Материалдар / Сабақ құрылымы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұнына сай құрылғыан сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
564
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізгенін негіздеуі ж ə не енгізу тиімділігін бағалау 1.Оқытуды басқ

1 слайд
Модуль идеяларын тізбектелген сабақтар топтамасына енгізгенін негіздеуі ж ə не енгізу тиімділігін бағалау 1.Оқытуды басқару және көшбасшылық . Топтық жұмыс Жұптық жұмыс 2.Талантты және дарынды балаларды оқыту . Кеңейтілген тапсырмалар Күрделі тапсырмалар 5.Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау Формативті ЖиынтықСмайликтер БағдаршамБес бармақ Электрондық оқулық Интерактивті тақта 3.АКТ 4.Сын Тұрғысы нан ойлауға үйретуДиалог арқылы Венн диаграммасыАҚМОЛА ОБЛЫСЫ АҚКӨЛ АУДАНЫ КИРОВ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ ОМИРБЕК МАНАРГУЛ ТАРИХ ПӘНІ МҰҒАЛІМІ ОМЖ ҚМЖ

. Ой шақыру Жұптық жұмыс Постер қорғау Кері байланыс «Гүл жасау» сәтті тұстарыБір - біріне сенім, Ынтымақтастық пайда болды

2 слайд
. Ой шақыру Жұптық жұмыс Постер қорғау Кері байланыс «Гүл жасау» сәтті тұстарыБір - біріне сенім, Ынтымақтастық пайда болды Оқу мен оқыту үрдісінде бағалауды үйренді Мұғалімдерде сабақ үрдісі туралы пікір өзгерді Мұғалімдер жаңа тәсілдерді үйрендіКоучинг тақырыбын анықтау Топ ережесін сақтамау Уақыт тапшылығы Сәтсіз тұстары Келе шекте СМАРТ мақсат қою Бірігіп жол табуға ұмтылу Уақыт ты ескеруСабақ критер ийлерін түсіндір уӘдістемелік бірлестік деңгейінде өзгерістер енгізуін негіздеуі және коучинг-сабақ тиімділігін, әріптестердің білім алуының дәлелдемелерімен қоса бағалау Тақырыбы: « Оқыту үдерісіндегі қалыптастырушы бағалаудың маңыздылығы» Мақсаты : Қалыптастырушы бағалаумен таныстырып, маңыздылығын арттыру; ҚБ мұғалімнің тәжірибесін және оқушылардың білім деңгейін жоғары дәрежеге көтереді

Тақырыбы: Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау түрлері мен техникаларын сабақта қолданудың жолдары Мақсаты: Тәлім алушы

3 слайд
Тақырыбы: Оқушылардың білім жетістіктерін бағалау түрлері мен техникаларын сабақта қолданудың жолдары Мақсаты: Тәлім алушымен тәлімгерлік жұмыс жүргізу арқылы сабақ беру үдерісіне өзгерістер енгізу . Тәлім алушыға бағалаудың түрлі әдіс-тәсілдерін анықтауға көмектесу . Күтілетін нәтиже Тәлім алушы сындарлы оқытудың әдіс-тәсілдерімен танысады; Тәлім алушы оқу үдерісін дамытуға , жақсартуға үйренеді,қолданады.Әріптестердің бірінің тәжірибесіне өзгеріс енгізу қажеттілігінің негіздемесі және тәлімгерлік үдерісін жүзеге асырудың сипаттамасы «Басқаларды үйрете жүріп, біз өзіміз де үйренеміз» Сенека Луций КӘСІБИ СҰХБАТ. МАҚСАТ, МІНДЕТІМЕН, ЖОСПАРЫМЕН ТАНЫСТЫРУ КОУЧИНГ САБАҒЫМА ҚАТЫСТЫРУ ӨЗГЕРІС ЕНБЕГЕН САБАҒЫНА ЕНУ ТӘЛІМГЕР САБАҒЫНА ҚАТЫСЫП БАҚЫЛАУ ОМЖ; ҚМЖ –НЫ БІРГЕ ЖАСАУ ҚОРЫТЫНДЫ КЕРІ БАЙЛАНЫС ЖАСАУ

Тәлімгерліктің тиімділігін бағалау және тәлім алушы тәжірибесінің өзгерісінің дәлелдемелері Өзінің жұмысындағы кемшіліктерін

4 слайд
Тәлімгерліктің тиімділігін бағалау және тәлім алушы тәжірибесінің өзгерісінің дәлелдемелері Өзінің жұмысындағы кемшіліктерін түсініп талдауға үйренді Әдіс –тәсілдерді тиімді пайдалана отырып оқушылардың пәнге қызығушылығын мен білімін арттыру жолдарын үйренді Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту керектігін, сын тұрғысынан ойлаудың білім беру бағдарламасында туындаған қажеттілік екендігін түсінді . Тәлім алушым б ағалаудың түрлерін тиімді пайдалануға үйренді.Т әл ім а л у ш ы н ы ң ө згер ісі әңгіменің сапасы мен мазмұны балалардың оқуы үшін маңызды болып табылатындығын Нәтиже: Мұғалім мен оқушының қарым-қатынасы өзгерді,сабақта түрлі әдістер қолданылды,оқушының қажеттілігі басшылыққа алынды.

Педагогикалық қоғамдастықтың жұмыс жоспары және жоспарлау үдерісін жүзеге асыруды талдауы Мақсаты: Критериалды бағалаумен та

5 слайд
Педагогикалық қоғамдастықтың жұмыс жоспары және жоспарлау үдерісін жүзеге асыруды талдауы Мақсаты: Критериалды бағалаумен таныстырып, маңыздылығын арттыру, Қалыптастырушы бағалаудағы ұйымдастру жолдарын анықтау Қалыптастырушы бағалау мұғалімнің тәжірибесін және оқушының білім деңгейін жоғары дәрежеге көтереді.«Қоғамдастық жоспарымен таныстыру»( дөңгелек үстел) Болашақтағы әрекет Мектептер арасында Желілік байланыс орнату Орта және қысқа мерзімді жоспарлар құру арқылы сабақ үрдісін жүйелеу Коучинг және тәлімгерлікті жоспарлау,өту Зерттеу тобы

Басқа мектептерден әріптестерді тарту арқылы педагогикалық қоғамдастықты кеңейту бойынша ұсыныстар 1.Мектеп мұғалімдері арас

6 слайд
Басқа мектептерден әріптестерді тарту арқылы педагогикалық қоғамдастықты кеңейту бойынша ұсыныстар 1.Мектеп мұғалімдері арасында ақпараттық желілерді ұдайы қолдана білу мүмкіндіктерін жетілдіру 2. Оқу процесінде кездесетін кемшіліктерді болдырмау үшін алдын алу мақсатында басымдылықтар анықталган сәттен бастап соған байланысты пед қоғамдастық тобында жоспар құрып, коучинг, консилиумдар, семинарлар өткізіп, нәтижесі нақты талқыға салынып , оқуды жақсарту мақсатында ПШО тренерлерімен байланыста болу. кәсіби қоғамдастық ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ • Сындарлы оқыту әдістерін пайдалан отырып, оқушылардың топтағы бірлескен жұмысын дамыту, • Онлайн- сабақ «Жаңа әдіс-тәсілдерді енгізу сабақтары» • Конференция «озық тәжірибе - ортақ әдіс» • Кәсіби қоғамдастық мүшелерінің отырысы Қоғамдастық құрамы • Басшылық топ - мектеп басшылары, оқу ісінің меңгерушілері • Ұйымдастырушы топ- көшбасшылары • Сарапшылар-аудандық білім бөлімі • Зерттеуші топ- мұғалімдерАталған мектептерді тарту себебім • Үш мектепте ауданымыздағы бала саны аз, шағын мектептер қатарына жатады.Мәселеміз бірдей болғандықтан • Аталған мектептер жақын орналасқандықтан,қарым-қатынас жасауымыз жеңіл болады.