Материалдар / Роза Мұқанова "Мәңгілік бала бейне" қасіретнамасы (ҚМЖ)-8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Роза Мұқанова "Мәңгілік бала бейне" қасіретнамасы (ҚМЖ)-8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмегі өте зор. Оқушыларға жаңа білімді үйретуде ықпалы мол.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2021
3803
25 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Роза Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі Сыныбы: 8 Пәні: Қазақ әдебиеті

1 слайд
Роза Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі Сыныбы: 8 Пәні: Қазақ әдебиеті

1 слайд

Роза Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесі Сыныбы: 8 Пәні: Қазақ әдебиеті

Бұл сабақта оқушылар: - шығарма мазмұнымен танысады; -автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасын талдайды; -шығармадағы көрке

2 слайд
Бұл сабақта оқушылар: - шығарма мазмұнымен танысады; -автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасын талдайды; -шығармадағы көркемдегіш құралдарды қолданысын талдап, автор стилін анықтайды.

2 слайд

Бұл сабақта оқушылар: - шығарма мазмұнымен танысады; -автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасын талдайды; -шығармадағы көркемдегіш құралдарды қолданысын талдап, автор стилін анықтайды.

Сабақтың барысы Болжау стратегиясы

3 слайд
Сабақтың барысы Болжау стратегиясы

3 слайд

Сабақтың барысы Болжау стратегиясы

Семей полигоны туралы не білесіз? «Невада-Семей» қозғалысының негізгі мақсаты қандай болды?

4 слайд
Семей полигоны туралы не білесіз? «Невада-Семей» қозғалысының негізгі мақсаты қандай болды?

4 слайд

Семей полигоны туралы не білесіз? «Невада-Семей» қозғалысының негізгі мақсаты қандай болды?

Автордың өмірбаяны Роза Мұқанова 1964 жылы 14 қазанда Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Көлденең ауылында дүниеге келген.

5 слайд
Автордың өмірбаяны Роза Мұқанова  1964 жылы 14 қазанда Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Көлденең ауылында дүниеге келген. 1987 жылы Қазақ мемлекеттік университетінің журналистика факультетін тамамдады. «Жарық дүние» (1994, «Жалын»), «Дүние кезек» (1997, «Жазушы») әңгімелер жинағы, «Құдірет-Кие» (2001, «Сөздік-Словарь») әңгімелері мен драмалық хикаяттары, ІІ-томдық шығармалар жинағы (2007, «Қазығұрт»), жарық көрді. 2008 жылы «Көркем әдебиет» сериясымен «Жазушы» баспасынан әңгімелер жинағы шықты. 2001 1996 жылы Қазақтың мемлекеттік М.Әуезов атындағы академиялық драма театрында «Мәңгілік бала бейне» пьесасы қойылды.

5 слайд

Автордың өмірбаяны Роза Мұқанова  1964 жылы 14 қазанда Шығыс Қазақстан облысы, Үржар ауданы, Көлденең ауылында дүниеге келген. 1987 жылы Қазақ мемлекеттік университетінің журналистика факультетін тамамдады. «Жарық дүние» (1994, «Жалын»), «Дүние кезек» (1997, «Жазушы») әңгімелер жинағы, «Құдірет-Кие» (2001, «Сөздік-Словарь») әңгімелері мен драмалық хикаяттары, ІІ-томдық шығармалар жинағы (2007, «Қазығұрт»), жарық көрді. 2008 жылы «Көркем әдебиет» сериясымен «Жазушы» баспасынан әңгімелер жинағы шықты. 2001 1996 жылы Қазақтың мемлекеттік М.Әуезов атындағы академиялық драма театрында «Мәңгілік бала бейне» пьесасы қойылды.

Прототип және әдеби қаһарман ұғымы ПРОТОТИП – әдебиет шығармасындағы кейіпкердің бейнесін жасауға тірек, негіз болатын, өмі

6 слайд
Прототип және әдеби қаһарман ұғымы ПРОТОТИП – әдебиет шығармасындағы кейіпкердің бейнесін жасауға тірек, негіз болатын, өмірде болған адам, яғни өмірде бар бастапқы, түпкі тұлға. ӘДЕБИ ҚАҺАРМАН — көркем шығармада мінезімен, іс- әрекетімен, ой-толғамымен мейлінше  нақтылы дараланып, бейнеленген тұлға.

6 слайд

Прототип және әдеби қаһарман ұғымы ПРОТОТИП – әдебиет шығармасындағы кейіпкердің бейнесін жасауға тірек, негіз болатын, өмірде болған адам, яғни өмірде бар бастапқы, түпкі тұлға. ӘДЕБИ ҚАҺАРМАН — көркем шығармада мінезімен, іс- әрекетімен, ой-толғамымен мейлінше  нақтылы дараланып, бейнеленген тұлға.

«Көркемдегіш сайман» әдісі Шарты: Интерактивті тақтада көркемдегіш құралдардың атауы жазылып тұрады. Оқушылар сәйкестендіру а

7 слайд
«Көркемдегіш сайман» әдісі Шарты: Интерактивті тақтада көркемдегіш құралдардың атауы жазылып тұрады. Оқушылар сәйкестендіру арқылы анықтамасын түсіндіреді. Мысалдар арқылы дәлелдейді .

7 слайд

«Көркемдегіш сайман» әдісі Шарты: Интерактивті тақтада көркемдегіш құралдардың атауы жазылып тұрады. Оқушылар сәйкестендіру арқылы анықтамасын түсіндіреді. Мысалдар арқылы дәлелдейді .

1-деңгейлік тапсырма: Үзінді арқылы кейіпкерлерді табыңыз ... Алапат күннің белгісі ретінде, ел басына қатер төнген күннің бел

8 слайд
1-деңгейлік тапсырма: Үзінді арқылы кейіпкерлерді табыңыз ... Алапат күннің белгісі ретінде, ел басына қатер төнген күннің белгісі ретінде. Иә... Иә, әйтеуір, жақсылықтың емес, жамандықтың, тек жамандықтың белгісімін. - Сөзді қара! «Адам емеспіз бе? – дейді. –Адам сиқы жоқ кейпіңе неге қарамайсың, а? - Қарағым, Ләйлә, сенің де көрген қасіретің аз емес.

8 слайд

1-деңгейлік тапсырма: Үзінді арқылы кейіпкерлерді табыңыз ... Алапат күннің белгісі ретінде, ел басына қатер төнген күннің белгісі ретінде. Иә... Иә, әйтеуір, жақсылықтың емес, жамандықтың, тек жамандықтың белгісімін. - Сөзді қара! «Адам емеспіз бе? – дейді. –Адам сиқы жоқ кейпіңе неге қарамайсың, а? - Қарағым, Ләйлә, сенің де көрген қасіретің аз емес.

2 - деңгейлік тапсырма 1 ) Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 2 ) Шығармадан психологиялық параллелизмді (егіздеу) табу

9 слайд
2 - деңгейлік тапсырма 1 ) Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 2 ) Шығармадан психологиялық параллелизмді (егіздеу) табу

9 слайд

2 - деңгейлік тапсырма 1 ) Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау 2 ) Шығармадан психологиялық параллелизмді (егіздеу) табу

3-деңгейлік тапсырма Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін табыңыз. Оқиғаның басталуы: Ләйләнің терең сайға келіп, аймен сырла

10 слайд
3-деңгейлік тапсырма Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін табыңыз. Оқиғаның басталуы: Ләйләнің терең сайға келіп, аймен сырласуы Оқиғаның байланысы: Қатираның зәбір көрсетіп, мазақ етуі Оқиғаның дамуы: Көрші аудан басшыларының келуі Оқиғаның шарықтау шегі: Ләйләнің төсек тартып жатып қалуы Оқиғаның шешімі: Ләйләнің Аймен, өмірмен қоштасуы, Айдың тұтылуы

10 слайд

3-деңгейлік тапсырма Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін табыңыз. Оқиғаның басталуы: Ләйләнің терең сайға келіп, аймен сырласуы Оқиғаның байланысы: Қатираның зәбір көрсетіп, мазақ етуі Оқиғаның дамуы: Көрші аудан басшыларының келуі Оқиғаның шарықтау шегі: Ләйләнің төсек тартып жатып қалуы Оқиғаның шешімі: Ләйләнің Аймен, өмірмен қоштасуы, Айдың тұтылуы

Бекіту сұрақтары: 1. Автордың шығарманы жазудағы басты мақсаты қандай деп ойлайсыз? 2. Автордың басқа қандай шығармаларын білесі

11 слайд
Бекіту сұрақтары: 1. Автордың шығарманы жазудағы басты мақсаты қандай деп ойлайсыз? 2. Автордың басқа қандай шығармаларын білесіз? 3. Әңгіме не себепті «Мәңгілік бала бейне» деп аталған? 4. Шығармадағы басты проблема қандай?

11 слайд

Бекіту сұрақтары: 1. Автордың шығарманы жазудағы басты мақсаты қандай деп ойлайсыз? 2. Автордың басқа қандай шығармаларын білесіз? 3. Әңгіме не себепті «Мәңгілік бала бейне» деп аталған? 4. Шығармадағы басты проблема қандай?

Рефлексия Оқушыларға түрлі смайликтер таратылады. Өзіне ұнаған смайликтің артындағы пікірді аяқтап, себетке салады. Нәтижесін

12 слайд
Рефлексия Оқушыларға түрлі смайликтер таратылады. Өзіне ұнаған смайликтің артындағы пікірді аяқтап, себетке салады. Нәтижесінде, өзінің дамуындағы оқу әрекетінің маңызын түсінеді. Тапсырма қиын болды, сондықтан ..................................................... Тапсырма мен үшін жеңіл болды, себебі ............................................ Тапсырма түсінікті болды, бірақ мен ..................................................

12 слайд

Рефлексия Оқушыларға түрлі смайликтер таратылады. Өзіне ұнаған смайликтің артындағы пікірді аяқтап, себетке салады. Нәтижесінде, өзінің дамуындағы оқу әрекетінің маңызын түсінеді. Тапсырма қиын болды, сондықтан ..................................................... Тапсырма мен үшін жеңіл болды, себебі ............................................ Тапсырма түсінікті болды, бірақ мен ..................................................

Үй тапсырмасы «Тағдыр тартуы» тақырыбында эссе жазу

13 слайд
Үй тапсырмасы «Тағдыр тартуы» тақырыбында эссе жазу

13 слайд

Үй тапсырмасы «Тағдыр тартуы» тақырыбында эссе жазу