Рефлексия түрлері слайд презентация
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
сертификат алыңыз!
1 слайд
Сабақты қорытындылау.
Рефлексия
1 слайд
Сабақты қорытындылау. Рефлексия
2 слайд
•Рефлексия латын тілінде reflexio – кері
оралу мағынасын білдіреді.
• Шет тілдері сөздерінің сөздігі рефлексияны
өзінің ішкі жағдайы туралы ойлану, өзін өзі
тану деп түсіндіреді.
• орыс тілінің түсіндірме сөздігі рефлексия
сөзінің мағынасын өз ісіне талдау ретінде
түсіндіреді. (самоанализ)
•Заманауи педагогикада рефлексия
астарында өз қызметіне және оның
нәтижесіне талдау түсінігі жатыр.
2 слайд
•Рефлексия латын тілінде reflexio – кері оралу мағынасын білдіреді. • Шет тілдері сөздерінің сөздігі рефлексияны өзінің ішкі жағдайы туралы ойлану, өзін өзі тану деп түсіндіреді. • орыс тілінің түсіндірме сөздігі рефлексия сөзінің мағынасын өз ісіне талдау ретінде түсіндіреді. (самоанализ) •Заманауи педагогикада рефлексия астарында өз қызметіне және оның нәтижесіне талдау түсінігі жатыр.
3 слайд
Рефлексия Рефлексия түрлерітүрлері
1.Көңіл күйі мен
эмоционалдық жағдайының
рефлексиясы;
2. Сабақ барысындағы
жұмысының рефлексиясы;
3. Оқу материалы мазмұнының
рефлексиясы;
3 слайд
Рефлексия Рефлексия түрлерітүрлері 1.Көңіл күйі мен эмоционалдық жағдайының рефлексиясы; 2. Сабақ барысындағы жұмысының рефлексиясы; 3. Оқу материалы мазмұнының рефлексиясы;
4 слайд
•Түрлі түсті
үлестірмелер,
эмоция спектрінің
бейнелері;
•Бет- жүздері
бейнеленген
үлестірмелер;
•Көңіл күйді
білдіретін түрлі-
түсті бейнелер
Көңіл күйі мен эмоционалдық жағдайы
рефлексиясының тәсілдері
РЕФЛЕКСИЯ
САБАҚТА ӨЗІМДІ ЖАҚСЫ
СЕЗІНДІМ, БӘРІН ТҮСІНДІМ
САБАҚТА ӨЗІМЕ СЕНІМСІЗ
БОЛДЫМ,
АЗДАП ҚИНАЛДЫМ
САБАҚТА ЕШТЕҢЕ
ТҮСІНБЕДІМ
4 слайд
•Түрлі түсті үлестірмелер, эмоция спектрінің бейнелері; •Бет- жүздері бейнеленген үлестірмелер; •Көңіл күйді білдіретін түрлі- түсті бейнелер Көңіл күйі мен эмоционалдық жағдайы рефлексиясының тәсілдері РЕФЛЕКСИЯ САБАҚТА ӨЗІМДІ ЖАҚСЫ СЕЗІНДІМ, БӘРІН ТҮСІНДІМ САБАҚТА ӨЗІМЕ СЕНІМСІЗ БОЛДЫМ, АЗДАП ҚИНАЛДЫМ САБАҚТА ЕШТЕҢЕ ТҮСІНБЕДІМ
5 слайд
Оқушылар бағдаршам түстеріне сәйкес кері
байланыс жасайды
“Бағдаршам” рефлексиясын қолдану
5 слайд
Оқушылар бағдаршам түстеріне сәйкес кері байланыс жасайды “Бағдаршам” рефлексиясын қолдану
6 слайд
Тақтада күн орнатылған, балаларға сары
жәнекөгілдір түсті сәулешіктер таратылады.
Сәулешіктер күнге жапсырылуы керек:
сары түсті – маған өте ұнады, өте көп қызық
ақпараттар алдым;
көгілдір түсті – сабақ қызық емес, мен үшін
маңызды ақпараттар болған жоқ.
«Күншуақ» рефлексиясын қолдану
6 слайд
Тақтада күн орнатылған, балаларға сары жәнекөгілдір түсті сәулешіктер таратылады. Сәулешіктер күнге жапсырылуы керек: сары түсті – маған өте ұнады, өте көп қызық ақпараттар алдым; көгілдір түсті – сабақ қызық емес, мен үшін маңызды ақпараттар болған жоқ. «Күншуақ» рефлексиясын қолдану
7 слайд
«Алма ағашы»
рефлексиясын
қолдану
Қызыл алмаға
түсінгендерін, жасыл
алмаға қиналатын
сұрақтарын, сары алмаға
түсінбегендерін жазып,
ағашқа орналастырады.
7 слайд
«Алма ағашы» рефлексиясын қолдану Қызыл алмаға түсінгендерін, жасыл алмаға қиналатын сұрақтарын, сары алмаға түсінбегендерін жазып, ағашқа орналастырады.
8 слайд
«Тілектер тізбегі»
рефлексиясын қолдану
Өзара әрекеттестік нәтижесі негізінде
немесе тапсырма орындау алдында өзіне және
өзгелерге тілек айту ұсынылады. Бір-біріне
символ тапсыруға да болады.
8 слайд
«Тілектер тізбегі» рефлексиясын қолдану Өзара әрекеттестік нәтижесі негізінде немесе тапсырма орындау алдында өзіне және өзгелерге тілек айту ұсынылады. Бір-біріне символ тапсыруға да болады.
9 слайд
Жай күйі +10-1 Жай күйі
қызығушылығы
артты
жалықты
белсенді селқос
қауіпсіз қорғансыз
өздігімен
орындай алады
бағынышты
қанағаттантанды қанағаттанбады
жетістік сезімі жеңіліс сезімі
тілдесу қуанышы жалғыздық сезімі
сенімділік сенімсіздік
көңілі көтерілді көңіл күйі түсті
жаңалықты
сезінді
үйреншікті сезім
0-ден 0,4 (0,4
қоспағанда) –
төмен;
0,4-тен 0,6 (0,6
қоспағанда) –
нормаға
жақын;
0,6 және
жоғары–
жоғары.
Сабаққа көңілі
толу өлшемі
9 слайд
Жай күйі +10-1 Жай күйі қызығушылығы артты жалықты белсенді селқос қауіпсіз қорғансыз өздігімен орындай алады бағынышты қанағаттантанды қанағаттанбады жетістік сезімі жеңіліс сезімі тілдесу қуанышы жалғыздық сезімі сенімділік сенімсіздік көңілі көтерілді көңіл күйі түсті жаңалықты сезінді үйреншікті сезім 0-ден 0,4 (0,4 қоспағанда) – төмен; 0,4-тен 0,6 (0,6 қоспағанда) – нормаға жақын; 0,6 және жоғары– жоғары. Сабаққа көңілі толу өлшемі
10 слайд
Ыза
ашу
қуаныш
немқұрайлылық
қанағаттану
қанаттану
Іш пысу
үрей
тыныштық
сенімділік
сенімсіздік
ләззат алу
“Бір сөзбен” рефлексиясын қолдану
Оқушылар ұсынылған 12
сөздің ішінен өз жай
күйлерін нақты жеткізе
алатын 3 сөзді таңдап
алу керек
10 слайд
Ыза ашу қуаныш немқұрайлылық қанағаттану қанаттану Іш пысу үрей тыныштық сенімділік сенімсіздік ләззат алу “Бір сөзбен” рефлексиясын қолдану Оқушылар ұсынылған 12 сөздің ішінен өз жай күйлерін нақты жеткізе алатын 3 сөзді таңдап алу керек
11 слайд
«Жетістік сатысы»
рефлексиясын сабақта қолдану
Білемін...
Түсінемін
…..
Қолымнан
келеді…..
11 слайд
«Жетістік сатысы» рефлексиясын сабақта қолдану Білемін... Түсінемін ….. Қолымнан келеді…..
12 слайд
Оқушыларға өздерінің оқуға көзқарасы мен сабақ
үстіндегі қатысу деңгейін білдіретін сөздердің тұсына
+ таңбасын қою ұсынылады.
1. Мен сабақ қызықты___________________жалықтыратындай
болды деп ойлаймын.
2. Мен
көп нәрсе үйрендім _______________________ештеңе меңгермедім.
3. Мен өзгелерді тыңдадым
мұқият __________________зейінсіз.
4. Пікірталасқа мен белсенді қатыстым
жиі ________________________сирек.
5. Сабақ үстіндегі өз жұмысыма
көңілім толды______________________көңілім толмады.
«Таңдау» рефлексиясын қолдану
12 слайд
Оқушыларға өздерінің оқуға көзқарасы мен сабақ үстіндегі қатысу деңгейін білдіретін сөздердің тұсына + таңбасын қою ұсынылады. 1. Мен сабақ қызықты___________________жалықтыратындай болды деп ойлаймын. 2. Мен көп нәрсе үйрендім _______________________ештеңе меңгермедім. 3. Мен өзгелерді тыңдадым мұқият __________________зейінсіз. 4. Пікірталасқа мен белсенді қатыстым жиі ________________________сирек. 5. Сабақ үстіндегі өз жұмысыма көңілім толды______________________көңілім толмады. «Таңдау» рефлексиясын қолдану
13 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» рефлексиясын
қолдану
Бүгін мен …
білдім.
Мен үшін ….
қызық болды.
Мен үшін …. қиын
болды.
Мен…
тапсырмалар
орындадым.
Мен … екенін
түсіндім.
.....менің қолымнан
келді.
Мен енді… жасай
аламын.
Мен…сезіндім.
Мен ...туралы білім
алдым.
Мен .... үйрендім.
Мені ... таң
қалдырды.
Мен....өзімді сынап
көремін.
13 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» рефлексиясын қолдану Бүгін мен … білдім. Мен үшін …. қызық болды. Мен үшін …. қиын болды. Мен… тапсырмалар орындадым. Мен … екенін түсіндім. .....менің қолымнан келді. Мен енді… жасай аламын. Мен…сезіндім. Мен ...туралы білім алдым. Мен .... үйрендім. Мені ... таң қалдырды. Мен....өзімді сынап көремін.
14 слайд
Оқушылардың әрқайсысына сабақтағы жұмысын
мінездейтін фразалар жазылған үлестірмелер
таратылады. Оқушы өзінің жұмысына тиісті
фразалардың астын сызу арқылы баға беруі керек.
Сабақ Мен сабақ үстінде Қорытынды
1. қызық 1. жұмыс істедім 1. түсіндім
2. жалықтырды 2. демалдым 2. көбірек білдім
3. Маған бәрі бір 3. басқаларға 3. түсінбедім
көмектестім
«Сабақта өзіңді бағала» рефлексиясын
қолдану
14 слайд
Оқушылардың әрқайсысына сабақтағы жұмысын мінездейтін фразалар жазылған үлестірмелер таратылады. Оқушы өзінің жұмысына тиісті фразалардың астын сызу арқылы баға беруі керек. Сабақ Мен сабақ үстінде Қорытынды 1. қызық 1. жұмыс істедім 1. түсіндім 2. жалықтырды 2. демалдым 2. көбірек білдім 3. Маған бәрі бір 3. басқаларға 3. түсінбедім көмектестім «Сабақта өзіңді бағала» рефлексиясын қолдану
15 слайд
«Білемін – білмеймін – білгім келеді» рефлексиясын
қолдану
Білемін Білмеймін Білгім келеді
Оқушылар сабақ
бойынша нені
түсінгендерін
жазады.
Сабақ бойынша
нені түсінбегенін
жазады.
Осы тақырып
бойынша тағы
нені білгісі
келетінін жазады.
15 слайд
«Білемін – білмеймін – білгім келеді» рефлексиясын қолдану Білемін Білмеймін Білгім келеді Оқушылар сабақ бойынша нені түсінгендерін жазады. Сабақ бойынша нені түсінбегенін жазады. Осы тақырып бойынша тағы нені білгісі келетінін жазады.
16 слайд
Бұл рефлексия – оқушыларға оқылған
материал жайында түсінігін көркем түрде
бағалауға мүмкіндік беретін шығармашылық
тәсіл. «Синквейн» сөзі француз тілінен шыққан,
“5”дегенді білдіреді.
Бұл 5 жолды өлеңді құрастыру ережесі :
•1- жол – тақырып немесе заттың аты (1 зат есім)
•2- жол – заттың сыны (екі сын есім);
•3- жол – іс-әрекетті білдіретін сөздер (үш етістік);
•4- жол – тақырыпқа қатысты бір сөйлем,
•5- жол – тақырыптың мазмұнын кеңіте түсетін
бір синоним сөз.
«Синквейн» рефлексиясын
қолдану
16 слайд
Бұл рефлексия – оқушыларға оқылған материал жайында түсінігін көркем түрде бағалауға мүмкіндік беретін шығармашылық тәсіл. «Синквейн» сөзі француз тілінен шыққан, “5”дегенді білдіреді. Бұл 5 жолды өлеңді құрастыру ережесі : •1- жол – тақырып немесе заттың аты (1 зат есім) •2- жол – заттың сыны (екі сын есім); •3- жол – іс-әрекетті білдіретін сөздер (үш етістік); •4- жол – тақырыпқа қатысты бір сөйлем, •5- жол – тақырыптың мазмұнын кеңіте түсетін бір синоним сөз. «Синквейн» рефлексиясын қолдану