Сабақ үрдісінде қолданылатын кері байланыс түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ үрдісінде қолданылатын кері байланыс түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңашыл оқу үрдісінде кері байланыс сабақтың ажырамас бөлігіне айналды. Баланың сабақты қаншалықтыдеңгейде меңгергенін бақылауда кері байланыстың маңызы зор.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
А ҚМОЛА ОБЛЫСЫ БУРАБАЙ АУДАНЫ № 11 ІТ МЕКТЕП – ЛИЦЕЙІНІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЖАРТЫБАЕВА АЙГЕРИМ К

#1 слайд
А ҚМОЛА ОБЛЫСЫ БУРАБАЙ АУДАНЫ № 11 ІТ МЕКТЕП – ЛИЦЕЙІНІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЖАРТЫБАЕВА АЙГЕРИМ КАЙРОЛЛАЕВНА

1 слайд

А ҚМОЛА ОБЛЫСЫ БУРАБАЙ АУДАНЫ № 11 ІТ МЕКТЕП – ЛИЦЕЙІНІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ ЖАРТЫБАЕВА АЙГЕРИМ КАЙРОЛЛАЕВНА

2ПРЕЗЕНТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ: САБАҚ ҮРДІСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН КЕРІ БАЙЛАНЫС ТҮРЛЕРІ

#2 слайд
2ПРЕЗЕНТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ: САБАҚ ҮРДІСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН КЕРІ БАЙЛАНЫС ТҮРЛЕРІ

2 слайд

2ПРЕЗЕНТАЦИЯ ТАҚЫРЫБЫ: САБАҚ ҮРДІСІНДЕ ҚОЛДАНЫЛАТЫН КЕРІ БАЙЛАНЫС ТҮРЛЕРІ

#3 слайд

3 слайд

«Қара жәшік»ішіндегі жұмыс Оқушыларды тұтас сабақ ретінде, жеке тапсырмаларға да критерийлермен таныстыру (оның ішінде, ма

#4 слайд
«Қара жәшік»ішіндегі жұмыс Оқушыларды тұтас сабақ ретінде, жеке тапсырмаларға да критерийлермен таныстыру (оның ішінде, мақсат қою ); критерийлерді бірлесіп талқылау Сұрақтың тиімді қойылуы Кері байланысты қамтамасыз ету Сыныптасын және өзін-өзі бағалау

4 слайд

«Қара жәшік»ішіндегі жұмыс Оқушыларды тұтас сабақ ретінде, жеке тапсырмаларға да критерийлермен таныстыру (оның ішінде, мақсат қою ); критерийлерді бірлесіп талқылау Сұрақтың тиімді қойылуы Кері байланысты қамтамасыз ету Сыныптасын және өзін-өзі бағалау

«Кері байланыс – үдеріс, қандай да іс-әрекет барысындағы ықпал, оны (іс-әрекетті) кім өндірсе соған қайтарылады,

#5 слайд
«Кері байланыс – үдеріс, қандай да іс-әрекет барысындағы ықпал, оны (іс-әрекетті) кім өндірсе соған қайтарылады, оның одан арғы іс –әрекеттеріне ықпал етуі мүмкін. Кері байланыс үйренудің (білім алу жүйесінің) маңызды ұғымы деп есептелінеді. Кері байланыс арқылы алынатын мәліметтер әсіресе өз біліміне түзету мен өзгертулер енгізу ісінде өте құнды болып табылады. Business dictionary  материалы бойынша http://www.businessdictionary.com/definition/feed back.htm#ixzz42zaK8jjg

5 слайд

«Кері байланыс – үдеріс, қандай да іс-әрекет барысындағы ықпал, оны (іс-әрекетті) кім өндірсе соған қайтарылады, оның одан арғы іс –әрекеттеріне ықпал етуі мүмкін. Кері байланыс үйренудің (білім алу жүйесінің) маңызды ұғымы деп есептелінеді. Кері байланыс арқылы алынатын мәліметтер әсіресе өз біліміне түзету мен өзгертулер енгізу ісінде өте құнды болып табылады. Business dictionary  материалы бойынша http://www.businessdictionary.com/definition/feed back.htm#ixzz42zaK8jjg

6Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру

#6 слайд
6Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру

6 слайд

6Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру

Кері байланыстың үлгілері Жарайсың! Өте жақсы! Есептеуді дұрыс орындағансыз. Дегенмен, "к

#7 слайд
Кері байланыстың үлгілері Жарайсың! Өте жақсы! Есептеуді дұрыс орындағансыз. Дегенмен, "кем" және "есе кем" ұғымдарын шатастырасыз. Ережені қайталап, есептер шығарып жаттығу керек .

7 слайд

Кері байланыстың үлгілері Жарайсың! Өте жақсы! Есептеуді дұрыс орындағансыз. Дегенмен, "кем" және "есе кем" ұғымдарын шатастырасыз. Ережені қайталап, есептер шығарып жаттығу керек .

Ұсынады Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін түсінуге әсер ететін және ілге

#8 слайд
Ұсынады Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін түсінуге әсер ететін және ілгерілеу үшін нақты ұсыныс беретін ақпарат. Білім алушы Білім алушы Сыныптастарымен қарым-қатынас жасау арқылы өз жетістіктері мен кемшіліктерін түсінуге мүмкіндік беретін ақпарат. Білім алушы Мұғалім Білім алушының білім алудағы кемшіліктері мен қажеттіліктерін уақтылы анықтауға және мұғалімнің іс - әрекетіне өзгерістер енгізуге мүмкіндік беретін ақпарат. Мұғалім Мұғалім Мұғалімнің кәсіби дағдысын жетілдіруге және оқытуды түзетуге мүмкіндік беретін әріптестің тарапынан берілетін ақпарат.Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?

8 слайд

Ұсынады Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін түсінуге әсер ететін және ілгерілеу үшін нақты ұсыныс беретін ақпарат. Білім алушы Білім алушы Сыныптастарымен қарым-қатынас жасау арқылы өз жетістіктері мен кемшіліктерін түсінуге мүмкіндік беретін ақпарат. Білім алушы Мұғалім Білім алушының білім алудағы кемшіліктері мен қажеттіліктерін уақтылы анықтауға және мұғалімнің іс - әрекетіне өзгерістер енгізуге мүмкіндік беретін ақпарат. Мұғалім Мұғалім Мұғалімнің кәсіби дағдысын жетілдіруге және оқытуды түзетуге мүмкіндік беретін әріптестің тарапынан берілетін ақпарат.Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?

Сабақта қолдана алатын «оқушы»- «мұғалім» форматындаға кері байланыс түрі :  Ауызша талқылау  Дене қимыл іс-әрекеттер көмегі

#9 слайд
Сабақта қолдана алатын «оқушы»- «мұғалім» форматындаға кері байланыс түрі :  Ауызша талқылау  Дене қимыл іс-әрекеттер көмегімен кері байланыс ( Total Physical Responce )  Графикалық бейне  Жазбаша сауалнамалар

9 слайд

Сабақта қолдана алатын «оқушы»- «мұғалім» форматындаға кері байланыс түрі :  Ауызша талқылау  Дене қимыл іс-әрекеттер көмегімен кері байланыс ( Total Physical Responce )  Графикалық бейне  Жазбаша сауалнамалар

Ауызша талқылау Мұғалім оқушыларға мынадай сұрақтарға жауап беруді ұсынады: «Қандай тапсырмалар саған қиындық тудырды?», «

#10 слайд
Ауызша талқылау Мұғалім оқушыларға мынадай сұрақтарға жауап беруді ұсынады: «Қандай тапсырмалар саған қиындық тудырды?», «Өз жұмысынды қалай бағалайсың? Неліктен олай?», « Осы тапсырманы қайтадан орындауға мүмкіндігін болса, нені өзгертер едің?», «Топтық жұмысқа қосқан өз үлесіне қанағаттанасың ба?», «Сен сабақтың мақсатына жеттің бе? Егер де жетпесең, саған не кедергі болды?» және т.б.

10 слайд

Ауызша талқылау Мұғалім оқушыларға мынадай сұрақтарға жауап беруді ұсынады: «Қандай тапсырмалар саған қиындық тудырды?», «Өз жұмысынды қалай бағалайсың? Неліктен олай?», « Осы тапсырманы қайтадан орындауға мүмкіндігін болса, нені өзгертер едің?», «Топтық жұмысқа қосқан өз үлесіне қанағаттанасың ба?», «Сен сабақтың мақсатына жеттің бе? Егер де жетпесең, саған не кедергі болды?» және т.б.

Графикалық бейнелер «Күн сәулелері», «смайликтер», «табыс баспалдақтары», «Эмоционалдық температурыны өлшеу», «Блоб ағаштары»

#11 слайд
Графикалық бейнелер «Күн сәулелері», «смайликтер», «табыс баспалдақтары», «Эмоционалдық температурыны өлшеу», «Блоб ағаштары»

11 слайд

Графикалық бейнелер «Күн сәулелері», «смайликтер», «табыс баспалдақтары», «Эмоционалдық температурыны өлшеу», «Блоб ағаштары»

Дене қимыл іс-әрекеттері көмегімен кері байланыс ( Total Physical Responce ) «Бас саусақты жоғары көтеру», «Алға қарай бір қад

#12 слайд
Дене қимыл іс-әрекеттері көмегімен кері байланыс ( Total Physical Responce ) «Бас саусақты жоғары көтеру», «Алға қарай бір қадам», шапалақтау, «Бір рет тебіну, екі рет тебіну» және т.б.

12 слайд

Дене қимыл іс-әрекеттері көмегімен кері байланыс ( Total Physical Responce ) «Бас саусақты жоғары көтеру», «Алға қарай бір қадам», шапалақтау, «Бір рет тебіну, екі рет тебіну» және т.б.

Жазбаша сауалнамалар  Кері байланыс сауалнамалары («ашық» сауалнамалар – оқушылар ұсынылған сұрақтарға жауап жазады, «жабық»

#13 слайд
Жазбаша сауалнамалар  Кері байланыс сауалнамалары («ашық» сауалнамалар – оқушылар ұсынылған сұрақтарға жауап жазады, «жабық» сауалнамалар- оқушылар ұсынылған бірнеше нұсқалардың бірін белгілейді) Осындай кері байланыс түрінде қандай плюстар бар?

13 слайд

Жазбаша сауалнамалар  Кері байланыс сауалнамалары («ашық» сауалнамалар – оқушылар ұсынылған сұрақтарға жауап жазады, «жабық» сауалнамалар- оқушылар ұсынылған бірнеше нұсқалардың бірін белгілейді) Осындай кері байланыс түрінде қандай плюстар бар?

Кері байланыстың ақпараттылығы Оқушылардың мұғалімге беретін кері байланысы мұғалім үшін максимальды ақпаратты

#14 слайд
Кері байланыстың ақпараттылығы Оқушылардың мұғалімге беретін кері байланысы мұғалім үшін максимальды ақпаратты болуы керек. Мұғалім тарапынан кері байланысты ұйымдастыруға немқұрайлы қарайтын болса, онда оқушылар өз оқуларына пайдасын көрмейді. Нәтиже: мұғалімге өз оқытуын өзгертуге мүмкіндік бермейтіндей, оқушылар немқұрайлы жауап береді.

14 слайд

Кері байланыстың ақпараттылығы Оқушылардың мұғалімге беретін кері байланысы мұғалім үшін максимальды ақпаратты болуы керек. Мұғалім тарапынан кері байланысты ұйымдастыруға немқұрайлы қарайтын болса, онда оқушылар өз оқуларына пайдасын көрмейді. Нәтиже: мұғалімге өз оқытуын өзгертуге мүмкіндік бермейтіндей, оқушылар немқұрайлы жауап береді.

алыптастырушы ба алауда ы кері байланысҚ ғ ғ Тиімді кері байланыс о ушыны ш с ра ына қ ң ү ұ ғ жауап береді:  О уды ай ке

#15 слайд
алыптастырушы ба алауда ы кері байланысҚ ғ ғ Тиімді кері байланыс о ушыны ш с ра ына қ ң ү ұ ғ жауап береді:  О уды ай кезе індемін? қ ң қ ң  Н тижеге алай жете аламын? ә қ  Кемшіліктерді болдырмау шін ү андай ж мыстар істеймін? қ ұ

15 слайд

алыптастырушы ба алауда ы кері байланысҚ ғ ғ Тиімді кері байланыс о ушыны ш с ра ына қ ң ү ұ ғ жауап береді:  О уды ай кезе індемін? қ ң қ ң  Н тижеге алай жете аламын? ә қ  Кемшіліктерді болдырмау шін ү андай ж мыстар істеймін? қ ұ

Тиімді жазбаша кері байланыс

#16 слайд
Тиімді жазбаша кері байланыс

16 слайд

Тиімді жазбаша кері байланыс

графикалықж а зб аш а ауызшаКері байланыс беру үлгілері Ж арайсы ң! Тапсы рм аны өте ж ақсы оры ндағансы ң.

#17 слайд
графикалықж а зб аш а ауызшаКері байланыс беру үлгілері Ж арайсы ң! Тапсы рм аны өте ж ақсы оры ндағансы ң.

17 слайд

графикалықж а зб аш а ауызшаКері байланыс беру үлгілері Ж арайсы ң! Тапсы рм аны өте ж ақсы оры ндағансы ң.

Қалыптастырушы бағалауға мысал фильм

#18 слайд
Қалыптастырушы бағалауға мысал фильм

18 слайд

Қалыптастырушы бағалауға мысал фильм

Кері байланыс беру ережесі Кері байланыс … оқушының жеке тұлғасына емес, іс- әрекетінің нәтижесіне/ықпалына ұсынылады нақты б

#19 слайд
Кері байланыс беру ережесі Кері байланыс … оқушының жеке тұлғасына емес, іс- әрекетінің нәтижесіне/ықпалына ұсынылады нақты бір ақпараттарға, дәйектерге, мәліметтерге негізделеді (сабақты бақылау, есеп беру, сабақты жоспарлау және т.б.) субъективті, алдын ала болжамайды (ярлык ілу, баға қою, салыстыру және т.б.) оқушы әрекетінің жақсы жақтарына сипаттама беруден басталадықимыл, жағдай аяқталысымен нақты әрекетке байланысты беріледідайын шешімдер, кеңестерді болжамай- ақ, ақпараттар, мәліметтер, бақылау нәтижелерін, ұсыныстарды береді өз қажеттілігі мен мүмкіндіктеріне сүйене отырып, оқушының шешім қабылдауына таңдау беріледі оқушының қолдануына пайдалы болуы мүмкін ақпараттарды қамту қажет тәжірибе алмасуға, ынтымақтастыққа мүмкіндік беретін ризашылықпен аяқталады

19 слайд

Кері байланыс беру ережесі Кері байланыс … оқушының жеке тұлғасына емес, іс- әрекетінің нәтижесіне/ықпалына ұсынылады нақты бір ақпараттарға, дәйектерге, мәліметтерге негізделеді (сабақты бақылау, есеп беру, сабақты жоспарлау және т.б.) субъективті, алдын ала болжамайды (ярлык ілу, баға қою, салыстыру және т.б.) оқушы әрекетінің жақсы жақтарына сипаттама беруден басталадықимыл, жағдай аяқталысымен нақты әрекетке байланысты беріледідайын шешімдер, кеңестерді болжамай- ақ, ақпараттар, мәліметтер, бақылау нәтижелерін, ұсыныстарды береді өз қажеттілігі мен мүмкіндіктеріне сүйене отырып, оқушының шешім қабылдауына таңдау беріледі оқушының қолдануына пайдалы болуы мүмкін ақпараттарды қамту қажет тәжірибе алмасуға, ынтымақтастыққа мүмкіндік беретін ризашылықпен аяқталады

20• Кері байланысты мұқият оқыңыз/тыңдаңыз. • Кері байланысты жақсы ниетпен қабылдаңыз. • Кері байланысқа қатысты өз ойыңызды

#20 слайд
20• Кері байланысты мұқият оқыңыз/тыңдаңыз. • Кері байланысты жақсы ниетпен қабылдаңыз. • Кері байланысқа қатысты өз ойыңызды білдіре аласыз. • Тәжірибе алмасуға, ынтымақтастыққа мүмкіндік беретін кері байланысқа ризашылығыңызды білдіріңіз. • Кері байланысқа мұқият талдау жүргізіңіз, ұсыныстармен келісуге не келіспеуге құқығыңыз бар. • Өз қажеттілігіңіз бен мүмкіндіктеріңізге сүйене отырып, өз тәжірибеңізді келешекте өзгерту туралы шешім қабылдаңыз. • Қажет болған жағдайда өзгерістерді жүзеге асыру үшін ұжымнан, үйлестірушіден көмек сұраңыз. Мұғалімдердің кері байланыс алу ережесі

20 слайд

20• Кері байланысты мұқият оқыңыз/тыңдаңыз. • Кері байланысты жақсы ниетпен қабылдаңыз. • Кері байланысқа қатысты өз ойыңызды білдіре аласыз. • Тәжірибе алмасуға, ынтымақтастыққа мүмкіндік беретін кері байланысқа ризашылығыңызды білдіріңіз. • Кері байланысқа мұқият талдау жүргізіңіз, ұсыныстармен келісуге не келіспеуге құқығыңыз бар. • Өз қажеттілігіңіз бен мүмкіндіктеріңізге сүйене отырып, өз тәжірибеңізді келешекте өзгерту туралы шешім қабылдаңыз. • Қажет болған жағдайда өзгерістерді жүзеге асыру үшін ұжымнан, үйлестірушіден көмек сұраңыз. Мұғалімдердің кері байланыс алу ережесі

Кері байланыс бойынша ұсыныстар Үнемі сындарды (конструктивті) кері байланысты жүзеге асырып отырыңыз, оқушыларды өз жұмысы

#21 слайд
Кері байланыс бойынша ұсыныстар Үнемі сындарды (конструктивті) кері байланысты жүзеге асырып отырыңыз, оқушыларды өз жұмысын, бір-бірінің жұмысын бағалай алуға дағдыландырыңыз. «Дұрыс емес», «Шындыққа жанаспайды» сияқты сөздерді қолданудан аулақ болыңыз. Нақты не дұрыс емес, әрі қарай жұмысты қалай жақсартуға болатыны туралы түсіндіріңіз. Әуелі жұмыстың дұрыс еместігіне емес, жақсы жағына пікіріңізді білдіріңіз. Кемшілікті қалай жоюға болатыны жайлы, немесе қалыптастырушы бағалауды өткізуді қалай жетілдіруге болатыны туралы ұсыныс беріңіз. Сынаудан, кекесіннен, күлкі етуден тұратын жағымсыз пікірлер беруден аулақ болыңыз, бұл оқушының жеке тұлғасының намысына тиюі мүмкін.

21 слайд

Кері байланыс бойынша ұсыныстар Үнемі сындарды (конструктивті) кері байланысты жүзеге асырып отырыңыз, оқушыларды өз жұмысын, бір-бірінің жұмысын бағалай алуға дағдыландырыңыз. «Дұрыс емес», «Шындыққа жанаспайды» сияқты сөздерді қолданудан аулақ болыңыз. Нақты не дұрыс емес, әрі қарай жұмысты қалай жақсартуға болатыны туралы түсіндіріңіз. Әуелі жұмыстың дұрыс еместігіне емес, жақсы жағына пікіріңізді білдіріңіз. Кемшілікті қалай жоюға болатыны жайлы, немесе қалыптастырушы бағалауды өткізуді қалай жетілдіруге болатыны туралы ұсыныс беріңіз. Сынаудан, кекесіннен, күлкі етуден тұратын жағымсыз пікірлер беруден аулақ болыңыз, бұл оқушының жеке тұлғасының намысына тиюі мүмкін.

Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себеп

#22 слайд
Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себептерін тіркеу үдерісі мен нәтижесі. 2

22 слайд

Педагогикада рефлексия- бұл педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзінің даму жағдайын, өзін-өзі дамытуын және оның себептерін тіркеу үдерісі мен нәтижесі. 2

Анықтама  Рефлексия – арнайы адам қабілеті, өз ойын, эмоциялық жай-күйін, іс- әрекет және қарым-қатынас жасауға мүмкіндік

#23 слайд
Анықтама  Рефлексия – арнайы адам қабілеті, өз ойын, эмоциялық жай-күйін, іс- әрекет және қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін, жалпы өзін – арнайы қарау нысаны (талдау және бағалау) және практикалық қайта құру (өзгерту және дамыту).

23 слайд

Анықтама  Рефлексия – арнайы адам қабілеті, өз ойын, эмоциялық жай-күйін, іс- әрекет және қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін, жалпы өзін – арнайы қарау нысаны (талдау және бағалау) және практикалық қайта құру (өзгерту және дамыту).

Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 3

#24 слайд
Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 3

24 слайд

Психологтер: Д.Боуд, Р. Кеог пен Д. Уокер «Білім беру жолының мәні – рефлексия» 3

Рефлексивт і оқыту идеясы Меңгеру жүреді, егер де іске бағытталған рефлексия қосылғанда

#25 слайд
Рефлексивт і оқыту идеясы Меңгеру жүреді, егер де іске бағытталған рефлексия қосылғанда

25 слайд

Рефлексивт і оқыту идеясы Меңгеру жүреді, егер де іске бағытталған рефлексия қосылғанда

Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болаш

#26 слайд
Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болашақ әрекеттің сызбалары мен құралдарын анықтау және түзету. Интроспективті – әрекетті іске асыру барысында ойлау үдерістерін бақылау, түзету немесе күрделендіру. (Ладенко И.С. бойынша) 5

26 слайд

Ретроспективті – өткенде орын алған үдерістерді, сызбалар, құралдарды анықтау мен жасау. Проспективті – ықтимал болашақ әрекеттің сызбалары мен құралдарын анықтау және түзету. Интроспективті – әрекетті іске асыру барысында ойлау үдерістерін бақылау, түзету немесе күрделендіру. (Ладенко И.С. бойынша) 5

(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде жән

#27 слайд
(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде және қазір». 6

27 слайд

(Ладенко И.С. бойынша) Ретроспективті – ұғыну. Проспективті – жобалау. Интроспективті – әрекетін реттеу «осы жерде және қазір». 6

Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педаго

#28 слайд
Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педагогтің әрекетіПедагогикалық өзара әрекет 7

28 слайд

Рефлексия компоненттері Педагог Оқушылар әрекеті Өз педагогикалық әрекетіПедагогикалық өзара әрекет Оқушы Өз әрекеті Педагогтің әрекетіПедагогикалық өзара әрекет 7

РЕФЛЕКСИЯ жүргізудегі ҚАТЕЛІК  РЕФЛЕКСИЯ жиі эмоционалды сипаттамада жүреді  КОГНИТИВТІ РЕФЛЕКСИЯ «нақты болмайды»  САБ

#29 слайд
РЕФЛЕКСИЯ жүргізудегі ҚАТЕЛІК  РЕФЛЕКСИЯ жиі эмоционалды сипаттамада жүреді  КОГНИТИВТІ РЕФЛЕКСИЯ «нақты болмайды»  САБАҚ ҚЫЗЫҚТЫ БОЛДЫ  САБАҚ МАҒАН ҰНАДЫ _____________________ ________  « Менің қолымнан келді»  «Менде қиындықтар туындады»  «Мен ештеңе істей алмадым»

29 слайд

РЕФЛЕКСИЯ жүргізудегі ҚАТЕЛІК  РЕФЛЕКСИЯ жиі эмоционалды сипаттамада жүреді  КОГНИТИВТІ РЕФЛЕКСИЯ «нақты болмайды»  САБАҚ ҚЫЗЫҚТЫ БОЛДЫ  САБАҚ МАҒАН ҰНАДЫ _____________________ ________  « Менің қолымнан келді»  «Менде қиындықтар туындады»  «Мен ештеңе істей алмадым»

Когнитивті рефлексияны қалай жақсартуға болады?  «Менің қолымнан келді»  «Менде қиындықтар туындады»  «Мен ештеңе істей

#30 слайд
Когнитивті рефлексияны қалай жақсартуға болады?  «Менің қолымнан келді»  «Менде қиындықтар туындады»  «Мен ештеңе істей алмадым» Нақты Мен бүгін … үйрендім … қатысты қиындықтар туындады Мен… жасай алмадым, себебі …

30 слайд

Когнитивті рефлексияны қалай жақсартуға болады?  «Менің қолымнан келді»  «Менде қиындықтар туындады»  «Мен ештеңе істей алмадым» Нақты Мен бүгін … үйрендім … қатысты қиындықтар туындады Мен… жасай алмадым, себебі …

Әртүрлі қабілетті оқушылар үшін рефлексивті сұрақтар рационалды: Мен нені түсіндім? Мен нені білдім? Нені анықтадым? эмоци

#31 слайд
Әртүрлі қабілетті оқушылар үшін рефлексивті сұрақтар рационалды: Мен нені түсіндім? Мен нені білдім? Нені анықтадым? эмоционалды: Не ұнады? Не қуантты? Өзім не үшін мақтай аламын? Іс-әрекеттік: Неге қол жеткіздім? Не жақсы шықты? Неге үйрендім? Сабақтың нәтижесі не? интуициялық: Сабақтан кейін маған……келді. Қазір мен …… армандамын. Болашақта мен….шештім.

31 слайд

Әртүрлі қабілетті оқушылар үшін рефлексивті сұрақтар рационалды: Мен нені түсіндім? Мен нені білдім? Нені анықтадым? эмоционалды: Не ұнады? Не қуантты? Өзім не үшін мақтай аламын? Іс-әрекеттік: Неге қол жеткіздім? Не жақсы шықты? Неге үйрендім? Сабақтың нәтижесі не? интуициялық: Сабақтан кейін маған……келді. Қазір мен …… армандамын. Болашақта мен….шештім.

Рефлексивтік тәсілдер, әдістер, технологиялар  Ассоциациялар  Графикалық суреттер  «Ақырында менің айтқым келетіні…»  «Алғы

#32 слайд
Рефлексивтік тәсілдер, әдістер, технологиялар  Ассоциациялар  Графикалық суреттер  «Ақырында менің айтқым келетіні…»  «Алғыс білдіремін!»  «Табыс баспалдағы»  Бастапқы рефлексия  «Неге?»  Телеграмма

32 слайд

Рефлексивтік тәсілдер, әдістер, технологиялар  Ассоциациялар  Графикалық суреттер  «Ақырында менің айтқым келетіні…»  «Алғыс білдіремін!»  «Табыс баспалдағы»  Бастапқы рефлексия  «Неге?»  Телеграмма

Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы

#33 слайд
Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы толтырған соң, педагог оны іледі және қысқа талдау жүргізеді. 18/ С.С. Кашлев бойынша /

33 слайд

Рефлексия технологиясы . Рефлексиялық нысана 10 5 0Оқушы іс-әрекеті Мазмұны Педагог іс-әрекеті Нысан, әдістер Нысананы толтырған соң, педагог оны іледі және қысқа талдау жүргізеді. 18/ С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Мені

#34 слайд
Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Менің қатысуым», «Менің сабаққа үлесім», «Сабақтың мен үшін маңызы» және т.б. «Менің іске қатысуым туралы ойларым». «Мен іс-шара нәтижелерін қалай бағалаймын». «Осы сабақ маған не берді». 20 / С.С. Кашлев бойынша /

34 слайд

Рефлексия технологиясы «Шағын шығарма» Ықтимал тақырыптар: «Мен-сабақта, сабақ-менде». Нұсқалар- «Менің қатысуым», «Менің сабаққа үлесім», «Сабақтың мен үшін маңызы» және т.б. «Менің іске қатысуым туралы ойларым». «Мен іс-шара нәтижелерін қалай бағалаймын». «Осы сабақ маған не берді». 20 / С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түс

#35 слайд
Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 23/ С.С. Кашлев бойынша /

35 слайд

Рефлексия технологиясы «Аралдар» Бермуд үшбұрышы Мұң а. Сүйсіну а. Үрей а. Сергектік а. Шабыттану а. Белгісіздік а. Түсінбестік а.Қуаныш а. 23/ С.С. Кашлев бойынша /

Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге шақырылып

#36 слайд
Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге шақырылып, берілген алгоритм бойынша іс қорытындысы мен барысын рефлексиялайды: - эмоциялық жағдайы, әрекетінің дәлелдері, білім жағдайы; - жағдай себептері; - өткен істі бағалау және т.б. әңгімеден кейін – қатысушы рефлексиясы, басқалары оған сұрақ қойып, рефлексияны тереңдетеді. Рингке оқушылар жұбын шақыруға болады – олар өзара сұрақ қояды, кейін топ сұрақтарына жауап береді. 25/ С.С. Кашлев бойынша /

36 слайд

Рефлексия технологиясы «Рефлексиялық ринг» Жасалған істің әрбір қатысушысы шеңберге шақырылып, берілген алгоритм бойынша іс қорытындысы мен барысын рефлексиялайды: - эмоциялық жағдайы, әрекетінің дәлелдері, білім жағдайы; - жағдай себептері; - өткен істі бағалау және т.б. әңгімеден кейін – қатысушы рефлексиясы, басқалары оған сұрақ қойып, рефлексияны тереңдетеді. Рингке оқушылар жұбын шақыруға болады – олар өзара сұрақ қояды, кейін топ сұрақтарына жауап береді. 25/ С.С. Кашлев бойынша /

Мен оны жасамаймын Мен оны жасай алмаймын (білмеймін, қолымнан келмейді) Мен оны жасағым келеді Мен оны қалай жасаймын? Мен т

#37 слайд
Мен оны жасамаймын Мен оны жасай алмаймын (білмеймін, қолымнан келмейді) Мен оны жасағым келеді Мен оны қалай жасаймын? Мен тырысып көремін… Мен оны орындай аламын! Мен оны орындаймын! Бұл өте жеңіл екен ғой!

37 слайд

Мен оны жасамаймын Мен оны жасай алмаймын (білмеймін, қолымнан келмейді) Мен оны жасағым келеді Мен оны қалай жасаймын? Мен тырысып көремін… Мен оны орындай аламын! Мен оны орындаймын! Бұл өте жеңіл екен ғой!

Кері байланыс ұсынудың түрлері

#38 слайд
Кері байланыс ұсынудың түрлері

38 слайд

Кері байланыс ұсынудың түрлері

«Бес саусақ» Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ой

#39 слайд
«Бес саусақ» Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз:  1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ......  2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім.  3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды.  4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені...  5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.

39 слайд

«Бес саусақ» Қағаз бетіне қолыңызды қойып, саусақтарыңызды айналдыра сызыңыз. Әр саусақтың өзінің мәні бар, солар бойынша өз ойыңызды білдіріңіз:  1. Бас бармақ – мен үшін маңызды және қызықты болды ......  2. Сұқ саусақ – мен бүгін .......... түсіндім.  3. Ортаңғы саусақ – мен үшін ....... қиын болды.  4. Төртінші саусақ – менің бағам ....... , өйткені...  5. Шынашақ – Мен ............ білгім келеді.

« Бағалау ағашы » Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапс

#40 слайд
« Бағалау ағашы » Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы :  Алма – бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды.  Гүл – бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды.  Жапырақ – бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.

40 слайд

« Бағалау ағашы » Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы :  Алма – бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды.  Гүл – бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды.  Жапырақ – бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.

« Екі жұлдыз, бір тілек» (2 stars and a wish) жұлдыз – ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); тілек – жақсартуды қажет ететін тұстары

#41 слайд
« Екі жұлдыз, бір тілек» (2 stars and a wish) жұлдыз – ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); тілек – жақсартуды қажет ететін тұстары туралы ұсынымдар

41 слайд

« Екі жұлдыз, бір тілек» (2 stars and a wish) жұлдыз – ұнаған нәрсе (жұмыс туралы); тілек – жақсартуды қажет ететін тұстары туралы ұсынымдар

Кері байланыс бутерброды (Бағалау бутерброды) дегеніміз – бұл бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін сындарлы сын айтып, соң

#42 слайд
Кері байланыс бутерброды (Бағалау бутерброды) дегеніміз – бұл бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін сындарлы сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру. Мысалы; « Маған ...... ұнады, себебі ..... Енді/келесі жолы ..... жетілдіруге болады деген ойдамын. Сонымен қатар ... жақсы шыққан, себебі ....» .

42 слайд

Кері байланыс бутерброды (Бағалау бутерброды) дегеніміз – бұл бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін сындарлы сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру. Мысалы; « Маған ...... ұнады, себебі ..... Енді/келесі жолы ..... жетілдіруге болады деген ойдамын. Сонымен қатар ... жақсы шыққан, себебі ....» .

Назарларыңызға рақмет!

#43 слайд
Назарларыңызға рақмет!

43 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
22.04.2020
732
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі