Материалдар / Сабақ жоспары Тақырыбы: Қазақстандағы демографиялық жағдай
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары Тақырыбы: Қазақстандағы демографиялық жағдай

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презентация "Қазақстандағы демографиялық жағдай" атты тақырыпты өткенде көмекші материал болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2021
793
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сәуірдің сегізіСәуірдің сегізі Қазақстандағы Қазақстандағы демографиялық жағдайдемографиялық жағдай

1 слайд
Сәуірдің сегізіСәуірдің сегізі Қазақстандағы Қазақстандағы демографиялық жағдайдемографиялық жағдай

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:  9.3.6.1 – мәтінде көтерілген мәселені 9.3.6.1 – мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәсел

2 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты:  9.3.6.1 – мәтінде көтерілген мәселені 9.3.6.1 – мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып, сыни тұрғыда баға беру.отырып, сыни тұрғыда баға беру.  9.5.1.2 – жазбаша жұмыстарда себеп 9.5.1.2 – жазбаша жұмыстарда себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.сөйлемдерді құрастыру.

Бес арыс туралы бір сөйлеммен ойымызды айтып, Бес арыс туралы бір сөйлеммен ойымызды айтып, өткен сабақты пысықтаймыз.өткен саб

3 слайд
Бес арыс туралы бір сөйлеммен ойымызды айтып, Бес арыс туралы бір сөйлеммен ойымызды айтып, өткен сабақты пысықтаймыз.өткен сабақты пысықтаймыз.

Бүгінгі сабаққа керекті сөздер:Бүгінгі сабаққа керекті сөздер:  ДемографияДемография  халық санының аз-көптігінің әсеріхал

4 слайд
Бүгінгі сабаққа керекті сөздер:Бүгінгі сабаққа керекті сөздер:  ДемографияДемография  халық санының аз-көптігінің әсеріхалық санының аз-көптігінің әсері  әлемде саны көп халықтарәлемде саны көп халықтар  демографиялық өсімдемографиялық өсім  бала тууға шек қоюбала тууға шек қою  демографиялық дағдарыс, жарылысдемографиялық дағдарыс, жарылыс  Қазақстанның орташа жасы -35 жасҚазақстанның орташа жасы -35 жас  Қандастар, отандастарҚандастар, отандастар

Сергіту сәті. Сергіту сәті. Бақыт деген...Бақыт деген... Бақыт деген - сенің бала күндеріңБақыт деген - сенің бала күндері

5 слайд
Сергіту сәті. Сергіту сәті. Бақыт деген...Бақыт деген... Бақыт деген - сенің бала күндеріңБақыт деген - сенің бала күндерің Бақытсыз-ақ бақытты боп жүргенің,Бақытсыз-ақ бақытты боп жүргенің, Бақытын да, басқасын да білмеуіңБақытын да, басқасын да білмеуің Бақытсыз-ақ ойнағаның-күлгенің.Бақытсыз-ақ ойнағаның-күлгенің. М.МақатаевМ.Мақатаев Бақыт сенің аман-есен жүргенің!Бақыт сенің аман-есен жүргенің! Бақыт сенің ойнағаның - күлгенің!Бақыт сенің ойнағаның - күлгенің! Бақыт деген қайта келмес уақыттаБақыт деген қайта келмес уақытта Ата-анаңның қадір, сыйын білгенің!Ата-анаңның қадір, сыйын білгенің!

Дескриптор: Дескриптор: 1-тапсырма.1-тапсырма. Мәтінді оқу, негізгі мәселені анықтау, өз Мәтінді оқу, негізгі мәселені ан

6 слайд
Дескриптор: Дескриптор: 1-тапсырма.1-тапсырма. Мәтінді оқу, негізгі мәселені анықтау, өз Мәтінді оқу, негізгі мәселені анықтау, өз ойларын білдіру.ойларын білдіру. Дескриптор:Дескриптор: –Мәтінді оқып , негізгі ойын –Мәтінді оқып , негізгі ойын анықтайды;анықтайды; –Бұл туралы өз ойларын білдіреді–Бұл туралы өз ойларын білдіреді ..  1 А тобы1 А тобы  2 Б тобы2 Б тобы  3 В тобы3 В тобы  4 Г тобы4 Г тобы

 2-тапсырма. 162-бет. «ПОПС» 2-тапсырма. 162-бет. «ПОПС» формуласымен мәтіндегі ақпаратқа формуласымен мәтіндегі ақпарат

7 слайд
 2-тапсырма. 162-бет. «ПОПС» 2-тапсырма. 162-бет. «ПОПС» формуласымен мәтіндегі ақпаратқа формуласымен мәтіндегі ақпаратқа пікірлерін білдіру.пікірлерін білдіру.  1.Менің ойымша,...1.Менің ойымша,...  2.Себебі мен оны... деп түсіндіремін.2.Себебі мен оны... деп түсіндіремін.  3.Оны мен...деген фактілермен, 3.Оны мен...деген фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын.мысалдармен дәлелдей аламын.  Соңғы сөйлем. Осыған байланысты Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен... деген түйін жасадым.мен... деген түйін жасадым.

4-тапсырма.163-бет.4-тапсырма.163-бет. Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтаңдар(5 мин)Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтаңдар(5 мин)

8 слайд
4-тапсырма.163-бет.4-тапсырма.163-бет. Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтаңдар(5 мин)Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтаңдар(5 мин) Сұрақтарға ауызша жауап беріңдерСұрақтарға ауызша жауап беріңдер  1.Мәтінде қай 1.Мәтінде қай мемлекет туралы мемлекет туралы айтылған?айтылған?  2.*1930 жылдардағы 2.*1930 жылдардағы ашаршылық (голод) не ашаршылық (голод) не себепті болды деп себепті болды деп ойлайсыңдар?ойлайсыңдар?  5.Қазірде Қазақстан 5.Қазірде Қазақстан халқының саны қанша?халқының саны қанша?  *3. “Нәубет”, *3. “Нәубет”, “тамырына балта “тамырына балта шабу” деген шабу” деген сөздердің сөздердің мағынасын мағынасын түсіндіріңіз.түсіндіріңіз.  4.Қазақстан қай 4.Қазақстан қай жылы өз жылы өз тәуелсіздігін алды?тәуелсіздігін алды?

Себеп бағыныңқылы Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемсабақтас құрмалас сөйлем  Бағыныңқы Бағыныңқы сөйлем басыңқы сө

9 слайд
Себеп бағыныңқылы Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлемсабақтас құрмалас сөйлем  Бағыныңқы Бағыныңқы сөйлем басыңқы сөйлем басыңқы сөйлемде сөйлемде айтылған ойдың айтылған ойдың себебін білдіретін себебін білдіретін сабақтастың түрі.сабақтастың түрі.  Жасалу жолы:Жасалу жолы:  1. –дықтан, -діктен қосымшасы 1. –дықтан, -діктен қосымшасы үстелген есімшеден жасалады.үстелген есімшеден жасалады.  Қазақстанда карантин жариялан-Қазақстанда карантин жариялан- ғандықтан, бәріміз қашықтан оқып ғандықтан, бәріміз қашықтан оқып жатырмыз. жатырмыз.  2. Есімше тұлғалы етістікке соң 2. Есімше тұлғалы етістікке соң шылауы тіркесіп жасалады.шылауы тіркесіп жасалады.  Денсаулық басты орында болған Денсаулық басты орында болған соң, адамдар сақтана бастады.соң, адамдар сақтана бастады.  3. Болымсыз етістік –й көсемше 3. Болымсыз етістік –й көсемше тұлғасында болады.тұлғасында болады.  Өз тарихыңды, өз ана тіліңді Өз тарихыңды, өз ана тіліңді білмей, ұлттық санаң жойылады. білмей, ұлттық санаң жойылады.

7-тапсырма. 164-бет.7-тапсырма. 164-бет. Мәтіннен (4-тапсырмадан) өздерің 5 сөйлемді таңдап, Мәтіннен (4-тапсырмадан) өздерің 5

10 слайд
7-тапсырма. 164-бет.7-тапсырма. 164-бет. Мәтіннен (4-тапсырмадан) өздерің 5 сөйлемді таңдап, Мәтіннен (4-тапсырмадан) өздерің 5 сөйлемді таңдап, оларды себеп бағыныңқылы құрмалас сөйлемге оларды себеп бағыныңқылы құрмалас сөйлемге айналдырып жазамыз және қосымша төмендегі айналдырып жазамыз және қосымша төмендегі мәліметтерді пайдаланамыз. мәліметтерді пайдаланамыз.

Берілген сурет бойынша жазбашаБерілген сурет бойынша жазбаша 4 себеп бағыныңқылы құрмалас сөйлем 4 себеп бағыныңқылы құрмалас

11 слайд
Берілген сурет бойынша жазбашаБерілген сурет бойынша жазбаша 4 себеп бағыныңқылы құрмалас сөйлем 4 себеп бағыныңқылы құрмалас сөйлем құрастырамыз.құрастырамыз.

Мына суреттерге қарап, сөйлем Мына суреттерге қарап, сөйлем құраңдар.құраңдар.

12 слайд
Мына суреттерге қарап, сөйлем Мына суреттерге қарап, сөйлем құраңдар.құраңдар.

Ақ түс –жеңіл, Ақ түс –жеңіл, көк- орташакөк- орташа , , сары –күрделі сары –күрделі сұрақ дегенді білдіреді.сұрақ дегенді бі

13 слайд
Ақ түс –жеңіл, Ақ түс –жеңіл, көк- орташакөк- орташа , , сары –күрделі сары –күрделі сұрақ дегенді білдіреді.сұрақ дегенді білдіреді.  1. Демография 1. Демография дегеніміз не?дегеніміз не?  2. Себеп 2. Себеп бағыныңқылы бағыныңқылы құрмалас құрмалас сабақтас сабақтас сөйлемдер қалай сөйлемдер қалай жасалады?жасалады?  3. Халық санының 3. Халық санының өсуі әлем бойынша өсуі әлем бойынша қандай өзгерістерге қандай өзгерістерге алып келеді?алып келеді?  4. Қандай 4. Қандай нәубеттердің нәубеттердің салдарынан қазақ салдарынан қазақ халқының саны бір халқының саны бір кездері 30кездері 30 %-%- ға дейін ға дейін азайды?азайды?

Үйге тапсырма – ЭССЕҮйге тапсырма – ЭССЕ Қазақстанның демографиясына Қазақстанның демографиясына әсер еткен аштық азабы (1921-

14 слайд
Үйге тапсырма – ЭССЕҮйге тапсырма – ЭССЕ Қазақстанның демографиясына Қазақстанның демографиясына әсер еткен аштық азабы (1921-әсер еткен аштық азабы (1921- 1922 жж; 1931-1933жж.)1922 жж; 1931-1933жж.)  Эссеге 2 түрлі баға Эссеге 2 түрлі баға қойылады:қойылады:  Бірі мазмұнына, Бірі мазмұнына, екіншісі екіншісі сауаттылығына.сауаттылығына.