Рим цифрлары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рим цифрлары

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің мектебім» тақырыбының контексінде сағат моделі бойынша уақытты анықтайды. болатын әрекеттерді көрсете отырып, ұзақ және қысқа уақыт кезеңдерімен арақатысын белгілейтін болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ мақсаттары:  Барлық оқушылар: Сағаттар, минуттар, секундтар арқылы уақытты өлшеу туралы білімдерін қалыптастыру Көптег

#1 слайд
Сабақ мақсаттары:  Барлық оқушылар: Сағаттар, минуттар, секундтар арқылы уақытты өлшеу туралы білімдерін қалыптастыру Көптеген оқушылар : : «Менің мектебім» тақырыбының контексінде сағат моделі бойынша уақытты анықтап, атайды және берілген уақыт кезеңінде орындауға болатын әрекеттерді көрсету  Кейбір оқушылар: Өздеріңнің жастарын рим цифрларымен көрсетеді.  2 Оқу мақсаты : 2.1.2.3 12-ге дейін сандардың рим нөмірлеуін оқу, жазу және қолдану 1 Бағалау критерийлері: 12-ге дейін сандардың рим нөмірлеуін оқиды, таңбалайды 3Мектеп: «Ақбастау» ЖББМ Пәні: математика Мұғалім: Полатова Пернекуль Аргиновна Сабақтың тақырыбы: Рим цифрлары. Бәрін білгім келеді.

1 слайд

Сабақ мақсаттары:  Барлық оқушылар: Сағаттар, минуттар, секундтар арқылы уақытты өлшеу туралы білімдерін қалыптастыру Көптеген оқушылар : : «Менің мектебім» тақырыбының контексінде сағат моделі бойынша уақытты анықтап, атайды және берілген уақыт кезеңінде орындауға болатын әрекеттерді көрсету  Кейбір оқушылар: Өздеріңнің жастарын рим цифрларымен көрсетеді.  2 Оқу мақсаты : 2.1.2.3 12-ге дейін сандардың рим нөмірлеуін оқу, жазу және қолдану 1 Бағалау критерийлері: 12-ге дейін сандардың рим нөмірлеуін оқиды, таңбалайды 3Мектеп: «Ақбастау» ЖББМ Пәні: математика Мұғалім: Полатова Пернекуль Аргиновна Сабақтың тақырыбы: Рим цифрлары. Бәрін білгім келеді.

Белсенді оқыту әдістері Рим цифрлары бейнеленген сағатты көріп, мұның оларға не үшін керек екенін талқылайды. Оқушылар м

#2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Рим цифрлары бейнеленген сағатты көріп, мұның оларға не үшін керек екенін талқылайды. Оқушылар материалдарды зерделей отырып бүгінгі тақырыпты ашады Сандарды римдік сандармен сәйкестендіріп оның қашан және қайда пайда болғандығын біледі Оқушылар өз бетінше жаңа түсініктер қалыптастыр ып,өздік жұмыстар орындайды Ширату тапсырмасы Миға шабуыл стратегиясы 1-тапсырма « Cәйкестенді р” әдісі. 2-тапсырма «Кілтті сөздер» әдісі. • Сандарды рим цифрларымен сәйкестендіреді • Рим цифрының шығу тарихымен танысады. • Рим цифры туралы түсінік қалыптасады. • Өздік жұмыстар орындайдыДескриптор

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Рим цифрлары бейнеленген сағатты көріп, мұның оларға не үшін керек екенін талқылайды. Оқушылар материалдарды зерделей отырып бүгінгі тақырыпты ашады Сандарды римдік сандармен сәйкестендіріп оның қашан және қайда пайда болғандығын біледі Оқушылар өз бетінше жаңа түсініктер қалыптастыр ып,өздік жұмыстар орындайды Ширату тапсырмасы Миға шабуыл стратегиясы 1-тапсырма « Cәйкестенді р” әдісі. 2-тапсырма «Кілтті сөздер» әдісі. • Сандарды рим цифрларымен сәйкестендіреді • Рим цифрының шығу тарихымен танысады. • Рим цифры туралы түсінік қалыптасады. • Өздік жұмыстар орындайдыДескриптор

Саралау әдісі Оқулықпен жұмыс Нәтиже Т) Аномалияны көрсетіңдер: циферблатта төрт IV емес, ІІІІ деп көрсетіл

#3 слайд
Саралау әдісі Оқулықпен жұмыс Нәтиже Т) Аномалияны көрсетіңдер: циферблатта төрт IV емес, ІІІІ деп көрсетілген дұрыс па?Сағаттардың фотосуреттеріндегі мысалдарға қараңдар. Оқушылар бұл неліктен екендігін болжаңдар? Өздерінің туған күн, ай, жылдарыңды ретпен нөмірле, оларды рим цифрларымен көрсет. (3.04.98, яғни 3 сәуір 1998 жыл).Диалог арқылы саралаймын (Ұ) « Cәйкестендір» әдісі. Сандарды римдік сандармен сәйкестендір. Ол қашан және қайда пайда болғандығын білесің бе? Неге рим цифрын көп пайдаланбаймыз? 9 IV 11 V 5 VI Диалог 6 XI Дескриптор Барлығы: Сағаттар, минуттар, секундтар арқылы уақытты өлшеу туралы білімдерін қалыптастыра алады Көпшілігі : сағат моделі бойынша уақытты анықтап, атайды және берілген уақыт кезеңінде орындауға болатын әрекеттерді көрсетеді Кейбірі: Өздеріңнің жастарын рим цифрларымен көрсетеді.

3 слайд

Саралау әдісі Оқулықпен жұмыс Нәтиже Т) Аномалияны көрсетіңдер: циферблатта төрт IV емес, ІІІІ деп көрсетілген дұрыс па?Сағаттардың фотосуреттеріндегі мысалдарға қараңдар. Оқушылар бұл неліктен екендігін болжаңдар? Өздерінің туған күн, ай, жылдарыңды ретпен нөмірле, оларды рим цифрларымен көрсет. (3.04.98, яғни 3 сәуір 1998 жыл).Диалог арқылы саралаймын (Ұ) « Cәйкестендір» әдісі. Сандарды римдік сандармен сәйкестендір. Ол қашан және қайда пайда болғандығын білесің бе? Неге рим цифрын көп пайдаланбаймыз? 9 IV 11 V 5 VI Диалог 6 XI Дескриптор Барлығы: Сағаттар, минуттар, секундтар арқылы уақытты өлшеу туралы білімдерін қалыптастыра алады Көпшілігі : сағат моделі бойынша уақытты анықтап, атайды және берілген уақыт кезеңінде орындауға болатын әрекеттерді көрсетеді Кейбірі: Өздеріңнің жастарын рим цифрларымен көрсетеді.

Бағалау критерийлері «Кілтті сөздер» әдісі жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Аномалияны көрсетіңіз» топты бағалауға ар

#4 слайд
Бағалау критерийлері «Кілтті сөздер» әдісі жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Аномалияны көрсетіңіз» топты бағалауға арналған (Ұ) « C әйкестендір» әдісі. Ұжымды бағаланады «Бір минут» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады

4 слайд

Бағалау критерийлері «Кілтті сөздер» әдісі жаңа тақырыпты меңгергені бағаланады «Аномалияны көрсетіңіз» топты бағалауға арналған (Ұ) « C әйкестендір» әдісі. Ұжымды бағаланады «Бір минут» әдісі арқылы жаңа тақырыпты қаншалықты меңгергені бағаланады

Ықшам сабақ қорытындылары Тәжірибе алмасу барысында ықшам сабақты ұйымдастыруда өзіме бірнеше тәсілдерді түртіп алдым. Тр

#5 слайд
Ықшам сабақ қорытындылары Тәжірибе алмасу барысында ықшам сабақты ұйымдастыруда өзіме бірнеше тәсілдерді түртіп алдым. Тренердің кері байланысы арқылы оқу мақсатына жету үшін нақты тапсырмалар мен әдістерді саралау керектігін ұқтым. Әріптестерімнің кері байланысы мұғалімнің өзі кем сөйлеп, оқушылардан көбірек сұрауды талап етуді ұсынды. Бұрынғы дәстүрді сабаққа қарағанда қазіргі жаңа бағдарлама бойынша белсенді оқу әдістерін сабақта тиімді пайдалана отырып оқушылардың өз түсінігін білімдерін кеңейте отыратынына көзім жетті. Өзімнің ой пікірі үшін жауапты болуға үйрететініңн білімді. Белсенді оқытудың ерекшелігі осыда деп ойлаймын .

5 слайд

Ықшам сабақ қорытындылары Тәжірибе алмасу барысында ықшам сабақты ұйымдастыруда өзіме бірнеше тәсілдерді түртіп алдым. Тренердің кері байланысы арқылы оқу мақсатына жету үшін нақты тапсырмалар мен әдістерді саралау керектігін ұқтым. Әріптестерімнің кері байланысы мұғалімнің өзі кем сөйлеп, оқушылардан көбірек сұрауды талап етуді ұсынды. Бұрынғы дәстүрді сабаққа қарағанда қазіргі жаңа бағдарлама бойынша белсенді оқу әдістерін сабақта тиімді пайдалана отырып оқушылардың өз түсінігін білімдерін кеңейте отыратынына көзім жетті. Өзімнің ой пікірі үшін жауапты болуға үйрететініңн білімді. Белсенді оқытудың ерекшелігі осыда деп ойлаймын .

Файл форматы:
pptx
25.04.2019
763
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі