Ш. Амонашвили
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ш.А.Амонашвилидің ізгілік- жеке
технологиясы
1 слайд
Ш.А.Амонашвилидің ізгілік- жеке технологиясы
2 слайд
1931 жылы 8 наурызда Тбилиси қаласында дүниеге келген.
Амонашвили психология ғылымдарының докторы, профессор;
Ресей білім беру Академиясының академигі, Ресей
Федерациясының Мемлекеттік сыйлығының Лауреаты;
Украина педагогика ғылым академиясының шетелдік мүшесі;
Сәуегей Климент Охридский (Болгария) атындағы София
университетінің құрметті докторы;
Мәскеу Мемлекеттік педагогикалық Университетінің еңбегі сіңген
профессоры, әр түрлі мемлекеттердің бірнеше университеттерінің
құрметті профессоры.
Білім берудің ізгілендіру технологиясының негізін қалаушы
Ш.А. Амонашвили. “Ізгілік педагогикасы” еңбегінің авторы
2 слайд
1931 жылы 8 наурызда Тбилиси қаласында дүниеге келген. Амонашвили психология ғылымдарының докторы, профессор; Ресей білім беру Академиясының академигі, Ресей Федерациясының Мемлекеттік сыйлығының Лауреаты; Украина педагогика ғылым академиясының шетелдік мүшесі; Сәуегей Климент Охридский (Болгария) атындағы София университетінің құрметті докторы; Мәскеу Мемлекеттік педагогикалық Университетінің еңбегі сіңген профессоры, әр түрлі мемлекеттердің бірнеше университеттерінің құрметті профессоры. Білім берудің ізгілендіру технологиясының негізін қалаушы Ш.А. Амонашвили. “Ізгілік педагогикасы” еңбегінің авторы
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Педагогикалық процестің ізгілікті болуын жақтаушы ж ə н оны дамытушы –
Шалва Амонашвили. Оның басты еңбектерінің бірі «Ізгілік педагогикасы
жайлы ойлар» деп аталады. Бұл еңбегінде ол авторитарлы білім беруді қатты
сынға алады.
Ол өз еңбегінде көп жағдайда экперименталды-педагогикалық процеске
ж ə не оның н ə тижесіне сүйенеді. Авторитарлы жүйенің қалыптасуын тарихи
салдармен байланыстырады, яғни консерватизмнің басымдылығы. Сондықтан
да ол көптеген идеялардың, бастамалардың дамуына тосқауыл болды.
Ə р бала туылғаннан бастап белгілі бір миссиямен туылады деп санайды,
яғни ə р бала өзіне т ə н нышан,белгілермен туылады дейді. Сол ерекшеліктерді
дамыту үшін авторитарлы білім беруді жойып, ізгілендіру арқылы жүргізіледі
деп атап өткен. Сонымен гумандық педагогика баланы өзіндік табиғи
ерекшеліктерімен қабылдайды. Білім берудің ізгілендіру технологиясының
негізін қалаған Ш.А. Амонашвили.
4 слайд
Педагогикалық процестің ізгілікті болуын жақтаушы ж ə н оны дамытушы – Шалва Амонашвили. Оның басты еңбектерінің бірі «Ізгілік педагогикасы жайлы ойлар» деп аталады. Бұл еңбегінде ол авторитарлы білім беруді қатты сынға алады. Ол өз еңбегінде көп жағдайда экперименталды-педагогикалық процеске ж ə не оның н ə тижесіне сүйенеді. Авторитарлы жүйенің қалыптасуын тарихи салдармен байланыстырады, яғни консерватизмнің басымдылығы. Сондықтан да ол көптеген идеялардың, бастамалардың дамуына тосқауыл болды. Ə р бала туылғаннан бастап белгілі бір миссиямен туылады деп санайды, яғни ə р бала өзіне т ə н нышан,белгілермен туылады дейді. Сол ерекшеліктерді дамыту үшін авторитарлы білім беруді жойып, ізгілендіру арқылы жүргізіледі деп атап өткен. Сонымен гумандық педагогика баланы өзіндік табиғи ерекшеліктерімен қабылдайды. Білім берудің ізгілендіру технологиясының негізін қалаған Ш.А. Амонашвили.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Әрбір бала-керемет рухани күш иесі.Кез-келген мұғалім әр балаға рухани күш
иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін
арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді.
Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі. Баланың ішкі жан
дүниесін қуаныш отын сыйлау керек Ш.Амонашвили
Баланың жаны мен жүрегіне жылылық ұялату.
Танымдық күшін қалыптастыру жөне дамыту. Алған білімін кеңейтуге,
тереңдетуге жағай жасау.
Тұжырымдама ережелері:
- Ынтымақтастық педагогикасы тұжырымдалады.
- Рухани жетілдіру.
- Бала психологиясын дамытуға, есейтуге және еркіндік құштарлығына
қалыптастыру; - Әсемдікті, әдемілікті сезіну, қабылдау. Әдістеме
ерекшеліктері: - адамгершілік; - жеке ықпал; - қарым - қатынас шеберлігі; -
ата-ана педагогикасының қайнар көзі; - оқу қызметі.
6 слайд
Әрбір бала-керемет рухани күш иесі.Кез-келген мұғалім әр балаға рухани күш иесі ретінде қарау керек. Мұғалімнің мұндай көзқарасы баланың белсенділігін арттырады. Білімге деген құштарлығын көбейтеді. Балаға сеніммен қарау баланы тек қуаттандыра түседі. Баланың ішкі жан дүниесін қуаныш отын сыйлау керек Ш.Амонашвили Баланың жаны мен жүрегіне жылылық ұялату. Танымдық күшін қалыптастыру жөне дамыту. Алған білімін кеңейтуге, тереңдетуге жағай жасау. Тұжырымдама ережелері: - Ынтымақтастық педагогикасы тұжырымдалады. - Рухани жетілдіру. - Бала психологиясын дамытуға, есейтуге және еркіндік құштарлығына қалыптастыру; - Әсемдікті, әдемілікті сезіну, қабылдау. Әдістеме ерекшеліктері: - адамгершілік; - жеке ықпал; - қарым - қатынас шеберлігі; - ата-ана педагогикасының қайнар көзі; - оқу қызметі.
7 слайд
- Ізгілікті тұлға педагогикасы- Ізгі Адам тәрбиелеуді өзінің басты мақсаты
етіп қояды.
- Ізгіліктік педагогика- педагогиканың рухани аспектілерін анықтай отырып,
оның жаңа Ізгіліктік қырын ашады.
- Рухани-ізгіліктік педагогика- Руханилық және Ізгілік ұғымдары тығыз
байланысты, ол екеуі ізгілік педагогикасының негізін құрайды. Ізгілік
педагогикасының идеясы:
- Педагогикалық үдерісте баланың шынайы адами құндылықтарды танып
білуі және оны меңгеруі;
- Педагогикалық үдерісте баланы әлеуметке қарсы бағыттайтын тәсілдердің
қолдануына жол берілмеуі;
- Педагогикалық үдерістерге адами сипат беру;
- Мектеп ұжымы өмірінің заттық-материалистік және рухани ортасын,
моральдық- психологиялық ортасын ізгілендіру.
7 слайд
- Ізгілікті тұлға педагогикасы- Ізгі Адам тәрбиелеуді өзінің басты мақсаты етіп қояды. - Ізгіліктік педагогика- педагогиканың рухани аспектілерін анықтай отырып, оның жаңа Ізгіліктік қырын ашады. - Рухани-ізгіліктік педагогика- Руханилық және Ізгілік ұғымдары тығыз байланысты, ол екеуі ізгілік педагогикасының негізін құрайды. Ізгілік педагогикасының идеясы: - Педагогикалық үдерісте баланың шынайы адами құндылықтарды танып білуі және оны меңгеруі; - Педагогикалық үдерісте баланы әлеуметке қарсы бағыттайтын тәсілдердің қолдануына жол берілмеуі; - Педагогикалық үдерістерге адами сипат беру; - Мектеп ұжымы өмірінің заттық-материалистік және рухани ортасын, моральдық- психологиялық ортасын ізгілендіру.
8 слайд
8 слайд
9 слайд
«Әр бала белгілі борышпен өмірге келеді және әрбір сәбидің тек
өзіне тиесілі жаны - ішкі дүниесінің сәулесі бар.
Ата-ана мен педагогтың міндеті сол сәуленің жоғалып кетуіне
жол бермей, балаға өз өмір жолына бағыт көрсету».
«Балаға білім ұшқынын сыйлау үшін, мұғалім жарық сәулесімен
өзі нұрлана білуі керек»
9 слайд
«Әр бала белгілі борышпен өмірге келеді және әрбір сәбидің тек өзіне тиесілі жаны - ішкі дүниесінің сәулесі бар. Ата-ана мен педагогтың міндеті сол сәуленің жоғалып кетуіне жол бермей, балаға өз өмір жолына бағыт көрсету». «Балаға білім ұшқынын сыйлау үшін, мұғалім жарық сәулесімен өзі нұрлана білуі керек»