Сабақтың тақырыбы: Айналу денелері. Цилиндр және оның элементтері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Айналу денелері. Цилиндр және
оның элементтері.
Оқу мақсаты : Бағалау
критерийлеріСабақтың
мақсаты Бейсагулов Ержан Бейсагулович
Талдықорған жоғары политехникалық
колледжі
Цилиндрдің анықтамасын,
оның элементтерін,
жазықтықпен қимасын
білу, өндіріске байланысты
есептерді тиімді тәсілмен
есептеу Цилиндрдің және
оның элементтерін
білу, цилиндрді
жазықтықта
кескіндей алу және
есептер шығаруда
қолдану Білім алушы:
•
цилиндрдің анықтамасын
және оның элементтерін
қималарын біліді;
•
цилиндрдің элементтерін
табуға есептер шығарады,
тапсырмаларды
орындайды;
•
өндіріске байланысты
есептерді шығарады
1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Айналу денелері. Цилиндр және оның элементтері. Оқу мақсаты : Бағалау критерийлеріСабақтың мақсаты Бейсагулов Ержан Бейсагулович Талдықорған жоғары политехникалық колледжі Цилиндрдің анықтамасын, оның элементтерін, жазықтықпен қимасын білу, өндіріске байланысты есептерді тиімді тәсілмен есептеу Цилиндрдің және оның элементтерін білу, цилиндрді жазықтықта кескіндей алу және есептер шығаруда қолдану Білім алушы: • цилиндрдің анықтамасын және оның элементтерін қималарын біліді; • цилиндрдің элементтерін табуға есептер шығарады, тапсырмаларды орындайды; • өндіріске байланысты есептерді шығарады
2 слайд
«Ой қозғау»
«Жалғасын
тап»Белсенді оқу
әдістері«Ашық
микрофон»
«Шеберхана
жұмысы»
INSERT «Сәйкестенд
іру»« Психология-
лық сәт» «Түстер мағынасы» тренинг
элементтері –ытымақтастық орта
қалыптастыру Көк түс –
қанағаттанарлақты, сенімділікті,
адалдықты, жанашырлықты
Жасыл - сенімділікті, тұрақтылықты
Қызыл – агрессивті, іскерлікке жетелеу,
жетістікке жету.
Өмірден, техникадан, медицинадан,
мамандыққа байланысты суреттер
беріледі. Білім алушылар қоларына
микрофон ұстап, тақтада көрсетілген
суреттерге қарап, сұрақ қояды, екінші
оқушы жауап береді 3.Тапсырма. Цилиндрге іштей және сырттай
сызылған призманы Геогебра бағдарламасы
арқылы көрсету. Анықтама беру.
Дескриптор №3
-GeoGebr а бағдарламасын ашып, 3D форматында
цилиндрдің суреті бар батырманы таңдайды;
- цилиндрдің суретін салады;
- цилиндрге іштей және сырттай призма кескінін
салады.
Берілген
әртүрлі
заттардан
цилиндр
құрастырып,
оның
элементтеріме
н таныстыру
керек.
2 слайд
«Ой қозғау» «Жалғасын тап»Белсенді оқу әдістері«Ашық микрофон» «Шеберхана жұмысы» INSERT «Сәйкестенд іру»« Психология- лық сәт» «Түстер мағынасы» тренинг элементтері –ытымақтастық орта қалыптастыру Көк түс – қанағаттанарлақты, сенімділікті, адалдықты, жанашырлықты Жасыл - сенімділікті, тұрақтылықты Қызыл – агрессивті, іскерлікке жетелеу, жетістікке жету. Өмірден, техникадан, медицинадан, мамандыққа байланысты суреттер беріледі. Білім алушылар қоларына микрофон ұстап, тақтада көрсетілген суреттерге қарап, сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді 3.Тапсырма. Цилиндрге іштей және сырттай сызылған призманы Геогебра бағдарламасы арқылы көрсету. Анықтама беру. Дескриптор №3 -GeoGebr а бағдарламасын ашып, 3D форматында цилиндрдің суреті бар батырманы таңдайды; - цилиндрдің суретін салады; - цилиндрге іштей және сырттай призма кескінін салады. Берілген әртүрлі заттардан цилиндр құрастырып, оның элементтеріме н таныстыру керек.
3 слайд
INSERT - кестесі арқылы білім алаушылардың
сабақты түсіну нәтижесін, оқуға деген ынтасын
байқаймын
Мақсаты: Жаңа материалмен таныса отырып,
түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін
қалыптастыру.
Деңгейлік тапсырмалар «жеңілден- күрделіге»
принципімен, білім алушылардың қабілеттеріне
қарай дайындалды. «Сәйкестендру» кестесін білім алушы өз бетінше
орындайды, бірін-бірі тексереді.
Мақсаты: Сабақта алған білімдерін анықтау және
бекіту .
«Жалғасын тап» өз бетімен жұмыс істеу
кезінде, өзін-өзі тексереді.
№ 4 есеп (D) Ұзындығы 5 метр, диаметрі 20 см
құбыр дайындау үшін неше шаршы метр қаңылтыр
қажет, егер жалғау үшін құбырдың беінің
ауданына 3 % қосылатын болса
Дескрипторлар:
Білім алушы:
-Құбырдың радиусын есептейді;
-Бүйір бетінің ауданын формуласын жазады;
-Ізделінді ауданды табады. Әдісті таңдау мақсаты: Білім алушыны жылдам ой қортуға,
жаңа сабақты бекітуге пайдаландым.
1. Цилиндр ... оның бір қабырғасынан айналдырғанда
шығатын (денені) атайды
( тіктөртбұрышты)
2. Егер жасаушылары цилиндрдің табандарына
перпендикуляр болса онда цилиндр ... цилиндр деп аталады
(тік дөңгелек)
3. Цилиндрдің жасаушылары өзара ... болады (параллель
және тең)« V » -
«Білемін» «-» «мен үшін
түсініксіз» «+» - «мен
үшін жаңа
ақпарат» «?» - «мені
таңғалдырады
»
Саралау әдістеріСаралау әдістері
№ Сұрақтар Сәйкестік
бағыты Жауаптар
1 Цилиндр осьтік
қимасының ауданы S=2r
2 Шеңбердің ұзындығы S=2r(r+h)
3 Цилиндр табан ауданы S=2rh
4 Цилиндрдің толық
бетінің ауданы 2r
5 Цилиндр бүйір бетінің
ауданы S=r 2INSERT - кестесі арқылы білім алаушылардың
сабақты түсіну нәтижесін, оқуға деген ынтасын
байқаймын
Мақсаты: Жаңа материалмен таныса отырып,
түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін
қалыптастыру. Деңгейлік тапсырмалар «жеңілден- күрделіге»
принципімен, білім алушылардың қабілеттеріне
қарай дайындалды. «Сәйкестендру» кестесін білім алушы өз бетінше
орындайды, бірін-бірі тексереді.
Мақсаты: Сабақта алған білімдерін анықтау және
бекіту . «Жалғасын тап» өз бетімен жұмыс істеу
кезінде, өзін-өзі тексереді. № 4 есеп (D) Ұзындығы 5 метр, диаметрі 20 см
құбыр дайындау үшін неше шаршы метр қаңылтыр
қажет, егер жалғау үшін құбырдың беінің
ауданына 3 % қосылатын болса
Дескрипторлар:
Білім алушы:
-Құбырдың радиусын есептейді;
-Бүйір бетінің ауданын формуласын жазады;
-Ізделінді ауданды табады. Әдісті таңдау мақсаты: Білім алушыны жылдам ой қортуға,
жаңа сабақты бекітуге пайдаландым.
1. Цилиндр ... оның бір қабырғасынан айналдырғанда
шығатын (денені) атайды
( тіктөртбұрышты)
2. Егер жасаушылары цилиндрдің табандарына
перпендикуляр болса онда цилиндр ... цилиндр деп аталады
(тік дөңгелек)
3. Цилиндрдің жасаушылары өзара ... болады (параллель
және тең)
3 слайд
INSERT - кестесі арқылы білім алаушылардың сабақты түсіну нәтижесін, оқуға деген ынтасын байқаймын Мақсаты: Жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыру. Деңгейлік тапсырмалар «жеңілден- күрделіге» принципімен, білім алушылардың қабілеттеріне қарай дайындалды. «Сәйкестендру» кестесін білім алушы өз бетінше орындайды, бірін-бірі тексереді. Мақсаты: Сабақта алған білімдерін анықтау және бекіту . «Жалғасын тап» өз бетімен жұмыс істеу кезінде, өзін-өзі тексереді. № 4 есеп (D) Ұзындығы 5 метр, диаметрі 20 см құбыр дайындау үшін неше шаршы метр қаңылтыр қажет, егер жалғау үшін құбырдың беінің ауданына 3 % қосылатын болса Дескрипторлар: Білім алушы: -Құбырдың радиусын есептейді; -Бүйір бетінің ауданын формуласын жазады; -Ізделінді ауданды табады. Әдісті таңдау мақсаты: Білім алушыны жылдам ой қортуға, жаңа сабақты бекітуге пайдаландым. 1. Цилиндр ... оның бір қабырғасынан айналдырғанда шығатын (денені) атайды ( тіктөртбұрышты) 2. Егер жасаушылары цилиндрдің табандарына перпендикуляр болса онда цилиндр ... цилиндр деп аталады (тік дөңгелек) 3. Цилиндрдің жасаушылары өзара ... болады (параллель және тең)« V » - «Білемін» «-» «мен үшін түсініксіз» «+» - «мен үшін жаңа ақпарат» «?» - «мені таңғалдырады » Саралау әдістеріСаралау әдістері № Сұрақтар Сәйкестік бағыты Жауаптар 1 Цилиндр осьтік қимасының ауданы S=2r 2 Шеңбердің ұзындығы S=2r(r+h) 3 Цилиндр табан ауданы S=2rh 4 Цилиндрдің толық бетінің ауданы 2r 5 Цилиндр бүйір бетінің ауданы S=r 2INSERT - кестесі арқылы білім алаушылардың сабақты түсіну нәтижесін, оқуға деген ынтасын байқаймын Мақсаты: Жаңа материалмен таныса отырып, түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыру. Деңгейлік тапсырмалар «жеңілден- күрделіге» принципімен, білім алушылардың қабілеттеріне қарай дайындалды. «Сәйкестендру» кестесін білім алушы өз бетінше орындайды, бірін-бірі тексереді. Мақсаты: Сабақта алған білімдерін анықтау және бекіту . «Жалғасын тап» өз бетімен жұмыс істеу кезінде, өзін-өзі тексереді. № 4 есеп (D) Ұзындығы 5 метр, диаметрі 20 см құбыр дайындау үшін неше шаршы метр қаңылтыр қажет, егер жалғау үшін құбырдың беінің ауданына 3 % қосылатын болса Дескрипторлар: Білім алушы: -Құбырдың радиусын есептейді; -Бүйір бетінің ауданын формуласын жазады; -Ізделінді ауданды табады. Әдісті таңдау мақсаты: Білім алушыны жылдам ой қортуға, жаңа сабақты бекітуге пайдаландым. 1. Цилиндр ... оның бір қабырғасынан айналдырғанда шығатын (денені) атайды ( тіктөртбұрышты) 2. Егер жасаушылары цилиндрдің табандарына перпендикуляр болса онда цилиндр ... цилиндр деп аталады (тік дөңгелек) 3. Цилиндрдің жасаушылары өзара ... болады (параллель және тең)
4 слайд
Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі
бойынша
« Оқушы-оқушы» байланысы арқылы
жұмыстары түзетіледі, бағалайды.
«Екі жұлдыз бір –бір тілек»
Оқытушының кері байланысы « Шеберхана жұмысы» - әдісі
Топтарға әртүрлі заттар беріледі. Сол
заттардан цилиндр құрастырып, оның
элементтерімен таныстыру керек.
Мақсаты: Бұл әдіс бойынша білім
алушыларды жаңа тақырыпқа дайындаймыз.
Бірлескен жұмыс, жауапкершілік,
басқалармен ынтымақтастықты дамыту,
өзін-өзі және қарсы топтардың жұмысын
бағалайды.
Бағалау критерийі:
Цилиндр формасында болу керек
Талапқа талғамға сай болуы керек.
Кері байланыс: кері байланыс ауызша
жүргізіледі, білім алушылар «оқушы-
оқушы» байланысы арқылы жұмыстары
түзетіледі, бағалайды.
Қорытынды: Жаңа тақырыпты білім
алушылармен бірге анықтай отырып,
түсініктеме беру.Деңгейлік» тапсырмалар өзін-өзі бағалауы,
оқытушының бағалауыКері байланыс: «Бағдаршам» әдісі
бойынша « Оқушы-оқушы» байланысы арқылы
жұмыстары түзетіледі, бағалайды. «Екі жұлдыз бір –бір тілек»
Оқытушының кері байланысы Деңгейлік» тапсырмалар өзін-өзі бағалауы,
оқытушының бағалауы
4 слайд
Кері байланыс: «Бағдаршам» әдісі бойынша « Оқушы-оқушы» байланысы арқылы жұмыстары түзетіледі, бағалайды. «Екі жұлдыз бір –бір тілек» Оқытушының кері байланысы « Шеберхана жұмысы» - әдісі Топтарға әртүрлі заттар беріледі. Сол заттардан цилиндр құрастырып, оның элементтерімен таныстыру керек. Мақсаты: Бұл әдіс бойынша білім алушыларды жаңа тақырыпқа дайындаймыз. Бірлескен жұмыс, жауапкершілік, басқалармен ынтымақтастықты дамыту, өзін-өзі және қарсы топтардың жұмысын бағалайды. Бағалау критерийі: Цилиндр формасында болу керек Талапқа талғамға сай болуы керек. Кері байланыс: кері байланыс ауызша жүргізіледі, білім алушылар «оқушы- оқушы» байланысы арқылы жұмыстары түзетіледі, бағалайды. Қорытынды: Жаңа тақырыпты білім алушылармен бірге анықтай отырып, түсініктеме беру.Деңгейлік» тапсырмалар өзін-өзі бағалауы, оқытушының бағалауыКері байланыс: «Бағдаршам» әдісі бойынша « Оқушы-оқушы» байланысы арқылы жұмыстары түзетіледі, бағалайды. «Екі жұлдыз бір –бір тілек» Оқытушының кері байланысы Деңгейлік» тапсырмалар өзін-өзі бағалауы, оқытушының бағалауы