Материалдар / Сабақ жоспары: Тіл дамыту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Тіл дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспарды 5 сыныпқа арналған қазақ тілі сабағында пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2018
1038
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі сабақтарында Қазақ тілі сабақтарында мәтін арқылы мәтін арқылы оқушылардың тілін оқушылардың тілін дамыту.дамыту.

1 слайд
Қазақ тілі сабақтарында Қазақ тілі сабақтарында мәтін арқылы мәтін арқылы оқушылардың тілін оқушылардың тілін дамыту.дамыту.

1 слайд

Қазақ тілі сабақтарында Қазақ тілі сабақтарында мәтін арқылы мәтін арқылы оқушылардың тілін оқушылардың тілін дамыту.дамыту.

Олар:Олар: Мәтінмен жұмыс – сабақта өтілетін әр түрлі жұмыстардың жиынтығы 1.Дыбыстармен жұмыс; 2.Сөздіктермен жұмыс; 3.Сөздік

2 слайд
Олар:Олар: Мәтінмен жұмыс – сабақта өтілетін әр түрлі жұмыстардың жиынтығы 1.Дыбыстармен жұмыс; 2.Сөздіктермен жұмыс; 3.Сөздік қорларын жетілдіру; 4.Тіл дамыту; 5.Ауызша сөйлеу білуге дағдыландыру.

2 слайд

Олар:Олар: Мәтінмен жұмыс – сабақта өтілетін әр түрлі жұмыстардың жиынтығы 1.Дыбыстармен жұмыс; 2.Сөздіктермен жұмыс; 3.Сөздік қорларын жетілдіру; 4.Тіл дамыту; 5.Ауызша сөйлеу білуге дағдыландыру.

Мәтінмен жұмыс істеу Мәтінмен жұмыс істеу мынадай кезеңдерге мынадай кезеңдерге бөлінеді:бөлінеді: •Мәтінді оқығанға дейінгі М

3 слайд
Мәтінмен жұмыс істеу Мәтінмен жұмыс істеу мынадай кезеңдерге мынадай кезеңдерге бөлінеді:бөлінеді: •Мәтінді оқығанға дейінгі Мәтінді оқығанға дейінгі жұмыс;жұмыс; •Мәтінмен жұмыс кезеңі;Мәтінмен жұмыс кезеңі; •Мәтіндік кезең;Мәтіндік кезең; •Мәтінді оқығаннан кейінгі Мәтінді оқығаннан кейінгі кезең;кезең;

3 слайд

Мәтінмен жұмыс істеу Мәтінмен жұмыс істеу мынадай кезеңдерге мынадай кезеңдерге бөлінеді:бөлінеді: •Мәтінді оқығанға дейінгі Мәтінді оқығанға дейінгі жұмыс;жұмыс; •Мәтінмен жұмыс кезеңі;Мәтінмен жұмыс кезеңі; •Мәтіндік кезең;Мәтіндік кезең; •Мәтінді оқығаннан кейінгі Мәтінді оқығаннан кейінгі кезең;кезең;

Әңгіме, өлеңнің көркем жерін оқу. Мәтінмен жұмыс. Сөйлем бойынша тізбектеп оқып, аудару. Суретке байланысты үзіндіні та

4 слайд
Әңгіме, өлеңнің көркем жерін оқу. Мәтінмен жұмыс. Сөйлем бойынша тізбектеп оқып, аудару. Суретке байланысты үзіндіні тауып оқу. Мақал- мәтелге сәйкес келетін бөлігін оқу. Мәтіннен 3 ой жүйесін тауып оқу. Мәтінді түгел оқу Бейнелеу – образдау жерін оқу. Мәнерлеп оқыту (сайыс түрінде) Сөз тіркестерін тауып оқу: а) зат есім+ сын есім, ә) зат есім + етістік Бөлімге бөліп оқу, жоспар құру.

4 слайд

Әңгіме, өлеңнің көркем жерін оқу. Мәтінмен жұмыс. Сөйлем бойынша тізбектеп оқып, аудару. Суретке байланысты үзіндіні тауып оқу. Мақал- мәтелге сәйкес келетін бөлігін оқу. Мәтіннен 3 ой жүйесін тауып оқу. Мәтінді түгел оқу Бейнелеу – образдау жерін оқу. Мәнерлеп оқыту (сайыс түрінде) Сөз тіркестерін тауып оқу: а) зат есім+ сын есім, ә) зат есім + етістік Бөлімге бөліп оқу, жоспар құру.

Мәтіндік кезең.Мәтіндік кезең. 1.Мәтінді мағынасына қарай бөлуге арналған жаттығулар  мәтінді оқып, оны мағынасына бөліп, әр

5 слайд
Мәтіндік кезең.Мәтіндік кезең. 1.Мәтінді мағынасына қарай бөлуге арналған жаттығулар  мәтінді оқып, оны мағынасына бөліп, әр біреуіне тақырып ойластыру;  мәтінді оқып, мағынасын ашатын сұрақтар оқу. 2. Мәтінде мағыналы тірек сөздерді анықтауға арналған жаттығулар  абзацтарды оқып, тіректі сөйлемдерді табу;  абзацтарды оқып, сөйлемдердегі негізгі ойды анықтау;  абзацтардан сөз таптарын тауып айтқызу.

5 слайд

Мәтіндік кезең.Мәтіндік кезең. 1.Мәтінді мағынасына қарай бөлуге арналған жаттығулар  мәтінді оқып, оны мағынасына бөліп, әр біреуіне тақырып ойластыру;  мәтінді оқып, мағынасын ашатын сұрақтар оқу. 2. Мәтінде мағыналы тірек сөздерді анықтауға арналған жаттығулар  абзацтарды оқып, тіректі сөйлемдерді табу;  абзацтарды оқып, сөйлемдердегі негізгі ойды анықтау;  абзацтардан сөз таптарын тауып айтқызу.

Мәтінді оқығаннан Мәтінді оқығаннан кейінгі кезең.кейінгі кезең. •Логикалық сұрақтар;Логикалық сұрақтар; •Сөздік жұмыстар;Сөзді

6 слайд
Мәтінді оқығаннан Мәтінді оқығаннан кейінгі кезең.кейінгі кезең. •Логикалық сұрақтар;Логикалық сұрақтар; •Сөздік жұмыстар;Сөздік жұмыстар; •Фонетикалық жаттығулар;Фонетикалық жаттығулар; •Сөйлем құру;Сөйлем құру; •Мәтінге жоспар құру;Мәтінге жоспар құру; •Аударым;Аударым; •Мәтінге ат қою;Мәтінге ат қою; •Диалог, ситуация құру;Диалог, ситуация құру; •Мәтінің мазмұнын жоспар бойынша Мәтінің мазмұнын жоспар бойынша айту;айту;

6 слайд

Мәтінді оқығаннан Мәтінді оқығаннан кейінгі кезең.кейінгі кезең. •Логикалық сұрақтар;Логикалық сұрақтар; •Сөздік жұмыстар;Сөздік жұмыстар; •Фонетикалық жаттығулар;Фонетикалық жаттығулар; •Сөйлем құру;Сөйлем құру; •Мәтінге жоспар құру;Мәтінге жоспар құру; •Аударым;Аударым; •Мәтінге ат қою;Мәтінге ат қою; •Диалог, ситуация құру;Диалог, ситуация құру; •Мәтінің мазмұнын жоспар бойынша Мәтінің мазмұнын жоспар бойынша айту;айту;

Мәтіннен кейінгі жұмыс Мәтіннен кейінгі жұмыс түрлері.түрлері. Мәтіннің мазмұнын қалай түсінгенін Мәтіннің мазмұнын қалай түс

7 слайд
Мәтіннен кейінгі жұмыс Мәтіннен кейінгі жұмыс түрлері.түрлері. Мәтіннің мазмұнын қалай түсінгенін Мәтіннің мазмұнын қалай түсінгенін анықтау жаттығуларыанықтау жаттығулары •- ең басты мәтіндегі мағынасын - ең басты мәтіндегі мағынасын түсіндіріңдер;түсіндіріңдер; •- мәтіндегі тақырыпты ауыстырыңдар - мәтіндегі тақырыпты ауыстырыңдар және қандай тақырып дұрыс келетінін және қандай тақырып дұрыс келетінін анықтаңдар;анықтаңдар; •- реферат жазыңдар, сұрақтарға - реферат жазыңдар, сұрақтарға жауап жазу;жауап жазу; •- мәтінді оқып, қандай керекті жаңа - мәтінді оқып, қандай керекті жаңа мағлұмат алғандарыңды айтыңдар.мағлұмат алғандарыңды айтыңдар.

7 слайд

Мәтіннен кейінгі жұмыс Мәтіннен кейінгі жұмыс түрлері.түрлері. Мәтіннің мазмұнын қалай түсінгенін Мәтіннің мазмұнын қалай түсінгенін анықтау жаттығуларыанықтау жаттығулары •- ең басты мәтіндегі мағынасын - ең басты мәтіндегі мағынасын түсіндіріңдер;түсіндіріңдер; •- мәтіндегі тақырыпты ауыстырыңдар - мәтіндегі тақырыпты ауыстырыңдар және қандай тақырып дұрыс келетінін және қандай тақырып дұрыс келетінін анықтаңдар;анықтаңдар; •- реферат жазыңдар, сұрақтарға - реферат жазыңдар, сұрақтарға жауап жазу;жауап жазу; •- мәтінді оқып, қандай керекті жаңа - мәтінді оқып, қандай керекті жаңа мағлұмат алғандарыңды айтыңдар.мағлұмат алғандарыңды айтыңдар.

Мәтінді оқуға үйрету технологиясы немесе оқыта үйрету ойындары. «Аукцион» оқыта үйрету ойыны. Жүргізуші өтілген тақырып

8 слайд
Мәтінді оқуға үйрету технологиясы немесе оқыта үйрету ойындары. «Аукцион» оқыта үйрету ойыны. Жүргізуші өтілген тақырып бойынша сынып оқушыларына арнап сұрақтар дайындайды. Ойынды жүргізуші үшін гонг қажет. Жүргізуші аукцион өткізеді, сұрақтар қояды, жауаптарға түсініктеме беріп, бағалайды, жеңімпазды анықтайды. Дұрыс жауаптары үшін неғұрлым фишка жинаған оқушы жеңімпаз болады.

8 слайд

Мәтінді оқуға үйрету технологиясы немесе оқыта үйрету ойындары. «Аукцион» оқыта үйрету ойыны. Жүргізуші өтілген тақырып бойынша сынып оқушыларына арнап сұрақтар дайындайды. Ойынды жүргізуші үшін гонг қажет. Жүргізуші аукцион өткізеді, сұрақтар қояды, жауаптарға түсініктеме беріп, бағалайды, жеңімпазды анықтайды. Дұрыс жауаптары үшін неғұрлым фишка жинаған оқушы жеңімпаз болады.

« Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны. Оқушылар мәтінді оқиды. 4 топқа бөлінеді: 1- «кіріспе»; 2- «негізгі ой»; 3- «қорытынд

9 слайд
« Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны. Оқушылар мәтінді оқиды. 4 топқа бөлінеді: 1- «кіріспе»; 2- «негізгі ой»; 3- «қорытынды»; 4- толықтыру. «Толықтыру» тобы әрбір топтан кейін сөз алады. Ойыннан соң, мәтінді тағы қарап шығып, берілген ақпаратпен салыстырамыз, қай топтың нақты айтқанын анықтаймыз. « Даналық ағаш» оқыта үйрету ойыны. Оқушылар мәтінді жылдам, мұқият оқиды. Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады. Жүргізушінің қолында сандықша болуы тиіс, соған оқушылар кезегімен өз сұрақтарын салады. Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап неғұрлым толық жауап беруі тиіс.

9 слайд

« Мәтін бөліктері» оқыта үйрету ойыны. Оқушылар мәтінді оқиды. 4 топқа бөлінеді: 1- «кіріспе»; 2- «негізгі ой»; 3- «қорытынды»; 4- толықтыру. «Толықтыру» тобы әрбір топтан кейін сөз алады. Ойыннан соң, мәтінді тағы қарап шығып, берілген ақпаратпен салыстырамыз, қай топтың нақты айтқанын анықтаймыз. « Даналық ағаш» оқыта үйрету ойыны. Оқушылар мәтінді жылдам, мұқият оқиды. Енді әрқайсысы мәтін бойынша қиын сұрақ құрап, қағазға жазады. Жүргізушінің қолында сандықша болуы тиіс, соған оқушылар кезегімен өз сұрақтарын салады. Әр оқушы сандықшадан сұрақ жазылған қағаз алып, дауыстап неғұрлым толық жауап беруі тиіс.