Сабақты қорғау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тақырыбы: Атмосфералық қысым.Атмосфералық қысымды
өлшеу
Оқу мақсаты:
7.3.1.9.
Атмосфералық
қысымның
табиғатын
түсіндіру және
оны өлшеудің
әдістерін ұсыну.
Сабақ мақсаты:
1.Атмосфералық
қысымды анықтауға
арналған тәжірибені
түсіндіру
2.Атмосфералық
қысымның табиғатын
түсіну, өлшеу әдістерін
ұсыну
3.Атмосфералық
қысымды есептеу
барысында өлшем
бірліктерді айналдыру,
қысымның биіктікке
тәуелділігін анықтау
1 слайд
Тақырыбы: Атмосфералық қысым.Атмосфералық қысымды өлшеу Оқу мақсаты: 7.3.1.9. Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну. Сабақ мақсаты: 1.Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіру 2.Атмосфералық қысымның табиғатын түсіну, өлшеу әдістерін ұсыну 3.Атмосфералық қысымды есептеу барысында өлшем бірліктерді айналдыру, қысымның биіктікке тәуелділігін анықтау
2 слайд
-Атмосфералық
қысымды анықтауға
арналған тәжірибені
түсіндіре алады
-Атмосфералық
қысымның табиғатын
түсініп, өлшеу
әдістерін ұсынады
-Атмосфералық
қысымды есептеу
барысында өлшем
бірліктерді
айналдырады,
қысымның биіктікке
тәуелділігін анықтайды
1.Оқушылар бір-біріне
ауызша кері байланыс
береді
2.Шығармашылық сын
тұрғысынан ойлауды
дамытады
3.Стикер жабыстыру
арқылы кері байланыс
жүреді(сабаққа
қатыспай отырған
оқушы)
4. «Бағдаршам»
Бағалау
критерийі
2 слайд
-Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіре алады -Атмосфералық қысымның табиғатын түсініп, өлшеу әдістерін ұсынады -Атмосфералық қысымды есептеу барысында өлшем бірліктерді айналдырады, қысымның биіктікке тәуелділігін анықтайды 1.Оқушылар бір-біріне ауызша кері байланыс береді 2.Шығармашылық сын тұрғысынан ойлауды дамытады 3.Стикер жабыстыру арқылы кері байланыс жүреді(сабаққа қатыспай отырған оқушы) 4. «Бағдаршам» Бағалау критерийі
3 слайд
1.«Допты тосып ал»
әдісі
2.«Стоп кадр» әдісі
3.«Ойлан,жұптас,бөліс
әдісі
4. «Фишбоум» әдісі
бойынша(деңгейлік
тапсырмалар беріледі)
5. «Бағдаршам» әдісі
-Оқушыларды сын
тұрғысынан ойлау, айту
дағдысын ;
-Проблемаларды шешу
қабілетін ;
-қарым-қатынас,жеке
және топпен жұмыс
істей білу қабілетін ;
-рухани байлығын
байыту үшін;
-білімді
шығармашылық
тұрғыда қолдана білу
қабілетін
қалыптастырады
-Оқушының оқу
үдірісінің
нәтижелерімен
шоғырланып,
қажеттілігін анықтайды
Белсенді оқыту
әдістері:
3 слайд
1.«Допты тосып ал» әдісі 2.«Стоп кадр» әдісі 3.«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі 4. «Фишбоум» әдісі бойынша(деңгейлік тапсырмалар беріледі) 5. «Бағдаршам» әдісі -Оқушыларды сын тұрғысынан ойлау, айту дағдысын ; -Проблемаларды шешу қабілетін ; -қарым-қатынас,жеке және топпен жұмыс істей білу қабілетін ; -рухани байлығын байыту үшін; -білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілетін қалыптастырады -Оқушының оқу үдірісінің нәтижелерімен шоғырланып, қажеттілігін анықтайды Белсенді оқыту әдістері:
4 слайд
1.«Допты тосып ал»
әдісі
2.«Стоп кадр» әдісі
3.«Ойлан,жұптас,бөліс
әдісі
4.Деңгейлік
тапсырмалар
5. «Бағдаршам» әдісі
-сұрақ-жауап
-бақылау,талқылау
-мағынаны
тану,талдау,талқылау
-қажеттіні , маңыздыны
ажырату
-кері байланыс
Саралау
4 слайд
1.«Допты тосып ал» әдісі 2.«Стоп кадр» әдісі 3.«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі 4.Деңгейлік тапсырмалар 5. «Бағдаршам» әдісі -сұрақ-жауап -бақылау,талқылау -мағынаны тану,талдау,талқылау -қажеттіні , маңыздыны ажырату -кері байланыс Саралау