Рим цифрлары
Рим цифрлары

#1 слайд
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Сағаттар, минуттар, секундтар арқылы уақытты өлшеу туралы
білімдерін қалыптастыру
Көптеген оқушылар : : «Менің мектебім» тақырыбының контексінде
сағат моделі бойынша уақытты анықтап, атайды және берілген уақыт
кезеңінде орындауға болатын әрекеттерді көрсету
Кейбір оқушылар: Өздеріңнің жастарын рим цифрларымен
көрсетеді.
2
Оқу мақсаты :
2.1.2.3 12-ге дейін сандардың
рим нөмірлеуін оқу, жазу және
қолдану
1 Бағалау критерийлері: 12-ге
дейін сандардың рим нөмірлеуін
оқиды, таңбалайды
3Мектеп: «Ақбастау» ЖББМ Пәні: математика
Мұғалім: Полатова Пернекуль Аргиновна Сабақтың тақырыбы: Рим
цифрлары.
Бәрін білгім келеді.
1 слайд
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Сағаттар, минуттар, секундтар арқылы уақытты өлшеу туралы білімдерін қалыптастыру Көптеген оқушылар : : «Менің мектебім» тақырыбының контексінде сағат моделі бойынша уақытты анықтап, атайды және берілген уақыт кезеңінде орындауға болатын әрекеттерді көрсету Кейбір оқушылар: Өздеріңнің жастарын рим цифрларымен көрсетеді. 2 Оқу мақсаты : 2.1.2.3 12-ге дейін сандардың рим нөмірлеуін оқу, жазу және қолдану 1 Бағалау критерийлері: 12-ге дейін сандардың рим нөмірлеуін оқиды, таңбалайды 3Мектеп: «Ақбастау» ЖББМ Пәні: математика Мұғалім: Полатова Пернекуль Аргиновна Сабақтың тақырыбы: Рим цифрлары. Бәрін білгім келеді.
#2 слайд
Белсенді оқыту
әдістері
Рим цифрлары
бейнеленген
сағатты көріп,
мұның оларға
не үшін керек
екенін
талқылайды.
Оқушылар
материалдарды
зерделей отырып
бүгінгі тақырыпты
ашады Сандарды
римдік
сандармен
сәйкестендіріп
оның қашан
және қайда
пайда
болғандығын
біледі Оқушылар өз
бетінше жаңа
түсініктер
қалыптастыр
ып,өздік
жұмыстар
орындайды Ширату
тапсырмасы
Миға
шабуыл
стратегиясы
1-тапсырма
« Cәйкестенді
р” әдісі. 2-тапсырма
«Кілтті
сөздер» әдісі.
•
Сандарды рим
цифрларымен
сәйкестендіреді
•
Рим цифрының
шығу тарихымен
танысады. •
Рим цифры
туралы түсінік
қалыптасады.
•
Өздік жұмыстар
орындайдыДескриптор
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Рим цифрлары бейнеленген сағатты көріп, мұның оларға не үшін керек екенін талқылайды. Оқушылар материалдарды зерделей отырып бүгінгі тақырыпты ашады Сандарды римдік сандармен сәйкестендіріп оның қашан және қайда пайда болғандығын біледі Оқушылар өз бетінше жаңа түсініктер қалыптастыр ып,өздік жұмыстар орындайды Ширату тапсырмасы Миға шабуыл стратегиясы 1-тапсырма « Cәйкестенді р” әдісі. 2-тапсырма «Кілтті сөздер» әдісі. • Сандарды рим цифрларымен сәйкестендіреді • Рим цифрының шығу тарихымен танысады. • Рим цифры туралы түсінік қалыптасады. • Өздік жұмыстар орындайдыДескриптор
#3 слайд
Саралау әдісі
Оқулықпен жұмыс Нәтиже
Т) Аномалияны
көрсетіңдер:
циферблатта төрт IV
емес, ІІІІ деп
көрсетілген
дұрыс па?Сағаттардың
фотосуреттеріндегі
мысалдарға қараңдар.
Оқушылар бұл неліктен
екендігін болжаңдар?
Өздерінің туған күн, ай,
жылдарыңды ретпен
нөмірле, оларды рим
цифрларымен көрсет.
(3.04.98, яғни 3 сәуір
1998 жыл).Диалог арқылы саралаймын
(Ұ) « Cәйкестендір» әдісі. Сандарды римдік
сандармен сәйкестендір. Ол қашан және қайда
пайда болғандығын білесің бе? Неге рим цифрын
көп пайдаланбаймыз?
9 IV
11 V
5 VI Диалог
6 XI
Дескриптор
Барлығы: Сағаттар,
минуттар, секундтар
арқылы уақытты
өлшеу туралы
білімдерін
қалыптастыра алады
Көпшілігі : сағат моделі
бойынша уақытты
анықтап, атайды және
берілген уақыт
кезеңінде орындауға
болатын әрекеттерді
көрсетеді Кейбірі: Өздеріңнің
жастарын рим
цифрларымен
көрсетеді.
3 слайд
Саралау әдісі Оқулықпен жұмыс Нәтиже Т) Аномалияны көрсетіңдер: циферблатта төрт IV емес, ІІІІ деп көрсетілген дұрыс па?Сағаттардың фотосуреттеріндегі мысалдарға қараңдар. Оқушылар бұл неліктен екендігін болжаңдар? Өздерінің туған күн, ай, жылдарыңды ретпен нөмірле, оларды рим цифрларымен көрсет. (3.04.98, яғни 3 сәуір 1998 жыл).Диалог арқылы саралаймын (Ұ) « Cәйкестендір» әдісі. Сандарды римдік сандармен сәйкестендір. Ол қашан және қайда пайда болғандығын білесің бе? Неге рим цифрын көп пайдаланбаймыз? 9 IV 11 V 5 VI Диалог 6 XI Дескриптор Барлығы: Сағаттар, минуттар, секундтар арқылы уақытты өлшеу туралы білімдерін қалыптастыра алады Көпшілігі : сағат моделі бойынша уақытты анықтап, атайды және берілген уақыт кезеңінде орындауға болатын әрекеттерді көрсетеді Кейбірі: Өздеріңнің жастарын рим цифрларымен көрсетеді.
#4 слайд
Бағалау критерийлері
«Кілтті сөздер» әдісі
жаңа тақырыпты
меңгергені
бағаланады «Аномалияны
көрсетіңіз» топты
бағалауға арналған
(Ұ) « C әйкестендір»
әдісі. Ұжымды
бағаланады «Бір минут» әдісі
арқылы жаңа
тақырыпты
қаншалықты
меңгергені
бағаланады
4 слайд
Бағалау критерийлері «Кілтті сөздер» әдісі жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Аномалияны көрсетіңіз» топты бағалауға арналған (Ұ) « C әйкестендір» әдісі. Ұжымды бағаланады «Бір минут» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады
#5 слайд
Ықшам сабақ қорытындылары
Тәжірибе алмасу барысында ықшам сабақты
ұйымдастыруда өзіме бірнеше тәсілдерді түртіп
алдым.
Тренердің кері байланысы арқылы оқу мақсатына
жету үшін нақты тапсырмалар мен әдістерді саралау
керектігін ұқтым.
Әріптестерімнің кері байланысы мұғалімнің өзі кем
сөйлеп, оқушылардан көбірек сұрауды талап етуді
ұсынды.
Бұрынғы дәстүрді сабаққа қарағанда қазіргі жаңа
бағдарлама бойынша белсенді оқу әдістерін
сабақта тиімді пайдалана отырып оқушылардың өз
түсінігін білімдерін кеңейте отыратынына көзім
жетті. Өзімнің ой пікірі үшін жауапты болуға
үйрететініңн білімді. Белсенді оқытудың
ерекшелігі осыда деп ойлаймын .
5 слайд
Ықшам сабақ қорытындылары Тәжірибе алмасу барысында ықшам сабақты ұйымдастыруда өзіме бірнеше тәсілдерді түртіп алдым. Тренердің кері байланысы арқылы оқу мақсатына жету үшін нақты тапсырмалар мен әдістерді саралау керектігін ұқтым. Әріптестерімнің кері байланысы мұғалімнің өзі кем сөйлеп, оқушылардан көбірек сұрауды талап етуді ұсынды. Бұрынғы дәстүрді сабаққа қарағанда қазіргі жаңа бағдарлама бойынша белсенді оқу әдістерін сабақта тиімді пайдалана отырып оқушылардың өз түсінігін білімдерін кеңейте отыратынына көзім жетті. Өзімнің ой пікірі үшін жауапты болуға үйрететініңн білімді. Белсенді оқытудың ерекшелігі осыда деп ойлаймын .
шағым қалдыра аласыз













