Сабақ тақырыбы:Зат есім
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
"Бейнеу ауданының әкімдігінің "Атамекен орта мектебі" КММ
2сынып
А*х8ева Айнур«Маңғыстау облысы.Бейнеу ауданы .Атамекен
орта мектебі » КММ
Қазақ тілі
1 слайд
"Бейнеу ауданының әкімдігінің "Атамекен орта мектебі" КММ 2сынып А*х8ева Айнур«Маңғыстау облысы.Бейнеу ауданы .Атамекен орта мектебі » КММ Қазақ тілі
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Зат есім
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары). 2.1.1.1. Ақпаратты тыңдау,жалпы не
туралы айтылғанын түсіну және өз сөзімен айту.
2.3.10.3. Сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік) ажырату.
Сабақ мақсаттары.Барлық оқушылар: Айналадағы суреттер арқылы зат есімді тауып ,олардың түрлерін
ажырата алады.Сөйлемнен кім?не? сұрағына жауап беретін сөздерді таба алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннің мазмұнын болжай алады.Берілген мәтін бойынша сұрақтар құрастыра
алады.
Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийі. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды
орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар. Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар
және
әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Пәнаралық байланыс. Математика, дүниетану.Ортақ тақырып. Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті
2 слайд
Сабақ тақырыбы: Зат есім Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары). 2.1.1.1. Ақпаратты тыңдау,жалпы не туралы айтылғанын түсіну және өз сөзімен айту. 2.3.10.3. Сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік) ажырату. Сабақ мақсаттары.Барлық оқушылар: Айналадағы суреттер арқылы зат есімді тауып ,олардың түрлерін ажырата алады.Сөйлемнен кім?не? сұрағына жауап беретін сөздерді таба алады. Оқушылардың басым бөлігі: Мәтіннің мазмұнын болжай алады.Берілген мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады. Кейбір оқушылар: Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. Бағалау критерийі. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Ресурстар. Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. Пәнаралық байланыс. Математика, дүниетану.Ортақ тақырып. Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті
3 слайд
Басталуы
Топқа бөлу
Оқушылар қорапшадан қағазға жазылған
сөздерді бір – бірден суыру арқылы
топтарға бөлінеді. Әр оқушы өзі суырған
сөздің қай топқа жататынын тауып,
белгіленен орынға отырады.
Қорапшаға салынған сөздер: Алмұрт,
қызыл,екі, келді, Асқар, бесеу, ұзын, жазды,
кітап, кесті, жеті, суық, домбыра, әдемі,
үшінші, жүгірді, әже, биік, он, түсірді,
жолбарыс, киді,үлкен, жиырма.
Топ аттары:
1 – топ: Кім? Не? 2 – топ: Не істеді?
3 – топ: Қандай? 4 – топ: Қанша?
Қызығушылықты ояту
Әр топқа 1 минут ішінде сыныпта бар заттардың
атын жазуды ұсынамын. Уақыт өткен соң әр топтан
бір оқушы жазған сөздерін оқиды.
Осыдан кейін жазған сөздерінің қандай сұраққа жауап
беретіндігін сұраймын. Осылайша жаңа сабақ
тақырыбы болжанады. Ортасы
Білу және түсіну . Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
Зат есім дегеніміз – заттың атын
білдіретін сөздерді зат есім дейміз.
Зат есімдерге кім? не? нелер? кімдер?
деген сұрақтар қойылады.
Мысалы: адам, көгершін; жазушылар, құлындар.
Бас әріппен басталып жазылатын зат есімдерге
адам аттары, жер - су аттары, таудың
аттары, жануарлардың
ерекшелеп қойылған
аттары жатады.Белсенді оқу әдістері Оқулықпен жұмыс
Топтық жұмыс
6 – жаттығу. Мәтіннің
тақырыбына қарап, оның
мазмұнын болжа. Сонан соң
мәтінді түсініп оқы.
Дескриптор.
Тыңдалған мәтінді болжай алады,
қойылған сұрақтарға жауап беріп,
мәтінде жалпы не туралы айтылғанын
түсінеді.
Кез келген жағдайда өз көз қарасын
білдіріп,ой қорыту жасай алады.
Кретерииі
Мәтінді болжай алады,мәтін бойынша
сұрақтар құрастыра алады
• Мәтін мазмұны бойынша бір – біріңе
сұрақ қой.
• Мәтіннен кім? не? сұрақтарына жауап
беретін сөздерді тап.
«Бас бармақ»
арқылы бағалау
3 слайд
Басталуы Топқа бөлу Оқушылар қорапшадан қағазға жазылған сөздерді бір – бірден суыру арқылы топтарға бөлінеді. Әр оқушы өзі суырған сөздің қай топқа жататынын тауып, белгіленен орынға отырады. Қорапшаға салынған сөздер: Алмұрт, қызыл,екі, келді, Асқар, бесеу, ұзын, жазды, кітап, кесті, жеті, суық, домбыра, әдемі, үшінші, жүгірді, әже, биік, он, түсірді, жолбарыс, киді,үлкен, жиырма. Топ аттары: 1 – топ: Кім? Не? 2 – топ: Не істеді? 3 – топ: Қандай? 4 – топ: Қанша? Қызығушылықты ояту Әр топқа 1 минут ішінде сыныпта бар заттардың атын жазуды ұсынамын. Уақыт өткен соң әр топтан бір оқушы жазған сөздерін оқиды. Осыдан кейін жазған сөздерінің қандай сұраққа жауап беретіндігін сұраймын. Осылайша жаңа сабақ тақырыбы болжанады. Ортасы Білу және түсіну . Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Зат есім дегеніміз – заттың атын білдіретін сөздерді зат есім дейміз. Зат есімдерге кім? не? нелер? кімдер? деген сұрақтар қойылады. Мысалы: адам, көгершін; жазушылар, құлындар. Бас әріппен басталып жазылатын зат есімдерге адам аттары, жер - су аттары, таудың аттары, жануарлардың ерекшелеп қойылған аттары жатады.Белсенді оқу әдістері Оқулықпен жұмыс Топтық жұмыс 6 – жаттығу. Мәтіннің тақырыбына қарап, оның мазмұнын болжа. Сонан соң мәтінді түсініп оқы. Дескриптор. Тыңдалған мәтінді болжай алады, қойылған сұрақтарға жауап беріп, мәтінде жалпы не туралы айтылғанын түсінеді. Кез келген жағдайда өз көз қарасын білдіріп,ой қорыту жасай алады. Кретерииі Мәтінді болжай алады,мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады • Мәтін мазмұны бойынша бір – біріңе сұрақ қой. • Мәтіннен кім? не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тап. «Бас бармақ» арқылы бағалау
4 слайд
Дәптермен жұмыс.
7 – жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз.
«Қозым», - дейді мені апам,
«Қозым», - дейді мені атам.
Сөздеріне күлемін,
Қозы емеспін, білемін.
Ө.Ақыпбеков
«Ертегі құрастыру» әдісі
Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін айтады. Қалғандар бір-бір сөйлемнен
өздері қалауынша ертегінің сюжетін құрастырады. Қатысушылардың
қиял жүйріктігі, тіл байлығына қарай түрлі ертегі құрастырылып
шығады.
Аяқталуы. Кері байланыс«Хабарлама»
әдісі
Оқушылардан өздерінің не үйренгенін көрсететін м ə тіндік хабарлама ( SMS)
құрастыруды сұраңыз. Барлық м ə тіндік хабарламадағы сияқты мұнда да
символдар саны шектеулі. Жұптық жұмыс . Дескриптор.
Өлеңді әдемі қатесіз көшіріп жаза алады
Өлеңнен зат есімдерді таба алады.
Кретерииі
Өлеңді қатесіз жазып зат есімді табады.
«Өзара бағалау»
• Өлеңнен зат есімдерді тап.
• Өлеңде бала неге күлді деп ойлайсың?
• Қалай ойлайсыңдар, ата – аналарың
сендерді еркелеткенде неліктен ботам,
құлыным деп атайды? Өз ойларыңмен
бөлісіңдер.
4 слайд
Дәптермен жұмыс. 7 – жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. «Қозым», - дейді мені апам, «Қозым», - дейді мені атам. Сөздеріне күлемін, Қозы емеспін, білемін. Ө.Ақыпбеков «Ертегі құрастыру» әдісі Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін айтады. Қалғандар бір-бір сөйлемнен өздері қалауынша ертегінің сюжетін құрастырады. Қатысушылардың қиял жүйріктігі, тіл байлығына қарай түрлі ертегі құрастырылып шығады. Аяқталуы. Кері байланыс«Хабарлама» әдісі Оқушылардан өздерінің не үйренгенін көрсететін м ə тіндік хабарлама ( SMS) құрастыруды сұраңыз. Барлық м ə тіндік хабарламадағы сияқты мұнда да символдар саны шектеулі. Жұптық жұмыс . Дескриптор. Өлеңді әдемі қатесіз көшіріп жаза алады Өлеңнен зат есімдерді таба алады. Кретерииі Өлеңді қатесіз жазып зат есімді табады. «Өзара бағалау» • Өлеңнен зат есімдерді тап. • Өлеңде бала неге күлді деп ойлайсың? • Қалай ойлайсыңдар, ата – аналарың сендерді еркелеткенде неліктен ботам, құлыным деп атайды? Өз ойларыңмен бөлісіңдер.
5 слайд
Саралау
Бағалау Бүгінгі сабақта білім алушылардың
қаншалықты білім алғанын
анықтау мақсатында жүргіземін.
Білім алушылардың деңгейіне қарай
тапсырмалар беремін.
А
деңгейіндегі
Оқушылар
Зат есімге
мысал келтір
Дескриптор:
Зат есімдерді
ажырата алады В
Деңгейіндегі оқушылар
Сөздерден зат есімдерді
тауып астын сыз.
Мағынасына
қарай ажырат.
Дескриптор:
Зат есімдерді тауып
астын сыза алады,
мағынасына қарай
ажырата алады
С
Деңгейіндегі
оқушылар
Сурет бойынша
әңгіме құра.
Дескриптор:
Сурет бойынша
әңгіме
құрай алады.
5 слайд
Саралау Бағалау Бүгінгі сабақта білім алушылардың қаншалықты білім алғанын анықтау мақсатында жүргіземін. Білім алушылардың деңгейіне қарай тапсырмалар беремін. А деңгейіндегі Оқушылар Зат есімге мысал келтір Дескриптор: Зат есімдерді ажырата алады В Деңгейіндегі оқушылар Сөздерден зат есімдерді тауып астын сыз. Мағынасына қарай ажырат. Дескриптор: Зат есімдерді тауып астын сыза алады, мағынасына қарай ажырата алады С Деңгейіндегі оқушылар Сурет бойынша әңгіме құра. Дескриптор: Сурет бойынша әңгіме құрай алады.
6 слайд
Қысқа мерзімді жоспар құру барысында тілдік мақсат құруда қиындықтар
болды Ықшам сабақтың
ықпалы
6 слайд
Қысқа мерзімді жоспар құру барысында тілдік мақсат құруда қиындықтар болды Ықшам сабақтың ықпалы