А 2.А 3.Б 4.Ә 5.Ә 1.А 2.А 3.Б 4.Б 5.Ә 1-топ 2-топ

36 слайд

Тест жауаптары 1.А 2.А 3.Б 4.Ә 5.Ә 1.А 2.А 3.Б 4.Б 5.Ә 1-топ 2-топ

Министірлікпен келісілген курстар тізімі