Сабақтың тақырыбы: «Ақбілек» романының ерекшелігі неде?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қарашаның жиырма алтысы
Сабақтың тақырыбы
«Ақбілек» романының ерекшелігі неде?
Сабақ мақсаты:
10.1.5.1 шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу;
10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.
1 слайд
Қарашаның жиырма алтысы Сабақтың тақырыбы «Ақбілек» романының ерекшелігі неде? Сабақ мақсаты: 10.1.5.1 шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін ашу; 10.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын айқындау.
2 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
Абай атамыз өз бойындағы мінін үнемі қолға алып
отырған:
«Ойға түстім толғандым
Өз мінімді қолға алдым...»
«Бойдағы мінді санасам,
Тау тасынан аз емес...»
Ендеше балалар, біз де өз бойымыздағы мінімізді
таразылай отырайық.
2 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Абай атамыз өз бойындағы мінін үнемі қолға алып отырған: «Ойға түстім толғандым Өз мінімді қолға алдым...» «Бойдағы мінді санасам, Тау тасынан аз емес...» Ендеше балалар, біз де өз бойымыздағы мінімізді таразылай отырайық.
3 слайд
Ендеше, өз бойымыздағы қасиеттерімізді
де таразылай отырайық
2. ....................
1. ....................
3. ....................
3 слайд
Ендеше, өз бойымыздағы қасиеттерімізді де таразылай отырайық 2. .................... 1. .................... 3. ....................
4 слайд
ІІ. Қызығушылықты ояту.
Оқушылар «Бұл кім?» әдісімен берілген үзінділердегі
кейіпкерлерді анықтайды.
Жүзі айтарлықтай айнадай боп, көзі құралайындай боп,
күлкісі атқан таңындай боп, бойы құба талындай боп…
"Қара торы, орта бойлы, қошқар тұмсық, түлкі мұрт, шүңірек көз
жігітпін. Жасым жиырманың жетеуіне шығып тұр…
Тамбов губерниясындағы бай алпауытының кіші баласы едім. Бабамыз
Александр патшаның әскеріне қолбасы болып, түрік соғысында мақтау
алған кісі екен…
Ағайынды төртеуіміздің ішінде ажарсызы мен мен болсам да, ерлігіммен
герман соғысында қол бастап, бір рет шен алдым.
4 слайд
ІІ. Қызығушылықты ояту. Оқушылар «Бұл кім?» әдісімен берілген үзінділердегі кейіпкерлерді анықтайды. Жүзі айтарлықтай айнадай боп, көзі құралайындай боп, күлкісі атқан таңындай боп, бойы құба талындай боп… "Қара торы, орта бойлы, қошқар тұмсық, түлкі мұрт, шүңірек көз жігітпін. Жасым жиырманың жетеуіне шығып тұр… Тамбов губерниясындағы бай алпауытының кіші баласы едім. Бабамыз Александр патшаның әскеріне қолбасы болып, түрік соғысында мақтау алған кісі екен… Ағайынды төртеуіміздің ішінде ажарсызы мен мен болсам да, ерлігіммен герман соғысында қол бастап, бір рет шен алдым.
5 слайд
ІІІ. Мағынаны тану.
1-тапсырма. Роман ХХ ғасыр басындағы М.Дулатұлының «Бақытсыз
Жамал», С.Көбеевтің «Қалың мал», С.Торайғыровтың «Қамар сұлу», «Кім
жазықты», Ш.Құдайбердіұлының «Әділ-Мария», Б.Майлиннің «Шұғаның
белгісі» шығармалары мен «Ақбілек» үндес келе ме? Ақбілек образының
қандай ерекшелігі бар?
ВЕНН диаграммасы
ХХ ғасыр
басындағы
шығармалар
Ортақ
қасиеті
«Ақбілек»
романы
Дескриптор:
•ХХ ғасыр басындағы
шығармалардағы көтерілген
мәселелерді анықтайды;
•«Ақбілек» романының ерекшелігін
анықтайды;
«Ақбілек» романымен үндестігін
анықтайды.
ҚБ
5 слайд
ІІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. Роман ХХ ғасыр басындағы М.Дулатұлының «Бақытсыз Жамал», С.Көбеевтің «Қалың мал», С.Торайғыровтың «Қамар сұлу», «Кім жазықты», Ш.Құдайбердіұлының «Әділ-Мария», Б.Майлиннің «Шұғаның белгісі» шығармалары мен «Ақбілек» үндес келе ме? Ақбілек образының қандай ерекшелігі бар? ВЕНН диаграммасы ХХ ғасыр басындағы шығармалар Ортақ қасиеті «Ақбілек» романы Дескриптор: •ХХ ғасыр басындағы шығармалардағы көтерілген мәселелерді анықтайды; •«Ақбілек» романының ерекшелігін анықтайды; «Ақбілек» романымен үндестігін анықтайды. ҚБ
6 слайд
2-тапсырма.
Шығармадағы Ақбілектің алға ұмтылған кездері баяндалған эпизодты көшіріп жазып, кесте
бойынша негіздеме жаса.
Дескриптор:
•Шығармадан
үзінді табады;
•Маңызды эпизод
екеніне дәлел келтіреді;
•3 дәлелге 3 факті
анықтайды;
•Ойын дәлелдейді.
ҚБ
Шығармадан
үзінді
Маңызды эпизод
(3 дәлел)
Дәлелге 3 факті
6 слайд
2-тапсырма. Шығармадағы Ақбілектің алға ұмтылған кездері баяндалған эпизодты көшіріп жазып, кесте бойынша негіздеме жаса. Дескриптор: •Шығармадан үзінді табады; •Маңызды эпизод екеніне дәлел келтіреді; •3 дәлелге 3 факті анықтайды; •Ойын дәлелдейді. ҚБ Шығармадан үзінді Маңызды эпизод (3 дәлел) Дәлелге 3 факті
7 слайд
3-тапсырма. Шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін анықтаңдар.
Дескриптор:
•ұлттық құндылықтарды анықтайды;
•әлемдік тақырыптармен байланыстырады;
•мысалдар келтіреді.
ҚБ
Ұлттық
құндылықтар
Әлемдік
тақырыптармен
үндестігі
Мысал
7 слайд
3-тапсырма. Шығармадағы ұлттық құндылықтардың әлемдік тақырыптармен үндестігін анықтаңдар. Дескриптор: •ұлттық құндылықтарды анықтайды; •әлемдік тақырыптармен байланыстырады; •мысалдар келтіреді. ҚБ Ұлттық құндылықтар Әлемдік тақырыптармен үндестігі Мысал
8 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Бүгін мен...................... Білдім
................. қызықты болды.
......................... қиын болды.
8 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Аяқталмаған сөйлем» әдісі Бүгін мен...................... Білдім ................. қызықты болды. ......................... қиын болды.
9 слайд
9 слайд