Материалдар / Сабақ әрекетінен үзінділер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ әрекетінен үзінділер

Материал туралы қысқаша түсінік
----
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
116
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Кембридж университетінің әдіс - тәсілдері және 7 модуль”

1 слайд
“Кембридж университетінің әдіс - тәсілдері және 7 модуль”

1 слайд

“Кембридж университетінің әдіс - тәсілдері және 7 модуль”

2 слайд

2 слайд

3 слайд

3 слайд

Жеті модуль 1. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер 3. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау 4. Білім бе

4 слайд
Жеті модуль 1. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер 3. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау 4. Білім беруде АКТ-ы пайдалану 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту 7. Білім берудегі басқару және көшбасшылық 6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту

4 слайд

Жеті модуль 1. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер 3. Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау 4. Білім беруде АКТ-ы пайдалану 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету 5. Талантты және дарынды балаларды оқыту 7. Білім берудегі басқару және көшбасшылық 6. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

Галереяға Галереяға саяхатсаяхат

8 слайд
Галереяға Галереяға саяхатсаяхат

8 слайд

Галереяға Галереяға саяхатсаяхат

Он сұрақ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10

9 слайд
Он сұрақ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.

9 слайд

Он сұрақ! Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі.

Лездеме! Топтағы бір оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слайдты топ үшін пл

10 слайд
Лездеме! Топтағы бір оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слайдты топ үшін пленарлық сабақ өткізген кезде пайдаланыңыз. Сөздің өзін атамай түсіндіру Конверттен бір сөзді бір рет алу Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!

10 слайд

Лездеме! Топтағы бір оқушысына бүгінгі сабақтың негізгі сөздерін түсіндіру үшін сізде бір минут бар: Бұл слайдты топ үшін пленарлық сабақ өткізген кезде пайдаланыңыз. Сөздің өзін атамай түсіндіру Конверттен бір сөзді бір рет алу Сөзді тапқан бірінші адам конверттен келесіні таңдайды және қалғандарына түсіндіреді!

конверт-сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз (оқу мақсатына қарай). Әрбір топта өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт

11 слайд
конверт-сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз (оқу мақсатына қарай). Әрбір топта өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз: топтар стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі топқа беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.

11 слайд

конверт-сұрақ 2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз (оқу мақсатына қарай). Әрбір топта өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаңыз. Әрқайсысына екі минут беріңіз: топтар стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі топқа беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.

4 адамнан тұрады топтар : ·көшбасшы сіздің топқа берілген сұрақты оқиды. Топтың қатысушылары жауаптарын планшетке жазып, үлк

12 слайд
4 адамнан тұрады топтар : ·көшбасшы сіздің топқа берілген сұрақты оқиды. Топтың қатысушылары жауаптарын планшетке жазып, үлкен саусағын жоғары көрсетеді, ол олардың дайын екендігін білдіреді. ·Көшбасшы белгі бергенде, барлығы жауабын ашады. Топтағы түсініспеушілікті талқылаңыз (егер де келісімге келмесеңіздер, онда сыныптың қалғандарына өтініш білдіру қажет). Өздік жұмыс: Сыныптастарыңыз үшін 5 сұрақ жазыңыз (әрбір карточкаға бір сұрақ жазып, жауаптарын артында көрсетесіздер). Басқа топпен карточкаларды алмасыңыз.

12 слайд

4 адамнан тұрады топтар : ·көшбасшы сіздің топқа берілген сұрақты оқиды. Топтың қатысушылары жауаптарын планшетке жазып, үлкен саусағын жоғары көрсетеді, ол олардың дайын екендігін білдіреді. ·Көшбасшы белгі бергенде, барлығы жауабын ашады. Топтағы түсініспеушілікті талқылаңыз (егер де келісімге келмесеңіздер, онда сыныптың қалғандарына өтініш білдіру қажет). Өздік жұмыс: Сыныптастарыңыз үшін 5 сұрақ жазыңыз (әрбір карточкаға бір сұрақ жазып, жауаптарын артында көрсетесіздер). Басқа топпен карточкаларды алмасыңыз.

13 слайд

13 слайд

1992 1991 1997 1993 1998 1995

14 слайд
1992 1991 1997 1993 1998 1995

14 слайд

1992 1991 1997 1993 1998 1995

15 слайд

15 слайд

1. Тақырып (зат есім) – тасбақа 2. Суреттеу (сын есім) – баяу, зиянсыз тасбақа 3. Қимыл (етістік) – қозғалады, жүзеді, жүреді 4

16 слайд
1. Тақырып (зат есім) – тасбақа 2. Суреттеу (сын есім) – баяу, зиянсыз тасбақа 3. Қимыл (етістік) – қозғалады, жүзеді, жүреді 4. Сезіну (Сөз тіркесі) – тасбақа теңізде топтасып жүреді 5. Мәнін қайта айту (синоним) – жайбасар, төзімділік

16 слайд

1. Тақырып (зат есім) – тасбақа 2. Суреттеу (сын есім) – баяу, зиянсыз тасбақа 3. Қимыл (етістік) – қозғалады, жүзеді, жүреді 4. Сезіну (Сөз тіркесі) – тасбақа теңізде топтасып жүреді 5. Мәнін қайта айту (синоним) – жайбасар, төзімділік

Жадыны дамытуға арналған ойын Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды дайындау үшін

17 слайд
Жадыны дамытуға арналған ойын Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды дайындау үшін, сендерде 2 минут бар: Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет. Барынша көп дұрыс жауаптарға сыйлық тағайындалады – дұрыс сөз + жазу ережесін сақтау! Негізгі сөздерді қойыңдар

17 слайд

Жадыны дамытуға арналған ойын Біз бүгін/соңғы бірнеше сабақ барысында оқыған негізгі сөздер келтірілген. Оларды дайындау үшін, сендерде 2 минут бар: Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл сөздерді еске алу қажет. Барынша көп дұрыс жауаптарға сыйлық тағайындалады – дұрыс сөз + жазу ережесін сақтау! Негізгі сөздерді қойыңдар

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында та

18 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап

18 слайд

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап

Кейіпкер аты Өмірге қызығушылығы Адами қасиеті Кейіпкер әрекетіне баға беру Абай Шоқан Бөгенбай Абылай Әбілқайыр Жоғары: Орта

19 слайд
Кейіпкер аты Өмірге қызығушылығы Адами қасиеті Кейіпкер әрекетіне баға беру Абай Шоқан Бөгенбай Абылай Әбілқайыр Жоғары: Орташа: Төмен:

19 слайд

Кейіпкер аты Өмірге қызығушылығы Адами қасиеті Кейіпкер әрекетіне баға беру Абай Шоқан Бөгенбай Абылай Әбілқайыр Жоғары: Орташа: Төмен:

Тілші Кейіпкер

20 слайд
Тілші Кейіпкер

20 слайд

Тілші Кейіпкер

1.“ > ” - Мұны бұрыннан білемін. 2.“ – ” - Бұл ақпаратпен келісе алмаймын. 3.“ + ” - Бұл ақпарат мен үшін жаңа. 4.“ ? ” - І

21 слайд
1.“ > ” - Мұны бұрыннан білемін. 2.“ – ” - Бұл ақпаратпен келісе алмаймын. 3.“ + ” - Бұл ақпарат мен үшін жаңа. 4.“ ? ” - Ізденемін. Сұрақ туды.

21 слайд

1.“ > ” - Мұны бұрыннан білемін. 2.“ – ” - Бұл ақпаратпен келісе алмаймын. 3.“ + ” - Бұл ақпарат мен үшін жаңа. 4.“ ? ” - Ізденемін. Сұрақ туды.

Джигсо - құрастыру, біріктіру дегенді білдіреді. Мақсаты: танымдық іс-әрекет иесі болуға, өзіне керекті әрекетті қасындағы ж

22 слайд
Джигсо - құрастыру, біріктіру дегенді білдіреді. Мақсаты: танымдық іс-әрекет иесі болуға, өзіне керекті әрекетті қасындағы жолдасынан үйренеді.

22 слайд

Джигсо - құрастыру, біріктіру дегенді білдіреді. Мақсаты: танымдық іс-әрекет иесі болуға, өзіне керекті әрекетті қасындағы жолдасынан үйренеді.

Мақсаты: оқушылардың бұрын өткенін еске түсіріп, жаңа біліммен салыстыру. Ескі әлемЖаңа әлем

23 слайд
Мақсаты: оқушылардың бұрын өткенін еске түсіріп, жаңа біліммен салыстыру. Ескі әлемЖаңа әлем

23 слайд

Мақсаты: оқушылардың бұрын өткенін еске түсіріп, жаңа біліммен салыстыру. Ескі әлемЖаңа әлем

Автор орындығы

24 слайд
Автор орындығы

24 слайд

Автор орындығы

Тарихи диктант 1. Қыпшақ хандығы ... ғ.б. қалыптаса бастаған. 2. Қыпшақтардың батыс бірлестігі ... тайпадан тұрады. 3. Хандық б

25 слайд
Тарихи диктант 1. Қыпшақ хандығы ... ғ.б. қалыптаса бастаған. 2. Қыпшақтардың батыс бірлестігі ... тайпадан тұрады. 3. Хандық биліктің орталығы ... деп аталады. 4. Күші және беделі басым оң қанаттың ордасы Жайық өзені бойындағы ... қаласының орнында болса, ал сол қанаттың орталығы Сырдария бойындағы ... қаласында орналасты. 5. Орыс деректерінде қыпшақтарды ... деп, ал венгрлер ... деп атаған. 6. Қыпшақтар негізінен ... шаруашылығымен айналысты.

25 слайд

Тарихи диктант 1. Қыпшақ хандығы ... ғ.б. қалыптаса бастаған. 2. Қыпшақтардың батыс бірлестігі ... тайпадан тұрады. 3. Хандық биліктің орталығы ... деп аталады. 4. Күші және беделі басым оң қанаттың ордасы Жайық өзені бойындағы ... қаласының орнында болса, ал сол қанаттың орталығы Сырдария бойындағы ... қаласында орналасты. 5. Орыс деректерінде қыпшақтарды ... деп, ал венгрлер ... деп атаған. 6. Қыпшақтар негізінен ... шаруашылығымен айналысты.

Сергей Алексеевич Лебедев қай жылы туылған? ((260+57)*2)*3)= 1902 (((102+10)*2)+9)*5=1165

26 слайд
Сергей Алексеевич Лебедев қай жылы туылған? ((260+57)*2)*3)= 1902 (((102+10)*2)+9)*5=1165

26 слайд

Сергей Алексеевич Лебедев қай жылы туылған? ((260+57)*2)*3)= 1902 (((102+10)*2)+9)*5=1165

1. КаррозияЖануарларды зерттейді 2. МолекулаБасып шығарғыш құрылғы 3. КомпьютерТот басу 4. ЗоологияЕсептеуіш техника 5. Принтер

27 слайд
1. КаррозияЖануарларды зерттейді 2. МолекулаБасып шығарғыш құрылғы 3. КомпьютерТот басу 4. ЗоологияЕсептеуіш техника 5. Принтер Заттың ұсақ бөлшегі

27 слайд

1. КаррозияЖануарларды зерттейді 2. МолекулаБасып шығарғыш құрылғы 3. КомпьютерТот басу 4. ЗоологияЕсептеуіш техника 5. Принтер Заттың ұсақ бөлшегі

28 слайд

28 слайд

1. Жеті модуль сабақтарда 1. Жеті модуль сабақтарда қамтылдықамтылды 5. Өзін-өзі және бір-бірін 5. Өзін-өзі және бір-бірін

29 слайд
1. Жеті модуль сабақтарда 1. Жеті модуль сабақтарда қамтылдықамтылды 5. Өзін-өзі және бір-бірін 5. Өзін-өзі және бір-бірін бағалай білдібағалай білді 2. Ойын еркін жеткізе білді2. Ойын еркін жеткізе білді 3. Топтасып жұмыс істеуге 3. Топтасып жұмыс істеуге үйрендіүйренді 4. Оқушылардың бір-біріне4. Оқушылардың бір-біріне сенімділігі арттысенімділігі артты 6. Шығармашылық қабілеті 6. Шығармашылық қабілеті арттыартты

29 слайд

1. Жеті модуль сабақтарда 1. Жеті модуль сабақтарда қамтылдықамтылды 5. Өзін-өзі және бір-бірін 5. Өзін-өзі және бір-бірін бағалай білдібағалай білді 2. Ойын еркін жеткізе білді2. Ойын еркін жеткізе білді 3. Топтасып жұмыс істеуге 3. Топтасып жұмыс істеуге үйрендіүйренді 4. Оқушылардың бір-біріне4. Оқушылардың бір-біріне сенімділігі арттысенімділігі артты 6. Шығармашылық қабілеті 6. Шығармашылық қабілеті арттыартты