Материалдар / Резистор және реостат. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Резистор және реостат. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Техникада резисторлар, негізінен, токты шектеу үшін қолданылады. Тізбекті тұйықтағанда резистор болмаса, қысқа тұйықталу байқалады. Реостат – электр тізбегіндегі токты немесе кернеуді реттеуге (шектеуге) арналған аспап. Тізбектегі ток күшін реттеу үшін көптеген жағдайларда - реостаттар қолданылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2022
538
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Сабақтың тақырыбы: « Резистор және реоста

1 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Сабақтың тақырыбы: « Резистор және реостат. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік мақсаты: резистор және реостат, өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғаудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру. 2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. 3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды батылдыққа, көрегендікке, өз бетінше еңбектенуге, жылдам ой қорыта білуге дағдыландыру, топпен жұмыс істей білуге баулу.

1 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Сабақтың тақырыбы: « Резистор және реостат. Өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғау Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік мақсаты: резистор және реостат, өткізгіштерді тізбектей және параллель жалғаудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіндіру. 2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. 3. Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды батылдыққа, көрегендікке, өз бетінше еңбектенуге, жылдам ой қорыта білуге дағдыландыру, топпен жұмыс істей білуге баулу.

Күтілетін нәтиже  Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу жайлы мағлұмат алады  Өткізгіштерді тізбектей және параллель қ

2 слайд
Күтілетін нәтиже  Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу жайлы мағлұмат алады  Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосуды күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді  Топта бағалай алатын боладыФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

2 слайд

Күтілетін нәтиже  Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу жайлы мағлұмат алады  Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосуды күнделікті өмірде және өндірістерде, есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді  Топта бағалай алатын боладыФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық «Физика 8-сынып», деңгейлік тапсырмалар, физикалық құра

3 слайд
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық «Физика 8-сынып», деңгейлік тапсырмалар, физикалық құрал- жабдықтар: ток көзі, 2 сым резистор, реостат, 3 амперметр, 3 вольтметр, өткізгіш сымдар, кілт. Сабақтың түрі: диалогтық панорама Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, топтастыру, ой қозғау, СТО элементтері, Блум таксономиясы. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі ( 2 минут) : • Оқушылармен сәлемдесу; • Оқушыларды түгендеу; • Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру; • Оқушыларды үш топқа бөлу: • І топ: «Ом» ; • ІІ топ: «Ампер» ; • ІІІ топ: «Вольт» Әр топтан топ басшыларын сайлап, сабақ соңында бағалату.ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

3 слайд

Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, электронды оқулық «Физика 8-сынып», деңгейлік тапсырмалар, физикалық құрал- жабдықтар: ток көзі, 2 сым резистор, реостат, 3 амперметр, 3 вольтметр, өткізгіш сымдар, кілт. Сабақтың түрі: диалогтық панорама Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, топтастыру, ой қозғау, СТО элементтері, Блум таксономиясы. Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі ( 2 минут) : • Оқушылармен сәлемдесу; • Оқушыларды түгендеу; • Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру; • Оқушыларды үш топқа бөлу: • І топ: «Ом» ; • ІІ топ: «Ампер» ; • ІІІ топ: «Вольт» Әр топтан топ басшыларын сайлап, сабақ соңында бағалату.ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

4 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

4 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП ІІІ. Жаңа сабақ (20 минут) Техникалық ма

5 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП ІІІ. Жаңа сабақ (20 минут) Техникалық мақсатпен тізбектегі кедергіні өзгерту үшін резисторлар мен реостаттар қолданылады. Техникада резисторлар, негізінен, токты шектеу үшін қолданылады. Тізбекті тұйықтағанда резистор болмаса, қысқа тұйықталу байқалады. Реостат – электр тізбегіндегі токты немесе кернеуді реттеуге (шектеуге) арналған аспап. Тізбектегі ток күшін реттеу үшін көптеген жағдайларда - реостаттар қолданылады.

5 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП ІІІ. Жаңа сабақ (20 минут) Техникалық мақсатпен тізбектегі кедергіні өзгерту үшін резисторлар мен реостаттар қолданылады. Техникада резисторлар, негізінен, токты шектеу үшін қолданылады. Тізбекті тұйықтағанда резистор болмаса, қысқа тұйықталу байқалады. Реостат – электр тізбегіндегі токты немесе кернеуді реттеуге (шектеуге) арналған аспап. Тізбектегі ток күшін реттеу үшін көптеген жағдайларда - реостаттар қолданылады.

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Ток көзі және оның полюстерін қосатын өткә

6 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Ток көзі және оның полюстерін қосатын өткәізгіш тұйық электр тізбегін жасайды. Электр құрылғыларын тізбектей қосу. Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады: U=U 1 +U 2 +U 3 +… I 1 =I 2 =I 3 =… R=R 1 +R 2 +R 3 +…

6 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Ток көзі және оның полюстерін қосатын өткәізгіш тұйық электр тізбегін жасайды. Электр құрылғыларын тізбектей қосу. Өткізгіштерді тізбектей жалғағанда ток күштері тең, ал тізбектегі жалпы кернеу оның бөліктеріндегі кернеулердің қосындысына тең болады, ал жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергілерінің қосындысынан тұрады: U=U 1 +U 2 +U 3 +… I 1 =I 2 =I 3 =… R=R 1 +R 2 +R 3 +…

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Электр құрылғыларын параллель қосу. Өткізг

7 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Электр құрылғыларын параллель қосу. Өткізгіштерді параллель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергісінен кем болады. I = I 1 + I 2 + I 3 +… U 1 =U 2 =U 3 =… 1/R=1/R 1 +1/R 2 +1/R 3 +…

7 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Электр құрылғыларын параллель қосу. Өткізгіштерді параллель жалғағанда, тізбектің барлық бөліктерінде кернеу бірдей, ал жалпы ток күші әрбір өткізгіштегі ток күштерінің қосындысына тең, жалпы кедергі әрбір өткізгіштің кедергісінен кем болады. I = I 1 + I 2 + I 3 +… U 1 =U 2 =U 3 =… 1/R=1/R 1 +1/R 2 +1/R 3 +…

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жұмыстың мақсаты: тізбектей және паралле

8 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жұмыстың мақсаты: тізбектей және параллель қосу заңдарын тексеру. Құрал – жабдықтар : 3 амперметр, 3 вольтметр, ток көзі, қосу сымдары, кілт, 2 сым резистор, реостат.

8 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жұмыстың мақсаты: тізбектей және параллель қосу заңдарын тексеру. Құрал – жабдықтар : 3 амперметр, 3 вольтметр, ток көзі, қосу сымдары, кілт, 2 сым резистор, реостат.

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

9 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

9 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

1-есеп. R 1 резистордағы кернеу 3 В -қа тең. R2 резистордағы кернеу неге тең? Берілгені: U 1=3B; R 1=1Ом; R 2=4Ом

10 слайд
1-есеп. R 1 резистордағы кернеу 3 В -қа тең. R2 резистордағы кернеу неге тең? Берілгені: U 1=3B; R 1=1Ом; R 2=4Ом т/к: U 2-? Шешуі: Екі резистор тібектей жалғанғандықтан өтетін ток күші бірдей. Сондықтан өткізгі штерді тізбектей жалғау кезіндегі формулаларды қолданамыз. A R U 3 1 3 1 1 1     ; A3 2 1      . 2 2 2 R U   формуласынан шығатыны B R U 12 4 3 2 2 2       Жауабы: U 2=12 B ІV. Есептер шығаруды көрсетуФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

10 слайд

1-есеп. R 1 резистордағы кернеу 3 В -қа тең. R2 резистордағы кернеу неге тең? Берілгені: U 1=3B; R 1=1Ом; R 2=4Ом т/к: U 2-? Шешуі: Екі резистор тібектей жалғанғандықтан өтетін ток күші бірдей. Сондықтан өткізгі штерді тізбектей жалғау кезіндегі формулаларды қолданамыз. A R U 3 1 3 1 1 1     ; A3 2 1      . 2 2 2 R U   формуласынан шығатыны B R U 12 4 3 2 2 2       Жауабы: U 2=12 B ІV. Есептер шығаруды көрсетуФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

2-есеп. Әрқайсысы 6 Ом резистордың қосылу сызба нұсқасы суретте көрсетілген. Электр тізбегінің барлық бөлігіндегі жалпы кедер

11 слайд
2-есеп. Әрқайсысы 6 Ом резистордың қосылу сызба нұсқасы суретте көрсетілген. Электр тізбегінің барлық бөлігіндегі жалпы кедер гісін анықтаңдар. Берілгені: R1=R 2=R 3=6 Ом т/к: Rж-? Шешуі: Бұл сызбада астыңғы екуі параллаль жалғанып, үстіңгі біреуіне тізбектей жалғанаған. Сондықтан екі түрлі жалғау жағдайын қарастырамыз. ; 2 1 1 1 2,1 R R R R    Ом R R 3 2 6 2 2,1    ; Ом R R Rж 9 6 3 2,1      Жауабы: Rж=9 Ом ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

11 слайд

2-есеп. Әрқайсысы 6 Ом резистордың қосылу сызба нұсқасы суретте көрсетілген. Электр тізбегінің барлық бөлігіндегі жалпы кедер гісін анықтаңдар. Берілгені: R1=R 2=R 3=6 Ом т/к: Rж-? Шешуі: Бұл сызбада астыңғы екуі параллаль жалғанып, үстіңгі біреуіне тізбектей жалғанаған. Сондықтан екі түрлі жалғау жағдайын қарастырамыз. ; 2 1 1 1 2,1 R R R R    Ом R R 3 2 6 2 2,1    ; Ом R R Rж 9 6 3 2,1      Жауабы: Rж=9 Ом ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жасаған жұмыстарын 1 жұлдыз, 1 ұсыныспен

12 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жасаған жұмыстарын 1 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.V. Тапсырмалар ауызша

12 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жасаған жұмыстарын 1 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.V. Тапсырмалар ауызша

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жасаған жұмыстарын 1 жұлдыз, 1 ұсыныспен

13 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жасаған жұмыстарын 1 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

13 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП Жасаған жұмыстарын 1 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.

Топтық жұмыс: Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБ

14 слайд
Топтық жұмыс: Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

14 слайд

Топтық жұмыс: Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

1 Білу Параллель және тізбектей жалғау дегеніміз не? 2 Түсіну Параллель және тізбектей жалғау формуласын жаз? 3 Қо

15 слайд
1 Білу Параллель және тізбектей жалғау дегеніміз не?     2 Түсіну Параллель және тізбектей жалғау формуласын жаз?     3 Қолдану Мектеп бөлмесінің электр лампаларының жалғануына мысал келтір?       4 Талдау Параллель және тізбектей жалғау түрлерін салыстыр?     5 Жинақтау Өз бетінше есептерді шығару   6 Бағалау Параллель және тізбектей жалғауды б ілудің маңызы қаншалықты?    VІ. Сабақты бекіту. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» ауызша сұрауФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

15 слайд

1 Білу Параллель және тізбектей жалғау дегеніміз не?     2 Түсіну Параллель және тізбектей жалғау формуласын жаз?     3 Қолдану Мектеп бөлмесінің электр лампаларының жалғануына мысал келтір?       4 Талдау Параллель және тізбектей жалғау түрлерін салыстыр?     5 Жинақтау Өз бетінше есептерді шығару   6 Бағалау Параллель және тізбектей жалғауды б ілудің маңызы қаншалықты?    VІ. Сабақты бекіту. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» ауызша сұрауФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

№ Бағалау өлшемдері Көш басшы Хатшы Баяндама - шы Уақыт сақшысы 1 Тақырыптың ашылуына үлес қосу 2 Міндетін атқару

16 слайд
№ Бағалау өлшемдері Көш басшы Хатшы Баяндама - шы Уақыт сақшысы 1 Тақырыптың ашылуына үлес қосу         2 Міндетін атқару         3 Топтық жұмысқа атсалысуы         Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Бақылаушының бағалау парағы Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау (Әр топтан топ басшыларын) .ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

16 слайд

№ Бағалау өлшемдері Көш басшы Хатшы Баяндама - шы Уақыт сақшысы 1 Тақырыптың ашылуына үлес қосу         2 Міндетін атқару         3 Топтық жұмысқа атсалысуы         Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Бақылаушының бағалау парағы Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау (Әр топтан топ басшыларын) .ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

VI І. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ. (ауызша жауап беру-топ басшылары сөйлейді)) Кейінгі тапсырмалар

17 слайд
VI І. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ. (ауызша жауап беру-топ басшылары сөйлейді)) Кейінгі тапсырмалар 20-ж. № 4-9 Кейінгі оқу §4 3-44. Резистор мен реостат. Электр тізбектері. Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу.ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

17 слайд

VI І. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ. (ауызша жауап беру-топ басшылары сөйлейді)) Кейінгі тапсырмалар 20-ж. № 4-9 Кейінгі оқу §4 3-44. Резистор мен реостат. Электр тізбектері. Өткізгіштерді тізбектей және параллель қосу.ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

18 слайд
ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП

18 слайд

ФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚФИЗИКА ПӘНІНЕН ПАНОРАМАЛЫҚ САБАҚ 8 – СЫНЫП 8 – СЫНЫП