Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Көңіл күй букеті» әдісі
Көңіл күйлеріңіз қалай?
Керемет! (2 қолды көтеру)
Сабаққа дайындығымыз қалай?
Тамаша! (шапалақ)
Сабаққа ынтаңыз ше?
Ғажап!(бас бармақ көрсету)
Ендеше бастайық!
1 слайд
«Көңіл күй букеті» әдісі Көңіл күйлеріңіз қалай? Керемет! (2 қолды көтеру) Сабаққа дайындығымыз қалай? Тамаша! (шапалақ) Сабаққа ынтаңыз ше? Ғажап!(бас бармақ көрсету) Ендеше бастайық!
2 слайд
Жұмыс ережесін келісу
•Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
•Уақытты үнемдейміз!
•Нақты,дәл жауап береміз!
•Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды,
тапқырлығымызды көрсетеміз!
•Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға
аламыз!
2 слайд
Жұмыс ережесін келісу •Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! •Уақытты үнемдейміз! •Нақты,дәл жауап береміз! •Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! •Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
3 слайд
«ВЕЕР» әдісі
Мақсаты: Өтілген тақырыпты қайта еске түсіріп, жаңғырту.
Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне
сабақта өтілген тақырыпқа қатысты сұрақтар жазып
шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап
жазады, оқиды
3 слайд
«ВЕЕР» әдісі Мақсаты: Өтілген тақырыпты қайта еске түсіріп, жаңғырту. Қағазды веер пішінінде бүктеп, бірінші оқушы бір бөлігіне сабақта өтілген тақырыпқа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазады, оқиды
4 слайд
«Түймедақ» әдісі
•Оқу ...білім...кітап...өнер..
•Түбірлес сөздер жасау
4 слайд
«Түймедақ» әдісі •Оқу ...білім...кітап...өнер.. •Түбірлес сөздер жасау
5 слайд
Ереже
Бір түбірден тараған сөздерді
түбірлес сөздер деп атайды.
біл-білім- білімді- білгіш:
өнер-өнерлі- өнерпаз.
5 слайд
Ереже Бір түбірден тараған сөздерді түбірлес сөздер деп атайды. біл-білім- білімді- білгіш: өнер-өнерлі- өнерпаз.
6 слайд
Жылдар сөйлейді әңгімелеу
•1904 жыл
•1928 жыл
•1929-1932 жылдар
•1944 жыл
•1945 – 1956 жылдар
6 слайд
Жылдар сөйлейді әңгімелеу •1904 жыл •1928 жыл •1929-1932 жылдар •1944 жыл •1945 – 1956 жылдар
7 слайд
«Автор орындығы»
«Автор орындығы» стратегиясы
бойынша қысқаша өз
өмірбаяныңды айтып бер.
7 слайд
«Автор орындығы» «Автор орындығы» стратегиясы бойынша қысқаша өз өмірбаяныңды айтып бер.
8 слайд
Сергіту сәті:
«Кім жылдам ойыны»
сұрақ - жауап
8 слайд
Сергіту сәті: «Кім жылдам ойыны» сұрақ - жауап
9 слайд
Екі бетті күнделік
9 слайд
Екі бетті күнделік
10 слайд
Сабақты қорыту
•“Еркін микрафон” әдісі
10 слайд
Сабақты қорыту •“Еркін микрафон” әдісі
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау
•
• Қыс келді. Күн суыта бастады. Қыстың таңғы салқын ауасы керемет күйге бөлейді. Ақ
ұлпа қар жамылған ағаштар, үйлер, таулардағы қыс көріністері көздің жауын алады. Қысқы
мезгілдің тағы бір ерекше көрінісі -қысқы ойындар. Қыстық ойындар өте қызықты,
сондықтан балалар қыс мезгілін асыға күтеді. Қысты асыға күтуіміздің тағы бір себебі-жаңа
жыл мерекесі. Әсіресе бүлдіршіндер аппақ қардан аққала жасап, шырша безендіріп, аяз ата
мен ақша қарды көруге асығады. Қуанышы мен қызығы мол қыс мезгілін өте жақсы көремін.
Тапсырма :
•Түбірлес сөздерді тауып астын сыз.
•Түбірлес сөздерді көшіріп жаз
________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________
Дискриптор : Түбірлес сөздерді тауып астын сызады.
Түбірлес сөздерді көшіріп жазады.
11 слайд
Қалыптастырушы бағалау • • Қыс келді. Күн суыта бастады. Қыстың таңғы салқын ауасы керемет күйге бөлейді. Ақ ұлпа қар жамылған ағаштар, үйлер, таулардағы қыс көріністері көздің жауын алады. Қысқы мезгілдің тағы бір ерекше көрінісі -қысқы ойындар. Қыстық ойындар өте қызықты, сондықтан балалар қыс мезгілін асыға күтеді. Қысты асыға күтуіміздің тағы бір себебі-жаңа жыл мерекесі. Әсіресе бүлдіршіндер аппақ қардан аққала жасап, шырша безендіріп, аяз ата мен ақша қарды көруге асығады. Қуанышы мен қызығы мол қыс мезгілін өте жақсы көремін. Тапсырма : •Түбірлес сөздерді тауып астын сыз. •Түбірлес сөздерді көшіріп жаз ________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________ Дискриптор : Түбірлес сөздерді тауып астын сызады. Түбірлес сөздерді көшіріп жазады.