Материалдар / Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
ппрезентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
491
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Көңіл күй букеті» әдісі Көңіл күйлеріңіз қалай? Керемет! (2 қолды көтеру) Сабаққа дайындығымыз қалай? Тамаша! (шапалақ) Сабаққа

1 слайд
«Көңіл күй букеті» әдісі Көңіл күйлеріңіз қалай? Керемет! (2 қолды көтеру) Сабаққа дайындығымыз қалай? Тамаша! (шапалақ) Сабаққа ынтаңыз ше? Ғажап!(бас бармақ көрсету) Ендеше бастайық!

1 слайд

«Көңіл күй букеті» әдісі Көңіл күйлеріңіз қалай? Керемет! (2 қолды көтеру) Сабаққа дайындығымыз қалай? Тамаша! (шапалақ) Сабаққа ынтаңыз ше? Ғажап!(бас бармақ көрсету) Ендеше бастайық!

Жұмыс ережесін келісу •Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! •Уақытты үнемдейміз! •Нақты,дәл жауап береміз! •Сабақта өзімі

2 слайд
Жұмыс ережесін келісу •Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! •Уақытты үнемдейміз! •Нақты,дәл жауап береміз! •Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! •Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

2 слайд

Жұмыс ережесін келісу •Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! •Уақытты үнемдейміз! •Нақты,дәл жауап береміз! •Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! •Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

«ВЕЕР» әдісі Мақсаты: Өтілген тақырыпты қайта еске түсіріп, жаңғырту. Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне

3 слайд
«ВЕЕР» әдісі Мақсаты: Өтілген тақырыпты қайта еске түсіріп, жаңғырту. Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабақта өтілген тақырыпқа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазады, оқиды

3 слайд

«ВЕЕР» әдісі Мақсаты: Өтілген тақырыпты қайта еске түсіріп, жаңғырту. Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабақта өтілген тақырыпқа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазады, оқиды

«Түймедақ» әдісі •Оқу ...білім...кітап...өнер.. •Түбірлес сөздер жасау

4 слайд
«Түймедақ» әдісі •Оқу ...білім...кітап...өнер.. •Түбірлес сөздер жасау

4 слайд

«Түймедақ» әдісі •Оқу ...білім...кітап...өнер.. •Түбірлес сөздер жасау

Ереже Бір түбірден тараған сөздерді түбірлес сөздер деп атайды. біл-білім- білімді- білгіш: өнер-өнерлі- өнерпаз.

5 слайд
Ереже Бір түбірден тараған сөздерді түбірлес сөздер деп атайды. біл-білім- білімді- білгіш: өнер-өнерлі- өнерпаз.

5 слайд

Ереже Бір түбірден тараған сөздерді түбірлес сөздер деп атайды. біл-білім- білімді- білгіш: өнер-өнерлі- өнерпаз.

Жылдар сөйлейді әңгімелеу •1904 жыл •1928 жыл •1929-1932 жылдар •1944 жыл •1945 – 1956 жылдар

6 слайд
Жылдар сөйлейді әңгімелеу •1904 жыл •1928 жыл •1929-1932 жылдар •1944 жыл •1945 – 1956 жылдар

6 слайд

Жылдар сөйлейді әңгімелеу •1904 жыл •1928 жыл •1929-1932 жылдар •1944 жыл •1945 – 1956 жылдар

«Автор орындығы» «Автор орындығы» стратегиясы бойынша қысқаша өз өмірбаяныңды айтып бер.

7 слайд
«Автор орындығы» «Автор орындығы» стратегиясы бойынша қысқаша өз өмірбаяныңды айтып бер.

7 слайд

«Автор орындығы» «Автор орындығы» стратегиясы бойынша қысқаша өз өмірбаяныңды айтып бер.

Сергіту сәті: «Кім жылдам ойыны» сұрақ - жауап

8 слайд
Сергіту сәті: «Кім жылдам ойыны» сұрақ - жауап

8 слайд

Сергіту сәті: «Кім жылдам ойыны» сұрақ - жауап

Екі бетті күнделік

9 слайд
Екі бетті күнделік

9 слайд

Екі бетті күнделік

Сабақты қорыту •“Еркін микрафон” әдісі

10 слайд
Сабақты қорыту •“Еркін микрафон” әдісі

10 слайд

Сабақты қорыту •“Еркін микрафон” әдісі

Қалыптастырушы бағалау • • Қыс келді. Күн суыта бастады. Қыстың таңғы салқын ауасы керемет күйге бөлейді. Ақ ұлпа қа

11 слайд
Қалыптастырушы бағалау • • Қыс келді. Күн суыта бастады. Қыстың таңғы салқын ауасы керемет күйге бөлейді. Ақ ұлпа қар жамылған ағаштар, үйлер, таулардағы қыс көріністері көздің жауын алады. Қысқы мезгілдің тағы бір ерекше көрінісі -қысқы ойындар. Қыстық ойындар өте қызықты, сондықтан балалар қыс мезгілін асыға күтеді. Қысты асыға күтуіміздің тағы бір себебі-жаңа жыл мерекесі. Әсіресе бүлдіршіндер аппақ қардан аққала жасап, шырша безендіріп, аяз ата мен ақша қарды көруге асығады. Қуанышы мен қызығы мол қыс мезгілін өте жақсы көремін. Тапсырма : •Түбірлес сөздерді тауып астын сыз. •Түбірлес сөздерді көшіріп жаз ________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________   Дискриптор : Түбірлес сөздерді тауып астын сызады. Түбірлес сөздерді көшіріп жазады.  

11 слайд

Қалыптастырушы бағалау • • Қыс келді. Күн суыта бастады. Қыстың таңғы салқын ауасы керемет күйге бөлейді. Ақ ұлпа қар жамылған ағаштар, үйлер, таулардағы қыс көріністері көздің жауын алады. Қысқы мезгілдің тағы бір ерекше көрінісі -қысқы ойындар. Қыстық ойындар өте қызықты, сондықтан балалар қыс мезгілін асыға күтеді. Қысты асыға күтуіміздің тағы бір себебі-жаңа жыл мерекесі. Әсіресе бүлдіршіндер аппақ қардан аққала жасап, шырша безендіріп, аяз ата мен ақша қарды көруге асығады. Қуанышы мен қызығы мол қыс мезгілін өте жақсы көремін. Тапсырма : •Түбірлес сөздерді тауып астын сыз. •Түбірлес сөздерді көшіріп жаз ________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________   Дискриптор : Түбірлес сөздерді тауып астын сызады. Түбірлес сөздерді көшіріп жазады.