Сабақ жоспары: Дауыссыз дыбыстарды қайталау 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Дауыссыз дыбыстарды қайталау 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дауыссыз дыбыстарды қайталауға арналған сабақ жоспары.5 сыныпта өтетін сабақтарда пайдалануға болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың мақсаты: БІЛІМДІЛІК: -бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру,сөз жасау, сөйлемдерді дұрыс құру тәсілд

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: БІЛІМДІЛІК: -бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру,сөз жасау, сөйлемдерді дұрыс құру тәсілдерін меңгерту, дауыссыз дыбыстардан алған білімдерін шыңдау; ТӘРБИЕЛІК: - Орындаталатын тапсырмалар мен жаттығулар арқылы жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз мағынасын келістіре отырып, оларды дұрыс қолданып, дәл түсінуге тәрбиелеу. ДАМЫТУШЫЛЫҚ: - Ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту; Сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу; Түрлі әдістерді пайдалана отырып оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;

2 слайд

Сабақтың мақсаты: БІЛІМДІЛІК: -бұрынғы өтілген материалдармен сабақты байланыстыру,сөз жасау, сөйлемдерді дұрыс құру тәсілдерін меңгерту, дауыссыз дыбыстардан алған білімдерін шыңдау; ТӘРБИЕЛІК: - Орындаталатын тапсырмалар мен жаттығулар арқылы жақсылыққа, ізгілікке тәрбиелеу, тіл құдіретін сезіне білуге, сөз мағынасын келістіре отырып, оларды дұрыс қолданып, дәл түсінуге тәрбиелеу. ДАМЫТУШЫЛЫҚ: - Ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту; Сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу; Түрлі әдістерді пайдалана отырып оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;

Сабақтың түрі : Білімді пысықтау Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ – жауап, топпен жұмыс, талдау, жаттығу орындау, ойлау, дәл

#3 слайд
Сабақтың түрі : Білімді пысықтау Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ – жауап, топпен жұмыс, талдау, жаттығу орындау, ойлау, дәлелдеу.

3 слайд

Сабақтың түрі : Білімді пысықтау Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ – жауап, топпен жұмыс, талдау, жаттығу орындау, ойлау, дәлелдеу.

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру бөлімі 2.Үй тапсырмасын тексеру 3. Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылы білімді пысық

#4 слайд
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру бөлімі 2.Үй тапсырмасын тексеру 3. Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылы білімді пысықтау 4. Сабақты қорытындылау 5. Үйге тапсырма беру 6. Бағалау

4 слайд

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру бөлімі 2.Үй тапсырмасын тексеру 3. Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылы білімді пысықтау 4. Сабақты қорытындылау 5. Үйге тапсырма беру 6. Бағалау

267-жаттығу. Бірыңғай бір дауыссыз дыбыстан басталатын сөйлем ойлап жазу.

#5 слайд
267-жаттығу. Бірыңғай бір дауыссыз дыбыстан басталатын сөйлем ойлап жазу.

5 слайд

267-жаттығу. Бірыңғай бір дауыссыз дыбыстан басталатын сөйлем ойлап жазу.

Құдіретті жасай бер, анам тілі, Өзің барда ғажап – ақ ғалам күллі. Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат Жол көрсетіп, әрлейді әрбі

#6 слайд
Құдіретті жасай бер, анам тілі, Өзің барда ғажап – ақ ғалам күллі. Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді. Сабақтың эпиграфы:

6 слайд

Құдіретті жасай бер, анам тілі, Өзің барда ғажап – ақ ғалам күллі. Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді. Сабақтың эпиграфы:

Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылыбілімді пысықтау І. Тур – “Суреттер сөйлейді”

#7 слайд
Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылыбілімді пысықтау І. Тур – “Суреттер сөйлейді”

7 слайд

Қызықты ойындар мен тапсырмалар арқылыбілімді пысықтау І. Тур – “Суреттер сөйлейді”

Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

#8 слайд
Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

8 слайд

Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

ІІ. Тур - «Талда, жаз, сана» (үш топтан үш оқушы шығып математикалық тәсілмен талдау жасайды.)

#9 слайд
ІІ. Тур - «Талда, жаз, сана» (үш топтан үш оқушы шығып математикалық тәсілмен талдау жасайды.)

9 слайд

ІІ. Тур - «Талда, жаз, сана» (үш топтан үш оқушы шығып математикалық тәсілмен талдау жасайды.)

ІІІ. Тур - «Әзіл жұмбақ ойыны» (анаграммалар мен жұмбақтар шешу.)

#10 слайд
ІІІ. Тур - «Әзіл жұмбақ ойыны» (анаграммалар мен жұмбақтар шешу.)

10 слайд

ІІІ. Тур - «Әзіл жұмбақ ойыны» (анаграммалар мен жұмбақтар шешу.)

1. Фонетикалық екі ұғым бірі мен бірі сыбайлас, Бірі айтылады да естіледі, Екіншісі – жазылады да көрінеді. 2. Өз құрамында 3 бу

#11 слайд
1. Фонетикалық екі ұғым бірі мен бірі сыбайлас, Бірі айтылады да естіледі, Екіншісі – жазылады да көрінеді. 2. Өз құрамында 3 буын, 7 әріп, Жалпы қарауындағы әріптері құрамындағыдан алты есе көп. 3. Бір ағашта 37 алма, Оны алып жемек болсаң Он шақтысы тамағыңнан еркін өтеді, Қалғандары қақтығып барып өтеді. 4. Егер Ж –дан басталса, жыл мезгілі, Қ-дан басталса, онда ол құс белгілі. Ол қай сөздер? (жаз, қаз) 5.К-ден басталсам, Маған қарап сабақ айтады. П-дан басталсам, Маған балалар жүгін артады.

11 слайд

1. Фонетикалық екі ұғым бірі мен бірі сыбайлас, Бірі айтылады да естіледі, Екіншісі – жазылады да көрінеді. 2. Өз құрамында 3 буын, 7 әріп, Жалпы қарауындағы әріптері құрамындағыдан алты есе көп. 3. Бір ағашта 37 алма, Оны алып жемек болсаң Он шақтысы тамағыңнан еркін өтеді, Қалғандары қақтығып барып өтеді. 4. Егер Ж –дан басталса, жыл мезгілі, Қ-дан басталса, онда ол құс белгілі. Ол қай сөздер? (жаз, қаз) 5.К-ден басталсам, Маған қарап сабақ айтады. П-дан басталсам, Маған балалар жүгін артады.

6. Басы-ашық, аяғы-қысаң, Екі-ақ дыбыс, есеп қылсаң. Саған да ол керек болар, Өзен-көлге

#12 слайд
6. Басы-ашық, аяғы-қысаң, Екі-ақ дыбыс, есеп қылсаң. Саған да ол керек болар, Өзен-көлге жақын тұрсаң. 7. Дыбыс емес, таңба Оқылмайды, жазылады. Бірақ сөзден табылады Ол қай әріп еді? Ойлап көрші, есіңде бар ма? 8. Жылқышының қолында- «Ұ» әрпімен, Ондық саны тобында- «Ы» әрпімен. 9. «С»-мен айтсаң, Тағам ішем онымен. «З»-мен айтсаң, Қағам жерге оны мен. 10. «Қ»-мен егер бітірсең, Ыдыс-аяқ ол бірі. «Н»-мен егер бітірсең, Балықтың ол бір түрі.

12 слайд

6. Басы-ашық, аяғы-қысаң, Екі-ақ дыбыс, есеп қылсаң. Саған да ол керек болар, Өзен-көлге жақын тұрсаң. 7. Дыбыс емес, таңба Оқылмайды, жазылады. Бірақ сөзден табылады Ол қай әріп еді? Ойлап көрші, есіңде бар ма? 8. Жылқышының қолында- «Ұ» әрпімен, Ондық саны тобында- «Ы» әрпімен. 9. «С»-мен айтсаң, Тағам ішем онымен. «З»-мен айтсаң, Қағам жерге оны мен. 10. «Қ»-мен егер бітірсең, Ыдыс-аяқ ол бірі. «Н»-мен егер бітірсең, Балықтың ол бір түрі.

ІV. Тур – Дәптермен жұмыс. (әр топқа бөлек - бөлек жаттығулар беріледі) 1-топ – 285-жаттығу 2-топ – 279-жаттығу 3-топ- 278-жатт

#13 слайд
ІV. Тур – Дәптермен жұмыс. (әр топқа бөлек - бөлек жаттығулар беріледі) 1-топ – 285-жаттығу 2-топ – 279-жаттығу 3-топ- 278-жаттығу

13 слайд

ІV. Тур – Дәптермен жұмыс. (әр топқа бөлек - бөлек жаттығулар беріледі) 1-топ – 285-жаттығу 2-топ – 279-жаттығу 3-топ- 278-жаттығу

V. Тур – “Сөйлем қалай дүниеге келеді” (Сызба бойынша сөйлем құрастыру) Әріп дыбыс

#14 слайд
V. Тур – “Сөйлем қалай дүниеге келеді” (Сызба бойынша сөйлем құрастыру) Әріп дыбыс буын сөз сөз тіркесі сөйлем

14 слайд

V. Тур – “Сөйлем қалай дүниеге келеді” (Сызба бойынша сөйлем құрастыру) Әріп дыбыс буын сөз сөз тіркесі сөйлем

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

1.Дауысты, дауыссыздар тақырыбына 10 сұрақтан тұратын тест құрастыру. 2. Сөзжұмбақ, ребустар құра

#18 слайд
1.Дауысты, дауыссыздар тақырыбына 10 сұрақтан тұратын тест құрастыру. 2. Сөзжұмбақ, ребустар құрастыру.

18 слайд

1.Дауысты, дауыссыздар тақырыбына 10 сұрақтан тұратын тест құрастыру. 2. Сөзжұмбақ, ребустар құрастыру.

#19 слайд

19 слайд

Файл форматы:
pptx
12.06.2018
511
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі