Сабақты қорғау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақты қорғау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша өз сабағымдағы әдіс-тәсілдерді қолданылуым
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Тақырыбы: Атмосфералық қысым.Атмосфералық қысымды өлшеу Оқу мақсаты: 7.3.1.9. Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру

#1 слайд
Тақырыбы: Атмосфералық қысым.Атмосфералық қысымды өлшеу Оқу мақсаты: 7.3.1.9. Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну. Сабақ мақсаты: 1.Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіру 2.Атмосфералық қысымның табиғатын түсіну, өлшеу әдістерін ұсыну 3.Атмосфералық қысымды есептеу барысында өлшем бірліктерді айналдыру, қысымның биіктікке тәуелділігін анықтау

1 слайд

Тақырыбы: Атмосфералық қысым.Атмосфералық қысымды өлшеу Оқу мақсаты: 7.3.1.9. Атмосфералық қысымның табиғатын түсіндіру және оны өлшеудің әдістерін ұсыну. Сабақ мақсаты: 1.Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіру 2.Атмосфералық қысымның табиғатын түсіну, өлшеу әдістерін ұсыну 3.Атмосфералық қысымды есептеу барысында өлшем бірліктерді айналдыру, қысымның биіктікке тәуелділігін анықтау

-Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіре алады -Атмосфералық қысымның табиғатын түсініп, өлшеу әд

#2 слайд
-Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіре алады -Атмосфералық қысымның табиғатын түсініп, өлшеу әдістерін ұсынады -Атмосфералық қысымды есептеу барысында өлшем бірліктерді айналдырады, қысымның биіктікке тәуелділігін анықтайды 1.Оқушылар бір-біріне ауызша кері байланыс береді 2.Шығармашылық сын тұрғысынан ойлауды дамытады 3.Стикер жабыстыру арқылы кері байланыс жүреді(сабаққа қатыспай отырған оқушы) 4. «Бағдаршам» Бағалау критерийі

2 слайд

-Атмосфералық қысымды анықтауға арналған тәжірибені түсіндіре алады -Атмосфералық қысымның табиғатын түсініп, өлшеу әдістерін ұсынады -Атмосфералық қысымды есептеу барысында өлшем бірліктерді айналдырады, қысымның биіктікке тәуелділігін анықтайды 1.Оқушылар бір-біріне ауызша кері байланыс береді 2.Шығармашылық сын тұрғысынан ойлауды дамытады 3.Стикер жабыстыру арқылы кері байланыс жүреді(сабаққа қатыспай отырған оқушы) 4. «Бағдаршам» Бағалау критерийі

1.«Допты тосып ал» әдісі 2.«Стоп кадр» әдісі 3.«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі 4. «Фишбоум» әдісі бойынша(деңгейлік тапсырмала

#3 слайд
1.«Допты тосып ал» әдісі 2.«Стоп кадр» әдісі 3.«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі 4. «Фишбоум» әдісі бойынша(деңгейлік тапсырмалар беріледі) 5. «Бағдаршам» әдісі -Оқушыларды сын тұрғысынан ойлау, айту дағдысын ; -Проблемаларды шешу қабілетін ; -қарым-қатынас,жеке және топпен жұмыс істей білу қабілетін ; -рухани байлығын байыту үшін; -білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілетін қалыптастырады -Оқушының оқу үдірісінің нәтижелерімен шоғырланып, қажеттілігін анықтайды Белсенді оқыту әдістері:

3 слайд

1.«Допты тосып ал» әдісі 2.«Стоп кадр» әдісі 3.«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі 4. «Фишбоум» әдісі бойынша(деңгейлік тапсырмалар беріледі) 5. «Бағдаршам» әдісі -Оқушыларды сын тұрғысынан ойлау, айту дағдысын ; -Проблемаларды шешу қабілетін ; -қарым-қатынас,жеке және топпен жұмыс істей білу қабілетін ; -рухани байлығын байыту үшін; -білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілетін қалыптастырады -Оқушының оқу үдірісінің нәтижелерімен шоғырланып, қажеттілігін анықтайды Белсенді оқыту әдістері:

1.«Допты тосып ал» әдісі 2.«Стоп кадр» әдісі 3.«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі 4.Деңгейлік тапсырмалар 5. «Бағдаршам» әдісі -

#4 слайд
1.«Допты тосып ал» әдісі 2.«Стоп кадр» әдісі 3.«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі 4.Деңгейлік тапсырмалар 5. «Бағдаршам» әдісі -сұрақ-жауап -бақылау,талқылау -мағынаны тану,талдау,талқылау -қажеттіні , маңыздыны ажырату -кері байланыс Саралау

4 слайд

1.«Допты тосып ал» әдісі 2.«Стоп кадр» әдісі 3.«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі 4.Деңгейлік тапсырмалар 5. «Бағдаршам» әдісі -сұрақ-жауап -бақылау,талқылау -мағынаны тану,талдау,талқылау -қажеттіні , маңыздыны ажырату -кері байланыс Саралау

Файл форматы:
ppt
17.12.2017
1055
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі