Сабақ жоспары: Дауыссыз дыбыстарды қайталау 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Сабақтың мақсаты :
БІЛІМДІЛІК:
-
бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру,сөз жасау,
сөйлемдерді дұрыс құру тәсілдерін меңгерту, дауыссыз дыбыстардан
алған білімдерін шыңдау;
ТӘРБИЕЛІК:
- Орындаталатын тапсырмалар мен жаттығулар арқылы
жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз
мағынасын келістіре отырып, оларды дұрыс қолданып, дәл түсінуге
тәрбиелеу.
ДАМЫТУШЫЛЫҚ:
- Ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту; Сөйлеу шеберлігіне, ой
ұшқырлығына баулу; Түрлі әдістерді пайдалана отырып
оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін
арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;
2 слайд
Сабақтың мақсаты : БІЛІМДІЛІК: - бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру,сөз жасау, сөйлемдерді дұрыс құру тәсілдерін меңгерту, дауыссыз дыбыстардан алған білімдерін шыңдау; ТӘРБИЕЛІК: - Орындаталатын тапсырмалар мен жаттығулар арқылы жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз мағынасын келістіре отырып, оларды дұрыс қолданып, дәл түсінуге тәрбиелеу. ДАМЫТУШЫЛЫҚ: - Ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту; Сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу; Түрлі әдістерді пайдалана отырып оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;
3 слайд
Сабақтың түрі : Білімді пысықтау
Сабақтың әдіс-тәсілдері :
сұрақ – жауап, топпен жұмыс, талдау,
жаттығу орындау, ойлау, дәлелдеу.
3 слайд
Сабақтың түрі : Білімді пысықтау Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ – жауап, топпен жұмыс, талдау, жаттығу орындау, ойлау, дәлелдеу.
4 слайд
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Қызықты ойындар мен
тапсырмалар арқылы
білімді пысықтау
4. Сабақты қорытындылау
5. Үйге тапсырма беру
6. Бағалау
4 слайд
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі 2. Үй тапсырмасын тексеру 3. Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылы білімді пысықтау 4. Сабақты қорытындылау 5. Үйге тапсырма беру 6. Бағалау
5 слайд
267-жаттығу. Бірыңғай бір
дауыссыз дыбыстан
басталатын сөйлем ойлап
жазу.
5 слайд
267-жаттығу. Бірыңғай бір дауыссыз дыбыстан басталатын сөйлем ойлап жазу.
6 слайд
Құдіретті жасай бер, анам тілі,
Өзің барда ғажап – ақ ғалам күллі.
Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат
Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді. Сабақтың эпиграфы:
6 слайд
Құдіретті жасай бер, анам тілі, Өзің барда ғажап – ақ ғалам күллі. Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді. Сабақтың эпиграфы:
7 слайд
Қызықты ойындар мен
тапсырмалар арқылыбілімді
пысықтау
І. Тур – “Суреттер сөйлейді”
7 слайд
Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылыбілімді пысықтау І. Тур – “Суреттер сөйлейді”
8 слайд
Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен
орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер
8 слайд
Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер
9 слайд
ІІ. Тур - «Талда, жаз, сана»
(үш топтан үш оқушы шығып математикалық
тәсілмен талдау жасайды.)
9 слайд
ІІ. Тур - «Талда, жаз, сана» (үш топтан үш оқушы шығып математикалық тәсілмен талдау жасайды.)
10 слайд
ІІІ. Тур - «Әзіл жұмбақ
ойыны»
(анаграммалар мен жұмбақтар шешу.)
10 слайд
ІІІ. Тур - «Әзіл жұмбақ ойыны» (анаграммалар мен жұмбақтар шешу.)
11 слайд
1. Фонетикалық екі ұғым бірі мен бірі сыбайлас,
Бірі айтылады да естіледі,
Екіншісі – жазылады да көрінеді.
2. Өз құрамында 3 буын, 7 әріп,
Жалпы қарауындағы әріптері құрамындағыдан алты есе көп.
3. Бір ағашта 37 алма,
Оны алып жемек болсаң
Он шақтысы тамағыңнан еркін өтеді,
Қалғандары қақтығып барып өтеді.
4. Егер Ж – дан басталса, жыл мезгілі,
Қ-дан басталса, онда ол құс белгілі.
Ол қай сөздер?
(жаз, қаз)
5.К-ден басталсам,
Маған қарап сабақ айтады.
П-дан басталсам,
Маған балалар жүгін артады.
11 слайд
1. Фонетикалық екі ұғым бірі мен бірі сыбайлас, Бірі айтылады да естіледі, Екіншісі – жазылады да көрінеді. 2. Өз құрамында 3 буын, 7 әріп, Жалпы қарауындағы әріптері құрамындағыдан алты есе көп. 3. Бір ағашта 37 алма, Оны алып жемек болсаң Он шақтысы тамағыңнан еркін өтеді, Қалғандары қақтығып барып өтеді. 4. Егер Ж – дан басталса, жыл мезгілі, Қ-дан басталса, онда ол құс белгілі. Ол қай сөздер? (жаз, қаз) 5.К-ден басталсам, Маған қарап сабақ айтады. П-дан басталсам, Маған балалар жүгін артады.
12 слайд
6. Басы - ашық, аяғы-қысаң,
Екі-ақ дыбыс, есеп қылсаң.
Саған да ол керек болар,
Өзен-көлге жақын тұрсаң.
7. Дыбыс емес, таңба
Оқылмайды, жазылады.
Бірақ сөзден табылады
Ол қай әріп еді?
Ойлап көрші, есіңде бар ма?
8. Жылқышының қолында-
«Ұ» әрпімен,
Ондық саны тобында-
«Ы» әрпімен.
9. «С»-мен айтсаң,
Тағам ішем онымен.
«З»-мен айтсаң,
Қағам жерге оны мен.
10. «Қ»-мен егер бітірсең,
Ыдыс-аяқ ол бірі.
«Н»-мен егер бітірсең,
Балықтың ол бір түрі.
12 слайд
6. Басы - ашық, аяғы-қысаң, Екі-ақ дыбыс, есеп қылсаң. Саған да ол керек болар, Өзен-көлге жақын тұрсаң. 7. Дыбыс емес, таңба Оқылмайды, жазылады. Бірақ сөзден табылады Ол қай әріп еді? Ойлап көрші, есіңде бар ма? 8. Жылқышының қолында- «Ұ» әрпімен, Ондық саны тобында- «Ы» әрпімен. 9. «С»-мен айтсаң, Тағам ішем онымен. «З»-мен айтсаң, Қағам жерге оны мен. 10. «Қ»-мен егер бітірсең, Ыдыс-аяқ ол бірі. «Н»-мен егер бітірсең, Балықтың ол бір түрі.
13 слайд
І V . Тур – Дәптермен жұмыс.
(әр топқа бөлек - бөлек жаттығулар беріледі)
1-топ – 285-жаттығу
2-топ – 279-жаттығу
3-топ- 278-жаттығу
13 слайд
І V . Тур – Дәптермен жұмыс. (әр топқа бөлек - бөлек жаттығулар беріледі) 1-топ – 285-жаттығу 2-топ – 279-жаттығу 3-топ- 278-жаттығу
14 слайд
V . Тур – “Сөйлем қалай дүниеге келеді”
(Сызба бойынша сөйлем құрастыру)
Әріп
дыбыс
буын
сөз
сөз тіркесі
сөйлем
14 слайд
V . Тур – “Сөйлем қалай дүниеге келеді” (Сызба бойынша сөйлем құрастыру) Әріп дыбыс буын сөз сөз тіркесі сөйлем
15 слайд
15 слайд
16 слайд
16 слайд
17 слайд
17 слайд
18 слайд
1.Дауысты, дауыссыздар тақырыбына 10
сұрақтан тұратын тест
құрастыру.
2. Сөзжұмбақ, ребустар құрастыру.
18 слайд
1.Дауысты, дауыссыздар тақырыбына 10 сұрақтан тұратын тест құрастыру. 2. Сөзжұмбақ, ребустар құрастыру.
19 слайд
19 слайд